Mennentetten hoeft sowieso niemand te zien hequote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook een man, daarom doe "het" het niet.
Ja, en Ajax heeft de afgelopen 50 jaar het beste gepresteerd in Europa. Je punt?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Was geen grap loco mexicano.
Kijk es wie de meeste punten voor NL binnen heeft gehaald de laatste 10 jaar..
Vandaar het achterover hangenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Willen ook liever kampioen worden dan de EL winnen
Niet naar doelsaldo gekeken.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Play-offs zijn al binnen. Gat is 9 punten met Ado (Doelsaldo meegenomen) met nog 3 wedstrijden te spelen.
Hopelijk is Finbogasson weinig scherp.
[..]
Met hart en ziel. Ajax
Dat AZ toen tegen Udinese was ook nog wel leuk.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Het leukste AZ was het AZ onder Co Adriaanse.. ik vind dit een vervelend elftal om naar te kijken.. creativiteit en scorend vermogen 0,0
AZ met Co was fantastisch idd.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Het leukste AZ was het AZ onder Co Adriaanse.. ik vind dit een vervelend elftal om naar te kijken.. creativiteit en scorend vermogen 0,0
Sowieso is het niet eerlijk een Portugese club met een Nederlandse club te vergelijken. In Nederland moet een speler buiten de eu een paar ton verdienen, terwijl ze in Portugal voor een tros bananen een boot Braziliaantjes kunnen halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef Smoofie het volgende:
Benfica heeft geen begroting van 98 miljoen, was 72 miljoen volgens mij. Iig hun inkomsten zijn 72 miljoen. Maar ze hebben ook 100 miljoen schuld dus tja.
quote:
quote:
Ajax is verleden tijd zetten ons alleen maar voor lul elk jaar( 4x vernederd door Real etc), Laatste 20 jaar is PSV het boegbeeld voor NL in Europa.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en Ajax heeft de afgelopen 50 jaar het beste gepresteerd in Europa. Je punt?
Ik heb gelukkig al een smartphone.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig al een smartphone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |