Als je daar uberhaupt al terecht komt.. weet je hoe groot enzoquote:Op donderdag 10 april 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
maar ik zou inderdaad naar het ISS zweven, die verzinnen wel iets.
Nou ja, je zag de aarde op de achtergrond, dus het is wel te doen denk ik zoquote:Op donderdag 10 april 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je daar uberhaupt al terecht komt.. weet je hoe groot enzo
Langzaam richting zon zweven, eeuwig brandenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij kan toch gweoon "zwemmend" gaan
Immortal betekent natuurlijk niet dat geen pijn kan voelen .. of niet tot op het bot kan verbranden
Afhankelijkheden van zweefsnelheid van beiden.. kan het best lang durenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, je zag de aarde op de achtergrond, dus het is wel te doen denk ik zo.
Ja ok, maar dat maakt niet meer uit, hij is immortalquote:Op donderdag 10 april 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhankelijkheden van zweefsnelheid van beiden.. kan het best lang duren
Te hard gaan en de ISS missenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, maar dat maakt niet meer uit, hij is immortal.
En als hij een beetje druk kan opbouwen met zijn zuurstof kan het hard gaan.
Dat is wel weer een risico, maar ja, dan moet ie maar zuurstof overhouden en ermee afremmenquote:
Hoe dan ook heeft hij of een kop nodig vol met wiskunde en informatie.. of veeeeel gelukquote:Op donderdag 10 april 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Dat is wel weer een risico, maar ja, dan moet ie maar zuurstof overhouden en ermee afremmen.
Hij is wel astronaut he, die zijn over het algemeen niet dom. En geluk dwing je afquote:Op donderdag 10 april 2014 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe dan ook heeft hij of een kop nodig vol met wiskunde en informatie.. of veeeeel geluk
Niet dom betekent niet dat je de oplossing in pacht hebt om naar de ISS te zweven. Dat leren ze niet op de astronautenschool lijkt me zo. Die gaan niet uit van immortalityquote:Op donderdag 10 april 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Hij is wel astronaut he, die zijn over het algemeen niet dom. En geluk dwing je af.
Eh, dat leren ze nou juist wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet dom betekent niet dat je de oplossing in pacht hebt om naar de ISS te zweven. Dat leren ze niet op de astronautenschool lijkt me zo. Die gaan niet uit van immortality
Wel, aangezien meneer de astronaut zo te zien dichtgenoeg bij de aarde is zal hij vast en zeker in een baan er omheen zweven. Deze baan zal door aantrekkingskracht langzaam een steeds smaller wordende ellips worden waardoor hij uiteindelijk door de atmosfeer heen zal breken en op aarde zal landen.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet dom betekent niet dat je de oplossing in pacht hebt om naar de ISS te zweven. Dat leren ze niet op de astronautenschool lijkt me zo. Die gaan niet uit van immortality
Hij heeft er iig een betere kans op dan ikquote:Op donderdag 10 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft er iig een betere kans op dan ik.
Meestal nietquote:Op donderdag 10 april 2014 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi
Is het nog een beetje gezellig hier
Ohquote:
Hier zijn veel struggles.. pas maar op. Heb je al wel wat mesjes aangeschaft?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh
Door alle struggle's in het leven van een FOK! ker?
Maar ik ben juist altijd positiefquote:Op donderdag 10 april 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier zijn veel struggles.. pas maar op. Heb je al wel wat mesjes aangeschaft?
Die kutusers hier negeren mij.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Door alle struggle's in het leven van een FOK! ker?
Oww.. dan moet je Ang3l eens ontmoetenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar ik ben juist altijd positief
één brok aan negativiteit zekerquote:Op donderdag 10 april 2014 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww.. dan moet je Ang3l eens ontmoeten
Beterquote:
Jij bent altijd positief zeg je net.. dusquote:Op donderdag 10 april 2014 12:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mag ik hier ook even klagen over mijn struggle dan
Maar maarquote:Op donderdag 10 april 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent altijd positief zeg je net.. duskan je dan niet gebruiken!!
Ook dequote:Op donderdag 10 april 2014 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar maar
Het is niet echt een ''probleem'' ofzo, maar gewoon iets waar ik behoefte aan heb
Okeequote:Op donderdag 10 april 2014 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook deis dan verboden voor jou!
Gooi het eens in de groep dan..
Tinder.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Okee
Nou, het zit zo, ik ben al weer een tijdje single, en nu heb ik wel weer behoefte aan een leuke jongedame![]()
Maar nu ben ik 1. of te pussy om er op af te stappen of 2. zij ziet niks in me
en punt 3. Ik vind nou niet echt dat er super veel leuke meisjes rond lopen in mijn omgeving
Niet dat ik je weg wil hebben hoor, maarquote:Op donderdag 10 april 2014 12:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Okee
Nou, het zit zo, ik ben al weer een tijdje single, en nu heb ik wel weer behoefte aan een leuke jongedame![]()
Maar nu ben ik 1. of te pussy om er op af te stappen of 2. zij ziet niks in me
en punt 3. Ik vind nou niet echt dat er super veel leuke meisjes rond lopen in mijn omgeving
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Ooooh, een fokker die moeite heeft met het vinden van een vriendin, dat zie je niet vaak...
Mehquote:
Oké het is duidelijkquote:Op donderdag 10 april 2014 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet dat ik je weg wil hebben hoor, maar
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #171 Durven is the key
Ja, ik date Jenna Louise Coleman op het momentquote:Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee want iedere FOK! ker heeft een vriendin die er uit ziet als Doutzen Kroes. Dat is toch algemeen bekend?
Tsssk, ik gaf slechts antwoord op een hypothetisch dilemmaquote:Op donderdag 10 april 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je maar niet zulke "kijk mij intelligent zijn" dingen zeggen
Nou gewoon, sommigen doen het daar puur om te zien hoeveel matches ze krijgen, hebben al een vriend etc.quote:
Ja hey, je hoeft ze ook niet gelijk allemáál te doen!quote:Op donderdag 10 april 2014 12:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou gewoon, sommigen doen het daar puur om te zien hoeveel matches ze krijgen, hebben al een vriend etc.
Ik woon in 's lands dunbevolkste provincie dus dat zullen niet veel matches in de buurt worden danquote:Op donderdag 10 april 2014 12:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zeur niet, prima manier om aan een blind date te komen.
Zelf al geprobeerd of 'van horen zeggen'?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou gewoon, sommigen doen het daar puur om te zien hoeveel matches ze krijgen, hebben al een vriend etc.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 10 april 2014 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja hey, je hoeft ze ook niet gelijk allemáál te doen!
Ik heb het zelf ook al even geprobeerd maar ik vond het niksquote:Op donderdag 10 april 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf al geprobeerd of 'van horen zeggen'?
Er stond nergens een vraagteken in mijn postquote:Op donderdag 10 april 2014 12:28 schreef Barbusse het volgende:
Tsssk, ik gaf slechts antwoord op een hypothetisch dilemma
Jij bent één groot vraagtekenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er stond nergens een vraagteken in mijn post
Ik ben jou volgens mij ooit wel eens tegen gekomenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook wel even getest dat tinder maar ik vind er ook weinig aan eigenlijk.
Ja, dat kan dan gebeuren natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben jou volgens mij ooit wel eens tegen gekomen
Ik doe er vaak een uurtje wat mee. Evt een gesprek. En hoe leuk het vaak ook is, daarna heb ik er geen zin meer in of vind ik ze niet boeiend meerquote:Op donderdag 10 april 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan gebeuren natuurlijk.
Ik zie ook wel eens een bekende of collega. Maar ik doe er eigenlijk al een week of wat niets meer mee.
1 keer een fake-match, 1 keer een beetje zitten kleppen, maar ik vertik het gewoon om meteen over te gaan op afspreken oid en dan zijn velen snel alweer weg.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe er vaak een uurtje wat mee. Evt een gesprek. En hoe leuk het vaak ook is, daarna heb ik er geen zin meer in of vind ik ze niet boeiend meer
Resultaat.. tja niets. 1 nr van een bezette kerel
Same idd. Al lopen t aantal matches tegenwoordig wel op. Niet dat je daar wat aan hebt als je er toch niets mee doetquote:Op donderdag 10 april 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
1 keer een fake-match, 1 keer een beetje zitten kleppen, maar ik vertik het gewoon om meteen over te gaan op afspreken oid en dan zijn velen snel alweer weg.
Ik moet iemand gewoon zien, IRL, anders klikt het gewoon niet. Foto's werken niet.
Nee ik zat te lurkenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:41 schreef Cue_ het volgende:
Is meneer nieuweling hem nu echt gepeerd?
42.quote:
Op alles, dus ook op jou.quote:
Sowieso zullen vrouwen wel weer veel meel matches krijgen dan mannenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same idd. Al lopen t aantal matches tegenwoordig wel op. Niet dat je daar wat aan hebt als je er toch niets mee doet
Doe mij maar gewoon de kroeg/borrels whatever
Sletquote:Op donderdag 10 april 2014 12:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar op Tinder ben ik wss heel snel door alle vrouwmenschen heen
Ja.quote:
Maar dit zijn vaak wel goeduitziende mannen. Misschien zijn mijn foto's niet realistisch genoegquote:Op donderdag 10 april 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso zullen vrouwen wel weer veel meel matches krijgen dan mannen.
Ja, ik moet iemand gewoon zien, horen etc. Dan kan ik heel snel vallen hoor, maar via een foto werkt het bij mij niet echt.
Ik vind online mensen vaak leuk, gezellig oid, maar niet spannend zeg maar. Daarom vermaak ik me hier ook gewoonquote:Op donderdag 10 april 2014 12:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dit zijn vaak wel goeduitziende mannen. Misschien zijn mijn foto's niet realistisch genoeg
Ik vind iemand irl vaak leuker dan online.. Enkel knap ik er net zo snel ook weer op af, dus schiet niet op
quote:
Oh, dat wou je ook?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ga je me zo te lezen niet vertellen
Jij bent een varken.. kan het erger?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Soms vraag ik me ook af of ik wel ''knap genoeg'' ben, en dan kijk ik weer eens om mij heen en bedenk ik dat het nog veel erger kan
quote:
Daarom moet je JUIST zsm meeten. Anders zit je uren te chatten en blijk je IRL niet te klikken. Kun je beter gelijk achterkomen.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso zullen vrouwen wel weer veel meel matches krijgen dan mannen.
Ja, ik moet iemand gewoon zien, horen etc. Dan kan ik heel snel vallen hoor, maar via een foto werkt het bij mij niet echt.
Ik vertik hetquote:Op donderdag 10 april 2014 12:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom moet je JUIST zsm meeten. Anders zit je uren te chatten en blijk je IRL niet te klikken. Kun je beter gelijk achterkomen.
Geen oplossing, antwoord. En dat is 42. dus.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
\Natuurlijk. Ik wil best de oplossing voor mij horen
Het is het antwoord op alles zei je..quote:Op donderdag 10 april 2014 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen oplossing, antwoord. En dat is 42. dus.
Dus ook op jou.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is het antwoord op alles zei je..
Ik kreeg net weer een berichtjequote:Op donderdag 10 april 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook wel even getest dat tinder maar ik vind er ook weinig aan eigenlijk.
Ja precies, voor je t weet zit je 1,5 jaar met een jongen uit Mexico te chatten en spreek je daarna in Parijs af voor een week samen en blijkt t na 1 dag niet te klikken!quote:Op donderdag 10 april 2014 12:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom moet je JUIST zsm meeten. Anders zit je uren te chatten en blijk je IRL niet te klikken. Kun je beter gelijk achterkomen.
Kan ik ook doen, maar dan wordt t Thailand en zo, en dara heb ik niks mee.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
En ach, anders maar even kijken in de catalogus voor Russiche dames
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, voor je t weet zit je 1,5 jaar met een jongen uit Mexico te chatten en spreek je daarna in Parijs af voor een week samen en blijkt t na 1 dag niet te klikken!
Of zo. Hypothetisch...![]()
Haha dan ga ik wel met je meequote:Op donderdag 10 april 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik ook doen, maar dan wordt t Thailand en zo, en dara heb ik niks mee.
It was a learning experiencequote:
Ik ben drie keer in die omgeving geweest, heb er slechts 1 keer seks gehad.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik ook doen, maar dan wordt t Thailand en zo, en dara heb ik niks mee.
Ik zat een week alleen in parijs en heb er een mooi verhaal aan over gehoudenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat ken ik. Hoewel ik niet verder ging dan Rock Werchter
Ik doelde meer op de ladyboys en kleine jongens voor de gay community. Staat Thailand nogal om bekend.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben drie keer in die omgeving geweest, heb er slechts 1 keer seks gehad.
Jij wou wel?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had ooit een MSN-vriendinnetje [_ ], jarenlang heul veul mee gechat enzo. Op een dag gingen we meeten. In walibi. Was nog best gezellig ook enzo, maar daarna nóóit meer wat van gehoord.
.
Parijs is tof, niks mis mee.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat een week alleen in parijs en heb er een mooi verhaal aan over gehouden
Klopt, maar ik ben geen held solo. Dus dat was voor mij een hele leerzame ervaring, alleen daar gedumpt worden.quote:
Ja snap ik, ik doelde meer te zeggen: ik heb zelden seks op vakantie tenzij ik met een vaste partner ga. Ik ben van de 3 keer dat ik in Azië was 2 keer alleen geweest en heb toen geen seks gehad.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de ladyboys en kleine jongens voor de gay community. Staat Thailand nogal om bekend.
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ach misschien moet ik ook niet zo zeuren
Ik ben nog relatief jong dus ik heb nog tijd genoeg voor vrouwlijk schoon
Avondje gezoend, wakker gepijpt, was gezellig.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had ooit een MSN-vriendinnetje [_ ], jarenlang heul veul mee gechat enzo. Op een dag gingen we meeten. In walibi. Was nog best gezellig ook enzo, maar daarna nóóit meer wat van gehoord.
.
17quote:
Ik ben in Australie na de breuk toch maar ff 2x down under gegaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik doelde meer te zeggen: ik heb zelden seks op vakantie tenzij ik met een vaste partner ga. Ik ben van de 3 keer dat ik in Azië was 2 keer alleen geweest en heb toen geen seks gehad.
Hoewel backpackers er wel om bekend staan, ik heb in mening motel stelletjes tekeer horen gaan.
De enige keren dat ik seks op vakantie had met iemand anders dan mijn partner, was op Amelandquote:Op donderdag 10 april 2014 13:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik doelde meer te zeggen: ik heb zelden seks op vakantie tenzij ik met een vaste partner ga. Ik ben van de 3 keer dat ik in Azië was 2 keer alleen geweest en heb toen geen seks gehad.
Hoewel backpackers er wel om bekend staan, ik heb in mening motel stelletjes tekeer horen gaan.
Serieus? Jij was in Sydney op vakantie en werd toen door iemand thuis gedumpt?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben geen held solo. Dus dat was voor mij een hele leerzame ervaring, alleen daar gedumpt worden.
Ik en vakanties en liefde ........ Na 3 dagen Sydney werd ik telefonisch gedumpt, met nog een maand Down Under te gaan
Jij moet je gewoon helemaal suf laten neuken door vreemden op vakantie.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben geen held solo. Dus dat was voor mij een hele leerzame ervaring, alleen daar gedumpt worden.
Ik en vakanties en liefde ........ Na 3 dagen Sydney werd ik telefonisch gedumpt, met nog een maand Down Under te gaan
Oh mén, dan ben je echt een baby hier.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh mén, dan ben je echt een baby hier.De gemiddelde leeftijd is rond de dertig geloof ik.
Jup.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Serieus? Jij was in Sydney op vakantie en werd toen door iemand thuis gedumpt?
Hahaha, dat kan ik me dan wel weer voorstellen, dat zou ik ook gedaan hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben in Australie na de breuk toch maar ff 2x down under gegaan.![]()
![]()
Heb ik toen dus ook laten doenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon helemaal suf laten neuken door vreemden op vakantie.
Dat is echt triest, ik zou zóó pissig zijn.quote:
Ja, rondquote:Op donderdag 10 april 2014 13:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh mén, dan ben je echt een baby hier.De gemiddelde leeftijd is rond de dertig geloof ik.
quote:
Ik probeer aardig te doen ja.quote:
Jup.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is echt triest, ik zou zóó pissig zijn.
Zo verlopen al mijn datesquote:Op donderdag 10 april 2014 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
.
[me=Barbusse] wacht op MissB die binnenkomt met eenquote:
Ik geef je groot gelijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik toen dus ook laten doenIn zijn zwembad (van t app.complex), voor aan de straatkant
Daarentegen zijn HW, ik, Ang3l en missb het (zeer) ruim.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik probeer aardig te doen ja.![]()
Bovendien ben ik nog net geen dertig.
Ik ben rijkquote:
Ouwe lullenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarentegen zijn HW, ik, Ang3l en missb het (zeer) ruim.
Ik heb ook 1 ex waarmee ik niet meer door de deur kan. Een echte malloot die van het balkon probeerde te springen nadat ik het uitmaakte. Heb hem van de reling moeten trekken.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jup.
Is ook de enige ex met wie ik niet meer door 1 deur kan.
Ohquote:Op donderdag 10 april 2014 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En jongIk moet zo'n rijke vent wel overleven natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zoekt ook iemand van wie de balletjes wel zijn ingedaald
Ik heb de afgelopen maanden 60 procent ingeleverdquote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet van 40 naar 36 urige werkweek en mag dus 10% salaris inleveren.
Maar anderen toch weer niet?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan je die 4 uur eindelijk thuis gaan fokkenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Hou oud ben jij dan?quote:
Maar nu hebben we een heul jongkie erbij, dus dan gaat het gemiddelde snel omlaagquote:Op donderdag 10 april 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, die zitten rond de 30, waardoor het gem. er ruim overheen getrokken wordt
Damn!quote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen maanden 60 procent ingeleverd
Of slapen. Word ook dagje ouder hè?quote:Op donderdag 10 april 2014 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je die 4 uur eindelijk thuis gaan fokken
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee joh, toen was ik nog kei onschuldig enzo. Was gewoon vriendschappelijk.
ohja,quote:but also using friendship as a means to sex
Op naar de voedselbank!quote:Op donderdag 10 april 2014 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent echt ZO veel ouder dan ik!quote:Op donderdag 10 april 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Ik wilde net zeggen, dat scheelt niet veel volgens mij.quote:
Doe wat je niet laten kuntquote:Op donderdag 10 april 2014 13:35 schreef Sinceria het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig naar de gemiddelde leeftijd hier, zal ik een poll maken?
Speciaal om je een plezier te doen dan, want veel enthousiasme lijkt er niet te zijn.quote:
Vetklep.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Zo, sate ossenhaas was erg goed te doen.
Tsss, bite me, straighty!quote:
Je bent niet de enige. Nou scheelt het wel dat ik vannacht al heb gewerktquote:Op donderdag 10 april 2014 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Kom echt haast niet aan werken toe vandaag
AAAAAAAAAAAAAH step away from the vagina, step away!quote:
Weet je wel zeker dat het een gay is? En niet zo een jong vies meisje van 15 welke zich uitgeeft voor een geile bink?quote:
Maak d'r wat ouder en ik neem d'r wel over.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het een gay is? En niet zo een jong vies meisje van 15 welke zich uitgeeft voor een geile bink?
Leugenaars, of lui! Q, Ang3l, Godtje, HW en ik nu online en boven de 30.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:04 schreef Sinceria het volgende:
De jonkies lijken het toch te winnen in dit topic.
Ja hoiquote:Op donderdag 10 april 2014 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugenaars, of lui! Q, Ang3l, Godtje, HW en ik nu online en boven de 30.
De oudjes zijn wat langzaam met reagerenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:04 schreef Sinceria het volgende:
De jonkies lijken het toch te winnen in dit topic.
Ja, ik weet t heel zekerquote:Op donderdag 10 april 2014 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het een gay is? En niet zo een jong vies meisje van 15 welke zich uitgeeft voor een geile bink?
Luie leugenaars denk ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugenaars, of lui! Q, Ang3l, Godtje, HW en ik nu online en boven de 30.
nee, die moeten werken ipv een beetje rondhangen als digitale hanggroepjongerequote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De oudjes zijn wat langzaam met reageren
Wil je doodgeknuppeld worden met een komkommer? Moet je NU zo doorgaan!quote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk danquote:Op donderdag 10 april 2014 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, die moeten werken ipv een beetje rondhangen als digitale hanggroepjongere
Is wel de ultieme doodquote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Wil je doodgeknuppeld worden met een komkommer? Moet je NU zo doorgaan!
Ik dacht dat die van jou niet zo groot was?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je doodgeknuppeld worden met een komkommer? Moet je NU zo doorgaan!
Deze zat dan ook niet voor verstopt, maar achterquote:Op donderdag 10 april 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van jou niet zo groot was?.
Ja, denk het. Multitasken schijnt moeilijker te worden naarmate je ouder wordt.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vul in verdorie.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik mis de optie 'flikker op met je kutpoll'.
Nee.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, denk het. Multitasken schijnt moeilijker te worden naarmate je ouder wordt.
[..]
Vul in verdorie.
En niet zo groen?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van jou niet zo groot was?.
Ach, geen idee wat voor STD hij allemaal heeft natuurlijkquote:
Alsjeblieft?quote:
Hulk-penis mad!!!quote:
quote:
Nou sorry, maar ik weet niet hoe die van JOU e ruit ziet... maar als ie de kleur heeft van een geschilde komkommer zou ik er ff nieuw leven in laten blazenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
En geschild is het alweer redelijk in de buurt qua kleur.
Het komt beter in de buurt dan ongeschildquote:Op donderdag 10 april 2014 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik weet niet hoe die van JOU e ruit ziet... maar als ie de kleur heeft van een geschilde komkommer zou ik er ff nieuw leven in laten blazen
En mannen vooral.. dus nog slechter in multitasken dan vrouwenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
Ja, denk het. Multitasken schijnt moeilijker te worden naarmate je ouder wordt.
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En mannen vooral.. dus nog slechter in multitasken dan vrouwen
vrouwelijk multitasken, meerdere dingen tegelijkertijd in de soep laten lopenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat mannen slechter zouden zijn in multitasken is een hoax.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd om op te eten.quote:
I know .. maar dat hoeven zij niet te wetenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Dat mannen slechter zouden zijn in multitasken is een hoax.
Enkel vrouwen kunnen datquote:Op donderdag 10 april 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
vrouwelijk multitasken, meerdere dingen tegelijkertijd in de soep laten lopen.
Slomequote:Op donderdag 10 april 2014 14:18 schreef Barbusse het volgende:
Nou, ik heb dat polldinges ook maar ingevuld.
"zij" hebben de onderzoeken gedaan, zoals mannen eigenlijk altijd alles uitvinden en uitvoerenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know .. maar dat hoeven zij niet te weten
Sowieso doen we nooit dingen echt tegelijk. Iets met schakelen enzo.
Gemiddelde schiet meteen omhoog.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:18 schreef Barbusse het volgende:
Nou, ik heb dat polldinges ook maar ingevuld.
De oudjes en de jonkies gaan gelijk op nu. Spannend!quote:
Ja dus?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
"zij" hebben de onderzoeken gedaan, zoals mannen eigenlijk altijd alles uitvinden en uitvoeren.
Coolcumber?quote:
Ik was aan het lunchenquote:
En hoequote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gemiddelde schiet meteen omhoog.
Niet alle wetenschappers zuigen feitjes uit hun duim hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"zij" hebben de onderzoeken gedaan, zoals mannen eigenlijk altijd alles uitvinden en uitvoeren.
Voor jezelf.. of voor een ander?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:25 schreef Sinceria het volgende:
Wat vinden jullie ''oud'' eigenlijk? Ik denk dat ik 38 oud zal vinden, als mijn vruchtbare periode voorbij ben zo ongeveer.
Ja, hoe heette die man ook alweerquote:Op donderdag 10 april 2014 14:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet alle wetenschappers zuigen feitjes uit hun duim hoor.Toegegeven, vrijwel alle gevallen waarbij dat wel is gebeurd is er gefraudeerd door een man.
Ja, voor jezelf, vind 38 voor een ander dan weer niet oud.quote:
Dus ik heb nog maar 2,5 jaar te leven?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:25 schreef Sinceria het volgende:
Wat vinden jullie ''oud'' eigenlijk? Ik denk dat ik 38 oud zal vinden, als ik mijn vruchtbare periode voorbij ben zo ongeveer.
Er zijn helaas nu meerder wetenschappelijke schandalen geweest met fraudeurs.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, hoe heette die man ook alweerMet al die verzonnen onderzoekjes!
Geen idee eig. Voel me nu nog niet oud. Misschien als ik 30 benquote:Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, voor jezelf, vind 38 voor een ander dan weer niet oud.
Ik was het bij 30 al beu.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:25 schreef Sinceria het volgende:
Wat vinden jullie ''oud'' eigenlijk? Ik denk dat ik 38 oud zal vinden, als ik mijn vruchtbare periode voorbij ben zo ongeveer.
Ja daar ben ik dus al bijna. Vind ik ook moeilijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee eig. Voel me nu nog niet oud. Misschien als ik 30 benOf pas als ik de 40 nader. Eerst die 30 maar eens aanraken.. ooit
Jawel, ik hoef niet altijd ingeplugd te zijn.quote:
Arme (oude) vrouwquote:Op donderdag 10 april 2014 14:27 schreef Sinceria het volgende:
Ja daar ben ik dus al bijna. Vind ik ook moeilijk.
Oh, ik ben dood dus. Kutjequote:Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus ik heb nog maar 2,5 jaar te leven?
HBO Looking: At age 40, Grindr automatically e-mails you a death-cerificate.
quote:
Ik ben even oud als MissBquote:
38quote:
Ben je gay en al 40?quote:
Als ik een kwartje kreeg voor iedere keer dat............... Pfff.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kasthomo op zoek naar wat lekkers op grindr
Ik denk dat het heel lang duurt voordat je jezelf oud vindt. En dat zal zeker voorbij de 38 zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:25 schreef Sinceria het volgende:
Nouja de midlifecrisis komt niet doordat ze zich zo jong voelen. Of tegenwoordig de quarterlife crisisquote:Op donderdag 10 april 2014 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel lang duurt voordat je jezelf oud vindt. En dat zal zeker voorbij de 38 zijn.
Nou, daar ben ik t helaas niet mee eensquote:Op donderdag 10 april 2014 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel lang duurt voordat je jezelf oud vindt. En dat zal zeker voorbij de 38 zijn.
Maar jezelf permanen oud vinden, niet even een gevoel van 'pffff, ik kom de trap niet op, ik voel me oud'quote:Op donderdag 10 april 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja de midlifecrisis komt niet doordat ze zich zo jong voelen. Of tegenwoordig de quarterlife crisis
Denk dat je je daar nog wel op verkijkt hoe vaak het voorkomtquote:Op donderdag 10 april 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar jezelf permanen oud vinden, niet even een gevoel van 'pffff, ik kom de trap niet op, ik voel me oud'
quote:
32quote:Op donderdag 10 april 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]Hoe oud dacht je dat ik was, biermans?
Ik dacht rond de 30quote:Op donderdag 10 april 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]Hoe oud dacht je dat ik was, biermans?
Ik ook, qua cmquote:Op donderdag 10 april 2014 14:40 schreef Sinceria het volgende:
Ik werd vorige week nog twintig geschat.
Neen.quote:
quote:
Serieus?quote:
Yupquote:Op donderdag 10 april 2014 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Serieus?Ik kom kinderachtig over
![]()
Viespeuk.quote:
quote:
Neuken is altijd goed.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yup
Of gewoon jong en fris en jeugdig.
Neuken? Hey, I gave you a compliment!
Dat is toch juist goed, jonger geschat worden?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Serieus?Ik kom kinderachtig over
![]()
Ja en? Dan mag ik je nog wel een viespeuk noemen.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Genetisch bepaald. Niet mijn schuld.
En aangezien homo's die keuze hebben: Wie doet wie?quote:
Zegt de biseksueelquote:Op donderdag 10 april 2014 14:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja en? Dan mag ik je nog wel een viespeuk noemen.
Nou, als ze om m'n ID gaan vragen in de supermarkt omdat ik bier koop gaan ze te ver hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 14:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed, jonger geschat worden?
Althans, dat is mij geleerd, misschien moet ik ook wel zwaar beledigd zijn dat iemand serieus dacht dat ik 20 was.
Geen standaard top of bottom?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En aangezien homo's die keuze hebben: Wie doet wie?
Ja bah, meisjes aanraken.quote:
Dat zal vast niet meer gebeurenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, als ze om m'n ID gaan vragen in de supermarkt omdat ik bier koop gaan ze te ver hoor
We werpen een muntje op!quote:Op donderdag 10 april 2014 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En aangezien homo's die keuze hebben: Wie doet wie?
Oh dat moet ik sowieso altijd doen. En dan bieden ze soms hun excuses aan.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, als ze om m'n ID gaan vragen in de supermarkt omdat ik bier koop gaan ze te ver hoor
Het is m'n zus overkomen, en zij is twee jaar ouder. Terwijl ze notabene d'r oudste dochter bij haar hadquote:
Je hebt ook nog versatile. Of versatile-top, of versatile-bottom, of... zoveel smakenquote:
Top of Kunt?quote:
Als je met je kind bent mag je het sowieso niet kopen, het kan wel eens voor het kind zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is m'n zus overkomen, en zij is twee jaar ouder. Terwijl ze notabene d'r oudste dochter bij haar had
.... but butt!quote:
Ja, voor een kind van 8quote:Op donderdag 10 april 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je met je kind bent mag je het sowieso niet kopen, het kan wel eens voor het kind zijn..
You wanna do what that, with my butt?quote:
Ik zou een versatile zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt ook nog versatile. Of versatile-top, of versatile-bottom, of... zoveel smaken
Het is gebeurd inmiddels, ouders die drank niet meekregen omdat ze met hun kleuter bij de kassa stondenquote:
Dat was vast een verkapte versierpogingquote:Op donderdag 10 april 2014 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is m'n zus overkomen, en zij is twee jaar ouder. Terwijl ze notabene d'r oudste dochter bij haar had
Worden ze lekker rustig van.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gebeurd inmiddels, ouders die drank niet meekregen omdat ze met hun kleuter bij de kassa stonden.
Lick it, stick it, stretch it, fuck it, make it bleedquote:Op donderdag 10 april 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You wanna do what that, with my butt?
Zelfs ik vind dat een beetje apart zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef Sinceria het volgende:
Vage kennissen doen trouwens gewoon een beetje Valium in het drinkflesje van hun zoontje als ze een gezellige avond willen hebben.
Vroeger dipten ze de top van de speen wel eens in alcoholquote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef Sinceria het volgende:
Vage kennissen doen trouwens gewoon een beetje Valium in het drinkflesje van hun zoontje als ze een gezellige avond willen hebben.
Je laat het ook altijd zo aantrekkelijk klinkenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lick it, stick it, stretch it, fuck it, make it bleedHoezo?
Lijkt wel een Daft Punk nummer
Het is echt volkomen belachelijk in mijn ogen. Verslavend goedje ook nog.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs ik vind dat een beetje apart zullen we maar zeggen.
Wel weer een gevalletje, echt elke idioot mag maar kinderen makenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is echt volkomen belachelijk in mijn ogen. Verslavend goedje ook nog.
Goddommequote:Op donderdag 10 april 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gebeurd inmiddels, ouders die drank niet meekregen omdat ze met hun kleuter bij de kassa stonden.
Ik neem aan dat je ze al hebt aangegeven bij de kinderbescherming?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef Sinceria het volgende:
Ja he? Niet te weerstaan, die homoquote:Op donderdag 10 april 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je laat het ook altijd zo aantrekkelijk klinken.
Ik weet wel hoe ik t in moet kledenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je laat het ook altijd zo aantrekkelijk klinken.
Het zijn kennissen van schoonfamilie, ik ken ze niet, weet hun namen ook niet en heb het van horen zeggen. Kan ik niet echt wat mee.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ze al hebt aangegeven bij de kinderbescherming?
Ik ben om, wanneer spreken we af?quote:
Die discussie had ik tijdens de lunch met mijn, zwangere, collega.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel weer een gevalletje, echt elke idioot mag maar kinderen maken.
Nee ok, jammer.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het zijn kennissen van schoonfamilie, ik ken ze niet, weet hun namen ook niet en heb het van horen zeggen. Kan ik niet echt wat mee.
Waar hoorde je dat dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoorde laatst trouwens ook over regelmatig een halve slaappil in de baby.
Als ik weet wie het is, dan bel ik dus echt wel met de kinderbescherming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |