SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes ermee iigToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Zoveel druk heb ik niet op de leiding
Moet jij niet fietsen?quote:
Vanmorgen nog gedaan. Vanavond clinicquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanmorgen nog gedaan. Vanavond clinic
Veel last?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Gisteren nog dansles gegeven aan een aanstaand bruidspaar. Vandaag krijg ik daar dus de rekening van![]()
Genoeg om er even aan herinnerd te worden wat er ook alweer mis wasquote:
Neuh. Te duur, te druk en geen zin/tijd voor. Hoezo?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:36 schreef Ynske het volgende:
Kano, ga je de toerversie van de AGR fietsen?
Doe dat dan ook niet zak hooi. Je mocht het toch ook niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Genoeg om er even aan herinnerd te worden wat er ook alweer mis was
Doe rustigaan dan he!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet straks gaan lopen. Kuiten zijn nog een beetje stijf van Dinsdag
Ik zag de bordjes vanmorgen en dat in combi met de vraag van fietsen kwam t in me opquote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh. Te duur, te druk en geen zin/tijd voor. Hoezo?
Heb wel de 200 km tocht van Ivo gedaan
Een clinic nodig hebben om te leren fietsenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanmorgen nog gedaan. Vanavond clinic
Mij een beetje verdenken van strava-ritusquote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh. Te duur, te druk en geen zin/tijd voor. Hoezo?
Heb wel de 200 km tocht van Ivo gedaan
De 5-7-7-5quote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Doe rustigaan dan he!
Hier ook vanavond weer. Wat staat er bij jou op t programma?
Klopt ja, was ik even vergetenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De 5-7-7-5blijft bij Evy tot week 10 heel de week hetzelfde
Maar volgende week loop ik nog een keer week 6 want vanaf vanavond lang weekend met scouting weg.
Doe zeker rustig aan
Pfff wedstrijdje fietsen doen? Vanaf de buutpaal om het fietsenhok van de leraren heen naar de poort van het schoolplein?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een clinic nodig hebben om te leren fietsen![]()
Haha dan kan je er echt he-le-maal niets van.
Geen stravaritus hebbenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mij een beetje verdenken van strava-ritus
Je was me voor :p was nog aan het editen.quote:
Ok ik speel Mollema.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff wedstrijdje fietsen doen? Vanaf de buutpaal om het fietsenhok van de leraren heen naar de poort van het schoolplein?
[..]
Geen stravaritus hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |