abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_138729438



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deelnemende teams:






---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pi_138729489
Dat plan was jeugdcompetities samenvoegen. Niet seniorenploegen in jeugdcompetities proppen.

B en 1e divisie kan. Draagvlak vrij beperkt, denk ik.

Het getroll begint weer. De inhoudelijke argumenten zijn waarschijnlijk weer eens op.
pi_138729522
Wat denkt de alwetende halcon van het plan om de eerste divisie samen te voegen met de Belgische eredivisie?

Waarom wel of niet doen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138729584
Het plan van mf is om tot een gezamenlijke onder 21 team te komen

Nu zijn de wegen van de alwetende halcon ondoorgrondelijk, maar voor de meeste mensen is onder 21 senioren hockey
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138729709
Ik denk vooral dat daar weinig vraag naar en draagvlak voor is. En met vraag en draagvlak zou iets moeten beginnen.
pi_138729738
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het plan van mf is om tot een gezamenlijke onder 21 team te komen

Nu zijn de wegen van de alwetende halcon ondoorgrondelijk, maar voor de meeste mensen is onder 21 senioren hockey
Ik doelde op die 21 plus spelers waar jij mee aan kwam zetten. Dat heeft natuurlijk weinig met U21 te maken.

Gewoon even lezen. Zo moeilijk lijkt me dat niet te zijn.
pi_138729870
Dit jaar in België

Luik
Herentals
Leuven
Antwerpen
Turnhout
Heist
Hasselt
Eindhoven 1
Eindhoven 2
Den Bosch

De rest in het noorden

Uit en thuis, 18 wedstrijden en dan eventueel play-offs of poulesysteem

Dat lijkt me een prima opbouw
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138729912
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik doelde op die 21 plus spelers waar jij mee aan kwam zetten. Dat heeft natuurlijk weinig met U21 te maken.

Gewoon even lezen. Zo moeilijk lijkt me dat niet te zijn.
Komt het plan van mf op tot een gezamenlijke onder 21 team te komen door de alwatende halcon toets?

Waarom wel of waarom niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138729976
Liefst Dordt, Tilburg of Nijmegen in de zuidelijke groep maar dat wordt wel moeilijk met 7 Belgische ploegen

Dordt zal ook wel meer voelen voor wedstrijden tegen den haag of Zoetermeer maar blijft samen met Nijmegen een twijfelaartje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138730081
Dat zijn dan Dordrecht 2, Groningen, Zoetermeer 1 en 2, Devils, Groningen 2, Amstel Tijgers, Enschede en het 3e van Den Haag. En wat te doen met de zuidelijke ploegen die qua niveau acteren tussen pakweg Eindhoven Dolphins en het 3e van HIJS?

Gaat niet gebeuren, denk ik.
pi_138730195
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Komt het plan van mf op tot een gezamenlijke onder 21 team te komen door de alwatende halcon toets?

Waarom wel of waarom niet?
In Belgie hebben ze junior U23.

Wat is alwatend? :') Is normaal doen weer wat veel gevraagd?
pi_138730300
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Liefst Dordt, Tilburg of Nijmegen in de zuidelijke groep maar dat wordt wel moeilijk met 7 Belgische ploegen

Dordt zal ook wel meer voelen voor wedstrijden tegen den haag of Zoetermeer maar blijft samen met Nijmegen een twijfelaartje
Het wordt wel druk dan in die zuidelijke groep :')
pi_138730394
Nederlands vrouwenteam speelde trouwens gelijk tegen HIJS U17. Dus het lijkt me sterk dat ze zouden worden afgedroogd door HIJS U14.
  donderdag 10 april 2014 @ 16:20:40 #14
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138730723
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:47 schreef Halcon het volgende:
Ik denk vooral dat daar weinig vraag naar en draagvlak voor is. En met vraag en draagvlak zou iets moeten beginnen.
Nou, dat kon nog wel eens meevallen.

- huidige U23-competitie afschaffen, U21 spelers kunnen terecht in U21-competitie, oudere spelers in elite league (waar ze vaak ook al spelen). Probleem met de U23 is namelijk de ongeloofelijke redundantie tussen U23 en EL-team.
- Samen met Nederland een U21-competitie beginnen, juist omdat er alleen in België, of alleen in Nederland, niet voldoende clubs met genoeg U21-spelers te vinden zijn.
- Hoogste recreatiedivisie in België met checken laten spelen (overigens hun eigen voorstel) en 'upgraden' naar een soort van 1e divisie. (In deze divisie wordt overigens al voor recreatiebegrippen heel behoorlijk hockey gespeeld, maar vooralsnog zonder checken).
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138730954
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:20 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Nou, dat kon nog wel eens meevallen.

- huidige U23-competitie afschaffen, U21 spelers kunnen terecht in U21-competitie, oudere spelers in elite league (waar ze vaak ook al spelen). Probleem met de U23 is namelijk de ongeloofelijke redundantie tussen U23 en EL-team.
- Samen met Nederland een U21-competitie beginnen, juist omdat er alleen in België, of alleen in Nederland, niet voldoende clubs met genoeg U21-spelers te vinden zijn.
- Hoogste recreatiedivisie in België met checken laten spelen (overigens hun eigen voorstel) en 'upgraden' naar een soort van 1e divisie. (In deze divisie wordt overigens al voor recreatiebegrippen heel behoorlijk hockey gespeeld, maar vooralsnog zonder checken).
Die post van mij was n.a.v. een voorstel om de Belgische EL samen te voegen met de 1e divisie.

U21 of U18 lijkt me prima. Dan moet U23 wel afgeschaft worden. Sws is 22 wel een leeftijd dat je al wat op zou moeten kunnen boksen tegen oudere spelers.
pi_138731225
Belgie staat met 1-0 voor tegen IJsland.
pi_138732028
2-2. SOG 14 om 11.
pi_138732250
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:20 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Nou, dat kon nog wel eens meevallen.

- huidige U23-competitie afschaffen, U21 spelers kunnen terecht in U21-competitie, oudere spelers in elite league (waar ze vaak ook al spelen). Probleem met de U23 is namelijk de ongeloofelijke redundantie tussen U23 en EL-team.
- Samen met Nederland een U21-competitie beginnen, juist omdat er alleen in België, of alleen in Nederland, niet voldoende clubs met genoeg U21-spelers te vinden zijn.
- Hoogste recreatiedivisie in België met checken laten spelen (overigens hun eigen voorstel) en 'upgraden' naar een soort van 1e divisie. (In deze divisie wordt overigens al voor recreatiebegrippen heel behoorlijk hockey gespeeld, maar vooralsnog zonder checken).
Hoe verhoudt de elite league zich met de Nederlandse 2e divisie?

Wat is er overigens op tegen om de eerste divisie samen te voegen met de eredivisie Belgie?

In jou situatie moeten de ploegen 3 teams hebben

- eredivisie
- eerste divisie
- Onder 21

Als je dan 22/23 bent en je kan of wil niet mee met het eerste dan blijft er alleen een non-checking 2e divisie over, wat gewoon een echte beer-league is.

Zijn denk ik best veel spelers die wel op een redelijk niveau willen ijshockeyen maar niet 15/20 uur in het weekend kwijt willen zijn.

Onder 21 met 3/5 uitzonderingen lijkt me ideaal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138732297
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:09 schreef Halcon het volgende:
Nederlands vrouwenteam speelde trouwens gelijk tegen HIJS U17. Dus het lijkt me sterk dat ze zouden worden afgedroogd door HIJS U14.
Het was ironisch. ken je die term?

Nederland onder 16 wint gewoon van Dames 1
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138732323
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

In Belgie hebben ze junior U23.

Wat is alwatend? :') Is normaal doen weer wat veel gevraagd?
Jij pretendeert alwetend te zijn, dus de term lijkt me terecht

Alwetende Halcon toets
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138732367
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het was ironisch. ken je die term?

Nederland onder 16 wint gewoon van Dames 1
Nou, lees je eigen gebrabbel nog maar eens terug. :')
pi_138732391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:59 schreef Halcon het volgende:
Dat zijn dan Dordrecht 2, Groningen, Zoetermeer 1 en 2, Devils, Groningen 2, Amstel Tijgers, Enschede en het 3e van Den Haag. En wat te doen met de zuidelijke ploegen die qua niveau acteren tussen pakweg Eindhoven Dolphins en het 3e van HIJS?

Gaat niet gebeuren, denk ik.
HYS, Dordt, Heerenveen II, Utrecht, Groningen, Nijmegen, Zoetermeer, Amsterdam 1

Lijkt me ideaal, met eventueel aanvulling om de zuid en noord gelijk te houden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138732431
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jij pretendeert alwetend te zijn, dus de term lijkt me terecht

Alwetende Halcon toets
Ik pretendeer helemaal niks. Jij kraamt onzin uit en als je uitgeluld bent, dan begin je te bitchen.
pi_138732432
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nou, lees je eigen gebrabbel nog maar eens terug. :')
Sorry alwetende Halcon, het spijt me dat je logische onderbouwingen boven je stand gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138732446
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik pretendeer helemaal niks. Jij kraamt onzin uit en als je uitgeluld bent, dan begin je te bitchen.
Nope, jij bent de alwetende Halcon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138732504
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Sorry alwetende Halcon, het spijt me dat je logische onderbouwingen boven je stand gaan
Leer anders eens om een fatsoenlijke zin te schrijven.
pi_138732516
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nope, jij bent de alwetende Halcon
Je bent weer eens uitgeluld dus.
pi_138732555
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je bent weer eens uitgeluld dus.
Als jij het zegt alwetende Halcon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138732588
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als jij het zegt alwetende Halcon
Jouw "bijdragen" spreken voor zich.
pi_138732592
Ijsland overigens vorig jaar 1-6 tegen Cro, dit jaar tegen Est 1-4
Vorig jaar tegen Belgie 1-4, dit jaar na 1 periode 2-2

Zit progressie in _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138732612
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jouw "bijdragen" spreken voor zich.
Ok, alwetende Halcon

Ga je nu weer naar ONZ?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138732638
In 2012 overigens tegen Estland 2-7, dit jaar 1-4
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138732673
Vermoedelijk was die 4-1 dus niet zo'n prutsuitslag als jij gisteren wilde doen vermoeden met je geroeptoeter.
pi_138732708
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ok, alwetende Halcon

Ga je nu weer naar ONZ?
Die vraag had ik al beantwoord, maar kennelijk is vergeetachtigheid een van de bijwerkingen van jouw medicijnen.
pi_138732747
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die vraag had ik al beantwoord, maar kennelijk is vergeetachtigheid een van de bijwerkingen van jouw medicijnen.
Jammer als je niet gaat, kan er hier weer op niveau gepraat worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138732766
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:14 schreef Halcon het volgende:
Vermoedelijk was die 4-1 dus niet zo'n prutsuitslag als jij gisteren wilde doen vermoeden met je geroeptoeter.
Dat stond er niet alwetende
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138732771
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jammer als je niet gaat, kan er hier weer op niveau gepraat worden
Dat zou prima kunnen als jij eens kapt met je zwakzinnige en gefrustreerde gebitch.
pi_138732792
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zou prima kunnen als jij eens kapt met je zwakzinnige en gefrustreerde gebitch.
Wat jij wil alwetende Halcon

Hopelijk ga je nu naar ONZ
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 17:19:39 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_138732843
Kunnen jullie niet eens kappen met dat gebekvecht, heel vermoeiend. Ga een stream kijken of zo. Liefst samen met een biertje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138733077
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat stond er niet alwetende
Gisteren, 20h59:

Het levert 3 punten op, de rest is het zuiguitslag. Tegen BE, IS, AU gaat dat niet genoeg zijn
pi_138733115
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat jij wil alwetende Halcon

Hopelijk ga je nu naar ONZ
Jij zit er standaard naast. Zo ook deze keer.
pi_138733881
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gisteren, 20h59:

Het levert 3 punten op, de rest is het zuiguitslag. Tegen BE, IS, AU gaat dat niet genoeg zijn

We zullen zien, over een week weten we het, de echte wedstrijden komen nu
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138733915
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:19 schreef Karina het volgende:
Kunnen jullie niet eens kappen met dat gebekvecht, heel vermoeiend. Ga een stream kijken of zo. Liefst samen met een biertje.
Ik zeg alleen dat Halcon alwetend is, is goed voor hem, kan wel wat positieve geluiden gebruiken

3-2 overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138733982
38:02 2 min BEL 2. MAAS Lorenzo Tripping
37:54 2 min ISL 4. ARNASON Birkir Charging
37:32 2 min BEL 7. MORGAN Vincent Roughing
37:32 2 min ISL 7. MAGNUSSON Jonas Roughing
37:32 2 min BEL 17. TORREMANS Ben Slashing
36:20 2 min ISL 6. HELGASON Andri Diving
36:20 2 min BEL 8. MORGAN Mitch Tripping
36:14 2 min ISL 25. JONSSON Ingvar Roughing
36:14 2 min ISL 25. JONSSON Ingvar Slashing
36:14 2 min BEL 10. VERCAMMEN Ben Roughing
33:29 2 min ISL 9. HEDSTROM Robin Hooking
33:29 2 min BEL 21. PELLEGRIMS Maxime Holding an opponent

Ze vinden elkaar niet lief volgens mij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138734928
3-3
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138734969
En 3-4 met nog 10 min te gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138735025
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe verhoudt de elite league zich met de Nederlandse 2e divisie?

Wat is er overigens op tegen om de eerste divisie samen te voegen met de eredivisie Belgie?

In jou situatie moeten de ploegen 3 teams hebben

- eredivisie
- eerste divisie
- Onder 21

Als je dan 22/23 bent en je kan of wil niet mee met het eerste dan blijft er alleen een non-checking 2e divisie over, wat gewoon een echte beer-league is.

Zijn denk ik best veel spelers die wel op een redelijk niveau willen ijshockeyen maar niet 15/20 uur in het weekend kwijt willen zijn.

Onder 21 met 3/5 uitzonderingen lijkt me ideaal
Om van het gemouw van de alwetende af te zijn, hier nog een keer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 18:37:33 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138735122
nou, we gaan het lezen hoor, ik hoop dat het het hoogtepunt van je dag is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138735287
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:37 schreef sp3c het volgende:
nou, we gaan het lezen hoor, ik hoop dat het het hoogtepunt van je dag is
Ideale situatie lijkt me

Eredivisie met 6/7 Nederlandse ploegen, 2/3 Belgische
Onder 21 met eventueel 3 uitzonderingen = Zuidelijk en noordelijk
Eerste divisie met zuidelijk en noordelijk of apart
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138735303
3-5

De alwetende halcon toch niet onfeilbaar :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138735407
Misschien wel optimaal geprofiteerd van 7 uur meer rust

Zij waren rond 15.30 klaar en speelden om 16.30
Belgen rond 22.30 klaar en speelden om 16.30

Dat lijkt me wel een serieus voordeel :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138735453
Third period
58:27 GK out BEL 1. STEIJLEN Bjorn
58:27 Time-out BEL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138735510
3-6 dus

Jammer volgens mij telt voor de Belgen nu alleen nog 9 punten halen en dan hebben ze het niet meer in eigen hand
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 18:55:47 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_138735661
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat Halcon alwetend is, is goed voor hem, kan wel wat positieve geluiden gebruiken

3-2 overigens
Als hij alwetend is mag hij me vertellen waar ik op moet wedden ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 18:59:45 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138735787
denk niet dat iemand deze uitslag goed gegokt heeft

beide ijslandse fans misschien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138735818
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:55 schreef Karina het volgende:

[..]

Als hij alwetend is mag hij me vertellen waar ik op moet wedden ;)
Zou ik niet doen, Alwetend heeft 1 uit 2 :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138735842
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:59 schreef sp3c het volgende:
denk niet dat iemand deze uitslag goed gegokt heeft

beide ijslandse fans misschien
Kan de resultaten voor 2012 niet zien

Maar ik denk vooral de 7 uur extra rust
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 19:01:13 #58
9859 crew  Karina
Woman
pi_138735845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zou ik niet doen, Alwetend heeft 1 uit 2 :')
Nou misschien heb jij een goede tip dan? Voor het WK volgende week bijv.?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138735854
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kan de resultaten voor 2012 niet zien

Maar ik denk vooral de 7 uur extra rust
0-4 in 3e periode
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138735900
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou misschien heb jij een goede tip dan? Voor het WK volgende week bijv.?
ik Schat

1: Croatie
2: Polen
3: Nederland
4: GB

Maar hoop

1: Nederland
2: Croatie
3: Polen
4: GB
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 10 april 2014 @ 19:05:40 #61
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138736020
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die post van mij was n.a.v. een voorstel om de Belgische EL samen te voegen met de 1e divisie.

U21 of U18 lijkt me prima. Dan moet U23 wel afgeschaft worden. Sws is 22 wel een leeftijd dat je al wat op zou moeten kunnen boksen tegen oudere spelers.
Yes. Sowieso spelen veel van de 22- en 23-jarigen die in de U23 spelen ook mee in het EL team. Wat weer regelmatig tot problemen leidt als het schema niet anders gemaakt kan worden dan dat beide teams tegelijk moeten spelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe verhoudt de elite league zich met de Nederlandse 2e divisie?

Wat is er overigens op tegen om de eerste divisie samen te voegen met de eredivisie Belgie?

In jou situatie moeten de ploegen 3 teams hebben

- eredivisie
- eerste divisie
- Onder 21

Als je dan 22/23 bent en je kan of wil niet mee met het eerste dan blijft er alleen een non-checking 2e divisie over, wat gewoon een echte beer-league is.

Zijn denk ik best veel spelers die wel op een redelijk niveau willen ijshockeyen maar niet 15/20 uur in het weekend kwijt willen zijn.

Onder 21 met 3/5 uitzonderingen lijkt me ideaal
- De Elite League is de Belgische hoogste divisie, ook wel National League genoemd.
- Daar gaat België niet aan meewerken. Dus dat kun je laten varen.
- Ze 'moeten' niks.
- Daarom wordt in mijn plan de hoogste recreantendivisie weer met checken, en dus een soort van eerste divisie.
- Dat hoeft in België sowieso niet. Je speelt zelden meer dan 1 wedstrijd per weekend en alle ijsbanen liggen op max. 2 uur rijden.

quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:19 schreef Karina het volgende:
Kunnen jullie niet eens kappen met dat gebekvecht, heel vermoeiend. Ga een stream kijken of zo. Liefst samen met een biertje.
Eens.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138736039
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:59 schreef sp3c het volgende:
denk niet dat iemand deze uitslag goed gegokt heeft

beide ijslandse fans misschien
ISL won van AUS
AUS won van BEL

Echt onverrassend kan je nu ook weer niet zeggen natuurlijk, zeker omdat ze 7 uur minder rust hadden, wat wel een groot nadeel is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 19:07:50 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_138736106
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

ik Schat

1: Croatie
2: Polen
3: Nederland
4: GB

Maar hoop

1: Nederland
2: Croatie
3: Polen
4: GB
nederland kroatie? Wat denk je?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138736154
De belgen van HYC zijn wel 10 a15 uur per weekend kwijt aan ijshockey

thuis wedstrijd - uurtje of 6
Uitwedstrijd - Gemiddelde reis en wedstrijd - 10 uur
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138736173
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef Karina het volgende:

[..]

nederland kroatie? Wat denk je?
Ligt aan welk team Croatie komt, als de entry-list klopt

2-5 of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 19:09:52 #66
9859 crew  Karina
Woman
pi_138736196
Ik ga volgende week unibet checken of het erbij staat ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138736320
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:05 schreef MutedFaith het volgende:

Yes. Sowieso spelen veel van de 22- en 23-jarigen die in de U23 spelen ook mee in het EL team. Wat weer regelmatig tot problemen leidt als het schema niet anders gemaakt kan worden dan dat beide teams tegelijk moeten spelen.

Je kan nu ook eredivisie en 2e niveau wedstrijden spelen. Lijkt me dat je daar wel afspraken over kan maken

- De Elite League is de Belgische hoogste divisie, ook wel National League genoemd.
- Daar gaat België niet aan meewerken. Dus dat kun je laten varen. Wat is er op tegen?
- Ze 'moeten' niks. dooddoender, maar dat is wel de realiteit als je een onder 21 ertussen stopt
- Daarom wordt in mijn plan de hoogste recreantendivisie weer met checken, en dus een soort van eerste divisie. Je wil/kan niet in het eerste spelen en bent boven de 21 dan
- Dat hoeft in België sowieso niet. Je speelt zelden meer dan 1 wedstrijd per weekend en alle ijsbanen liggen op max. 2 uur rijden. Bij HYC wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 19:13:46 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138736348
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Wat denken we van de resultaten vandaag?

Makkelijke overwinningen voor Belgie en Israel.

Kleine overwinning of OT voor Estland
er lijkt toch wat verrassing aanwezig :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138736366
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zou ik niet doen, Alwetend heeft 1 uit 2 :')
Jij 0 uit 2 :') Gelukkig maar dat Estland ook een zuiguitslag heeft neergezet tegen IJsland. :')
pi_138736417
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3-5

De alwetende halcon toch niet onfeilbaar :')
Blijf je aan het bitchen, Corky? Jij hebt er 0 uit 2.
pi_138736472
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:37 schreef sp3c het volgende:
nou, we gaan het lezen hoor, ik hoop dat het het hoogtepunt van je dag is
:D
pi_138736485
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ligt aan welk team Croatie komt, als de entry-list klopt

2-5 of zo
Het was toch allemaal al bekend? :')
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 19:21:46 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138736703
entry list voor oranje heeft nog steeds 5 goalies waaronder ene jurryt smid _O-

en schotel, wat raar is want die is het hele seizoen backul van kisito geweest geloof ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138737064
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef sp3c het volgende:
entry list voor oranje heeft nog steeds 5 goalies waaronder ene jurryt smid _O-

en schotel, wat raar is want die is het hele seizoen backul van kisito geweest geloof ik
Joly staat er ook op, terwijl eerder werd gezegd dat hij zich afgemeld had.
pi_138737348
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij 0 uit 2 :') Gelukkig maar dat Estland ook een zuiguitslag heeft neergezet tegen IJsland. :')
Nope, 1 uit 2
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138737408
Echt belangrijk is het definitieve roster

20 spelers en 2 keepers.

Denk niet dat Eimers een plek openlaat voor Dalhuisen of Schaafsma,
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138737429
Alles was toch al bekend?
pi_138737434
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij 0 uit 2 :') Gelukkig maar dat Estland ook een zuiguitslag heeft neergezet tegen IJsland. :')
Alwetende Halcon voelt zich aangesproken :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138737446
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nope, 1 uit 2
Belgie zou dik winnen en Estland kleine zege of OT. Klopt niks van.
pi_138737461
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:41 schreef Halcon het volgende:
Alles was toch al bekend?
Voor Nederland wel ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138737487
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Belgie zou dik winnen en Estland kleine zege of OT. Klopt niks van.
Je zit er naast alwetende Halcon, let wat beter op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138737493
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Voor Nederland wel ja
Geef de bron dan maar eens.
pi_138737504
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je zit er naast alwetende Halcon, let wat beter op
Lees je eigen post gewoon maar even na.
pi_138737552
Wat jij wil alwetende

Dan gaan we nu weer op niveau praten terwijl de alwetende naar ONZ gaat

Heeft iemand gehoord van oefenwedstrijden van Polen en Croatie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138737579
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Geef de bron dan maar eens.
Wat jij wil alwetende Halcon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138737609
Ok, je hebt geen bron dus, behalve je duim.

En weer uitgeluld. Het is een vast patroon: onzin uitkramen, het herhalen, ontkennen dat je het gezegd hebt, doen alsof je Alzheimer hebt en dan gaan bitchen. Triest stakkertje.
pi_138737651
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat jij wil alwetende Halcon
Geef gewoon die bron of ga ergens anders spelen. Dan kan hier weer over serieuze zaken gesproken worden.
pi_138737761
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Geef gewoon die bron of ga ergens anders spelen. Dan kan hier weer over serieuze zaken gesproken worden.
Weet iemand wat over oefenwedstrijden van Polen en Croatie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138737837
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Weet iemand wat over oefenwedstrijden van Polen en Croatie?
Geef maar een bron waaruit blijkt dat het allemaal al bekend is. Of was je weer onzin aan het verkopen?
pi_138737977
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Geef maar een bron waaruit blijkt dat het allemaal al bekend is. Of was je weer onzin aan het verkopen?
Dit is dom gelul van alwetende Halcon

quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Weet iemand wat over oefenwedstrijden van Polen en Croatie?
Hier kan op gereageerd worden

Bij voorbaat dank
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138738605
Dalhuis haalt WK sws niet
Bruijsten verwacht ik wel, misschien wel al dit weekend
Schaafsma alleen als Bramton minimaal 4 van de laatste 5 wedstrijden wint, wat niet gaat gebeuren

Zoiets

Bruijsten - Bruijsten - Demelinne
Ivy - Bastings - Hagemeijer
Van Biezen - Wurm - Postma
Houkes - Mason - Nagtzaam

Smid - Van Oorschot
De Jong - Dax
Turpijn - Van Iersel

Stempher, Tummers

Oosterwijk
Meierdres

Al met al redelijk sterke selectie, sterkste van de laatste jaren lijkt me. Jammer alleen dat Joly en Willemse er niet bij zijn

Voor volgend jaar hopelijk

Dalhuisen
Joly
Willemse
Sprong
Schaafsma
Loginov
Nason

Voor 2016 hopelijk

Vos
Koudys
Martin
Kuiper
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 20:10:27 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138738630
maar is de selectie nu bekend of niet, ik vind ook alleen die falende entry list en ik ben toch wel benieuwd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 20:16:42 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138738847
vind je martin sterker dan mollen?

ik niet zo eigenlijk maar ik heb mollen natuurlijk veel vaker aan het werk gezien

zou een leuk duo zijn dat wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138739200
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:16 schreef sp3c het volgende:
vind je martin sterker dan mollen?

ik niet zo eigenlijk maar ik heb mollen natuurlijk veel vaker aan het werk gezien

zou een leuk duo zijn dat wel
4 Nederlandse keepers van niveau is wel ok, misschien dat Zonneveld of een ander kan gaan verrassen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138739223
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:10 schreef sp3c het volgende:
maar is de selectie nu bekend of niet, ik vind ook alleen die falende entry list en ik ben toch wel benieuwd
Team gaat zo worden als mijn team, wie weet zit er een verrassing bij of zijn er onverwachte omstandigheden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138739394
Als de entry list klopt speelt Croatie zonder

Kinasevic
Naglich
Martinovic

En de keepers Ouzas en Martinovic

Lijkt me een geluk hebben voor Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138740117
4-0 na 16 minuten

Wel positief zo voor Belgie want alleen Estland heeft dan nog 6 uit 2
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138741377
5-0
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138743117
6-3, gaat er nog om spannen. Een periode te gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138745006
8-6 7 minuten te gaan :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138747178
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dit is dom gelul van alwetende Halcon

[..]

Hier kan op gereageerd worden

Bij voorbaat dank

Vragen om een bron voor je geklets is dom gelul? :')
pi_138747755
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef Halcon het volgende:

Blahnlahnlah

Als Belgie alles wint zijn ze eerste
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 05:27:51 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138753199
wat is het niveau van de belgische competitie eigenlijk?

vergelijkbaar met onze eerste divisie (poule A) maar dan met imports?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138753851
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als Belgie alles wint zijn ze eerste
Ja, behalve als IJsland ook alles wint. Dan zou er een situatie kunnen ontstaan dat België niet 1e wordt. Alleen Estland heeft alles nog volledig in eigen hand.

België speelt volgens mij geen late wedstrijd meer. Estland speelt die voor een rustdag, IJsland de dag voor ze de 2e wedstrijd van de dag erop spelen (tegen Israël).

Niveautje lager is Spanje gepromoveerd en Turkije gedegradeerd.
pi_138753936
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 05:27 schreef sp3c het volgende:
wat is het niveau van de belgische competitie eigenlijk?

vergelijkbaar met onze eerste divisie (poule A) maar dan met imports?
Zoiets denk ik. Turnhout was in de oefencampagne overigens gewaagd aan het Talententeam van Eindhoven.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:23:48 #106
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_138754811
Oude bekeropzet komt terug.
Flesje bier
pi_138754984
quote:
De clubs uit de Eredivisie en de Nederlandse IJshockeybond hebben deze week een akkoord bereikt over de opzet van de hoogste ijshockeyliga voor het komende seizoen. De beker gaat terug naar een competitie-model en bij de play-offs keren de kwartfinales terug.

Dat meldt de NIJB aan IJshockey.com. De bekercompetitie gaat terug naar het oude model. De deelnemers aan de Eredivisie spelen een volledige competitieronde, waarna de vier bovenste ploegen zich plaatsen voor de halve finales die in best-of-three worden gespeeld. De finale wordt bij voorkeur op een zondagmiddag gespeeld.

Daarna worden er twee volledige competitieronden gespeeld, waarna de bovenste twee ploegen zich met thuisvoordeel plaatsen voor de halve finales van de play-offs. De nummers drie tot en met zes spelen in een best-of-three kwartfinale om de andere plaatsen in de halve finales. Die worden op hun beurt mogelijk in best-of-five gespeeld, tenzij clubs bereid zijn om twee midweekse wedstrijden te spelen of het seizoen met een week wordt verlengd. Dan is best-of-seven mogelijk. De finale wordt vervolgens zeker volgens het best-of-sevenmodel gespeeld.

Hoeveel teams er daadwerkelijk gaan deelnemen aan het ijshockey op het hoogste niveau is nog niet duidelijk, de NIJB gaat uit van zes of zeven teams. In dat eerste geval plaatsen dus alle ploegen zich voor de play-offs. Het aantal imports blijft gelijk aan afgelopen seizoen, vijf. Het plan voor vier imports en twee Nederlandse paspoorthouders heeft het niet gehaald.

Voor de laatste twee imports moet een toeslag worden betaald bovenop de gebruikelijke transferheffing, tenzij dit spelers zijn met een dubbel paspoort. De opleidingsregel, ook wel de Loginov-regel genoemd, die dit jaar voor zo veel ophef zorgde, verdwijnt van tafel. Spelers moeten gekwalificeerd zijn om uit te komen voor het Nederlands team om niet als import te tellen.

Verder is afgesproken dat het licentiereglement strakker zal worden gehanteerd. Betalingen moeten tijdig binnen zijn op sanctie van puntenaftrek of zelfs het uit de competitie nemen van ploegen. Om puntenaftrek mogelijk te maken, moet het licentiereglement nog wel worden aangepast.
Bron: IJshockey.com

Er zit in elk geval een trigger in om NC's te halen. :)

Bijvoorbeeld een Oerlemans telt voor Eindhoven nu als import, terwijl dat vorig jaar niet zo was, omdat hij onder de "Loginov-regel" viel.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:31:44 #108
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138755002
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 05:27 schreef sp3c het volgende:
wat is het niveau van de belgische competitie eigenlijk?

vergelijkbaar met onze eerste divisie (poule A) maar dan met imports?
De bovenkant van de competitie hangt ergens tussen de Nederlandse Eerste en Eredivisie in.De onderkant van de competitie zou 't nog moeilijk hebben in de Nederlandse promotiedivisie. De verschillen kunnen echt enorm zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:05 schreef MutedFaith het volgende:

Yes. Sowieso spelen veel van de 22- en 23-jarigen die in de U23 spelen ook mee in het EL team. Wat weer regelmatig tot problemen leidt als het schema niet anders gemaakt kan worden dan dat beide teams tegelijk moeten spelen.

Je kan nu ook eredivisie en 2e niveau wedstrijden spelen. Lijkt me dat je daar wel afspraken over kan maken

- De Elite League is de Belgische hoogste divisie, ook wel National League genoemd.
- Daar gaat België niet aan meewerken. Dus dat kun je laten varen. Wat is er op tegen?
- Ze 'moeten' niks. dooddoender, maar dat is wel de realiteit als je een onder 21 ertussen stopt
- Daarom wordt in mijn plan de hoogste recreantendivisie weer met checken, en dus een soort van eerste divisie. Je wil/kan niet in het eerste spelen en bent boven de 21 dan
- Dat hoeft in België sowieso niet. Je speelt zelden meer dan 1 wedstrijd per weekend en alle ijsbanen liggen op max. 2 uur rijden. Bij HYC wel

- Ik zeg toch dat er nu door spelers ook al U23 en EL gespeeld wordt? En dat daar afspraken over zijn? Probleem is dat bij de ploegen waar dat veel gebeurd (Deurne, Luik) de U23 zonder de EL spelers sterk verzwakt is en ook de EL zonder U23 spelers geen representatief team op kan stellen. Dus als de planning zo is dat beide op dezelfde dag (of in het zelfde weekend) spelen heeft een van de twee teams een 'probleem'. U23 wijzigen in U21 en van je hoogste recreanten (weer) een eerste divisie maken lost dat probleem waarschijnlijk op. U21 spelers zijn van minder groot belang in de EL teams en veel clubs hebben al een recreantenteam dat eigenlijk wel iets meer zou willen dan dat.

- De Belgische hoogste divisie mergen met Nederlands tweede niveau? Wat denk je dat België daar op tegen heeft? Doe eens een gok.

- Geen enkele club is verplicht alledrie de teams te hebben. Er zijn nu ook ploegen zonder U23 (Herentals bijvoorbeeld), of juist met alleen een U23 en geen EL (Gullegem bijvoorbeeld).

- Dan ga je eerste divisie spelen. Daar is die hele divisie dan voor bedoeld.

- HYC speelt dan ook in Nederland.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:34:06 #109
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138755041
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bron: IJshockey.com

Er zit in elk geval een trigger in om NC's te halen. :)

Bijvoorbeeld een Oerlemans telt voor Eindhoven nu als import, terwijl dat vorig jaar niet zo was, omdat hij onder de "Loginov-regel" viel.
Achterlijke zet, het afschaffen van de opleidings-regel. Overigens ook een achterlijke zet om ALWEER je hele competitie en import-restricties aan te passen. Hou nou gewoon eens een paar jaar achter elkaar dezelfde regels aan, da's veel beter voor de continuïteit van zowel de sport als de individuele clubs.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138755132
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:34 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Achterlijke zet, het afschaffen van de opleidings-regel. Overigens ook een achterlijke zet om ALWEER je hele competitie en import-restricties aan te passen. Hou nou gewoon eens een paar jaar achter elkaar dezelfde regels aan, da's veel beter voor de continuïteit van zowel de sport als de individuele clubs.
Deze importregels geeft clubs wel een trigger om NC's te halen. Dat is op termijn positief voor Oranje. Die opleidingsregel afschaffen is apart inderdaad.
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 11:40:32 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138758414
ben het er wel mee eens dat continuiteit belangrijk is maar deze opzet lijkt me wel beter eerlijk gezegd

helderder iig :)

ik had overigens liever dat ze gewoon sommige competitiewedstrijden ook voor de beker lieten tellen ipv twee competies draaien met dezelfde teams :')

maar goed, nu gewoon 5 jaar vasthouden (evt iets tweaken naar opgedane ervaringen) en kijken wat er gebeurt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 11:41:26 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138758432
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Deze importregels geeft clubs wel een trigger om NC's te halen. Dat is op termijn positief voor Oranje. Die opleidingsregel afschaffen is apart inderdaad.
zeker voor minder vermogende teams

goed verhaal idd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138758485
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:31 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

De bovenkant van de competitie hangt ergens tussen de Nederlandse Eerste en Eredivisie in.De onderkant van de competitie zou 't nog moeilijk hebben in de Nederlandse promotiedivisie. De verschillen kunnen echt enorm zijn.

Red Eagles en Dordt hadden 6 punten in 14 wedstrijden, lijkt me dat als die niet wezenlijk hun team veranderen die ook van het niveau promotie divisie zijn
[..]

- Ik zeg toch dat er nu door spelers ook al U23 en EL gespeeld wordt? En dat daar afspraken over zijn? Probleem is dat bij de ploegen waar dat veel gebeurd (Deurne, Luik) de U23 zonder de EL spelers sterk verzwakt is en ook de EL zonder U23 spelers geen representatief team op kan stellen. Dus als de planning zo is dat beide op dezelfde dag (of in het zelfde weekend) spelen heeft een van de twee teams een 'probleem'. U23 wijzigen in U21 en van je hoogste recreanten (weer) een eerste divisie maken lost dat probleem waarschijnlijk op. U21 spelers zijn van minder groot belang in de EL teams en veel clubs hebben al een recreantenteam dat eigenlijk wel iets meer zou willen dan dat.

onder 21 team maken met eventueel een uitzondering is dan toch prima

- De Belgische hoogste divisie mergen met Nederlands tweede niveau? Wat denk je dat België daar op tegen heeft? Doe eens een gok. Het is nu ook al de realiteit, de afgelopen 3 of 4 jaar ook al

- Geen enkele club is verplicht alledrie de teams te hebben. Er zijn nu ook ploegen zonder U23 (Herentals bijvoorbeeld), of juist met alleen een U23 en geen EL (Gullegem bijvoorbeeld). In een ideale situatie moet je ze alle 3 hebben omdat anders spelers buiten de boot vallen. Iedere club kan zelf beslissen wat ze inschrijven

- Dan ga je eerste divisie spelen. Daar is die hele divisie dan voor bedoeld. Je beweert zelf dat de EL en eerste divisie redelijk goed aansluit, waarom dan niet mergen met eventueel 2 competities

- HYC speelt dan ook in Nederland. Maar is een Belgisch team
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138758542
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zoiets denk ik. Turnhout was in de oefencampagne overigens gewaagd aan het Talententeam van Eindhoven.
Denk dat het allemaal redelijk gelijkwaardig is, er zijn altijd teams die sterker/zwakker zijn maar dat heeft iedere competitie

Hoeveel wedstrijden wil men in de EL ongeveer spelen MF?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138758681
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

zeker voor minder vermogende teams

goed verhaal idd
Die zullen dat haast wel moeten, aangezien je bij bijvoorbeeld 5 goedkope Letten extra moet gaan betalen voor die laatste 2 Letten. Geen idee hoeveel extra dat is en of het totaalplaatje dan minder interessant is dan bij een NC.
pi_138758752
Dus ten alle tijden max 5 imports maar kosten max. 2 NC's die niet speelgerechtigd zijn voor Nederland minder?(sws al minder want geen IND kosten)

Als dat zo is dan is dat goed Koudys, Vos, Martin en Kuiper en een goede reden voor bijvoorbeeld Loginov of Nason om een Nederlandse pas aan te vragen :)

Verder kunnen de clubs deze namen alvast noteren

Jon Olthuis
Joey Koudys
Scott Aarssen
Jamie vander Veeken
Jeremy van Hoof
Curtis de Bruyn
John Lammers
Calvin Elfring
Paul Albers
Jason Visser
Ben Lindemulder
Brady vandenBerk
Steven Goertzen
Dustin van Ballegooie
Jeremy Klaver
Jeff vanZant
Derek Huisman
Derek Schoenmakers
Parker van Buskirk
Dean Klomp
Brock Beukeboom
Wess vanNieuwenhuizen
Jamie Doornbosch
Chris van Laren
Harrisson Hendrix
Daniel Zweep
Josh Schram
Dustin Ekelman
Lucas Zwaagstra
Clark Veenstra

[ Bericht 10% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 11-04-2014 12:06:03 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138758772
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:40 schreef sp3c het volgende:
ben het er wel mee eens dat continuiteit belangrijk is maar deze opzet lijkt me wel beter eerlijk gezegd

helderder iig :)

ik had overigens liever dat ze gewoon sommige competitiewedstrijden ook voor de beker lieten tellen ipv twee competies draaien met dezelfde teams :')

maar goed, nu gewoon 5 jaar vasthouden (evt iets tweaken naar opgedane ervaringen) en kijken wat er gebeurt
Op vrijwel elke opzet valt natuurlijk wel kritiek te leveren. Al met al vind ik het geen heel verkeerde opzet. In elk geval beter dan maximaal 3 imports. Clubs kunnen nu naast de 3 imports, 2 extra imports halen tegen extra kosten en 2 NC's zonder extra kosten. Voor HYC zal het BC zijn i.p.v. NC.

Nu maar hopen dat Geleen, Dordrecht en Eindhoven hun zaakjes op orde krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Halcon op 11-04-2014 12:00:23 ]
pi_138758791
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die zullen dat haast wel moeten, aangezien je bij bijvoorbeeld 5 goedkope Letten extra moet gaan betalen voor die laatste 2 Letten. Geen idee hoeveel extra dat is en of het totaalplaatje dan minder interessant is dan bij een NC.
Die NC's die Nederland kan halen komen toch voor fun of studie naar Nederland. Waarschijnlijk zijn het eerste jaars profs dus niet al te duur

De NC's die nu al prof zijn moeten gewoon goed genoeg zijn om een van de 3 import te zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138759086
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

zeker voor minder vermogende teams

goed verhaal idd
Die zullen wel moeten als die extra kosten zo hoog zijn dat het niet interessant is om te gaan voor 5 goedkope Letten.

Maar goed, eerst maar eens zien wie allemaal de zaakjes op orde hebben en aan het seizoen kunnen beginnen. :)
pi_138759238
Sws zijn er voldoende Oost-Europeanen die redelijk kunnen hockeyen en die ook best in de kassen of de fabriek in willen duiken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138759617
Moet je voorstellen dat er 4 a 6 NC's zouden komen en de 4 NC's van vorig jaar blijven.

Dat zou echt goed zijn voor de kansen van oranje voor de OKT _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 12:31:04 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138760099
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Red Eagles en Dordt hadden 6 punten in 14 wedstrijden,
lijkt me dat als die niet wezenlijk hun team veranderen die
ook van het niveau promotie divisie zijn

das excl. de bekerronde

dordrecht had 1 punt in 21 wedstrijden, die waren echt veel slechter dan de rest ... middenmoot promotiedivisie

red eagles 12 in 21 maar punten zeggen ook niet alles, dat team kon prima meekomen met de rest ... doelsaldo ook niet heel dramatisch (58-97 uit 21) diezouden de promotiedivisie helemaal stukspelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138760239
6/7 Belgie
1 Geleen
1 Den Bosch
1 Tilburg
1 Eindhoven

1 Den Haag
1 Heerenveen
1 Groningen
1 Zoetermeer
1 Amsterdam
1 Utrecht
1 Dordt
1 Nijmegen

Globaal zo'n opdeling lijkt me ideaal.

Wat mij betreft kan je dan de teams die niet eerste divisie spelen samen zetten met de Nederlandse 2e divisie en eventueel wel gaan checken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138760319
Het lijkt me een goede opstap voor de ambitieuze Nederlandse en Belgische ploegen om zich op te werken naar de eredivisie, de teams zonder ambitie kunnen lekker op een leuk niveau spelen en de eredivisie teams hebben een goed 2e team

[ Bericht 0% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 11-04-2014 12:45:04 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138760570
Verschil tussen eredivisie en eerste divisie dus te groot nu de eerste divisie teams niet mee mogen doen aan de beker?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138763313
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Clubs kunnen nu naast de 3 imports, 2 extra imports halen tegen extra kosten en 2 NC's zonder extra kosten. Voor HYC zal het BC zijn i.p.v. NC.
Die NC's kosten dan in eerste instantie net zoveel als normale imports? Pas als ze voor het NL team uit mogen komen zitten er geen extra kosten meer aan verbonden.
pi_138763818
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:08 schreef Caws het volgende:

[..]

Die NC's kosten dan in eerste instantie net zoveel als normale imports? Pas als ze voor het NL team uit mogen komen zitten er geen extra kosten meer aan verbonden.
Uit het artikel:
quote:
Voor de laatste twee imports moet een toeslag worden betaald bovenop de gebruikelijke transferheffing, tenzij dit spelers zijn met een dubbel paspoort.
pi_138763912
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uit het artikel:

[..]

Ah ok, ik had die laatste regel blijkbaar niet gelezen.
pi_138765264
Wat denk je ervan?

4 plus 2 lijkt me iets beter maar prima dat nu gewoon voor iedereen geldt dat je 5 spelers mag hebben die niet speelgerechtigd zijn voor Nederland of België
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138767535
Goed systeem dan. Ik had alleen die 'Loginov-regel' erin gelaten. Hopen dat de teams nu ook naar goede NC's gaan kijken om te halen. Verder zou het ook goed zijn om een systeem op te zetten om jonge talenten sneller te laten ontwikkelen, want volgens mij heeft het NIJA/CTO nog niks concreets opgeleverd. Die leeftijdscategorie is tov andere landen niet beter geworden de afgelopen vijf jaar. Waaruit blijkt dat er te laat wordt begonnen met talentontwikkeling.
pi_138767998
Loginov kan ook gewoon een pas aanvragen, hij kan ook gewoon zijn Russische pas houden

Voor Andy K. en Oerlemans is het wel een groot nadeel

Stempher, van dorp. Mollen en Marx staan op de entry- list, dat lijkt me niet niks. Staps komt nu tekort maar komt ook uit de cto pot

Over een paar jaar moet de 94/95 generatie zijn doorgebroken en dan kan je een echt een oordeel vellen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138768134
Voorn, overweg, knorren en Verheyen komen ook in meer of mindere mate uit de cto koker
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138768360
Dat is ook, maar als je naar de prestaties van de U18 en U20 op verschillende toernooien kijkt, zijn de CTO-ers niet significant beter dan de generaties voor hun.
pi_138768847
Ik denk dat de generatie van 2006-2009 die nu in oranje speelt gewoon een extreem goede generatie is

Ik bedoel

Mason - nlb
Dalhuisen - echl
M. Bruijsten - echl
Nagtzaam - ncaa

En dan heb je ook nog vd heuvel, meierdres, Oosterwijk, Hagemeijer, demelinne, bruijsten, van oorschot die van de zelfde generatie zijn

Om het beter te doen heb je dan die generatie betekent gewoon dat je een 6/7 tal spelers van dat kaliber moet afleveren.

Dat lijkt me behoorlijk ambitieus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138769032
#104 Fabian Schotel (G) 24 1989-10-10 185 78 L
#12 Mitch Bruijsten (F) 25 1989-03-24 Nijmegen, NED 193 96 L
#17 Joey Oosterveld (F) 25 1989-03-23 Amsterdam, NED 175 75 L
#2 Mike Dalhuisen (D/LW) 25 1989-01-24 Nijmegen, NED 191 98 L
#1 Ian Meierdres (G) 25 1988-12-24 Breda, NED 178 85 L
#108 Raphaël Joly (LW) 25 1988-10-23 Amsterdam, NED 181 79 L
#27 Diederick Hagemeijer (F) 25 1988-09-21 Eindhoven, NED 192 94 R
#6 Ivy van den Heuvel (F) 25 1988-08-24 's Hertogenbosch, NED 187 85 L
#4 Joy Turpijn (D/F) 25 1988-06-22 186 88 L
#23 Steve Mason (C) 26 1988-01-13 Tilburg, NED 180 81 L
#21 Tony Demelinne (LW) 26 1987-10-07 Den Haag, NED 185 90 L
#14 Jordy van Oorschot (D) 26 1987-08-07 Rotterdam, NED 182 88 L
#16 Ronald Wurm (F) 27 1987-03-16 Den Haag, NED 179 83 R
#9 Kevin Bruijsten (C) 27 1987-01-29 Nijmegen, NED 182 80 L

Denk niet dat Nederland ooit weer zo'n generatie krijgt. Ik hoop dat de 93/95 generatie net zo goed wordt maar dit is voor Nederlandse begrippen echt extreem goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138771558
China verloren van Turkije :') Speelden ooit nog tegen NL in de B-poule volgens mij.
pi_138780033
Turkije haalt gewoon een berg studenten met een Turkse pas en laat ze meespelen na 3 jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138791205
Schaafsma 4 wedstrijden - 1 goal - 3 assist. Allen staat met 3-1 voor en alleen als Bramton de volgende 3 wedstrijden wint(1 thuis, 2 uit) dan kan hij mee maar die kans is ongeveer 0,01%

Dalhuisen's team heeft de play-offs gehaald dus die is er niet bij

Maar op zich hebben we wel Nahtzaam, M.Bruijsten, Mason, das lang niet slecht. Nu hopen dat M.Bruijsten volgend jaar in de oberliga, Engeland of Serie A2 tekent of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138791510
Vandaag weer Belgie met eigenlijk ieder team dat moet winnen

Vorig jaar

ISL - AUS 3-2 na verlenging
BEL - ISR Allebei een gewonnen en een verloren en moeten beide winnen om kans te houden
EST - SRB Estland beide wedstrijden gewonnen, Servie een goede thuisoverwinning tegen Israel. Om het spannend te houden moet Servie winnen

Ik ga voor

AUS OT
BEL wint net
EST wint redelijk makkelijk maar hoop dat Servie wint

Wat denkt alwetende Halcon ervan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138791566
Niko Suoranemi overigens naar Australie, die kunnen de Nederlandse ploegen zo op halen, goede verdediger :)

John Gordon zit er ook en das ook gewoon een versterking voor een eredivisieploeg.

Als je minder geld hebt Matt Armstrong en Jason Baclig zitten er ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138792258
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niko Suoranemi overigens naar Australie, die kunnen de Nederlandse ploegen zo op halen, goede verdediger :)

John Gordon zit er ook en das ook gewoon een versterking voor een eredivisieploeg.

Als je minder geld hebt Matt Armstrong en Jason Baclig zitten er ook
Kars en Demelinne speelden er ook. Ik wist niet dat Baclig nu nog daar speelt.
pi_138792269
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:45 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Kars en Demelinne speelden er ook. Ik wist niet dat Baclig nu nog daar speelt.
Al een jaar of 4, zal wel geëmigreerd zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138793567
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:53 schreef Caws het volgende:
Dat is ook, maar als je naar de prestaties van de U18 en U20 op verschillende toernooien kijkt, zijn de CTO-ers niet significant beter dan de generaties voor hun.
Wie weet zouden ze zonder CTO nog slechter presteren. Het kan zijn dat generaties voor deze generatie intrinsiek meer talent hadden.

Op langere termijn moet je natuurlijk wel nut en noodzaak van iets als CTO kritisch afwegen, maar het lijkt me wat kort door de bocht om nu te stellen dat het niets oplevert.
pi_138793686
Verder is het ook niet moeilijk om te zien dat als je grote talenten bij elkaar zet en laat trainen en spelen ze daar nooit slechter van worden.

Dat wil niet zeggen dat men het in pak hem beet Den Haag, Tilburg of Geleen slechter doen of dat het ook een gecombineerd traject kan zijn. Slechts dat men het daar anders doet

Volgens mij gaan er met Stempher en Van Gorp sws al 2 mee naar Engeland en hebben Mollen, Marx, vd Schuit, Voorn en Staps dit jaar veel ijstijd gehad in de eredivisie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 13:44:36 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138794533
belgie 3-1 achter ... wat is deze :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138794711
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:44 schreef sp3c het volgende:
belgie 3-1 achter ... wat is deze :D
Dat heet een slecht begin van de wedstrijd. :) Wel meer doelpogingen, maar daar heb je weinig aan.

Benieuwd of ze dat nog recht kunnen trekken.
pi_138794856
Ja dus, 3-3 :)
pi_138799079
Na verlenging dus

Als Estland de komende 2 wedstrijden wint zijn ze niet meer in te halen door België

Isl - aus nu 1-1 in 2e periode
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138799503
Entry list van croatie bekend met 5 cronucks, met eigenlijk de enige nieuwe spelers letang.

Ook kostovic is er bij en die lijken me duidelijke versterkingen

Maar een stuk of cronucks en de broers martinovic zijn er niet bij

Lijkt me dat croatie nog steeds favoriet is tegen Nederland maar het kan best. Met die andere namen er ook bij was het kansloos geweest
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138799513
4 cronucks moest er staan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138799879
Joshua harding (bekend in Nederland) kreeg een straf voor women bodychecking

Wat is dat nu weer? :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138800432
Ot voor IJsland en Australië dus

Estland als ze vanavond winnen zijn ze eigenlijk gepromoveerd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 19:10:38 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138801377
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Joshua harding (bekend in Nederland) kreeg een straf voor women bodychecking

Wat is dat nu weer? :')
een nette faire bodycheck

meisjes mogen dat niet :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138802156
Bleek een boarding te zijn maar wat de fok is een wijven bodycheck
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 19:37:30 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138802194
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

een nette faire bodycheck

meisjes mogen dat niet :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138806399
Estland staat met 3-1 voor dus die zijn al bijna gepromoveerd

Ik zag dat Zubrus op de entry list staat en de Devils gaan niet naar de play-offs en Litouwen speelt thuis.

Zou mij benieuwen of hij gaat spelen

Overigens meer dan 200 NHL goals, 500 punten en een salaris van 3.1 miljoen dollar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138807029
Daar zit je dan met je spelers in Nederland die 500 a 1000 euro in de maand pakken, Bruijsten die voor een fooi hockeykt, Mason ook waarschijnlijk en Nagtzaam die met een beurs goed kan rondkopen

Alleen Dalhuisen zal wel redelijk kunnen leven van zijn sport :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138807587
http://www.capgeek.com/player/778

32 miljoen dollar en nog 2 jaar voor 6,2 te gaan_O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138808471
Estland weer gewonnen dus en het lijkt ze makkelijk af te gaan (51 tegen 23 schoten vandaag) en volgende wedstrijd tegen Israel. Israel lijkt vooral erg wisselvallig maar misschien dat nu hun spelers in de ECHL, Japan, Frankrijk, NCAA en Engeland wel het verschil kunnen maken. Als Estland wint zijn ze eigenlijk al gepromoveerd

BEL tegen AUS en Belgie verloor nog vorig jaar. AUS en BEL moeten eigenlijk allebei winnen al is het voor Australie al redelijk kansloos maar ze staan nu onderaan

Servie en Ijsland speelden vorig jaar 1-5 en ze moeten eigenlijk allebei winnen.

Schat Estland wint makkelijk, Belgie net of na OT en Servie wint
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138809421
Nederland 3-0 verloren, morgen nog een kans en dan de echte wedstrijd volgende week
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 13 april 2014 @ 22:48:48 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138850616
vandaag won nederland met 4-5 in ot

volgens ijshockey.com met een goal van m. bruijsten *O*

komende week maakt eimers de selectie bekend, vraag me af of hij met oosterwijk durft te starten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138852159
Waarom niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138856736
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:48 schreef sp3c het volgende:
vandaag won nederland met 4-5 in ot

volgens ijshockey.com met een goal van m. bruijsten *O*

komende week maakt eimers de selectie bekend, vraag me af of hij met oosterwijk durft te starten
Winnen van de Britten geeft de burger wat moed!

IJshockey.com heeft het nu over v/d Heuvel die de winnende maakte.
pi_138857168
Goede resultaten al weet ik. Niet hoe compleet Engeland was

Smid, van oorschot, nagtzaam en van biezen(gaat ie mee?) waren er in elk geval niet bij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138860722
http://wmia.iihf.com/en/news/young-swift/

Nederland met Don, Gordon, Nason, Prudden, Loginov, Heinonen, Bat :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138860886
Belgie moet dus zelf winnen en hopen dat EST niet wint anders is het gespeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 14 april 2014 @ 12:44:27 #167
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138862996
De U18 van België staat ondertussen na 1 periode 1-1 tegen China.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138863534
Zitten daar wat spelers bij die al regelmatig spelen in de El?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138863731
België met 1-0 achter.
pi_138863845
Wat deed België onder 18 overigens tegen nl onder 18?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 14 april 2014 @ 13:17:23 #171
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138864012
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zitten daar wat spelers bij die al regelmatig spelen in de El?
Een paar. Jordi Laan krijgt in Hasselt wel eens wat speelminuten, Stef Coolen doet redeijk regelmatig mee bij Turnhout, Simon Quintelier heb ik bij Deurne weleens mee zien doen.

Over 't algemeen spelen ze echter gewoon U18 / U23 en een aantal spelen in 't buitenland (Krefeld, Strassbourg en 2 x Okanagan (Oostenrijk)).

quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat deed België onder 18 overigens tegen nl onder 18?
5-2 winst voor de Belgen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 14 april 2014 @ 13:18:30 #172
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138864060
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:09 schreef Halcon het volgende:
België met 1-0 achter.
Australië maakt op de eerste de beste PP meteen 2-0.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138864293
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:18 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Australië maakt op de eerste de beste PP meteen 2-0.
Gaat lekker dan. Met een beetje pech zouden ze nog kunnen degraderen als Israel en Servie nog punten pakken en Belgie verliest van Estland.
  maandag 14 april 2014 @ 13:28:11 #174
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138864407
Nu 5 min. PP voor de Belgen, na een major + game voor Elbowing voor een Australiër (in een verder toch rustige wedstrijd).
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138864520
4.20 PP en volgens mij 1 of 2 schoten :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138864660
U18 op het 5e niveau met 2-1 achter tegen China. 3e periode is bezig.
  maandag 14 april 2014 @ 13:36:49 #177
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138864666
Ja, zoiets.

Zometeen periode twee, met nog 42 seconden PP over.

U18 staat ondertussen met 2-1 achter
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 14 april 2014 @ 13:38:03 #178
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138864712
De straf van die Australiër is gewijzigd in Checking to the Head and Neck Area. Nog steeds major + GM.

Zie je niet veel op dit soort tournooien, game misconducts en match penalties.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138864737
Misschien dan toch waar die verhalen, die te horen waren tijdens de oefenwedstrijd tegen NL, over onderling gezeik en gedoe met Paul Vincent.
  maandag 14 april 2014 @ 13:40:12 #180
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138864775
En 3-1 voor China. Die wedstrijd is wel gelopen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 14 april 2014 @ 13:41:09 #181
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138864808
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef MutedFaith het volgende:
En 3-1 voor China. Die wedstrijd is wel gelopen.
Zeg ik terwijl België er 3-2 van maakt ..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138864828
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:39 schreef Halcon het volgende:
Misschien dan toch waar die verhalen, die te horen waren tijdens de oefenwedstrijd tegen NL, over onderling gezeik en gedoe met Paul Vincent.
Net alsof België en Australië niet aan elkaar gewaagd zijn

Australië promoveerde nog 3 jaar geleden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 14 april 2014 @ 13:42:38 #183
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138864845
De laatste keer is ook van Australië verloren. Dus dat het niet makkelijk zou gaan worden was al bekend.

Spelers weer op 't ijs.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 14 april 2014 @ 13:43:25 #184
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138864877
WK wordt hier gestreamed btw:

http://hockeyserbia.com/index.php/livestream
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138864880
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:41 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Zeg ik terwijl België er 3-2 van maakt ..
En PP voor de Belgen.
  maandag 14 april 2014 @ 13:45:52 #186
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138864948
China mist een penaltyshot. Hoe de fuck kun je nou een PS weggeven als je PP speelt?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138864959
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:42 schreef MutedFaith het volgende:
De laatste keer is ook van Australië verloren. Dus dat het niet makkelijk zou gaan worden was al bekend.

Spelers weer op 't ijs.
Het ging me ook over dit hele WK tot nu toe. Ze hadden er vast meer van verwacht. Als ze vandaag verliezen, zijn ze met een wedstrijd tegen Estland voor de boeg nog niet eens veilig. :)

En gedurende 5 minuten PP nauwelijks op goal schieten is ook niet best.
  maandag 14 april 2014 @ 13:46:33 #188
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138864961
3-3!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 14 april 2014 @ 13:47:36 #189
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138864990
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 13:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het ging me ook over dit hele WK tot nu toe. Ze hadden er vast meer van verwacht. Als ze vandaag verliezen, zijn ze met een wedstrijd tegen Estland voor de boeg nog niet eens veilig. :)

En gedurende 5 minuten PP nauwelijks op goal schieten is ook niet best.
En Australië maakt 3-0 op de PP.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 14 april 2014 @ 13:49:46 #190
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138865055
Halverwege P3 en België U18 krijgt wederom een PP.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138865341
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:47 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

En Australië maakt 3-0 op de PP.
En de 4-0, dit keer niet in de PP.
  maandag 14 april 2014 @ 13:58:39 #192
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138865358
Yep. En België kan er weinig serieus tegenin brengen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138865471
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 13:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het ging me ook over dit hele WK tot nu toe. Ze hadden er vast meer van verwacht. Als ze vandaag verliezen, zijn ze met een wedstrijd tegen Estland voor de boeg nog niet eens veilig. :)

En gedurende 5 minuten PP nauwelijks op goal schieten is ook niet best.
Vorig jaar waren isl, aus, Srb en bel al aan elkaar gewaagd. Voig jaar België 6 punten uit 3 wedstrijden

Israël is zo te zien sterker dan Spanje en Estland zal wel gelijkwaardig zijn aan croatie

Als je vervolgens maar 3 punten haalt uit die 3 wedstrijden en niet wint tegen Israël houdt het al snel op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 14 april 2014 @ 14:10:23 #194
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138865714
5-0 voor australië na een dubbele minor voor de Belgen, en een keeperswissel.

De U18 zit ondertussen al halverwege OT.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 14 april 2014 @ 14:21:34 #195
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138866117
Dennis Swinnen doet nog wat terug en maakt er 5-1 van.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138866206
Steylen die 5 goals tegen krijgt en gepulled wordt, dat zal hem niet vaak gebeurt zijn denk

België moet lekker zo door gaan met geen plek voor Andy k., Oerlemans en Geerts in Nederland waarschijnlijk en zonder Steylen, en Vincent morgan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 14 april 2014 @ 14:46:09 #197
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138867039
U18 wint na 12 penaltyshots (aan beide kanten) van China.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138867300
7-1:')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138867855
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:10 schreef MutedFaith het volgende:
5-0 voor australië na een dubbele minor voor de Belgen, en een keeperswissel.

De U18 zit ondertussen al halverwege OT.
7-1 geworden. Afgang en wat mij betreft fors onder de maat tot nu toe.

Nu moeten ze duimen dat de overige resultaten gunstig uitvallen, zodat ze in elk geval niet degraderen. Of ze moeten zelf winnen van Estland... als Estland weer flink gaat stappen de avond voor de laatste wedstrijd hebben ze een kansje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Halcon op 14-04-2014 15:22:17 ]
  maandag 14 april 2014 @ 15:17:00 #200
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138868059
Wellicht als Estland dan al verzekerd is van goud dat er nog een kansje in zit.

En anders kunnen ze volgend jaar weer promoveren.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138871576
Bij 3 van de 4 wedstrijden was het resultaat (ver) onder de maat van vorig jaar.

Om dan te zeggen dat ze volgend jaar weer promoveren lijkt me wel van heel weinig ambitie te getuigen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138871763
Ik hoop overigens dat Mitch Bruijsten of een andere speler die nu in Nederland speelt(Van Oorschot, Smid, Oosterwijk, Demelinne, Meierdres, Hagemeijer of Vd Heuvel) zich in Engeland in de picture kunnen spelen, lijkt me een prima eerste Europese stap voor al die spelers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138872634
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:17 schreef MutedFaith het volgende:
Wellicht als Estland dan al verzekerd is van goud dat er nog een kansje in zit.

En anders kunnen ze volgend jaar weer promoveren.
Estland met 0-1 voor... als de live ticker het goed doet.

Dat is het voordeel ja :)
pi_138872761
En 0-2. ISR wisselt meteen de goalie.
pi_138872778
0-3 :)
pi_138872779
2-0 al

Blijft jammer dat Belgie zo slecht presteerde tegen AU en ISL, met wat geluk was het in elk geval nog leuk geweest op dag 5
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138872794
(9. TITARENKO Vassili)

Speelde in Nederland :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138872915
0-4.

Gaat lekker zo.
pi_138872979
0-5. Israel wisselt de goalie weer.
pi_138873168
0-6. Lijkt wel tennis.
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 18:40:31 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138874723
10-1 nu
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 14 april 2014 @ 18:44:38 #212
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_138874841
Weet niet of dit hier al voorbij is gekomen: http://www.ijshockey.com/(...)naar-eindhoven-halen

Lijkt me wel leuk, nog nooit een internationale wedstrijd live gezien. :@
Flesje bier
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 18:52:09 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138875057
las het ook net, dacht dat het weer tilburg zou worden?

maar ik vind eindhoven persoonlijk toch prettiger :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 14 april 2014 @ 18:54:12 #214
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_138875142
Zou ook Tilburg verwachten inderdaad, maar Eindhoven is ook prima. Ben benieuwd of het wat gaat worden, zowel ga ik zeker een paar wedstrijden bezoeken.
Flesje bier
pi_138877607
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:52 schreef sp3c het volgende:
las het ook net, dacht dat het weer tilburg zou worden?

maar ik vind eindhoven persoonlijk toch prettiger :D
Tilburg was de vorige keer ook leuk. Mij maakt het niet veel uit.
pi_138880647
Als ze promoveren dan gaat het in een keer niet door of zo?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138880825
ISL 2-0 voor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138884642
Jamie Schaafsma en Mike Dalhuisen niet beschikbaar

Hopelijk is Van Biezen er wel bij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138885759
3-3.
pi_138885887
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef Halcon het volgende:
3-3.
Das verrassend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138888797
Letland gepromoveerd

ISL gewonnen na pingels

En Belgie staat er slecht op als EST gewoon haar sportieve plicht doet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 23:01:59 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138889227
spannende slotdag zo :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138889646
Al heb ik geen idee hoe je nu de stand moet lezen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 23:18:47 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138890084
belgie moet iig 1 punt pakken morgen en servie en/of israel mogen niet in reguliere speeltijd winnen

ofzo maar ik ben daar heel slecht in

http://www.iihf.com/competition/383/

als belgie 1 punt pakt zijn ze iig veilig denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138892026
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:18 schreef sp3c het volgende:
belgie moet iig 1 punt pakken morgen en servie en/of israel mogen niet in reguliere speeltijd winnen

ofzo maar ik ben daar heel slecht in

http://www.iihf.com/competition/383/

als belgie 1 punt pakt zijn ze iig veilig denk ik
Belgie verliest na verlenging
ISR wint
Ser wint na verlenging

Bel, AUS en SRB en ISR 6 punten

Als onderling resultaat telt

AUS 7 punten
SRB 5 punten
Belgie 4 punten
Israel 3 punten

Dan denk ik dat ISR degradeert
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138892051
10 kratjes bier voor EST? _O_

Bij voorkeur vanavond gegeven :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138892106
EST en ISR wint

AU en SRB finale voor degradatie

Wordt wel spannend zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138893976
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:18 schreef sp3c het volgende:
belgie moet iig 1 punt pakken morgen en servie en/of israel mogen niet in reguliere speeltijd winnen

ofzo maar ik ben daar heel slecht in

http://www.iihf.com/competition/383/

als belgie 1 punt pakt zijn ze iig veilig denk ik
Yep.... ze moeten 'n punt pakken. Ze spelen de 1e wedstrijd.

Als Estland niet los is gegaan gisteren, is dat nog lastig genoeg.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 09:42:46 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_138896654
Wel leuk, al 30 miljoen in je carriere verdient en toch mee doen aan een Div1B kampioenschap, waar je eigenlijk alleen kan verliezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138896997
Leuk interview met een oud Groningen speler :)

http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=648036

Hij heeft het helaas niet over zijn tijd in Nederland of Duitsland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 11:12:30 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138898287
goalie toch?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:25:47 #234
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138898740
Klopt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:27:20 #235
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138898786
Vandaag spelen zowel de senioren als de U18 van België tegen Estland.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138903677
0-0 na periode 1. SOG 15 om 11.
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:55:11 #237
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138904487
1-0 en direct goalie gewisseld. 20 seconde later 2-0.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:56:03 #238
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138904526
En Steijlen weer terug in het doel. Probleem met de uitrusting wellicht?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138904583
Of deze tactiek afgekeken van Israel? :)
pi_138906026
4-1 na de 2e periode. Nog 1 periode hebben ze het in eigen hand. Daarna fingers crossed en hopen dat Israel verliest of OT haalt en/of dat Servie verliest (al dan niet in OT).
pi_138906931
Dat wordt bidden voor België

Gewoon zo doorgaan :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138911123
2-2 tussenstand.
pi_138911219
Hopen dat IJsland wint want aus en Srb gaan het zeker op een akoordje gooien dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138912317
2-3 inmiddels.

Dit kan zomaar eens epic worden.
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 19:02:27 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138915441
3-3 ijsland won na penalty shootout!

volgens mij degradeert Israel hiermee!

beetje zwijnen voor onze belgische vrinden _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138924111
ISR gedegradeerd idd. Belgie komt goed weg.
pi_138925487
SRB 0-1 voor. België is vanmiddag dus echt door het oog van de naald gekropen.
pi_138932479
Servië heeft brons gepakt door van Australië te winnen. Israël is gedegradeerd met een puntentotaal van 4. België is 5e geworden.
pi_138938538
Belgen moeten gewoon zo doorgaan en volgend jaar zonder Steylen en V. Morgan(MitcH?) en misschien een paar anderen leuk tegen Ierland, Hongkong en Turkije.

Ook leuk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138969636
Definitieve selectie is bekend. Van Gestel, Nagtzaam, Brekelmans en Oosterveld zijn de debutanten.
  Moderator donderdag 17 april 2014 @ 09:25:56 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138970410
van Lijden is er niet bij?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138970569
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:25 schreef sp3c het volgende:
van Lijden is er niet bij?
Die zit er idd niet bij.
pi_138970917
Doel: Ian Meierdres, Martijn Oosterwijk
Verdediging: Jordy van Oorschot, Nick de Jong, Jurryt Smid, Jeffrey van Iersel, Erik Tummers, Dax van de Velden, Boet van Gestel
Forwards: Steve Mason, Ivy van den Heuvel, Diederick Hagemeijer, Nardo Nagtzaam, Mitch Bruijsten, Kevin Bruijsten, Marco Postma, Tony Demelinne, Ronald Wurm, Joey Oosterveld, Levi Houkes, Maarten Brekelmans, Joy Turpijn.

Geen Van Biezen dus, jammer. Geen Mickey Bastings ook, jammer want dan kon de Tilburg lijn gewoon op het ijs komen.

Overweg niet beschikbaar? Hij is beter dan Van Gestel en Van Iersel maar Van Gestel zal sws wel niet spelen

Oosterwijk
Meierdres

Smid - Van Oorschot
Dax - De Jong
Tummers - Van Iersel
Reserve: Van Gestel

Demelinne - Oosterveld - Nagtzaam
Bruijsten - Bruijsten - Postma
Hagemeijer - Vd Heuvel - Brekelmans
Wurm - Houkes - Mason
Reserve: Turpijn

Sterke selectie wel, alleen Van Biezen, Bastings en Willemse zouden Nederland sterker hebben gemaakt.

Nu hopen dat Loginov er volgend jaar bij is :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138970971
Verder hopen dat Brekelmans volgend jaar gaat proberen een contract te krijgen in de ECHL maar die zal wel niet kunnen door studie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138971085
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:25 schreef sp3c het volgende:
van Lijden is er niet bij?
Die moet gewoon naar Eindhoven, Geleen of Dordt of zo en proberen daar 1,5 punt per wedstrijd te scoren

Bij Tilburg is hij tegengevallen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 17 april 2014 @ 10:55:08 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138972584
turpijn is toch defence??
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138973722
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:55 schreef sp3c het volgende:
turpijn is toch defence??
Kan zowel als aanvaller als verdediger spelen

Ik schat dat Van Gestel en Turpijn niet spelen, maar goed zoveel verschil zit er niet aan de onderkant van de selectie

Iemand die weet waarom Van Biezen, Bastings, Willemse en Joly er niet bij zijn?

Met die 4 zat promotie er gewoon in lijkt me, nu zal een medaille wel het maximale zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138974007
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kan zowel als aanvaller als verdediger spelen

Ik schat dat Van Gestel en Turpijn niet spelen, maar goed zoveel verschil zit er niet aan de onderkant van de selectie

Iemand die weet waarom Van Biezen, Bastings, Willemse en Joly er niet bij zijn?

Met die 4 zat promotie er gewoon in lijkt me, nu zal een medaille wel het maximale zijn
Van Biezen (schouder) en Willemse (knie) zijn nog niet voldoende hersteld van blessures die ze tijdens de playoffs hebben opgelopen. Bastings weet ik eigenlijk niet, ik dacht dat die er gewoon bij zou zijn. Joly heeft zich zonder reden afgemeld voor de oefeninterlands begin dit jaar, ik weet niet of ie nu wel een reden heeft gegeven.
pi_138974222
2010-11 Tilburg Trappers Netherlands 41 5 8 13 14
2011-12 Tilburg Trappers Netherlands 31 9 12 21 10
2012-13 Tilburg Trappers Netherlands 36 14 24 38 24
2013-14 Tilburg Trappers Netherlands 36 16 30 46 6

Mooie stijgende lijn, meestal samen spelend met Ivy en Hagemeijer en na 2 WK's en 2 TKO toernooien, nu 2 keer op een rij geen WK

Toch jammer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138974427
Houkes is 22 en begint aan zijn 6e wk(plus 2 OKT toernooien)

Die verdient wel een _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138976036
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:47 schreef Caws het volgende:

[..]

Joly heeft zich zonder reden afgemeld voor de oefeninterlands begin dit jaar, ik weet niet of ie nu wel een reden heeft gegeven.
Hij had geen interesse om mee te doen.
  Moderator donderdag 17 april 2014 @ 13:29:45 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_138976869
Lekkere mentaliteit is dat.

Ik heb geen zin :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138977216
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
Lekkere mentaliteit is dat.

Ik heb geen zin :')
Schat waarschijnlijker een baan of studie per 15 april in Canada.

Het is wel jammer want met een goed WK kan er een (veel) beter contract in Europa inzitten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 17 april 2014 @ 13:42:28 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_138977259
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Schat waarschijnlijker een baan of studie per 15 april in Canada.
Zeg dat dan in plaats van 'geen interesse'. Kon niks erover vinden overigens waarom hij niet meegaat. Op zijn twitter ook niet zo snel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138977342
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Zeg dat dan in plaats van 'geen interesse'. Kon niks erover vinden overigens waarom hij niet meegaat. Op zijn twitter ook niet zo snel.
Als hij al een afspraak heeft voor april in Canada wordt het moeilijk om er bij te zijn. En je hebt ook te maken met tickets, woonruimte en familie in Canada en dergelijke.

Blijft wel jammer maar zolang je een contract krijgt van 6 of 7 maanden in Nederland en voor oranje spelen niet wezenlijk geld oplevert wordt het moeilijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138977664
Line-up voor het WK mist behoorlijk wat goede spelers als je het mij vraagt.

Vind het overigens ook wel jammer dat er niet minstens één speler van elke club mee gaat. Niet dat dat per sé moet ofzo, maar zou wel altijd zo leuk zijn denk ik als iedere club wel vertegenwoordigd wordt.
Flesje bier
  donderdag 17 april 2014 @ 14:16:34 #267
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138978283
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij had geen interesse om mee te doen.
Nooit meer uitnodigen dan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138979951
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Nooit meer uitnodigen dan.
Misschien wil hij niet eens meer uitgenodigd worden...

Wel jammer. Prima speler voor Nederland.
  donderdag 17 april 2014 @ 15:12:33 #269
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_138980000
Wellicht de import regels zo aanpassen dat iemand die niet voor oranje WIL uitkomen altijd als import telt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_138980111
Hij heeft al 11 wedstrijden voor Nederland gespeeld

En makkelijk praten als je de reden niet weet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138980195
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef MutedFaith het volgende:
Wellicht de import regels zo aanpassen dat iemand die niet voor oranje WIL uitkomen altijd als import telt.
Definieer "willen".... Er kan altijd overmacht o.i.d. zijn. Verder is het natuurlijk wel zo dat je niet veel hebt aan NC's die niet voor NL uit willen komen.
pi_138980406
Hoen dat hij volgend jaar een stap omhoog maakt, met wat geluk os de competitie daar later klaar

En ook voldoende nc's die wel altijd beschikbaar zijn en Nederlanders die dat niet zijn. Das nu eenmaal het lot als je niet met full profs speelt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139003692
De betting odds voor zondag ( 1, X, 2)

Kroatië - Verenigd Koninkrijk 5,60 - 6,00 - 1,40
Roemenië - Polen 29,00 - 21,00 - 1,03
Litouwen - Nederland 2,80 - 5,00 - 2,00
  Moderator vrijdag 18 april 2014 @ 09:30:23 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_139003872
Helaas niet bij Unibet zie ik. Jammer anders had ik wel een gokje gewaagd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_139003952
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:30 schreef Karina het volgende:
Helaas niet bij Unibet zie ik. Jammer anders had ik wel een gokje gewaagd.
Ik kon alleen bij Marathonbet iets vinden. Veel andere sites zijn hier ook geblokkeerd. :{
  Moderator vrijdag 18 april 2014 @ 09:36:28 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_139003976
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik kon alleen bij Marathonbet iets vinden. Veel andere sites zijn hier ook geblokkeerd. :{
Ik heb geen zin om nog een account aan te maken ;) Eentje is wel genoeg.

Wel ingezet op Ajax zondag
/offtopic.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_139003996
De quotes voor Croatie zijn in elk geval totaal verkeerd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139004043
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om nog een account aan te maken ;) Eentje is wel genoeg.

Wel ingezet op Ajax zondag
/offtopic.

Op Polen - Roemenië na, zijn het wel leuke odds die ze afgeven.
pi_139004228
Raimonds Tubelis (Eindhoven Kemphanen) heeft getekend bij Mont-Blanc.
pi_139004716
Kroatië - Verenigd Koninkrijk 5,60 - 6,00 - 1,40 || 5,93 - 5,95 - 1,35
Roemenië - Polen 29,00 - 21,00 - 1,03
Litouwen - Nederland 2,80 - 5,00 - 2,00 || 3,12 - 4,65 - 1,85

De betting odds van Bet City RU erbij gezet.
pi_139008260
Het AD besloot een (matig) stuk te wijden aan het WK:

quote:
Promoveren, een plek in de middenmoot of degradatie. Zondag begint in Litouwen het WK voor de Nederlandse ijshockeyers en alles is mogelijk. De ploeg van bondscoach Chris Eimers komt uit in de B-poule van divisie 1, het op twee na hoogste niveau. Oranje opent tegen het gastland.

Ter voorbereiding op het toernooi oefende Nederland al twee keer tegen Engeland, een van de tegenstanders in Vilnius. Oranje verloor de eerste confrontatie, maar won de tweede.

Vorig jaar werden de Nederlanders derde in de Oekraïne en volgens technisch directeur van de Nederlandse IJshockeybond Theo van Gerwen is dit jaar zelfs promotie mogelijk: 'Het zit er altijd in, maar het wordt lastig. Polen is de favoriet in deze poule, terwijl Engeland ook een sterke tegenstander is en Litouwen natuurlijk het thuisvoordeel heeft. Toch ligt het allemaal dicht bij elkaar. We hebben met veel jonge, ambitieuze spelers een sterkere ploeg dan de voorgaande jaren en kennen weinig blessures. We kunnen zomaar wereldkampioen worden, maar ook degraderen.'

Samen met bondscoach Eimers is Van Gerwen begonnen met het bouwen aan een jong team dat in 2015 de wereldtitel moet behalen in eigen land. 'Wij hebben Eindhoven naar voren geschoven om het wereldkampioenschap te organiseren. Daar willen we de titel pakken en promoveren naar poule A. Met die promotie zullen we hopelijk weer in beeld komen bij het NOC*NSF.' Sinds 2013 valt ijshockey niet meer onder de door de sportkoepel financieel ondersteunde sporten en moet de bond zelf de talenten faciliteren.

Daarvoor werd in Eindhoven het Nationale IJshockey Centrum opgezet, waar naast het bondsbureau ook een trainingscentrum voor talentvolle ijshockeyers is gehuisvest. 'Met de Nederlandse IJshockey Academie hebben wij een opleidingsinstituut waar jongeren tussen de 15 en 22 jaar zich beter kunnen ontwikkelen. Er is meer tijd op het ijs beschikbaar en wij hebben zo meer grip op de talenten', aldus Van Gerwen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ockeyers-op-WK.dhtml
pi_139008972
Gewoon dit jaar promoveren als de kans zich voordoet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139066238
In groep A heeft Oostenrijk met 3-2 gewonnen van Oekraïne en staat Slovenië met 1-0 voor tegen Japan.
pi_139072571
Kroatie met 4-0 gewonnen van UK. Naar het schijnt tegen de verhoudingen in, maar toch... het gaat om goals maken.
  Moderator zondag 20 april 2014 @ 16:26:00 #285
9859 crew  Karina
Woman
pi_139075365
Odds bij Unibet:
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_139078155
Polen met 7-0 gewonnen van Hongarije B.
pi_139078178
quote:
99s.gif Op zondag 20 april 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
Odds bij Unibet:
[ afbeelding ]
Nederland licht favoriet dus.
  Moderator zondag 20 april 2014 @ 18:04:34 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_139078438
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 17:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nederland licht favoriet dus.
Yep. Straks kijken, na de bekerfinale :@ eerste periode dan maar missen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_139078516
quote:
99s.gif Op zondag 20 april 2014 18:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Yep. Straks kijken, na de bekerfinale :@ eerste periode dan maar missen.
Ik ben ook benieuwd. Heb niet zoiets van ik zet geld in op Nederland.
  Moderator zondag 20 april 2014 @ 18:06:45 #290
9859 crew  Karina
Woman
pi_139078584
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 18:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd. Heb niet zoiets van ik zet geld in op Nederland.
En tegen Nederland wedden is ook weer zoiets.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_139078828
quote:
99s.gif Op zondag 20 april 2014 18:06 schreef Karina het volgende:

[..]

En tegen Nederland wedden is ook weer zoiets.
Daar ben ik niet vies van. O-) Heb deze keer ook niet zoiets dat ik er zeker van ben dat ze verliezen.

Litouwen is, denk ik wat beter dan de vorige keer, NL wellicht wat minder. Hoop wel dat ze winnen. Verliezen ze dit, dan wordt het een vervelend toernooi.
pi_139079366
In poule A heeft Japan trouwens Slovenie verslagen. Korea met 4-7 verloren van Hongarije.
pi_139081897
Een paar minuten bezig nu. 0-0 nog. PP voor Litouwen.
pi_139082986
1-0 Litouwen. Niet onverdiend. Dit kan nog weleens een lastig toernooi gaan worden.

Promotie moeten ze maar even niet aan denken. Zullen ze overigens ook niet doen.
pi_139089438
3-0. Kansloos.
pi_139089940
4-0 en afgelopen.
pi_139098829
Met 4 doelpunten verschil verliezen tegen het gastland en morgen tegen Croatia dat met 4-0 won van GB en 6 uur minder rust. Das lekker dan

Croatie met 3 Canadezen, 1 Duitser en 1 Zwitser, maar goed dat ze veel spelers gewoon niet mee nemen. Prpic speelde niet vandaag geen idee of die in Litouwen is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139102693
Hongarije achter tegen Oekraine. Oostenrijk gewonnen van Japan. Spannende poule.
pi_139103269
3e periode gaat beginnen. Het staat 0-3. Straks UK tegen Hongarije B.
pi_139103303
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 10:35 schreef Halcon het volgende:
3e periode gaat beginnen. Het staat 0-3. Straks UK tegen Hongarije B.
Waarom is roemenie Hongarije B?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139103562
Brakke stream zeg.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')