SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.
Yup. Het was ff stil, maar is weer helemaal terugquote:Op woensdag 9 april 2014 19:57 schreef R0T29 het volgende:
Echt die Dre is niet goed wijs... ze is echt terug.... mijn ergernis naar haar ook merk ik....
We hebben het aangeroepen. Ik heb renevanlaaren beloofd dat ik niet op haar zou stemmen maar op Lot.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:57 schreef R0T29 het volgende:
Echt die Dre is niet goed wijs... ze is echt terug.... mijn ergernis naar haar ook merk ik....
Toch vond ik een deel van de deelnemers daaraan een stuk interessanter dat deze bongo-brainsquote:Op woensdag 9 april 2014 19:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Het wordt echt steeds meer DGK crap zo.... worstelen, Joling, Utopialied![]()
![]()
ik schoot in de lachquote:Op woensdag 9 april 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
Isa is gewoon jaloers op de stem van Lotte
Ik denk eerder dat John de Mol even met Gerard Joling heeft overlegd, en dit plannetje aan Dre heeft doorgespeeld.... wat nou, geen sturing?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:59 schreef Burner82 het volgende:
Iedereen was zo blij met het koor, ook hier in de COS.. Fijn he, niet luisteren!!
Een liegende, manipulerende, stelende, fantaserende takketrol haar zin geven. Ze doet het dus goed...
En nu heb je dus dit.
Dacht dat ze naar Amanda geen dommer mens zouden kunnen vinden.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch vond ik een deel van de deelnemers daaraan een stuk interessanter dat deze bongo-brains
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:01 schreef Marenda het volgende:
[..]
Dacht dat ze naar Amanda geen dommer mens zouden kunnen vinden.
Wat blijkt er zijn er nu en stuk of 10
Gaat Joling dit zingen is zijn carriere voor eeuwig verwoestquote:Op woensdag 9 april 2014 20:01 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat John de Mol even met Gerard Joling heeft overlegd, en dit plannetje aan Dre heeft doorgespeeld.... wat nou, geen sturing?
Isa mag gewoon meedoen van Lot hoor,ze zei het net zelf tegen Isa.quote:
Meer pammen in Dre goffer de gofferquote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Dre zegt nu al ... We gaan het opnemen![]()
Nog ff wachten en het is een wereldhit
De kerk komt in opstandquote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Gaat Joling dit zingen is zijn carriere voor eeuwig verwoest
Teveel geld hé? in te korte tijd... die fucking slappe winterquote:Op woensdag 9 april 2014 19:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Het wordt echt steeds meer DGK crap zo.... worstelen, Joling, Utopialied![]()
![]()
dre wilde liever met lotquote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef Marenda het volgende:
[..]
Isa mag gewoon meedoen van Lot hoor,ze zei het net zelf tegen Isa.
Of ik moet andere streams hebben.
Omdat ze geen vat op Dre had..daarvoor stuurde ze echt aan op alleen met haarzelf.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef Marenda het volgende:
[..]
Isa mag gewoon meedoen van Lot hoor,ze zei het net zelf tegen Isa.
Of ik moet andere streams hebben.
Zou me niet verbazen,iedereen die daar komt wil het horen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef Ransjih het volgende:
ja Dré , dit lied is echt een hit in nederland
Veul te goed ook tijd voor een pittig artikel in De Telegraafquote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef R0T29 het volgende:
Tijd voor een bezoekje van Anton!
...voor de streams ....en het gaat veel te goed me Dre.
Teveel script, helaasquote:Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Teveel geld hé? in te korte tijd... die fucking slappe winter
kan je verwachten,zijn zat gekken die helemaal weg zijn van hun.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef Poolhond39 het volgende:
Wat krijgen we na het lied van Dre? Toch een playboy shoot.. kinderboek van Robin.. kookboek van Vanessa...seksuele voorlichting DVD door Billy en Ruud?
Cc. Dre per adres utopiaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Hoop zo dat er een mail binnen komt van Geer met de tekst.
Beste Isabella.
Toen jij op het podium stond en je strot open trok met het nummer van Ike en Tina turner wist ik niet wat ik hoorde.
Daarom nodig ik je uit om met mij samen een Duet op te gaan nemen, en als je wilt, al is dat best een beetje eng, wil ik je vast uit nodigen om volgend jaar met de toppers te komen optreden.
Denk er over na, maar hoop gauw iets van je te horen.
Liefs Geer
Dat gun ik Lotje wel jaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Beste Isabella.
Toen jij op het podium stond en je strot open trok met het nummer van Ike en Tina turner wist ik niet wat ik hoorde.
Daarom nodig ik je uit om met mij samen een Duet op te gaan nemen, en als je wilt, al is dat best een beetje eng, wil ik je vast uit nodigen om volgend jaar met de toppers te komen optreden.
Liefs Geer
ik hoop dat ze op de dag dat dat hok af is ze eruit wordt gestemdquote:Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef Haymitch het volgende:
Voor Billy wordt het atelier een opslagruimte, zegt ze nu...
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Jian het volgende:
Ik vind Dré wel grappig, echt zo'n gestoorde boskabouter die overal tussen door fietst. Af en toe door het beeld loopt, een idiote opmerking maakt en weer verder gaat. Ze mag van mij voorlopig blijven, ik weet wel een paar anderen die eerst mogen vertrekken.
Kom op, als geintje? Meneer heeft wel meer rare singles uitgebracht.. het is een platte SBS hoer, die vent.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Gaat Joling dit zingen is zijn carriere voor eeuwig verwoest
Ik ben dr echt helemaal zatquote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Jian het volgende:
Ik vind Dré wel grappig, echt zo'n gestoorde boskabouter die overal tussen door fietst. Af en toe door het beeld loopt, een idiote opmerking maakt en weer verder gaat. Ze mag van mij voorlopig blijven, ik weet wel een paar anderen die eerst mogen vertrekken.
Ja inderdaad, Isa sowieso en wie had je nog meer?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Jian het volgende:
*eensquote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Jian het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Beste Isabella.
Liefs Geer
Verstuurd door heks@fok.nlquote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Beste Isabella.
Liefs Geer
Oh, ga door, ik word hier zo vrolijk vanquote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze op de dag dat dat hok af is ze eruit wordt gestemd
Die wil misschien naar huis?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
Andrea is weer verliefd op Anton na zijn post
Knal em erinquote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Cc. Dre per adres utopia![]()
![]()
heb je even ...quote:Op woensdag 9 april 2014 20:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Isa sowieso en wie had je nog meer?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
Andrea is weer verliefd op Anton na zijn post
Ik denk het niet, Dre is helemaal in balans momenteelquote:
Die bouwers ook altijdquote:Op woensdag 9 april 2014 20:10 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Emil telt ff op hoeveel Ron uitgeeft. Veel te veel
Met haar weet je nooit...quote:Op woensdag 9 april 2014 20:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Dre is helemaal in balans momenteel
Het gesprek is te aardig, net zoals de centraalquote:Op woensdag 9 april 2014 20:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Zitten emil en aike nu ruud te bewerken zodat ruud bil kan bewerken?
Met rolstoel en alquote:Op woensdag 9 april 2014 20:14 schreef Jian het volgende:
Al dat volk van de Utopia markt aan het bungeejumpen, ik zie het voor me
Ik hoop nog steeds dat ze een pretpark maken ofzoquote:Op woensdag 9 april 2014 20:14 schreef Marenda het volgende:
Ze moeten gewoon leuke dingen gaan doen met dat geld,je zit er toch ook voor de lol.
Je kan wel alles op sparen en dan laatste maand word je eruit gestemt
Gewoon een Circus laten komenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze een pretpark maken ofzo
Bloemetjesjurkenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:14 schreef Jian het volgende:
Al dat volk van de Utopia markt aan het bungeejumpen, ik zie het voor me
Gewoon eens iets anders,dat restaurant is niks.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze een pretpark maken ofzo
De dansende kut tekkel die elke dag scheertquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
De dansende kut tekkel die elke dag scheert
Ssssttt.... maak ze niet wakkerquote:Op woensdag 9 april 2014 20:18 schreef Marenda het volgende:
[..]
Wat zijn bloemetjesjurken ,hoor het zo vaak.
Gebloemde parachutejumpers, ik heb beeldquote:Op woensdag 9 april 2014 20:18 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Bungeejumpende XXXL-bloemetjesjurken.
quote:
ze heeft gewoon dikke olifantenpoten.... heeft niks met vocht te makenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:21 schreef danilel het volgende:
lot heeft heel veel vocht in dr voetjes zegt dré
Geef ze groot gelijk,is toch geen strafkamp.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:21 schreef iBenny het volgende:
Nu ze geld hebben kunnen ze natuurlijk wel leuke dingen doen
valt wel mee, ik twijfel of er wel een karaoke versie bestaat van oil in the lamb en hejahejahotsieflotsiequote:Op woensdag 9 april 2014 20:22 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ja staat dre de hele tijd te zingen,zie die maar eens weg te krijgen.
Ze zit de hele dag te vreten en voor de rest zitten of liggen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot heeft last van oedeem. Kan nooit hongeroedeem zijn
Dre hoort sowieso niet in een Utopiaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:22 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ja staat dre de hele tijd te zingen,zie die maar eens weg te krijgen.
Vind ik tofquote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef Joezi het volgende:
Ruud gaat donateurs werven voor de cliniclowns
[ afbeelding ]
En dat mag niet, want Ome Sjon en Goede Graai Doelen zitten meters dik bij elkaar in de kontquote:Op woensdag 9 april 2014 20:24 schreef R0T29 het volgende:
Soundlock... worden even een paar grote goede doelen zwart gemaakt door Aike
Koeie poep in je drainquote:
quote:
Cliniclownsquote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef Joezi het volgende:
Ruud gaat donateurs werven voor de cliniclowns
[ afbeelding ]
Ja Mercedes heeft toch wel weer een paar mooie nieuwe modellen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:24 schreef Joezi het volgende:
Ruud hoopt op meer populariteit door dubieuze niet zo goede doelen te helpen
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:25 schreef PoezeligDing het volgende:
En waarom kan Ruud thuis niks doen voor Cliniclowns, alle geld gaat daar op aan drugs?
is oud nieuwsquote:Op woensdag 9 april 2014 20:24 schreef lwmeffix het volgende:
Dus Emil is naast die jongen met die pruik, ook deze gast in morphsuit? Charmant haha
Ik erger me aan die gast.quote:
doe Billy een rode neus op en hij heeft zijn eigen cliniclownquote:Op woensdag 9 april 2014 20:25 schreef PoezeligDing het volgende:
En waarom kan Ruud thuis niks doen voor Cliniclowns, alle geld gaat daar op aan drugs?
Ik ook, maar drugs kom op zegquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
doe Billy een rode neus op en hij heeft zijn eigen cliniclown
Ze liggen in bed, onder ranzig beddegoed, in een soort jeugdherberg, vieze/oude kleren, een halve badkamer met een toilet, een keuken die ze af en toe mogen gebruiken, een super idioot "restaurant" en straks ook nog een B & B, waar de gasten, mogen douchen, waar ook een camera boven hangt! Hoe gek kunnen ze zijn!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:22 schreef Marenda het volgende:
[..]
Geef ze groot gelijk,is toch geen strafkamp.
Het is niet de drugs, maar dat hij meent er thuis niks aan te kunnen doen, dat het alleen maar hier kan.quote:
alles voor tvquote:Op woensdag 9 april 2014 20:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Heeft Vanessa nog steeds eters??? Welke debielen trappen daar nou nog in??
Verder dan een blowtje ben ik nooit gegaan, verstandig hè?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen drugs? ooit een bad trip gehad?
Geen idee,quote:Op woensdag 9 april 2014 20:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Mensen die ook voor de B&B van Lau boeken.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Zelfs een blowtje heb ik nooit gedaanquote:Op woensdag 9 april 2014 20:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Verder dan een blowtje ben ik nooit gegaan, verstandig hè?
Ja dat is ook idioot.je had er echt iets veel mooier van kunnen maken.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:26 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ze liggen in bed, onder ranzig beddegoed, in een soort jeugdherberg, vieze/oude kleren, een halve badkamer met een toilet, een keuken die ze af en toe mogen gebruiken, een super idioot "restaurant" en straks ook nog een B & B, waar de gasten, mogen douchen, waar ook een camera boven hangt! Hoe gek kunnen ze zijn!
Tsja, wat zijn bloemetjesjurken, het is een soort geuzennaam uit de tijd van DGK, users, voornamelijk vrouwen, die helemaal opgaan in een RLS, echte fanatieke fans zeg maar, groupies bijna, die hun idolen verdedigen tot in het walhalla. De bekendste groep waren toch wel de Huubsoppers, daar is de naam Bloemetjesjurken (verwijzend naar de truttige bloemetjesjurk) ook wel uit ontstaan. Makkelijke slachtoffers ook voor forumtrollen omdat ze alles zo serieus nemen. Got to love themquote:Op woensdag 9 april 2014 20:18 schreef Marenda het volgende:
[..]
Wat zijn bloemetjesjurken ,hoor het zo vaak.
En midden in de nacht een borende Ronquote:Op woensdag 9 april 2014 20:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mensen die ook voor de B&B van Lau boeken.
Drugs is een vrij breed begrip.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Verder dan een blowtje ben ik nooit gegaan, verstandig hè?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is toch.... wérkelijk... je staat toch voor Joop als je daar nog gaat eten...
ben ik met je eens... maarja mensen gaan soms verquote:Op woensdag 9 april 2014 20:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is toch.... wérkelijk... je staat toch voor Joop als je daar nog gaat eten...
Zeg maar, de vrouwelijke eters die Vanessa steeds krijgt. En die ouwe taarten van die 40-jarige verjaardag.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, wat zijn bloemetjesjurken, het is een soort geuzennaam uit de tijd van DGK, users, voornamelijk vrouwen, die helemaal opgaan in een RLS, echte fanatieke fans zeg maar, groupies bijna, die hun idolen verdedigen tot in het walhalla. De bekendste groep waren toch wel de Huubsoppers, daar is de naam Bloemetjesjurken (verwijzend naar de truttige bloemetjesjurk) ook wel uit ontstaan. Makkelijke slachtoffers ook voor forumtrollen omdat ze alles zo serieus nemen. Got to love them
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, wat zijn bloemetjesjurken, het is een soort geuzennaam uit de tijd van DGK, users, voornamelijk vrouwen, die helemaal opgaan in een RLS, echte fanatieke fans zeg maar, groupies bijna, die hun idolen verdedigen tot in het walhalla. De bekendste groep waren toch wel de Huubsoppers, daar is de naam Bloemetjesjurken (verwijzend naar de truttige bloemetjesjurk) ook wel uit ontstaan. Makkelijke slachtoffers ook voor forumtrollen omdat ze alles zo serieus nemen. Got to love them
Pittige kapsels, vierkante brillen, je kent het wel.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zeg maar, de vrouwelijke eters die Vanessa steeds krijgt. En die ouwe taarten van die 40-jarige verjaardag.
Dat dus, ik neem een sherryquote:
Lekker gek, lekker ándersquote:Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Pittige kapsels, vierkante brillen, je kent het wel.
Hmm..De Kiekenkotters en Nowlifers.. zeg het maar gerust hoor... die club is allang met succes dood en begravenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigelijk dus de mensen die daar nu komen eten en armbandjes kopen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
ach bij Vanessa is het zo, soort zoekt soort!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zeg maar, de vrouwelijke eters die Vanessa steeds krijgt. En die ouwe taarten van die 40-jarige verjaardag.
Vooral de pannenkoekquote:Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef R0T29 het volgende:
Die vrouw krijgt een culinair orgasme bij het eten van Vanes d'r pannekoek
Die zijn patat met frikandellen gewend. Dit is compleet nieuw voor ze.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef R0T29 het volgende:
jaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef R0T29 het volgende:
Die 40plussers van dat feestje dat waren echte bloemetjes jurkenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef Marenda het volgende:
[..]
Eigelijk dus de mensen die daar nu komen eten en armbandjes kopen.
heb in die tijd van de kooi alleen die kaartenactie idee hier aangedragen.
Die was groot succes.Verder neem ik alles met korrel zout,krijgen niks van me.
MMMM ik dacht dat jij daar ook deel van uitmaaktequote:Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm..De Kiekenkotters en Nowlifers.. zeg het maar gerust hoor... die club is allang met succes dood en begraven
"We willen sex met die kale"quote:Op woensdag 9 april 2014 20:32 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Die 40plussers van dat feestje dat waren echte bloemetjes jurken
quote:
Jaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Whût?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:32 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
MMMM ik dacht dat jij daar ook deel van uitmaakte![]()
![]()
krijgen de "gasten" al servetten?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:32 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Mevrouw zegt dat vanas de borden mooier kan opstapelen als ze de tafel afhaalt
Ik begrijp dat soort mensen echt niet........gewoon niet en ik probeer het best wel eens. Wat drijft iemand om daar te willen eten/slapen of wat dan ook. Ja, misschien als ik er voor betaald zou worden, zeker niet andersom.quote:
Of een lekkerquote:Op woensdag 9 april 2014 20:34 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
krijgen de "gasten" al servetten?
Bloemetjesbroekenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:34 schreef Boca_Raton het volgende:
En hoe heten die kerels van die bloemetjesjurken? Want die komen toch maar mee-eten en volgens toch ook wel veel van de streams.
mediageile mensen die te dom zijn voor lingo.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:34 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik begrijp dat soort mensen echt niet........gewoon niet en ik probeer het best wel eens. Wat drijft iemand om daar te willen eten/slapen of wat dan ook. Ja, misschien als ik er voor betaald zou worden, zeker niet andersom.
Slampampers zonder ruggegraat.Snap de naam bloemetjesjurken dan ook niet,want hun vrouwen hebben juist de broek aanquote:Op woensdag 9 april 2014 20:34 schreef Boca_Raton het volgende:
En hoe heten die kerels van die bloemetjesjurken? Want die komen toch maar mee-eten en volgens toch ook wel veel van de streams.
Welnee, ze zijn onder ons hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm..De Kiekenkotters en Nowlifers.. zeg het maar gerust hoor... die club is allang met succes dood en begraven
Ja slampampers dat zeker ja. Hobbelen maar mee met moeder de vrouw.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef Marenda het volgende:
i
[..]
Slampampers zonder ruggegraat.Snap de naam bloemetjesjurken dan ook niet,want hun vrouwen hebben juist de broek aan
Die bloemetjesbroek?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef glasshole het volgende:
Leuke vent die gast van Vanas met dat paarse truitje.
Die zijn al blij als ze 'm er 2 keer per maand in mogen douwen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja slampampers dat zeker ja. Hobbelen maar mee met moeder de vrouw.
Ja, maar wat is het doel, bekend worden? Of wat?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef isax het volgende:
[..]
mediageile mensen die te dom zijn voor lingo.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die zijn al blij als ze 'm er 2 keer per maand in mogen douwen.
Zijn veel Helmonders daar hebben ze dan ook een uitstekende sociale dienstquote:Op woensdag 9 april 2014 20:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Krijg je een etentje bij vanas van de sociale dienst vergoedt of zo?
Ik vind het leuk om deze mensen te kijken maar zou geen deel van het programma willen zijn. In de dierentuin kijk ik graag gorilla's, maar daar ga ik ook niet tussen lopen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:34 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik begrijp dat soort mensen echt niet........gewoon niet en ik probeer het best wel eens. Wat drijft iemand om daar te willen eten/slapen of wat dan ook. Ja, misschien als ik er voor betaald zou worden, zeker niet andersom.
Misschien zou ik het wel overwegen, als ik terminaal was. Lekker gek doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, maar wat is het doel, bekend worden? Of wat?
Voor lul staan ?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat blijktquote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Zijn veel Helmonders daar hebben ze dan ook een uitstekende sociale dienst
Denk dat ze helemaal op gaan in dat programma en de bewoners als echte helden zien.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ligt die kut Bil weer in haar bed. Mijn god zegquote:
Hoe danquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef Flow3r het volgende:
Die eetgasten van Vanessa tegen Billy : slapen doe je vanavond maar weer
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ligt die kut Bil weer in haar Ruud's bed. Mijn god zeg
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef Flow3r het volgende:
ze draait zelf de boel de nek om, en terecht, dit heeft toch geen recht om te bestaan, de feb moet iets anders verzinnen!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef Kaleddi het volgende:
Gastvrij is Vanes toch ook he. Je mag nog een kwartiertje op de bank zitten en dan moet je opzouten
Leek er wel op ja. En hij liep met een banaan weg nadat ie z'n onderbroek had aangetrokkenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef glasshole het volgende:
Heeft Ruud Marjet nou net genomen en mochten we dat niet zien of leek het maar zo.
Bil wordt een beetje beschermd door de regie, we zien haar niet meer neuken, roken of roddelen, maar of het helpt haar imago te verbeteren...?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef glasshole het volgende:
Heeft Ruud Marjet nou net genomen en mochten we dat niet zien of leek het maar zo.
God, die zit zometeen weer te jankenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef Flow3r het volgende:
Sjongequote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Leek er wel op ja. En hij liep met een banaan weg nadat ie z'n onderbroek had aangetrokken
Dat sowieso, maar gaan ze dat dan in een blog schrijven of hun handtekening in de super laten zien. Ik ben echt compleet in het duister wat dit betreft.quote:
Stelletje viezerikken die Ruud & Marjet, de hoertjes van Utopia.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Leek er wel op ja. En hij liep met een banaan weg nadat ie z'n onderbroek had aangetrokken
55 plusquote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom zijn het altijd lelijke, dikke campingtypes van 55+, totaal uitgerangeerd die daar komen eten? Ik zie nooit eens knappe vrouwen, of één stel wel maar die zijn volgens mij erheen geduwd.
Ik word zo depri van die 55+ers met hun flauwe, dubbelzinnige grappen.
Zie je toch ook bij de artiesten,heb toen die vrouw achter Thomas berger aan zien hollen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom zijn het altijd lelijke, dikke campingtypes van 55+, totaal uitgerangeerd die daar komen eten? Ik zie nooit eens knappe vrouwen, of één stel wel maar die zijn volgens mij erheen geduwd.
Helden....zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet zo is.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef Marenda het volgende:
[..]
Denk dat ze helemaal op gaan in dat programma en de bewoners als echte helden zien.
Denken gewoon dat ze er deel van uit kunnen maken ofzo.
Of dat nog helptquote:Op woensdag 9 april 2014 20:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bil wordt een beetje beschermd door de regie, we zien haar niet meer neuken, roken of roddelen, maar of het helpt haar imago te verbeteren...?
Het is niet zo.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef Parlay het volgende:
[..]
Helden....zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet zo is.
Ben bang van wel,want wie koopt er nu een schilderij van 200 euro van Billy.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef Parlay het volgende:
[..]
Helden....zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet zo is.
Ik weet het niet niet echt gekeken, maar op die markt komen gezinnen met kinderenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die van vanavond zijn toch wel 55 plus...
Daar zijn er het meest van, normale types kijken eerst streams, daarna de forumcomments en trekken vervolgens hun plan.. niet gaanquote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben blij dat je het even meldtquote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef lorrie03 het volgende:
hijgende emil of gezeik van rienk... ik ga even in het filmpjestopic kijken
Of die 1 die voor die kinderen ging staan met d'r dikke hu bij K3. Echtquote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef Marenda het volgende:
[..]
Zie je toch ook bij de artiesten,heb toen die vrouw achter Thomas berger aan zien hollen.
Ze was zo boos toen hij geen tijd had,waren ook zulke mensen.
TOP! tot zo mattie!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef lorrie03 het volgende:
hijgende emil of gezeik van rienk... ik ga even in het filmpjestopic kijken
Extreem fideel.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:45 schreef Jian het volgende:
Ze hebben achter wel door dat we niet geïnteresseerd zijn in die camerageile eters geloof ik. Ze komen niet meer in beeld, dat is dan wel weer fideel van ze.
Wat hebben ze met die rolstoel gast gedaanquote:
Gister of eergister waren er 2 mooie dames in het restaurantquote:Op woensdag 9 april 2014 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar zijn er het meest van, normale types kijken eerst streams, daarna de forumcomments en trekken vervolgens hun plan.. niet gaan
De rest gaat wel
Huub huub, barba ..quote:Op woensdag 9 april 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat hebben ze met die rolstoel gast gedaan
Pfewquote:
Denk altijd dat die mensen iets missen in hun leven,je moet wel echt goed gek zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:45 schreef Parlay het volgende:
[..]
Of die 1 die voor die kinderen ging staan met d'r dikke hu bij K3. Echt![]()
Zo erg dat het een soort trieste grappigheid heeft met een blosje plaatsvervangende schaamte.
Die ligt ff bij ruudquote:Op woensdag 9 april 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Of begraven door Ruud, geintjequote:
die moest naar het toilet en wordt er nu door Ruud en Emil opgedragenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
De uitgelote Robins... troostprijs eten bij Vannes?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gister of eergister waren er 2 mooie dames in het restaurant![]()
ohww die heb ik gemist danquote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gister of eergister waren er 2 mooie dames in het restaurant![]()
laura knalt die ffquote:Op woensdag 9 april 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
dat is volgens script, hun rol! Dat weten ze alleen nog niet!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef glasshole het volgende:
[..]
Stelletje viezerikken die Ruud & Marjet, de hoertjes van Utopia.
een moslim extremistquote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Marenda het volgende:
Nog 3 dagen en dan worden de nieuwe weer bekend gemaakt.
Waar hopen jullie op,als je zou mogen beslissen.?
Vandaar dat je er verschillende op Facebook hebt!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Écht? het Grote Plan is eindelijk na jaren toch gelukt?
En dan ook steeds dat zelfde riedeltje van Vanessa, welke ze als ze streamers zijn al over 9000 keer gehoord hebben. Dochter net huis gekocht, net geslaagd HBO bla bla blaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Die feestende dames die laatst die verjaardag kwamen vieren vond ik nog best geestig (afgezien van die schunnige teksten dan). Die waren gezellig en melig en wel in voor een geintje. Maar die eters komen steeds zo nietszeggend over. Mijn broer zou zeggen: categorie ouwe lijken.
Iemand die gaat knallen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Marenda het volgende:
Zijn ze nog steedsquote:
Op dat gehijg en gekreun van Emil zit ik anders ook niet te wachtenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:45 schreef Jian het volgende:
Ze hebben achter wel door dat we niet geïnteresseerd zijn in die camerageile eters geloof ik. Ze komen niet meer in beeld, dat is dan wel weer fideel van ze.
Ik hoop op drie onwijze relnichten. Dan komen er sowieso 2 relnichten in. Dan worden ze helemaal sjaggo omdat ze beide nieuwe eigenlijk niet willen, maar ze moeten er 1 uitkiezenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Marenda het volgende:
Die word er metten uitgestemt.Zag je met Ruut.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef danilel het volgende:
een echte kok die vanas de keuken uit bonjourt
haahahahah ja idd. Is het je wel eens opgevallen dat Vanessa nooit iets vraagt aan haar gasten, uit belangstelling? Als ze al wat vraagt, is het omdat ze zelf verder wil kletsen. Ze is niet geïnteresseerd in haar gasten.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan ook steeds dat zelfde riedeltje van Vanessa, welke ze als ze streamers zijn al over 9000 keer gehoord hebben. Dochter net huis gekocht, net geslaagd HBO bla bla bla
Iemand die zijn mond open trekt ongeacht de consequenties. Een sterk persoon met een flinke dosis humor.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Marenda het volgende:
Nóg dikkere tieten.. die laatste twee werkte niet zo goedquote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Marenda het volgende:
Of de ex van Ruudquote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Marenda het volgende:
Valt me heel erg op,ze zit alleen maar over ik ik ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
haahahahah ja idd. Is het je wel eens opgevallen dat Vanessa nooit iets vraagt aan haar gasten, uit belangstelling? Als ze al wat vraagt, is het omdat ze zelf verder wil kletsen. Ze is niet geïnteresseerd in haar gasten.
Dubbel F!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nóg dikkere tieten.. die laatste twee werkte niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |