Laat maar, Tijn. Hoe is het met je datemevrouw?quote:
Morgen weer een datequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Laat maar, Tijn. Hoe is het met je datemevrouw?
Ik waarschijnlijk ook. We zijn goed bezig, denk je niet?quote:
Ja, wat ga jij doen? En waar ken je haar van?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook. We zijn goed bezig, denk je niet?
Oh reallyquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:54 schreef BeamofLight het volgende:
Tijn....pls
Maar effe, je bent bij haar thuis. Je bent nog nooit zo close bij een nat poesje geweest als morgen. Denk even aan me morgen, en ga in haar broekje.
Via Paiq. Ze is in een of andere speeltuin met haar kind. Dus gaat het koffie drinken worden áls ik besluit daarheen te gaan met de mijne en je het dan een date mag noemen. Neuken doen we later deze week wel weer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, wat ga jij doen? En waar ken je haar van?
Ik ga bij haar op de koffie en dan geen idee. Ik ken haar van Paiq
"Bij haar thuis op de koffie"quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, wat ga jij doen? En waar ken je haar van?
Ik ga bij haar op de koffie en dan geen idee. Ik ken haar van Paiq
Ja hoor dat is ook een date.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Via Paiq. Ze is in een of andere speeltuin met haar kind. Dus gaat het koffie drinken worden áls ik besluit daarheen te gaan met de mijne en je het dan een date mag noemen. Neuken doen we later deze week wel weer.
I don't fuck and tellquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
"Bij haar thuis op de koffie"
Yeah right.Dat wordt stomende seks.
Ik bedoel; voor een goede batspartij hoef je tegenwoordig echt niet meer bij een speeltuin aan te komen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor dat is ook een date.Als je kinderen hebt moet je toch wat.
Heb je haar weleens gezoend, Tijn?quote:
Not yet. Arg ik durf niet zo goed een move te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je haar weleens gezoend, Tijn?
1 tip: Raak haar aan tijdens de date. merk je snel genoeg of ze je leuk vindt of niet. Gewoon subtiel zoals hand beetpakken of op dr knie leggen op een subtiel moment. Gaat ze erop in of doet ze het daarna terug: bingo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Not yet. Arg ik durf niet zo goed een move te maken.
Doe de yawn-drop-arm manoeuvrequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Not yet. Arg ik durf niet zo goed een move te maken.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hand beetpakken is voor mij echt een nono. Wat zijn we, 12? Hand op de schouder, hand op de onderrug op straat af en toe contact tijdens het kletsen, maar pak die hand nieeeeeet vast!
Imo is dat echt iets wat na het zoenen komt hoor.
Je gaat me niet vertellen dat je dat ook bijhoudt in je exceltabelletje hequote:
Ja sieraden bekijken is ook een goeie inderdaad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:25 schreef LesMiserables het volgende:
Hand vasthouden kan voor het zoenen maar alleen om haar jouw kant op te trekken (om haar te zoenen). Daarvoor kan ook nog wel maar dan moet ze wel leuke sieraden hebben die je dan ff kan bekijken en aanraken. De kort door de bocht; 'pak hand vast, trek haar naar mij toe'-methode heeft letterlijk een 100% score voor mij, will use again.
Vanwege de methode of vanwege LMquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verklaart misschien waarom ik er een beetje van moet braken in mijn mond.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:25 schreef LesMiserables het volgende:
Hand vasthouden kan voor het zoenen maar alleen om haar jouw kant op te trekken (om haar te zoenen). Daarvoor kan ook nog wel maar dan moet ze wel leuke sieraden hebben die je dan ff kan bekijken en aanraken. De kort door de bocht; 'pak hand vast, trek haar naar mij toe'-methode heeft letterlijk een 100% score voor mij, will use again.
iew iew iew iew iew!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja sieraden bekijken is ook een goeie inderdaad.
Bij mij werkt de hand op de knie methode altijd wel.
Wait, whutquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon kijken wat de date je brengt Tijn, als het haar te lang duurt zoent ze je vanzelf wel. En mocht je toch een move willen maken wacht dan tot de avond wat vordert, je misschien een alcoholische versnapering rijker bent en de blikken wat langer worden.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wait, whut![]()
Ik zal wel allemaal uitzonderingen gedate hebben ofzo, kan niet anders gezien de reacties hier
Heb geloof ik zelfs nog nooit alcohol gedronken tijdens een date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |