Record na record. Mooi om in de Arena kampioen te worden, mooi dat gelijk spel tegen Vitesse.quote:
En daarna vijf op een rijquote:Op donderdag 10 april 2014 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Record na record. Mooi om in de Arena kampioen te worden, mooi dat gelijk spel tegen Vitesse.
Zit er dik in zou Erica zeggenquote:
Heerlijk die dubbele ruimtequote:Op donderdag 10 april 2014 18:54 schreef borisz het volgende:
Zo de eerste fractieverg van het nieuwe politieke periode
alsof PSV niet gaat verliezenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Iwanius het volgende:
Middag Heren.
Tongieboy! Komende zondag na 18:30 uur FEEST! naast? de ArenA. en de 4de landstitel op rij!
(tenminste daar gaan we vanuit)
PSV-Feyenoord is altijd een rare wedstrijd heb ik het idee. Maar ze moeten wel winnen van Feyenoord.quote:
ze hadden de afgelopen twee wedstrijden ook moeten winnenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
PSV-Feyenoord is altijd een rare wedstrijd heb ik het idee. Maar ze moeten wel winnen van Feyenoord.
niets zo onberekenbaar als PSV dit seizoenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:33 schreef rubbereend het volgende:
ze hadden de afgelopen twee wedstrijden ook moeten winnen
quote:
morgen alles weer op rood?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:37 schreef Againzender het volgende:
ik ga pitten, ruim 3 uur gewerkt op mn roostervrije dag, maar goed, werk moet gedaan worden als dingen niet gaan zoals gepland. Alles staat op groen nu, tot morgen
Echt hequote:Op donderdag 10 april 2014 23:43 schreef rubbereend het volgende:
oja, tis niet te hopen dat Helmond Sport ooit per ongeluk in de Eredivisie komtdat stadion
Leuk. DeMaartje van Weegen als co-commentator ?quote:
Maartje Ducrot iddquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk. DeMaartje van Weegen als co-commentator ?
daar moet op gedronken wordenquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:00 schreef borisz het volgende:
Zo persberichtjes zijn de deur weer uit.. Nieuw college wordt woensdag geïnstalleerd.
![]()
Ik zeg *plop*
Boskamp in de gemeenteraadquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:00 schreef borisz het volgende:
Zo persberichtjes zijn de deur weer uit.. Nieuw college wordt woensdag geïnstalleerd.
![]()
Ik zeg *plop*
quote:
Zo verlies je van Rotterdam Oost en win je in Rotterdam West.quote:
Telstar doet het in z'n eentje. In Rotterdan is het drie keer niks.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo verlies je van Rotterdam Oost en win je in Rotterdam West.. Maar goed dat is het leven van Telstar.
quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:54 schreef borisz het volgende:
Fijn Ole.
Ben op weg naar Hillywood. D66 dagje voor bestuurders.
Tong is jaloers.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef Againzender het volgende:
kaart over voor morgen. In principe gaat Axel mee als hij niet te moe is met die kaart. Maar nu is mn moeder ziek, die gaat zeker niet, en mn vader twijfelt. Denk dat mn vader wel gaat als Axel gaat, maar dan is de kaart van mijn moeder nog over. Die moet wel te slijten zijn
quote:Op zondag 13 april 2014 10:01 schreef borisz het volgende:
Die Genee flikt het weer.
Over een paar weken heeft hij een afspraak met Jamie Oliver.
Als Genee ergens voor gaat.... en natuurlijk veel gratis reclame voor zijn boekje, wat inmiddels groter is geworden dan alleen dat boekje.quote:
Hup mijn buurvrouw die de marathon van Rotterdam gaat lopenquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 10:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hup mijn buurvrouw die de marathon van Rotterdam gaat lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |