Is Wesley Sneijder Aziatisch?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Asians ontberen de fysiek om ver te komen. Tevens hebben ze, op een enkeling na, rare seksuele fantasieën of zijn ze sterk religieus.
Zwaardere poule, maar zou het ze zeker gunnen.quote:Op maandag 14 april 2014 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat land heeft al jaren een alleraardigst elftal, maar kunnen zelfs de Afrika cup niet winnen.
Ik zou mijn geld op Ghana zetten.
In een poule met Duitsland en Portugal?quote:Op maandag 14 april 2014 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat land heeft al jaren een alleraardigst elftal, maar kunnen zelfs de Afrika cup niet winnen.
Ik zou mijn geld op Ghana zetten.
Die gedachte is bij mij ook opgekomen. Kijk maar naar het WK 2010 waar Afrika de wereld even wat zou laten zien. Denk dat de Afrikaanse hegemonie (als die er ooit was) nu wel zo een beetje voorbij is.quote:
Afrikaanse teams blinken wel vaker uit op jeugdtoernooien. Komt volgens mij vooral door fysieke voorsprong en geknoei met leeftijden.quote:Op maandag 14 april 2014 16:48 schreef wvsnl het volgende:
Ik denk Nigeria, wonnen een paar jaar geleden nog een wereldkampioenschap onder de zoveel, dus potentie hebben ze wel. Geen idee hoe de doorstroming is gegaan natuurlijk.
Hij heeft wel een kruis getatoeëerd. Binnenkant bovenarm. Dus hij lijkt streng religieus. Sowieso is Yo religieus.quote:
Oh, was Kameroen helemaal vergeten.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef Funzel het volgende:
Ivoorkust zou het wel een tijdje moeten kunnen uitzingen in dit toernooi, maar die Jappen halen ook bijna altijd de knock-out fase wel. Moeilijk hoor.
Ghana is een goed land maar Duitsland/Portugal zal lastig worden, al hebben ze tegen Portugal wel een kansje. Nigeria heeft een vrij simpele poule dus dat moet lukken. Kameroen en Algerije gaan er sowieso uit in de poule denk ik, al kan Kameroen wel winnen van Kroatië.
Oja Mexico zat ook nog in die poule ja. Kunnen ze hebben, maar ik schat Kameroen wel het laagst in van de groep.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef Halcon het volgende:
Als ze van Kroatie kunnen winnen, dan kunnen ze dat ook wel van Mexico.
Ik ook. Ik denk dat ze de volgende ronde niet gaan halen.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:54 schreef Funzel het volgende:
[..]
Oja Mexico zat ook nog in die poule ja. Kunnen ze hebben, maar ik schat Kameroen wel het laagst in van de groep.
Ghana is weleens wereldkampioen geworden met een jeugdteam, het kan dus welquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind het wel een interessante discussie of er ooit een Afrikaans of Aziatisch land wereldkampioen zou kunnen worden. Maatje van mij is daar altijd heel stellig in. Asians ontberen de fysiek om ver te komen. Tevens hebben ze, op een enkeling na, rare seksuele fantasieën of zijn ze sterk religieus. Afrikanen zijn niet gedisciplineerd dus gaan er in de kwartfinale uit doordat de 41-jarige voorstopper, die ingeschreven staat als 17-jarig talent, een tackle met 2 benen gestrekt op borsthoogte inzet.
Ik kaap bij dezen dan ook het topic en we gaan verder met deze discussie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afrikaanse jeugdteamsquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Ghana is weleens wereldkampioen geworden met een jeugdteam, het kan dus wel
Ghana gaat ook het verst komen, veruit de beste Afrikaanse ploeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |