welkequote:Op donderdag 10 april 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag je die filmpjes op sbr ook over het wk? :")
Sloeg echt nergens op
Dat ze de kansen van een aantal landen onder de loep namen.quote:
Doen het wel goed, verdienen bakken.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze de kansen van een aantal landen onder de loep namen.
Onder andere Zuid-KoreaNemen zichzelf iets te serieus
Dat sowieso. In Amerika heb je dat sowieso veel he. van die shows waar betters gewoon tips geven.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doen het wel goed, verdienen bakken.
Zijn vaak gewoon solid losers met een goed image ookquote:Op donderdag 10 april 2014 18:25 schreef Fok-it het volgende:
Dat sowieso. In Amerika heb je dat sowieso veel he. van die shows waar betters gewoon tips geven.
Ja ach. Wel al stap verder dan hier.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn vaak gewoon solid losers met een goed image ook
De beste doen sowieso geen public picks.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach. Wel al stap verder dan hier.
Hier heb je de Betweters
Dat zijn van die payed tipsters. Maar daar zou ik me ook nooit aan wagen hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De beste doen sowieso geen public picks.
De echt goede kunnen wij toch niet betalenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn van die payed tipsters. Maar daar zou ik me ook nooit aan wagen hoor.
Betaal je daar zoveel voor?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De echt goede kunnen wij toch niet betalen
De echte top of the bill?quote:
Jezusquote:Op donderdag 10 april 2014 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De echte top of the bill?
Daar hoef je met een paar duizend niet aan te komen.
Sowieso zijn dat ook vaak mensen die echt diep in de sportbusiness zitten, die echt alle ins en outs van teams weten, wie er geblesseerd is enzo en wat er speelt. Voordat de bookies het weten.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus![]()
Ja maar die zetten ook je hele hypotheek in.
Via via.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:32 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel benieuwd waar je die vindt dan. Zullen niet op Blogabet staan vermoed ik
Feyenoord heeft trouwens wel erg lekkere quote dit weekend.quote:
Dat zei je de afgelopen weekenden ookquote:
Het is ook een wereldwonder die 15 uit 5quote:Op donderdag 10 april 2014 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je de afgelopen weekenden ook
Hoi Klaas_, ik ook.quote:
Doei Klaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |