Oh. Oké. In dat geval pak ik nog een deken.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ziek, dan mag dat
Valt wel mee toch?quote:
Ik ook een beetje.quote:
Breder dan internet. Het gaat ook om copyright dat gegijzeld wordt door dingen als Disney.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is hoofdzakelijk gericht op een vrijer internet.
Wat ik heel goed vind, maar niet belangrijk genoeg om daarvoor op te stemmen.
Partij van de dieren is ook fijn dat ze er bij zitten als het om die onderwerpen gaat maar vind ik ook te afhankelijk van dat ene onderwerp.
Ja oke.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Breder dan internet. Het gaat ook om copyright dat gegijzeld wordt door dingen als Disney.
als de wind een beetje zou gaan liggen was het prima in het zonnetjequote:Op donderdag 10 april 2014 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[..]
Ik ook een beetje.
Allebei de partijen hebben ook standpunten over andere zaken. Partij van de Dieren wat meer dan de Piratenpartij. Het werkt eigenlijk heel simpel, en zoals politieke partijen zouden moeten werken. Ze hebben een ideaal. Bij de Partij voor de Dieren is dat iets als meer oog hebben voor de wereld om ons heen, het milieu en de dieren. De wereld dient beschermd te worden. Alle voorstellen die langskomen wordne aan dat ideaal getoetst. Dat bepaald of ze voor of tegen stemmen.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is hoofdzakelijk gericht op een vrijer internet.
Wat ik heel goed vind, maar niet belangrijk genoeg om daarvoor op te stemmen.
Partij van de dieren is ook fijn dat ze er bij zitten als het om die onderwerpen gaat maar vind ik ook te afhankelijk van dat ene onderwerp.
Haha. Dat hoef je niet te verwachten in Nederlandquote:Op donderdag 10 april 2014 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als de wind een beetje zou gaan liggen was het prima in het zonnetje
Bij jou schijnt de zon?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom rekenen veel mensen limburg ook niet bij nederlandquote:Op donderdag 10 april 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Dat hoef je niet te verwachten in Nederland
ja, en was eind van de ochtend nog buiten en vond het best aangenaam eigenlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij jou schijnt de zon?
En hier is het bewolktEn de verwarming doet het niet
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en was eind van de ochtend nog buiten en vond het best aangenaam eigenlijk
kom hier danquote:Op donderdag 10 april 2014 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik zou ook wel wat warmte van de zon willen.
Maar dan moet ik reizenquote:
Ik wil lekker binnen blijvenquote:
De zon is wel chill ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hangt in de luchtquote:Op donderdag 10 april 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
De zon is wel chill ja.Maar ik ben een beetje verkouden aan het worden.
dat heb ik ook jaquote:Op donderdag 10 april 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
De zon is wel chill ja.Maar ik ben een beetje verkouden aan het worden.
Komt me helemaal niet goed uit.quote:
Nu moet je Heppie aanstekenquote:
Arme jongen. Gelukkig kom ik niet zo dicht bij hem.quote:
geen speeksel uitwisselen?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Arme jongen. Gelukkig kom ik niet zo dicht bij hem.
Vieze praat weer.quote:
We gaan gelijk over tot snot.quote:
Kut.quote:
Dat heeft wel iets met seks te maken ja.quote:
Ben blij dat de hint duidelijk was.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heeft wel iets met seks te maken ja.
Geiten zijn wel fucking opdringering.quote:
quote:
Geiten zijn echt bazendierenquote:
en je moet altijd opletten voor een kopstoot onder je edele delenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Geiten zijn wel fucking opdringering.
Schapen.
Ik heb wel eens geiten getraind, was wel erg leuk. Die beestjes leren snel. Doen ook echt alles voor vreten.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je moet altijd opletten voor een kopstoot onder je edele delen
wel toffe beesten op zich.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geiten getraind, was wel erg leuk. Die beestjes leren snel. Doen ook echt alles voor vreten.
Nee, was op mijn opleiding.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel toffe beesten op zich.
je had/hebt zelf geiten?
ah oke. wel andere dieren?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, was op mijn opleiding.M'n moeder heeft wel een geit gehad.
Oh ik vind de meeste dieren wel tofquote:Op donderdag 10 april 2014 14:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
in deze filmpjes wel ja
normaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |