SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.
Yup. Het was ff stil, maar is weer helemaal terugquote:Op woensdag 9 april 2014 19:57 schreef R0T29 het volgende:
Echt die Dre is niet goed wijs... ze is echt terug.... mijn ergernis naar haar ook merk ik....
We hebben het aangeroepen. Ik heb renevanlaaren beloofd dat ik niet op haar zou stemmen maar op Lot.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:57 schreef R0T29 het volgende:
Echt die Dre is niet goed wijs... ze is echt terug.... mijn ergernis naar haar ook merk ik....
Toch vond ik een deel van de deelnemers daaraan een stuk interessanter dat deze bongo-brainsquote:Op woensdag 9 april 2014 19:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Het wordt echt steeds meer DGK crap zo.... worstelen, Joling, Utopialied![]()
![]()
ik schoot in de lachquote:Op woensdag 9 april 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
Isa is gewoon jaloers op de stem van Lotte
Ik denk eerder dat John de Mol even met Gerard Joling heeft overlegd, en dit plannetje aan Dre heeft doorgespeeld.... wat nou, geen sturing?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:59 schreef Burner82 het volgende:
Iedereen was zo blij met het koor, ook hier in de COS.. Fijn he, niet luisteren!!
Een liegende, manipulerende, stelende, fantaserende takketrol haar zin geven. Ze doet het dus goed...
En nu heb je dus dit.
Dacht dat ze naar Amanda geen dommer mens zouden kunnen vinden.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch vond ik een deel van de deelnemers daaraan een stuk interessanter dat deze bongo-brains
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:01 schreef Marenda het volgende:
[..]
Dacht dat ze naar Amanda geen dommer mens zouden kunnen vinden.
Wat blijkt er zijn er nu en stuk of 10
Gaat Joling dit zingen is zijn carriere voor eeuwig verwoestquote:Op woensdag 9 april 2014 20:01 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat John de Mol even met Gerard Joling heeft overlegd, en dit plannetje aan Dre heeft doorgespeeld.... wat nou, geen sturing?
Isa mag gewoon meedoen van Lot hoor,ze zei het net zelf tegen Isa.quote:
Meer pammen in Dre goffer de gofferquote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Dre zegt nu al ... We gaan het opnemen![]()
Nog ff wachten en het is een wereldhit
De kerk komt in opstandquote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Gaat Joling dit zingen is zijn carriere voor eeuwig verwoest
Teveel geld hé? in te korte tijd... die fucking slappe winterquote:Op woensdag 9 april 2014 19:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Het wordt echt steeds meer DGK crap zo.... worstelen, Joling, Utopialied![]()
![]()
dre wilde liever met lotquote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef Marenda het volgende:
[..]
Isa mag gewoon meedoen van Lot hoor,ze zei het net zelf tegen Isa.
Of ik moet andere streams hebben.
Omdat ze geen vat op Dre had..daarvoor stuurde ze echt aan op alleen met haarzelf.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef Marenda het volgende:
[..]
Isa mag gewoon meedoen van Lot hoor,ze zei het net zelf tegen Isa.
Of ik moet andere streams hebben.
Zou me niet verbazen,iedereen die daar komt wil het horen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef Ransjih het volgende:
ja Dré , dit lied is echt een hit in nederland
Veul te goed ook tijd voor een pittig artikel in De Telegraafquote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef R0T29 het volgende:
Tijd voor een bezoekje van Anton!
...voor de streams ....en het gaat veel te goed me Dre.
Teveel script, helaasquote:Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Teveel geld hé? in te korte tijd... die fucking slappe winter
kan je verwachten,zijn zat gekken die helemaal weg zijn van hun.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef Poolhond39 het volgende:
Wat krijgen we na het lied van Dre? Toch een playboy shoot.. kinderboek van Robin.. kookboek van Vanessa...seksuele voorlichting DVD door Billy en Ruud?
Cc. Dre per adres utopiaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Hoop zo dat er een mail binnen komt van Geer met de tekst.
Beste Isabella.
Toen jij op het podium stond en je strot open trok met het nummer van Ike en Tina turner wist ik niet wat ik hoorde.
Daarom nodig ik je uit om met mij samen een Duet op te gaan nemen, en als je wilt, al is dat best een beetje eng, wil ik je vast uit nodigen om volgend jaar met de toppers te komen optreden.
Denk er over na, maar hoop gauw iets van je te horen.
Liefs Geer
Dat gun ik Lotje wel jaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Beste Isabella.
Toen jij op het podium stond en je strot open trok met het nummer van Ike en Tina turner wist ik niet wat ik hoorde.
Daarom nodig ik je uit om met mij samen een Duet op te gaan nemen, en als je wilt, al is dat best een beetje eng, wil ik je vast uit nodigen om volgend jaar met de toppers te komen optreden.
Liefs Geer
ik hoop dat ze op de dag dat dat hok af is ze eruit wordt gestemdquote:Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef Haymitch het volgende:
Voor Billy wordt het atelier een opslagruimte, zegt ze nu...
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Jian het volgende:
Ik vind Dré wel grappig, echt zo'n gestoorde boskabouter die overal tussen door fietst. Af en toe door het beeld loopt, een idiote opmerking maakt en weer verder gaat. Ze mag van mij voorlopig blijven, ik weet wel een paar anderen die eerst mogen vertrekken.
Kom op, als geintje? Meneer heeft wel meer rare singles uitgebracht.. het is een platte SBS hoer, die vent.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Gaat Joling dit zingen is zijn carriere voor eeuwig verwoest
Ik ben dr echt helemaal zatquote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Jian het volgende:
Ik vind Dré wel grappig, echt zo'n gestoorde boskabouter die overal tussen door fietst. Af en toe door het beeld loopt, een idiote opmerking maakt en weer verder gaat. Ze mag van mij voorlopig blijven, ik weet wel een paar anderen die eerst mogen vertrekken.
Ja inderdaad, Isa sowieso en wie had je nog meer?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Jian het volgende:
*eensquote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Jian het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Beste Isabella.
Liefs Geer
Verstuurd door heks@fok.nlquote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Beste Isabella.
Liefs Geer
Oh, ga door, ik word hier zo vrolijk vanquote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze op de dag dat dat hok af is ze eruit wordt gestemd
Die wil misschien naar huis?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
Andrea is weer verliefd op Anton na zijn post
Knal em erinquote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Cc. Dre per adres utopia![]()
![]()
heb je even ...quote:Op woensdag 9 april 2014 20:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Isa sowieso en wie had je nog meer?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
Andrea is weer verliefd op Anton na zijn post
Ik denk het niet, Dre is helemaal in balans momenteelquote:
Die bouwers ook altijdquote:Op woensdag 9 april 2014 20:10 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Emil telt ff op hoeveel Ron uitgeeft. Veel te veel
Met haar weet je nooit...quote:Op woensdag 9 april 2014 20:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Dre is helemaal in balans momenteel
Het gesprek is te aardig, net zoals de centraalquote:Op woensdag 9 april 2014 20:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Zitten emil en aike nu ruud te bewerken zodat ruud bil kan bewerken?
Met rolstoel en alquote:Op woensdag 9 april 2014 20:14 schreef Jian het volgende:
Al dat volk van de Utopia markt aan het bungeejumpen, ik zie het voor me
Ik hoop nog steeds dat ze een pretpark maken ofzoquote:Op woensdag 9 april 2014 20:14 schreef Marenda het volgende:
Ze moeten gewoon leuke dingen gaan doen met dat geld,je zit er toch ook voor de lol.
Je kan wel alles op sparen en dan laatste maand word je eruit gestemt
Gewoon een Circus laten komenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze een pretpark maken ofzo
Bloemetjesjurkenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:14 schreef Jian het volgende:
Al dat volk van de Utopia markt aan het bungeejumpen, ik zie het voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |