Mwa, aangezien ik voor AR nog een Audi A8 van een kwart miljoen heb gereden, blijft van dat schattige A6je van EW natuurlijk niet veel meer overquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:11 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Dan had je maar voor het superieure EW moeten werken
Mijn 640d was maar 140kquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa, aangezien ik voor AR nog een Audi A8 van een kwart miljoen heb gereden, blijft dat schattige A6je van EW wel een beetje achter
Parkeren in Almere.. Wat had ik daar een hekel aan.. Op de een of andere manier (kon)kan ik die schuine vakken echt niet inschatten.. Ik deed altijd erg mijn best om gewoon vooruit in te steken.. En dan sneakte ik snel naar dat hokje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:49 schreef Sarasi het volgende:
Ik had 'm trouwens in Almere blijkbaar verkeerd neergezet, of ik 'm nog even wilde verrijden. Ja nou, op zich wel, maar ik betwijfelde of ik 'm er weer uit zou krijgen.Dus die man mij vertellen hoeveel ruimte ik nog had, maar ik durfde gewoon niet. Uiteindelijk heeft hij een paar pilonnetjes weggezet voor mij, zodat ik even kon steken. 'Dit doe ik normaal nooit hoor!' aldus mijn redder van de dag.
Vind zulke busjes wel leuk om in te rijden, die Sprinter is toch een L3H2? Heb wel een keer een Crafter L3H3 gereden voor EW, en toen moest ik op een gegeven moment omkeren in een winkelstraatquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:32 schreef Fiorano het volgende:
Gisteren hier in rond gekart :
[ afbeelding ]
Niet meer zeuren over busjes dus, ding had meer dan 300.000 gelopen. Was ook wel te merken aan de bak... En 1 ding:
Als je achter een rolstoelbusje zit, jaag hem niet op. Hij gaat echt niet harder de rotondes etc over. Zit namelijk een waardevol pakketje in.
Serieus door speakersquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:15 schreef Sjouveur het volgende:
Oef, zo'n A6 biturbo diesel is echt een monster. Hij maakt (door speakers, dat wel) het geluid van een benzine V8. Wel even op dynamic zetten natuurlijk
Ja, maar ik had 'm dus achterin de rij gewurmd. Bleek dat het de verkeeeeerde rij was.quote:
Vroegah wel jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:06 schreef Mallet het volgende:
[..]
Parkeren in Almere.. Wat had ik daar een hekel aan.. Op de een of andere manier (kon)kan ik die schuine vakken echt niet inschatten.. Ik deed altijd erg mijn best om gewoon vooruit in te steken.. En dan sneakte ik snel naar dat hokje.
Als je het hoort, wil je niet meer zonderquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:39 schreef Solidberg het volgende:
Serieus door speakers? Heb je toch niet nodig bij zo een bak?
Hoe klinkt die A6 dan zonder speakers? Maar inderdaad wel mooi geluid.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:04 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Als je het hoort, wil je niet meer zonder
Edit:
Nog nooit last van gehad, als ik er kom staat er bijna nooit wat, max. 10 auto's. Zelfs een keer gehad dat ik de auto die ik bracht de enige was die er stondquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, maar ik had 'm dus achterin de rij gewurmd. Bleek dat het de verkeeeeerde rij was.Ik vind het afschuwelijk daar. Alles hartstikke dicht op elkaar, 0.0 ruimte...
Hoe parkeer je eigenlijk met zo'n gigantische bus? Ik had daar laatst zware moeite mee in een woonwijk met een Opel Vivaro. Ik kon niet achteruit kijken ik moest tussen 2 auto's in achterin inparkeren..quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:32 schreef Fiorano het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer zeuren over busjes dus, ding had meer dan 300.000 gelopen. Was ook wel te merken aan de bak... En 1 ding:
Als je achter een rolstoelbusje zit, jaag hem niet op. Hij gaat echt niet harder de rotondes etc over. Zit namelijk een waardevol pakketje in.
Als ik er kom is het altijd schompesvol.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:37 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad, als ik er kom staat er bijna nooit wat, max. 10 auto's. Zelfs een keer gehad dat ik de auto die ik bracht de enige was die er stond
Ik heb een keer een rit gehad met een uit Amerika geïmporteerde Mercedes E500 uit 2005 oid. 5.0 liter V8 lag daarin. Een E is er natuurlijk niet voor bedoeld, maar dat geluidquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:32 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Hoe klinkt die A6 dan zonder speakers? Maar inderdaad wel mooi geluid.
Mijn moeder heeft momenteel via werk een Audi V8, die heeft ook een mooi geluidje
Waardevol pakketje? Zo'n seniele bejaarde bedoel je?quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:32 schreef Fiorano het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ja hier het zelfde. Is me uiteindelijk wel gelukt. Maar stonden wel een aantal auto's geïrriteerd achter mij te wachten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:42 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Hoe parkeer je eigenlijk met zo'n gigantische bus? Ik had daar laatst zware moeite mee in een woonwijk met een Opel Vivaro. Ik kon niet achteruit kijken ik moest tussen 2 auto's in achterin inparkeren..Uit frustratie maar voorin ingeparkeerd
Heerlijk, die V8 heeft ' maar' 4.2 liter, kom dus niet helemaal aan die 5 liter aanquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een rit gehad met een uit Amerika geïmporteerde Mercedes E500 uit 2005 oid. 5.0 liter V8 lag daarin. Een E is er natuurlijk niet voor bedoeld, maar dat geluid![]()
Serieus? Hmmm, dan heb ik het kentekenbewijs niet goed onthouden of verkeerd gelezen denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:40 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Heerlijk, die V8 heeft ' maar' 4.2 liter, kom dus niet helemaal aan die 5 liter aanWil wel een keer zo'n Ford F750 met een 6.2 oid horen
Bedoelde de Audi V8 en niet die V8 in jouw E500quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Serieus? Hmmm, dan heb ik het kentekenbewijs niet goed onthouden of verkeerd gelezen denk ikIn ieder geval was het een lekker geluidje
Ah, op die fietsquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:43 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Bedoelde de Audi V8 en niet die V8 in jouw E500
V8 is de voorganger van de A8 namelijk
Ik moet zeggen dat ik misschien wel het meeste plezier heb beleefd aan deze jongen:quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:47 schreef Wave103 het volgende:
Zit nog steeds te wachten op mijn eerste echte dikke bak voor EW
Sportpakketje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik misschien wel het meeste plezier heb beleefd aan deze jongen:
[ afbeelding ]
Was een Leon FR. 2.0 TFSI met iets van 200pkquote:
Dat heb ik idd ook. De snelste handgeschakelde auto is voor mij tot nu toe een 140 pk Golf diesel. Laatste tien minuten in een woonwijk gereden met allemaal krappe bochtjes, dan is zo'n diesel erg leuk met al het koppel. Verder een stuk of 6 auto's gereden met 150 tot 300 pk, maar allemaal automaat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar het leukste vond ik dat het een handbak was. Verder heb ik letterlijk al mijn snelle auto's met automaat gereden. En natuurlijk, een kickdown is een geniaal iets, maar een handbak in zo'n auto is ook wel genieten moet ik zeggen.
Nee, die hoef je alleen te scannen en bij de ritbon te versturen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:08 schreef Exorbitantes het volgende:
Moet je trouwens de originele bonnetjes (Die je met het Shellpasje hebt betaald) ook per post opsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |