Als je daar uberhaupt al terecht komt.. weet je hoe groot enzoquote:Op donderdag 10 april 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
maar ik zou inderdaad naar het ISS zweven, die verzinnen wel iets.
Nou ja, je zag de aarde op de achtergrond, dus het is wel te doen denk ik zoquote:Op donderdag 10 april 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je daar uberhaupt al terecht komt.. weet je hoe groot enzo
Langzaam richting zon zweven, eeuwig brandenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij kan toch gweoon "zwemmend" gaan
Immortal betekent natuurlijk niet dat geen pijn kan voelen .. of niet tot op het bot kan verbranden
Afhankelijkheden van zweefsnelheid van beiden.. kan het best lang durenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, je zag de aarde op de achtergrond, dus het is wel te doen denk ik zo.
Ja ok, maar dat maakt niet meer uit, hij is immortalquote:Op donderdag 10 april 2014 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhankelijkheden van zweefsnelheid van beiden.. kan het best lang duren
Te hard gaan en de ISS missenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, maar dat maakt niet meer uit, hij is immortal.
En als hij een beetje druk kan opbouwen met zijn zuurstof kan het hard gaan.
Dat is wel weer een risico, maar ja, dan moet ie maar zuurstof overhouden en ermee afremmenquote:
Hoe dan ook heeft hij of een kop nodig vol met wiskunde en informatie.. of veeeeel gelukquote:Op donderdag 10 april 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Dat is wel weer een risico, maar ja, dan moet ie maar zuurstof overhouden en ermee afremmen.
Hij is wel astronaut he, die zijn over het algemeen niet dom. En geluk dwing je afquote:Op donderdag 10 april 2014 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe dan ook heeft hij of een kop nodig vol met wiskunde en informatie.. of veeeeel geluk
Niet dom betekent niet dat je de oplossing in pacht hebt om naar de ISS te zweven. Dat leren ze niet op de astronautenschool lijkt me zo. Die gaan niet uit van immortalityquote:Op donderdag 10 april 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Hij is wel astronaut he, die zijn over het algemeen niet dom. En geluk dwing je af.
Eh, dat leren ze nou juist wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet dom betekent niet dat je de oplossing in pacht hebt om naar de ISS te zweven. Dat leren ze niet op de astronautenschool lijkt me zo. Die gaan niet uit van immortality
Wel, aangezien meneer de astronaut zo te zien dichtgenoeg bij de aarde is zal hij vast en zeker in een baan er omheen zweven. Deze baan zal door aantrekkingskracht langzaam een steeds smaller wordende ellips worden waardoor hij uiteindelijk door de atmosfeer heen zal breken en op aarde zal landen.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet dom betekent niet dat je de oplossing in pacht hebt om naar de ISS te zweven. Dat leren ze niet op de astronautenschool lijkt me zo. Die gaan niet uit van immortality
Hij heeft er iig een betere kans op dan ikquote:Op donderdag 10 april 2014 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft er iig een betere kans op dan ik.
Meestal nietquote:Op donderdag 10 april 2014 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi
Is het nog een beetje gezellig hier
Ohquote:
Hier zijn veel struggles.. pas maar op. Heb je al wel wat mesjes aangeschaft?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh
Door alle struggle's in het leven van een FOK! ker?
Maar ik ben juist altijd positiefquote:Op donderdag 10 april 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier zijn veel struggles.. pas maar op. Heb je al wel wat mesjes aangeschaft?
Die kutusers hier negeren mij.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Door alle struggle's in het leven van een FOK! ker?
Oww.. dan moet je Ang3l eens ontmoetenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar ik ben juist altijd positief
één brok aan negativiteit zekerquote:Op donderdag 10 april 2014 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww.. dan moet je Ang3l eens ontmoeten
Beterquote:
Jij bent altijd positief zeg je net.. dusquote:Op donderdag 10 april 2014 12:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mag ik hier ook even klagen over mijn struggle dan
Maar maarquote:Op donderdag 10 april 2014 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent altijd positief zeg je net.. duskan je dan niet gebruiken!!
Ook dequote:Op donderdag 10 april 2014 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar maar
Het is niet echt een ''probleem'' ofzo, maar gewoon iets waar ik behoefte aan heb
Okeequote:Op donderdag 10 april 2014 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook deis dan verboden voor jou!
Gooi het eens in de groep dan..
Tinder.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Okee
Nou, het zit zo, ik ben al weer een tijdje single, en nu heb ik wel weer behoefte aan een leuke jongedame![]()
Maar nu ben ik 1. of te pussy om er op af te stappen of 2. zij ziet niks in me
en punt 3. Ik vind nou niet echt dat er super veel leuke meisjes rond lopen in mijn omgeving
Niet dat ik je weg wil hebben hoor, maarquote:Op donderdag 10 april 2014 12:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Okee
Nou, het zit zo, ik ben al weer een tijdje single, en nu heb ik wel weer behoefte aan een leuke jongedame![]()
Maar nu ben ik 1. of te pussy om er op af te stappen of 2. zij ziet niks in me
en punt 3. Ik vind nou niet echt dat er super veel leuke meisjes rond lopen in mijn omgeving
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Ooooh, een fokker die moeite heeft met het vinden van een vriendin, dat zie je niet vaak...
Mehquote:
Oké het is duidelijkquote:Op donderdag 10 april 2014 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet dat ik je weg wil hebben hoor, maar
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #171 Durven is the key
Ja, ik date Jenna Louise Coleman op het momentquote:Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee want iedere FOK! ker heeft een vriendin die er uit ziet als Doutzen Kroes. Dat is toch algemeen bekend?
Tsssk, ik gaf slechts antwoord op een hypothetisch dilemmaquote:Op donderdag 10 april 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je maar niet zulke "kijk mij intelligent zijn" dingen zeggen
Nou gewoon, sommigen doen het daar puur om te zien hoeveel matches ze krijgen, hebben al een vriend etc.quote:
Ja hey, je hoeft ze ook niet gelijk allemáál te doen!quote:Op donderdag 10 april 2014 12:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou gewoon, sommigen doen het daar puur om te zien hoeveel matches ze krijgen, hebben al een vriend etc.
Ik woon in 's lands dunbevolkste provincie dus dat zullen niet veel matches in de buurt worden danquote:Op donderdag 10 april 2014 12:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zeur niet, prima manier om aan een blind date te komen.
Zelf al geprobeerd of 'van horen zeggen'?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou gewoon, sommigen doen het daar puur om te zien hoeveel matches ze krijgen, hebben al een vriend etc.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 10 april 2014 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja hey, je hoeft ze ook niet gelijk allemáál te doen!
Ik heb het zelf ook al even geprobeerd maar ik vond het niksquote:Op donderdag 10 april 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf al geprobeerd of 'van horen zeggen'?
Er stond nergens een vraagteken in mijn postquote:Op donderdag 10 april 2014 12:28 schreef Barbusse het volgende:
Tsssk, ik gaf slechts antwoord op een hypothetisch dilemma
Jij bent één groot vraagtekenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er stond nergens een vraagteken in mijn post
Ik ben jou volgens mij ooit wel eens tegen gekomenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook wel even getest dat tinder maar ik vind er ook weinig aan eigenlijk.
Ja, dat kan dan gebeuren natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben jou volgens mij ooit wel eens tegen gekomen
Ik doe er vaak een uurtje wat mee. Evt een gesprek. En hoe leuk het vaak ook is, daarna heb ik er geen zin meer in of vind ik ze niet boeiend meerquote:Op donderdag 10 april 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan gebeuren natuurlijk.
Ik zie ook wel eens een bekende of collega. Maar ik doe er eigenlijk al een week of wat niets meer mee.
1 keer een fake-match, 1 keer een beetje zitten kleppen, maar ik vertik het gewoon om meteen over te gaan op afspreken oid en dan zijn velen snel alweer weg.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe er vaak een uurtje wat mee. Evt een gesprek. En hoe leuk het vaak ook is, daarna heb ik er geen zin meer in of vind ik ze niet boeiend meer
Resultaat.. tja niets. 1 nr van een bezette kerel
Same idd. Al lopen t aantal matches tegenwoordig wel op. Niet dat je daar wat aan hebt als je er toch niets mee doetquote:Op donderdag 10 april 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
1 keer een fake-match, 1 keer een beetje zitten kleppen, maar ik vertik het gewoon om meteen over te gaan op afspreken oid en dan zijn velen snel alweer weg.
Ik moet iemand gewoon zien, IRL, anders klikt het gewoon niet. Foto's werken niet.
Nee ik zat te lurkenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:41 schreef Cue_ het volgende:
Is meneer nieuweling hem nu echt gepeerd?
42.quote:
Op alles, dus ook op jou.quote:
Sowieso zullen vrouwen wel weer veel meel matches krijgen dan mannenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same idd. Al lopen t aantal matches tegenwoordig wel op. Niet dat je daar wat aan hebt als je er toch niets mee doet
Doe mij maar gewoon de kroeg/borrels whatever
Sletquote:Op donderdag 10 april 2014 12:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar op Tinder ben ik wss heel snel door alle vrouwmenschen heen
Ja.quote:
Maar dit zijn vaak wel goeduitziende mannen. Misschien zijn mijn foto's niet realistisch genoegquote:Op donderdag 10 april 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso zullen vrouwen wel weer veel meel matches krijgen dan mannen.
Ja, ik moet iemand gewoon zien, horen etc. Dan kan ik heel snel vallen hoor, maar via een foto werkt het bij mij niet echt.
Ik vind online mensen vaak leuk, gezellig oid, maar niet spannend zeg maar. Daarom vermaak ik me hier ook gewoonquote:Op donderdag 10 april 2014 12:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dit zijn vaak wel goeduitziende mannen. Misschien zijn mijn foto's niet realistisch genoeg
Ik vind iemand irl vaak leuker dan online.. Enkel knap ik er net zo snel ook weer op af, dus schiet niet op
quote:
Oh, dat wou je ook?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ga je me zo te lezen niet vertellen
Jij bent een varken.. kan het erger?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Soms vraag ik me ook af of ik wel ''knap genoeg'' ben, en dan kijk ik weer eens om mij heen en bedenk ik dat het nog veel erger kan
quote:
Daarom moet je JUIST zsm meeten. Anders zit je uren te chatten en blijk je IRL niet te klikken. Kun je beter gelijk achterkomen.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso zullen vrouwen wel weer veel meel matches krijgen dan mannen.
Ja, ik moet iemand gewoon zien, horen etc. Dan kan ik heel snel vallen hoor, maar via een foto werkt het bij mij niet echt.
Ik vertik hetquote:Op donderdag 10 april 2014 12:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom moet je JUIST zsm meeten. Anders zit je uren te chatten en blijk je IRL niet te klikken. Kun je beter gelijk achterkomen.
Geen oplossing, antwoord. En dat is 42. dus.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
\Natuurlijk. Ik wil best de oplossing voor mij horen
Het is het antwoord op alles zei je..quote:Op donderdag 10 april 2014 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen oplossing, antwoord. En dat is 42. dus.
Dus ook op jou.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is het antwoord op alles zei je..
Ik kreeg net weer een berichtjequote:Op donderdag 10 april 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook wel even getest dat tinder maar ik vind er ook weinig aan eigenlijk.
Ja precies, voor je t weet zit je 1,5 jaar met een jongen uit Mexico te chatten en spreek je daarna in Parijs af voor een week samen en blijkt t na 1 dag niet te klikken!quote:Op donderdag 10 april 2014 12:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom moet je JUIST zsm meeten. Anders zit je uren te chatten en blijk je IRL niet te klikken. Kun je beter gelijk achterkomen.
Kan ik ook doen, maar dan wordt t Thailand en zo, en dara heb ik niks mee.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
En ach, anders maar even kijken in de catalogus voor Russiche dames
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, voor je t weet zit je 1,5 jaar met een jongen uit Mexico te chatten en spreek je daarna in Parijs af voor een week samen en blijkt t na 1 dag niet te klikken!
Of zo. Hypothetisch...![]()
Haha dan ga ik wel met je meequote:Op donderdag 10 april 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik ook doen, maar dan wordt t Thailand en zo, en dara heb ik niks mee.
It was a learning experiencequote:
Ik ben drie keer in die omgeving geweest, heb er slechts 1 keer seks gehad.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik ook doen, maar dan wordt t Thailand en zo, en dara heb ik niks mee.
Ik zat een week alleen in parijs en heb er een mooi verhaal aan over gehoudenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat ken ik. Hoewel ik niet verder ging dan Rock Werchter
Ik doelde meer op de ladyboys en kleine jongens voor de gay community. Staat Thailand nogal om bekend.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben drie keer in die omgeving geweest, heb er slechts 1 keer seks gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |