Laat maar, Tijn. Hoe is het met je datemevrouw?quote:

Morgen weer een datequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Laat maar, Tijn. Hoe is het met je datemevrouw?

Ik waarschijnlijk ook. We zijn goed bezig, denk je niet?quote:

Ja, wat ga jij doen? En waar ken je haar van?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook. We zijn goed bezig, denk je niet?

Oh reallyquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:54 schreef BeamofLight het volgende:
Tijn....pls
Maar effe, je bent bij haar thuis. Je bent nog nooit zo close bij een nat poesje geweest als morgen. Denk even aan me morgen, en ga in haar broekje.

Via Paiq. Ze is in een of andere speeltuin met haar kind. Dus gaat het koffie drinken worden áls ik besluit daarheen te gaan met de mijne en je het dan een date mag noemen. Neuken doen we later deze week wel weer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, wat ga jij doen? En waar ken je haar van?
Ik ga bij haar op de koffie en dan geen idee. Ik ken haar van Paiq

"Bij haar thuis op de koffie"quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, wat ga jij doen? En waar ken je haar van?
Ik ga bij haar op de koffie en dan geen idee. Ik ken haar van Paiq

Ja hoor dat is ook een date.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Via Paiq. Ze is in een of andere speeltuin met haar kind. Dus gaat het koffie drinken worden áls ik besluit daarheen te gaan met de mijne en je het dan een date mag noemen. Neuken doen we later deze week wel weer.
I don't fuck and tellquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
"Bij haar thuis op de koffie"
Yeah right.Dat wordt stomende seks.

Ik bedoel; voor een goede batspartij hoef je tegenwoordig echt niet meer bij een speeltuin aan te komen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor dat is ook een date.Als je kinderen hebt moet je toch wat.

Heb je haar weleens gezoend, Tijn?quote:

Not yet. Arg ik durf niet zo goed een move te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je haar weleens gezoend, Tijn?

1 tip: Raak haar aan tijdens de date. merk je snel genoeg of ze je leuk vindt of niet. Gewoon subtiel zoals hand beetpakken of op dr knie leggen op een subtiel moment. Gaat ze erop in of doet ze het daarna terug: bingo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Not yet. Arg ik durf niet zo goed een move te maken.

Doe de yawn-drop-arm manoeuvrequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Not yet. Arg ik durf niet zo goed een move te maken.

quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hand beetpakken is voor mij echt een nono. Wat zijn we, 12? Hand op de schouder, hand op de onderrug op straat af en toe contact tijdens het kletsen, maar pak die hand nieeeeeet vast!
Imo is dat echt iets wat na het zoenen komt hoor.

Je gaat me niet vertellen dat je dat ook bijhoudt in je exceltabelletje hequote:

Ja sieraden bekijken is ook een goeie inderdaad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:25 schreef LesMiserables het volgende:
Hand vasthouden kan voor het zoenen maar alleen om haar jouw kant op te trekken (om haar te zoenen). Daarvoor kan ook nog wel maar dan moet ze wel leuke sieraden hebben die je dan ff kan bekijken en aanraken. De kort door de bocht; 'pak hand vast, trek haar naar mij toe'-methode heeft letterlijk een 100% score voor mij, will use again.
Vanwege de methode of vanwege LMquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verklaart misschien waarom ik er een beetje van moet braken in mijn mond.

quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:25 schreef LesMiserables het volgende:
Hand vasthouden kan voor het zoenen maar alleen om haar jouw kant op te trekken (om haar te zoenen). Daarvoor kan ook nog wel maar dan moet ze wel leuke sieraden hebben die je dan ff kan bekijken en aanraken. De kort door de bocht; 'pak hand vast, trek haar naar mij toe'-methode heeft letterlijk een 100% score voor mij, will use again.
iew iew iew iew iew!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja sieraden bekijken is ook een goeie inderdaad.
Bij mij werkt de hand op de knie methode altijd wel.

Wait, whutquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon kijken wat de date je brengt Tijn, als het haar te lang duurt zoent ze je vanzelf wel. En mocht je toch een move willen maken wacht dan tot de avond wat vordert, je misschien een alcoholische versnapering rijker bent en de blikken wat langer worden.

quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wait, whut![]()
Ik zal wel allemaal uitzonderingen gedate hebben ofzo, kan niet anders gezien de reacties hier
Heb geloof ik zelfs nog nooit alcohol gedronken tijdens een date.

Moet dat dan out of the blue komen of wordt er toch stiekem van te voren wel wat heen en weer aangeraakt? Hoe vind jij het dan bv prettig?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
TeamEefje
Ik zal overigens zelf nooit een man zoenen. Ik vind er dan plotsklaps geen reet meer aan. Ik vind het echtechtecht leuker wanneer de man mij zoent.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik verbaas me ook nogal eens over die tactieken hier.Zoiets voel je toch aan?
Misschien voel je na de nodige alcohol niet zoveel meer en is elke man ineens eng.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit geen alcohol gedronken tijdens een date

O god nee, als het out of the blue komt dan is er ook iets mis jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Moet dat dan out of the blue komen of wordt er toch stiekem van te voren wel wat heen en weer aangeraakt? Hoe vind jij het dan bv prettig?

Alcohol is geen vereiste hoor, al kan dat soms nét helpen bij het eerste zetje. Nog nooit een langdurige blik uitgewisseld voordat je zoent waarbij je beide wel weet waar het heen gaat? Okeequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wait, whut![]()
Ik zal wel allemaal uitzonderingen gedate hebben ofzo, kan niet anders gezien de reacties hier
Heb geloof ik zelfs nog nooit alcohol gedronken tijdens een date.

ooooooooooo god, dat momentquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Alcohol is geen vereiste hoor, al kan dat soms nét helpen bij het eerste zetje. Nog nooit een langdurige blik uitgewisseld voordat je zoent waarbij je beide wel weet waar het heen gaat? Okee
Meestal gaat het tegelijk of is het toch de man die uiteindelijk de laatste stap zet. Maar heb ook zeker wel eens zelf het initiatief genomen tot een zoen.

quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:36 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien ook een kleine tip als start van een date: 3 zoenen ipv een hand . direct een klein beetje meer fysiek contact laat zien dat je geen homo bent en dat je wat spontaner ben dan de gemiddelde asperger-autist.

Wie geeft er nu een hand bij aanvang van een date? Really?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:36 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien ook een kleine tip als start van een date: 3 zoenen ipv een hand . direct een klein beetje meer fysiek contact laat zien dat je geen homo bent en dat je wat spontaner ben dan de gemiddelde asperger-autist.

Dan zal ik wel raar zijn maar als er na twee dates en veel geflirt nog niks gebeurd is ga ik echt niet wachten hoor. Dan doe ik het zelf wel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:34 schreef BeamofLight het volgende:
Euuh eefje...als het haar te lang duurt dan is het te laat. Ik zoen praktisch altijd op de eerste date. En meestal tijdens de date, niet wachten op t laatst.

Dat komt wel goed, ik geloof dat zij ook niet zo goed durftquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
iew iew iew iew iew!!
Gewoon kijken wat de date je brengt Tijn, als het haar te lang duurt zoent ze je vanzelf wel. En mocht je toch een move willen maken wacht dan tot de avond wat vordert, je misschien een alcoholische versnapering rijker bent en de blikken wat langer worden.

Tuurlijk maar dan zonder alcohol en mét wat subtiele aanrakingen vooraf .quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Alcohol is geen vereiste hoor, al kan dat soms nét helpen bij het eerste zetje. Nog nooit een langdurige blik uitgewisseld voordat je zoent waarbij je beide wel weet waar het heen gaat? Okee
Ik heb daar geen standaard voor, soms begint de date te zoenen, soms begin ik , dat is maar net hoe het loopt.quote:Meestal gaat het tegelijk of is het toch de man die uiteindelijk de laatste stap zet. Maar heb ook zeker wel eens zelf het initiatief genomen tot een zoen.
Denk je dat ik met lichamelijk contact maken bedoel: als een vies oud mannetje proberen te betastenquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O god nee, als het out of the blue komt dan is er ook iets mis ja![]()
Bij voorkeur na een date of 2 waarbij er dus inderdaad wel lichamelijk contact geweest is, zonder dat het "ik zet nu een stap" er vanaf druipt.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:38 schreef BeamofLight het volgende:
Een hand...Nee ik geloof niet dat iemand dat ook maar in zijn hoofd haalt....toch...
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:36 schreef LesMiserables het volgende:
Een date een hand geven, serieus fok ?
[..]
Ze zijn er echt jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wie geeft er nu een hand bij aanvang van een date? Really?

Drie zoenenquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:38 schreef LesMiserables het volgende:
Wie heeft dan ook twee dates met geflirt waarbij het niet gebeurd is. Gaf hij een hand bij aanvang ?

Dat is een pleonasmequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:36 schreef Metro2005 het volgende:

Ja, maar in dit tempo heb je over een jaar nog niet over haar gezicht geejaculeerd. Wat heb je te verliezen? Nou, niks dus.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, ik geloof dat zij ook niet zo goed durft

Ik heb dus te weinig gedate om er echt statistieken op los te laten, maar ik heb bij geen een date op de eerste date gezoend geloof ik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan zonder alcohol en mét wat subtiele aanrakingen vooraf .
[..]
Ik heb daar geen standaard voor, soms begint de date te zoenen, soms begin ik , dat is maar net hoe het loopt.
[..]
Denk je dat ik met lichamelijk contact maken bedoel: als een vies oud mannetje proberen te betastennatuurlijk hou ik het subtiel . Zoenen altijd de eerste date als het een leuke date was (en het wederzijds was) , pas op de 2e date zoenen heb ik nog nooit gedaan want die kwam er dan domweg niet.

je zit nu toch al een jaar of 2 in de periode voor het zoenen? *jaloers*quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dus te weinig gedate om er echt statistieken op los te laten, maar ik heb bij geen een date op de eerste date gezoend geloof ik.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik dat wel leuk vind, die periode voor het zoenen. Je kunt nog oneindig lang wel zoenen, je kunt nooit meer nog niet met elkaar gezoend hebben ofzo.

Wow, wijze woordenquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dus te weinig gedate om er echt statistieken op los te laten, maar ik heb bij geen een date op de eerste date gezoend geloof ik.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik dat wel leuk vind, die periode voor het zoenen. Je kunt nog oneindig lang wel zoenen, je kunt nooit meer nog niet met elkaar gezoend hebben ofzo.

Mijn allereerste date had aan het einde zo'n akward moment waarop we elkaar allebei wel wilden maar allebei niet durfden te zoenenquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:41 schreef LesMiserables het volgende:
Enige date waarop ik niet ervoor ging op de eerste date was mijn eerste online date ever. Super awkward staan wachten op de metro.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |