quote:Op donderdag 10 april 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat nou Overtoom die op zijn knieën zit op mijn gekozen Az foto?
Hoeveel levert dat op?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:12 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb 4 euro ingezet op winst van Benfica met 2 of meer doelpunten verschil
#yolo
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel levert dat op?
Niet al te veel gok ik zo
Verder alles goed Sierd?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:25 schreef Smoofie het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL RATATATATAT GOL GOL GOL BENFICA 5-0
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Hopelijk maken Jimmy LaFave en Gretchen Peters ook hun opwachting.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef Paxcon het volgende:
Derksen on the road lijkt me wel een pareltje
Zal Wilfried wel weer geweest zijn, de doerakquote:Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik keek even niet en hoorde iemand heel vals zingen.
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk maken Jimmy LaFave en Gretchen Peters ook hun opwachting.
Nee Leo is Sbs 6quote:Op donderdag 10 april 2014 20:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Maar sierd doet het commnetaar toch hopelijk? Geen Leo oldeburg aub.
Ratatatatatataaquote:Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee Leo is Sbs 6
Leo Driessen de Telstarsupporter
Ja , Leo O doet altijd het NL elftal , maar heb hem ook wel eens bij de EL gehoord dacht ik =Squote:Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee Leo is Sbs 6
Leo Driessen de Telstarsupporter
Die Amerikaanse Saskia & Serge mogen ook niet ontbreken.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk maken Jimmy LaFave en Gretchen Peters ook hun opwachting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |