Kapsalon met extra sausquote:Op donderdag 10 april 2014 13:08 schreef essnhills het volgende:
Jongens, wat is goed te eten met buikgriep achtige verschijnselen?
kfcquote:Op donderdag 10 april 2014 13:08 schreef essnhills het volgende:
quote:
Zodat ik alle bacteriën enzo ook direct weer uitkots bedoelen jullie? Goed idee wel.quote:
Soepje? Beschuitje met suiker. Boterham met jam, dat soort dingen zullen wel binnen blijven vermoed ikquote:Op donderdag 10 april 2014 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Zodat ik alle bacteriën enzo ook direct weer uitkots bedoelen jullie? Goed idee wel.
Ik heb nog wel bouillon oid idd. Dat misschien met een broodje zo even proberen.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soepje? Beschuitje met suiker. Boterham met jam, dat soort dingen zullen wel binnen blijven vermoed ik
Scheutje sperma.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:08 schreef essnhills het volgende:
Na 1 keer is de humor er meestal wel vanafquote:
Dacht spatie ff te vervangenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 1 keer is de humor er meestal wel vanaf
Dat is helemaal dramaquote:
Dit ookquote:Op donderdag 10 april 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 april 2014 13:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dacht spatie ff te vervangen
[/quote
Dat is helemaal drama
Ja Nederland heeft een download verbod gekregenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Nederland heeft een download verbod gekregen
Wanneer BREIN klappen met z'n allen? FOK!knokploeg.quote:
quote:
Toch maar weer op stemmen volgende keer.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:35 schreef Fok-it het volgende:
Piratenpartij toch maar voor een zeteltje
Nee. Ik hoop dat ze een zetel winnen, dat is het enige. Ik stem nooit op een one-issue partij.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toch maar weer op stemmen volgende keer.
Zijn meer dingen waar ze zich mee bezighouden dan enkel dat.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik hoop dat ze een zetel winnen, dat is het enige. Ik stem nooit op een one-issue partij.
Hoiquote:
Het is hoofdzakelijk gericht op een vrijer internet.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zijn meer dingen waar ze zich mee bezighouden dan enkel dat.
quote:
quote:
quote:
Ik heb het koudquote:
Oh. Oké. In dat geval pak ik nog een deken.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ziek, dan mag dat
Valt wel mee toch?quote:
Ik ook een beetje.quote:
Breder dan internet. Het gaat ook om copyright dat gegijzeld wordt door dingen als Disney.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is hoofdzakelijk gericht op een vrijer internet.
Wat ik heel goed vind, maar niet belangrijk genoeg om daarvoor op te stemmen.
Partij van de dieren is ook fijn dat ze er bij zitten als het om die onderwerpen gaat maar vind ik ook te afhankelijk van dat ene onderwerp.
Ja oke.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Breder dan internet. Het gaat ook om copyright dat gegijzeld wordt door dingen als Disney.
als de wind een beetje zou gaan liggen was het prima in het zonnetjequote:Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[..]
Ik ook een beetje.
Allebei de partijen hebben ook standpunten over andere zaken. Partij van de Dieren wat meer dan de Piratenpartij. Het werkt eigenlijk heel simpel, en zoals politieke partijen zouden moeten werken. Ze hebben een ideaal. Bij de Partij voor de Dieren is dat iets als meer oog hebben voor de wereld om ons heen, het milieu en de dieren. De wereld dient beschermd te worden. Alle voorstellen die langskomen wordne aan dat ideaal getoetst. Dat bepaald of ze voor of tegen stemmen.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is hoofdzakelijk gericht op een vrijer internet.
Wat ik heel goed vind, maar niet belangrijk genoeg om daarvoor op te stemmen.
Partij van de dieren is ook fijn dat ze er bij zitten als het om die onderwerpen gaat maar vind ik ook te afhankelijk van dat ene onderwerp.
Haha. Dat hoef je niet te verwachten in Nederlandquote:Op donderdag 10 april 2014 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als de wind een beetje zou gaan liggen was het prima in het zonnetje
Bij jou schijnt de zon?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom rekenen veel mensen limburg ook niet bij nederlandquote:Op donderdag 10 april 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Dat hoef je niet te verwachten in Nederland
ja, en was eind van de ochtend nog buiten en vond het best aangenaam eigenlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij jou schijnt de zon?
En hier is het bewolktEn de verwarming doet het niet
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en was eind van de ochtend nog buiten en vond het best aangenaam eigenlijk
kom hier danquote:Op donderdag 10 april 2014 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik zou ook wel wat warmte van de zon willen.
Maar dan moet ik reizenquote:
Ik wil lekker binnen blijvenquote:
De zon is wel chill ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hangt in de luchtquote:Op donderdag 10 april 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
De zon is wel chill ja.Maar ik ben een beetje verkouden aan het worden.
dat heb ik ook jaquote:Op donderdag 10 april 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
De zon is wel chill ja.Maar ik ben een beetje verkouden aan het worden.
Komt me helemaal niet goed uit.quote:
Nu moet je Heppie aanstekenquote:
Arme jongen. Gelukkig kom ik niet zo dicht bij hem.quote:
geen speeksel uitwisselen?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Arme jongen. Gelukkig kom ik niet zo dicht bij hem.
Vieze praat weer.quote:
We gaan gelijk over tot snot.quote:
Kut.quote:
Dat heeft wel iets met seks te maken ja.quote:
Ben blij dat de hint duidelijk was.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heeft wel iets met seks te maken ja.
Geiten zijn wel fucking opdringering.quote:
quote:
Geiten zijn echt bazendierenquote:
en je moet altijd opletten voor een kopstoot onder je edele delenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Geiten zijn wel fucking opdringering.
Schapen.
Ik heb wel eens geiten getraind, was wel erg leuk. Die beestjes leren snel. Doen ook echt alles voor vreten.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je moet altijd opletten voor een kopstoot onder je edele delen
wel toffe beesten op zich.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geiten getraind, was wel erg leuk. Die beestjes leren snel. Doen ook echt alles voor vreten.
Nee, was op mijn opleiding.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel toffe beesten op zich.
je had/hebt zelf geiten?
ah oke. wel andere dieren?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, was op mijn opleiding.M'n moeder heeft wel een geit gehad.
Oh ik vind de meeste dieren wel tofquote:Op donderdag 10 april 2014 14:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
in deze filmpjes wel ja
normaal niet
Konijnen, honden, chinchilla's, vissen. Op het moment één hond.quote:
chinchillas zijn knaagdieren toch?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Konijnen, honden, chinchilla's, vissen. Op het moment één hond.
Bogiequote:Op donderdag 10 april 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Konijnen, honden, chinchilla's, vissen. Op het moment één hond.
Yes.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chinchillas zijn knaagdieren toch?
Iemand noemde Bogie vandaag dik.quote:
bogie?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Iemand noemde Bogie vandaag dik.
Mijn hond.quote:
Nee, dat is een katachtige volgens mij.quote:
if you say soquote:Op donderdag 10 april 2014 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is een katachtige volgens mij.
Geen idee, jaren geleden dat ik dat plaatje heb opgezocht.quote:
Ik als tijger vind het eruit zien als een oog van een katachtige.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, jaren geleden dat ik dat plaatje heb opgezocht.
ben jij al zo lang fokster?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zal het wel zo zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik als tijger vind het eruit zien als een oog van een katachtige.
Dit account is niet zo oud, iets ouder dan twee jaar. Maar FOK! al sinds 2009.quote:
Dit is een wolf.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe zie je dat? Ben wel benieuwd.quote:
zo jong en al zo lang verpestquote:Op donderdag 10 april 2014 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zal het wel zo zijn.
[..]
Dit account is niet zo oud, iets ouder dan twee jaar. Maar FOK! al sinds 2009.
Ik was al verpest voordat ik FOK! ontdekte.quote:
Ik draag wekenlang hetzelfde wolvenshirtquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik draag wekenlang hetzelfde wolvenshirt
http://wolveswolves.tumbl(...)-pictures-from-human
Al hielp dit ook wel mee.
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was al verpest voordat ik FOK! ontdekte.
Ik ben de moeilijkste niet Ess. Vanaf nu is het een tijgeroog, fuck die wolven maar met hun opdringerige karakter.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben de moeilijkste niet Ess. Vanaf nu is het een tijgeroog, fuck die wolven maar met hun opdringerige karakter.
Leven.quote:
herkenbaar probleem. fok + 9gag + facebook biedt kortstondig hoopquote:Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
verveel me dood op stage
kantoor is echt saai
wat te doen?
Vooruit dan maar.quote:
Heb je die persoon geklapt?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Iemand noemde Bogie vandaag dik.
Als hij niet in huis had gewoond wel.quote:
Ik kom wel naar jou toe.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal voorzichtig zijn.
waar moet ik naartoe?
Maar ze lopen soms achter me langsquote:Op donderdag 10 april 2014 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
herkenbaar probleem. fok + 9gag + facebook biedt kortstondig hoop
Wat wil je hebben?quote:
hmm, dat is vervelend.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ze lopen soms achter me langs
Doe niet zo moeilijk en noem gewoon wat.quote:
oke, chocolate chip muffinsquote:Op donderdag 10 april 2014 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk en noem gewoon wat.
Staat genoteerd.quote:
huhquote:Op donderdag 10 april 2014 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat is vervelend.
daar heb ik nu gelukkig geen last van.
bij een bouwbedrijf ofzoiets zat je toch?
oh bedoelde uhu* als in "ja"quote:Op donderdag 10 april 2014 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet?
of bouwmaterialen ofzo? nee?
oké komt 'iequote:Op donderdag 10 april 2014 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard, ik moet toch de dag om krijgen
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:43 schreef xcachet het volgende:
say that I am feeling myself too good to make coffee for them
quote:say that I am feeling myself too good to make coffee for them
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
oké komt 'ie
moest er zelf wel een beetje van gniffelenJe Engels is wel een beetje om te huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
okquote:Op donderdag 10 april 2014 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Je Engels is wel een beetje om te huilen.
Vandaagquote:
meisjes plagenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:13 schreef xcachet het volgende:
Loop niet zo te zeiken over mijn Engels zeg
Mij niet toch?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:21 schreef xcachet het volgende:
jan cees kom ik vast wel een keer tegen
die timmer ik wel even in elkaar
hoezoquote:Op donderdag 10 april 2014 16:21 schreef xcachet het volgende:
gelijk hoekenquote:Op donderdag 10 april 2014 17:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
hij vindt mijn engels ook om te huilen
Wtf?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:33 schreef xcachet het volgende:
ik was zonet even blij dat mijn ouders gescheiden zijn
ik krijg alimentatie
Hoezo dat?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
geld![]()
nu krijg ik dat
niet meer mijn ma
Ja dat snap ik. Maar dan krijg je geen alimentatie toch? Of geeft je moeder je dat gewoon?quote:
Je hebt er recht op.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar dan krijg je geen alimentatie toch? Of geeft je moeder je dat gewoon?
M'n pa gaf dat normaal aan m'n ma. Maar nu ik 18 ben krijg ik datquote:Op donderdag 10 april 2014 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar dan krijg je geen alimentatie toch? Of geeft je moeder je dat gewoon?
Ik kreeg niksquote:Op donderdag 10 april 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt er recht op.
Zelfde als dat als een van je ouders komt te overlijden, krijg je ook geld voor een paar jaar.
wanneer was je jarigquote:Op donderdag 10 april 2014 17:45 schreef xcachet het volgende:
snel unibet account aanmaken
18 zijn heeft zoveel voordelen
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:45 schreef xcachet het volgende:
Heyquote:Op donderdag 10 april 2014 17:45 schreef xcachet het volgende:
Goede anti-sherlock hahahahahaquote:Op donderdag 10 april 2014 16:21 schreef xcachet het volgende:
Nee. Had een zware stage dag. Daarna verjaardag gevierd. Toen was het alweer bedtijdquote:Op donderdag 10 april 2014 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet eens op FOK! gevierd
gefeliciteerd nog meisje
ik morgen 8.00 - 16.30 en van 18.00 - 23.00quote:Op donderdag 10 april 2014 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
morgen en zaterdag hele dag werken
haha faalquote:Op donderdag 10 april 2014 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja maar al die gegevens kloppen niet
Gooi er gewoon een barkie opquote:Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
haha faal
gisteren bescheiden gewonnen![]()
[ afbeelding ]
matige geluidskwaliteitquote:
Nice nice.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef xcachet het volgende:
baas van stagebedrijf was er vandaag niet fokkie
morgen ook niet
Omdat bonussen en invites.quote:
hoeveel % rakeback dan op partypokerquote:Op donderdag 10 april 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat bonussen en invites.
Laatst met een 2$ toernooi bijna invite gewonnen voor een livetoernooi op Mallorca alleen werd ik 14e.
Gewoon met je moeder naar de Primarkt tochquote:Op donderdag 10 april 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
mijn moeder gaf me net een matige peptalk of ik wel of niet moet studeren
helemaal in de war!!!!
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon met je moeder naar de Primarkt toch
Unibet.quote:
5% man maar er spelen veel dronken Amerikanen dat is een voordeel t.o.v. Europese sites.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel % rakeback dan op partypoker
ben daar begonnen ooit
Wil je weten wat hij antwoordde?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice.
Zag je brief ook, hopelijk werkt hetanders toch maar ghb
Ja lullig is dat hequote:Op donderdag 10 april 2014 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Was laatst 11e geworden Elan in een 16.50 turbo op stars
paar barkie maar
1e plek was 6 kop ofzo
Belachelijkquote:Op donderdag 10 april 2014 17:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je weten wat hij antwoordde?
"De reflective questions zien er goed uit!"
Dat was het.
Niet eens van "Hou me op de hoogte als de situatie zo blijft"![]()
maarja standaard wel beetje in turbo shovefest.quote:
Jij zet toch altijd minimaal 6 barkies tegelijk op wedstrijden?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die Toto spelen![]()
Begrijpen er vrij weinig van
Marathonbet is dat toch?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet betvictor spelen voor die zieke odds
Nee man, ouwe tijdenquote:Op donderdag 10 april 2014 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zet toch altijd minimaal 6 barkies tegelijk op wedstrijden?
J-D die zet veel inquote:Op donderdag 10 april 2014 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zet toch altijd minimaal 6 barkies tegelijk op wedstrijden?
Heel makkelijk.quote:
Makkelijk.quote:
wat is datquote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel makkelijk.
En je moet ook met sites werken die dagelijks tippen.
bwin niet, duurt gewoon 3 dagenquote:Op donderdag 10 april 2014 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Makkelijk.
Je kan ook met Ideal overmaken en ze storten het vrij snel op je rekening als je whitdraw doet.
Gewoon voetbalwedden livechatquote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel makkelijk.
En je moet ook met sites werken die dagelijks tippen.
Uni binnen 24 uur althans er staat ook dat het 5 dagen kan duren maar komt bij mij nooit voor gelukkig.quote:
Zijn aantal sites waar tips worden gegeven op wedstrijden.quote:
Bwin vroeger altijd paar uurtjes, maar laatst voor het eerst in tijd weer gespeeld.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Uni binnen 24 uur althans er staat ook dat het 5 dagen kan duren maar komt bij mij nooit voor gelukkig.
Ja hahaquote:Op donderdag 10 april 2014 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Die lui doen allemaal alsof ze dagelijks 4e divisie japan enzo kijken
sbr heeft ook goede toppasquote:Op donderdag 10 april 2014 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn aantal sites waar tips worden gegeven op wedstrijden.
www.voetbalwedden.net
www.blogabet.com
forum.bettingadvice.com
die kan je wel aanhouden. Kan je beetje rondkijken eerst.
Geluksfactor is vrij hoog volgens mij of je moet echt weten welke potjes je kan pakken.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Die lui doen allemaal alsof ze dagelijks 4e divisie japan enzo kijken
Bedankt.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn aantal sites waar tips worden gegeven op wedstrijden.
www.voetbalwedden.net
www.blogabet.com
forum.bettingadvice.com
die kan je wel aanhouden. Kan je beetje rondkijken eerst.
Oh en als je je aanmeldt moet je het even aangeven. Kan ik er ooknog aan verdienenquote:
Doe na etenquote:Op donderdag 10 april 2014 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en als je je aanmeldt moet je het even aangeven. Kan ik er ooknog aan verdienen
Eetzequote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:00 schreef Elan het volgende:
Als je op Pools voetbal wil wedden is Inso je boii
Zag je die filmpjes op sbr ook over het wk? :")quote:
welkequote:Op donderdag 10 april 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag je die filmpjes op sbr ook over het wk? :")
Sloeg echt nergens op
Dat ze de kansen van een aantal landen onder de loep namen.quote:
Doen het wel goed, verdienen bakken.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze de kansen van een aantal landen onder de loep namen.
Onder andere Zuid-KoreaNemen zichzelf iets te serieus
Dat sowieso. In Amerika heb je dat sowieso veel he. van die shows waar betters gewoon tips geven.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doen het wel goed, verdienen bakken.
Zijn vaak gewoon solid losers met een goed image ookquote:Op donderdag 10 april 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
Dat sowieso. In Amerika heb je dat sowieso veel he. van die shows waar betters gewoon tips geven.
Ja ach. Wel al stap verder dan hier.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn vaak gewoon solid losers met een goed image ook
De beste doen sowieso geen public picks.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach. Wel al stap verder dan hier.
Hier heb je de Betweters
Dat zijn van die payed tipsters. Maar daar zou ik me ook nooit aan wagen hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De beste doen sowieso geen public picks.
De echt goede kunnen wij toch niet betalenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn van die payed tipsters. Maar daar zou ik me ook nooit aan wagen hoor.
Betaal je daar zoveel voor?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De echt goede kunnen wij toch niet betalen
De echte top of the bill?quote:
Jezusquote:Op donderdag 10 april 2014 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De echte top of the bill?
Daar hoef je met een paar duizend niet aan te komen.
Sowieso zijn dat ook vaak mensen die echt diep in de sportbusiness zitten, die echt alle ins en outs van teams weten, wie er geblesseerd is enzo en wat er speelt. Voordat de bookies het weten.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus![]()
Ja maar die zetten ook je hele hypotheek in.
Via via.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:32 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel benieuwd waar je die vindt dan. Zullen niet op Blogabet staan vermoed ik
Feyenoord heeft trouwens wel erg lekkere quote dit weekend.quote:
Dat zei je de afgelopen weekenden ookquote:
Het is ook een wereldwonder die 15 uit 5quote:Op donderdag 10 april 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je de afgelopen weekenden ook
Hoi Klaas_, ik ook.quote:
Doei Klaas.quote:
Ach, bij hun is het ook niet veel soeps.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
PSV heeft in competitieverband al 10 jaar ofzo niet verloren van Feyenoord in Eindhoven
Goaltje hoor van Gio toenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
was wel mooie wedstrijd toen beker
Feyenoord verliest gewoon standaard topwedstrijden uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, bij hun is het ook niet veel soeps.
Dat zie ik jou dan weer echt niet doenquote:
Nee, ik laat m'n belasting ook altijd doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zie ik jou dan weer echt niet doen
Nu verwar je hem met Kieftquote:Op donderdag 10 april 2014 18:41 schreef Fok-it het volgende:
Andy van der Meyde
Flink wat hersencellen verloren gegaan door al die sosa tijdens z`n carriere
ik ook.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik laat m'n belasting ook altijd doen.
is chill hoef je niet zo vroeg te etenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:48 schreef Fok-it het volgende:
Wat fijn dat er hier thuis duidelijk aangegeven wordt of iemand niet mee eet of niet. 7 uur inmiddels en nog is er niemand thuis
Thuisbezorgd.nl?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:48 schreef Fok-it het volgende:
Wat fijn dat er hier thuis duidelijk aangegeven wordt of iemand niet mee eet of niet. 7 uur inmiddels en nog is er niemand thuis
Nee heb ook nog geen honger verderquote:Op donderdag 10 april 2014 18:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is chill hoef je niet zo vroeg te eten
Haha nee. Heb niet veel geldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |