Mennentetten hoeft sowieso niemand te zien hequote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook een man, daarom doe "het" het niet.
Ja, en Ajax heeft de afgelopen 50 jaar het beste gepresteerd in Europa. Je punt?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Was geen grap loco mexicano.
Kijk es wie de meeste punten voor NL binnen heeft gehaald de laatste 10 jaar..
Vandaar het achterover hangenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Willen ook liever kampioen worden dan de EL winnen
Niet naar doelsaldo gekeken.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Play-offs zijn al binnen. Gat is 9 punten met Ado (Doelsaldo meegenomen) met nog 3 wedstrijden te spelen.
Hopelijk is Finbogasson weinig scherp.
[..]
Met hart en ziel. Ajax
Dat AZ toen tegen Udinese was ook nog wel leuk.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Het leukste AZ was het AZ onder Co Adriaanse.. ik vind dit een vervelend elftal om naar te kijken.. creativiteit en scorend vermogen 0,0
AZ met Co was fantastisch idd.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Het leukste AZ was het AZ onder Co Adriaanse.. ik vind dit een vervelend elftal om naar te kijken.. creativiteit en scorend vermogen 0,0
Sowieso is het niet eerlijk een Portugese club met een Nederlandse club te vergelijken. In Nederland moet een speler buiten de eu een paar ton verdienen, terwijl ze in Portugal voor een tros bananen een boot Braziliaantjes kunnen halen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:56 schreef Smoofie het volgende:
Benfica heeft geen begroting van 98 miljoen, was 72 miljoen volgens mij. Iig hun inkomsten zijn 72 miljoen. Maar ze hebben ook 100 miljoen schuld dus tja.
quote:
quote:
Ajax is verleden tijd zetten ons alleen maar voor lul elk jaar( 4x vernederd door Real etc), Laatste 20 jaar is PSV het boegbeeld voor NL in Europa.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en Ajax heeft de afgelopen 50 jaar het beste gepresteerd in Europa. Je punt?
Ik heb gelukkig al een smartphone.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig al een smartphone.
Gelukkig heb ik hem geciteerd voor het nageslacht.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor hilarische post hier nu weer stond.
Ja en PSV verliest van AIK .quote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Ajax is verleden tijd zetten ons alleen maar voor lul elk jaar( 4x vernederd door Real etc), Laatste 20 jaar is PSV het boegbeeld voor NL in Europa.
quote:
Was verkeerde topicquote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor hilarische post hier nu weer stond.
Ik snapte al niets van die reclame.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Een Holland scheersysteem oranje en al en dan Messi 'inhuren'
Schandalig, boze brief is de deur uit.
Ik heb echt een hekel aan PSV supporters met een bord voor hun kop.quote:
Zekerquote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jimmy Lafave
Cuby & the Blizzards
Topshow
Fixedquote:Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan supporters met een bord voor hun kop.
Alle Nederlandse clubs doen het niet heel erg goed. Ook niet zo slecht als dit en vorig seizoen, maar ik zou niet zeggen dat er echt een uitzonderlijke uitschieter is.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Ajax is verleden tijd zetten ons alleen maar voor lul elk jaar( 4x vernederd door Real etc), Laatste 20 jaar is PSV het boegbeeld voor NL in Europa.
Feyenoord is weinig vernederd in Europa de laatste 10 jaar. Feyenoord is dus onze trotsquote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Mwah ik vind domme supporters van 'andere' clubs minder erg dan domme supporters van 'mijn' club, zeker omdat ik het gevoel heb dat elke idioot op dit forum voor PSV isquote:
Denk eerder dat deze aan het trollen isquote:Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan PSV supporters met een bord voor hun kop.
Doe maar in Tour de Sjoer ipv Driesgod.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang die lui niet in VI Oranje optreden, vind ik alles best.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik vind domme supporters van 'andere' clubs minder erg dan domme supporters van 'mijn' club, zeker omdat ik het gevoel heb dat elke idioot op dit forum voor PSV is
Maakt niet uit.quote:
Niet van die rare dingen zeggen, Mexquote:Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe maar in Tour de Sjoer ipv Driesgod.
Mwah, volgens mij is Iniesta8 echt zo dom.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk eerder dat deze aan het trollen is
Mijn enige Heracles metgezel Marko is gelukkig een prima kerel.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik vind domme supporters van 'andere' clubs minder erg dan domme supporters van 'mijn' club, zeker omdat ik het gevoel heb dat elke idioot op dit forum voor PSV is
Nu jij nog Flip. Samen hossend op Midden-Noord. Ik zie het al voor mij.quote:
Heracles geeft dan ook niet meer geld uit dan er binnen komt.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mijn enige Heracles metgezel Marko is gelukkig een prima kerel.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang die lui niet in VI Oranje optreden, vind ik alles best.
Ja, PSV zou met 0-40 verliezen in die 4 potjes. Koekoek gol Ronaldoquote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Daar kijkt niemand na.
Real - ajax 4x trok iets van 20 miljoen kijkers.
4x afgeslacht.
2005 halve finale CL ,2006 kwartfinalequote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord is weinig vernederd in Europa de laatste 10 jaar. Feyenoord is dus onze trots
Geel - groen staat mij niet. Hoe graag ik ook op Midden-Noord met je zou willen staan.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu jij nog Flip. Samen hossend op Midden-Noord. Ik zie het al voor mij.
(Hup Az)
Wij waren de kampioen van de armoedequote:Op donderdag 10 april 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is Iniesta8 echt zo dom.
Die Iniesta heeft sowieso maar 2 dingen goed gedaan in zijn leven, in de 93e en de 116e minuut.
Ik heb het al vaker gezegd maar maakt niet uitquote:Op donderdag 10 april 2014 22:08 schreef Paxcon het volgende:
Koning Voetbal
schijtlollig kutprogramma
Ja en PSV had wel even een gelijkspel gehaald .quote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Daar kijkt niemand na.
Real - ajax 4x trok iets van 20 miljoen kijkers.
4x afgeslacht.
Toch wel pijnlijk als je als vader zo'n zoon hebtquote:Op donderdag 10 april 2014 22:08 schreef Shreyas het volgende:
Johnny de Mol
Grootste non-valeur van Nederland die dankzij zijn vader nog iets voorstelt in de maatschappij
Eerder 40-45 Caland vindt dit leuk.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, PSV zou met 0-40 verliezen in die 4 potjes. Koekoek gol Ronaldo
Vooral waar ze lekker roken.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd maar maakt niet uiteen 'normale' voetbalkwis zou wel best leuk zijn.
Kijkcijfers waren wel hoog = een succes op de commerciële TVquote:Op donderdag 10 april 2014 22:08 schreef gniffie het volgende:
Koning Voetbal is totaal geflopt en er komt gewoon nog een seizoen
Al bijna de 4096, Karina?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik maak mijn potje 2048 nog even af.
/offtopic
Een gigantisch rookgordijn. Niemand ziet iets. Episch.quote:
Ik had eerlijkheidshalve liever die UEFA Cup in 2002 gewonnen dan de halve finale gehaald van de CL in 2005.. maar dit is voor een PSV-fan eigenlijk iets waarvoor je volgens mij gelyncht wordt als je het uitspreektquote:Op donderdag 10 april 2014 22:08 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
2005 halve finale CL ,2006 kwartfinale
Uefa cup stelt geen reet voor
Als er genoeg mensen kijken is het niet echt geflopt.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:08 schreef gniffie het volgende:
Koning Voetbal is totaal geflopt en er komt gewoon nog een seizoen
Minimaal 1 gelijkspel , thuis zie ik PSV wel winnenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en PSV had wel even een gelijkspel gehaald .
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geel - groen staat mij niet. Hoe graag ik ook op Midden-Noord met je zou willen staan.
(Je gaat maar aan een AZ UI)
Het is ook onzin dat de UEFA Cup niets voorstelt. Nee, het is niet de Champions League, maar de laatste clubs zijn gewoon allemaal toppers.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had eerlijkheidshalve liever die UEFA Cup in 2002 gewonnen dan de halve finale gehaald van de CL in 2005.. maar dit is voor een PSV-fan eigenlijk iets waarvoor je volgens mij gelyncht wordt als je het uitspreekt
Pepe op Matavzquote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Minimaal 1 gelijkspel , thuis zie ik PSV wel winnen![]()
Manolev op Ronaldo.
Ik geniet nog steeds hiervanquote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had eerlijkheidshalve liever die UEFA Cup in 2002 gewonnen dan de halve finale gehaald van de CL in 2005.. maar dit is voor een PSV-fan eigenlijk iets waarvoor je volgens mij gelyncht wordt als je het uitspreekt
Dat is toch niet zo gekquote:Op donderdag 10 april 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhovuh de gekste!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was zo onverdiendquote:
Omdat het thuisshirt te veel op dat van Benfica leek. Of zo. Dacht ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom speelde (of moest spelen?) AZ vorige week in hun uitshirt?
Dit seizoen toevallig wel maar hij komt ook voor dat het niet zoveel voorstelt hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook onzin dat de UEFA Cup niets voorstelt. Nee, het is niet de Champions League, maar de laatste clubs zijn gewoon allemaal toppers.
Ik weet zeker dat je het kunt!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik zou je enkel voorliegen. Daar gaat wel heel veel overtuigingskracht voor nodig zijn.
Serieus?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kijkcijfers waren wel hoog = een succes op de commerciële TV
Benfica heeft bijna hetzelfde thuis- en uitshirt?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat het thuisshirt te veel op dat van Benfica leek.
Vroeger stelde het alleen wel veel meer voor. Benfica, Juventus misschien de finalisten zijn gewoon uit een zwakke CL poule geknikkerd.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook onzin dat de UEFA Cup niets voorstelt. Nee, het is niet de Champions League, maar de laatste clubs zijn gewoon allemaal toppers.
Klopt, maar het is een beetje roepen dat je het de laatste jaren aflegt tegen Ajax in de Eredivisie en het europees ook minder hebt gedaan dan Feyenoord. Desalniettemin heeft PSV een paar hele goede jaren gehad toen....quote:Op donderdag 10 april 2014 22:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek
Ik zou dat ook liever hebben, heb je tenminste nog een prijs
En in 2002 had de Eufa Cup nog wel wat meer aanzien volgens mij....
Laatste vier winnaars zijn Atletico, Chelsea en Porto. Dat zijn voor Nederlandse begrippen echt geen kleine jongens, dus is het onzin om als PSV'er te zeggen dat de prijs niets voorstelt. Als je zo goed bent als Bayern, dán mag je dat zeggen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit seizoen toevallig wel maar hij komt ook voor dat het niet zoveel voorstelt hoor.
Dus dat is de speler die Ajax dit jaar gaat Halen van AZ als jaarlijkse/2-jaarlijkse traditie?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Gudelj is echt de enige die iets van strijd toont bij Az vandaag
[..]
Met kleine stapjes dan.
Weet je waarom het meer voorstelde? De kloof tussen de sterkste clubs en alles er kort achter is groter geworden. Je zult geen Real Barca of Bayern in de EL zien.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vroeger stelde het alleen wel veel meer voor. Benfica, Juventus misschien de finalisten zijn gewoon uit een zwakke CL poule geknikkerd.
Top UIquote:Op donderdag 10 april 2014 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Duurde even, maar misschien is deze UI beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |