WK is idd wel leuk.quote:Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]
WK is nog wel grappig. De halve finale en de finale dan, meer hoef ik ook niet te zien.
Niet alle wedstrijden kijken.quote:Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]
WK is nog wel grappig. De halve finale en de finale dan, meer hoef ik ook niet te zien.
Heur 'emquote:Op zondag 13 april 2014 15:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Denken dat PSV jullie niet met 10-0 in gaat maken.
Z'n wedstrijd duurt 105 minuten plus blessuretijd. Voetbal zelf vind ik niet bijster interessant (ole in meer dan een uur tijd hebben we drie keer de bal in het netje getrapt!), maar de sfeer tijdens het WK vind ik wel heel leuk en gezellig. Al die wedstrijden kijken is me echter teveel van het goede.quote:
Jongen, we trappen dat smoelwerk van Beugelsdijk door het doel heen met bal en al want Lasse.quote:Op zondag 13 april 2014 15:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens, even los van onze match bij die paupers in Eindje, Henkie haalt gewoon de 3 punten op in die sporthal.
Echt he.quote:
Ik zie net dat je bij die vestiging met google streetview ook in het kantoor en de loods kan kijken. Grappig.quote:Op zondag 13 april 2014 18:11 schreef Solidberg het volgende:
Overigens, als jullie eens naar Wismarweg moeten voor LQ, dan staat er waarschijnlijk dat het bedrijf ALG heet, maar dat is een vestiging van LQ, moet je dus ook aftanken als je de auto ophaalt
Ik heb niks.quote:Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef Pizzabodem het volgende:
AR heeft mijn vakantiegeld al overgemaakt. Is dat niet erg vroeg?
Zijn ze bij meer mensen zo vroeg dit jaar?
Raar. Al m'n reserveringen zijn deze week uitbetaald zonder daar om te vragen. En ruim een derde is naar de belastingdienst vertrokkenquote:
Wtf, waarom zouden ze dat doen?quote:Op zondag 13 april 2014 18:24 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik zie net dat je bij die vestiging met google streetview ook in het kantoor en de loods kan kijken. Grappig.
Whut.quote:Op zondag 13 april 2014 22:12 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Raar. Al m'n reserveringen zijn deze week uitbetaald zonder daar om te vragen. En ruim een derde is naar de belastingdienst vertrokken![]()
Kort verzuim
Feestdagen
Vakantiedagen
Vakantiegeld
Waarom is 1/3 naar de Belastingdienst gegaan?quote:Op zondag 13 april 2014 22:12 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Raar. Al m'n reserveringen zijn deze week uitbetaald zonder daar om te vragen. En ruim een derde is naar de belastingdienst vertrokken![]()
Kort verzuim
Feestdagen
Vakantiedagen
Vakantiegeld
altijd zo.quote:Op zondag 13 april 2014 23:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom is 1/3 naar de Belastingdienst gegaan?
Nee. Dat van mij niet in ieder geval.
Niet geschoten is altijd mis toch?!quote:Op maandag 14 april 2014 10:37 schreef DrSnuggle het volgende:
Een hikerritje vanuit Arnhem. Zou ik als PC bellen of ik hem mag doen?
Op het moment dat je je dit afvraagt ben je over het algemeen al te laat met bellenquote:Op maandag 14 april 2014 10:37 schreef DrSnuggle het volgende:
Een hikerritje vanuit Arnhem. Zou ik als PC bellen of ik hem mag doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |