Maar dat hoeft helemaal niet te werken. Het werkt voor heel weinig mensen, 5% - 20%.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:44 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
En waarom dat negatieve over internetdaten? Vooral voor iemand als jij die constant onderweg heeft en minder tijd voor uitgebreide sociale interactie is internetdaten juist de uitkomst!
Ok, maar dan zit ik nog steeds met hetzelfde probleem, het krijgen van een "scharrel".quote:Op donderdag 10 april 2014 11:46 schreef Cockwhale het volgende:
Misschien dat een scharrel een betere optie is, waar je 's weekends af en toe mee afspreekt.
Dat is een antwoord als ik zou vragen "hoe zou je willen zijn?", maar dat is niet de vraag.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:16 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Wat ik zou willen doen?
Meer in vorm zijn,
Zonder problemen op iemand af durven stappen,
En iets meer te vertellen hebben.
Ik denk dat dat al wel zou schelen.
Gaan we weer.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Niet iedereen kan een vriendin krijgen. Voor sommige mannen is achter vrouwen aanjagen een verspilling van tijd en moeite, die beter ergens anders in gestoken kan worden. De meeste vrouwen kunnen overal moeite mee hebben, zoals je uiterlijk, je intelligentie, de kleding die je draagt, je gedrag, etc. Zelf zijn ze extreem oppervlakkig. Meestal focussen ze zich op zaken als uiterlijk, populariteit en roddelen. Dat zijn allemaal kinderachtige zaken die er helemaal niet aan toe doen in de echte wereld. Vrouwen, die zich niet thuis voelen in mijn verhaal, behoren, zeker in mijn geval, tot een zeer kleine minderheid.
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Niet iedereen kan een vriendin krijgen. Voor sommige mannen is achter vrouwen aanjagen een verspilling van tijd en moeite, die beter ergens anders in gestoken kan worden. De meeste vrouwen kunnen overal moeite mee hebben, zoals je uiterlijk, je intelligentie, de kleding die je draagt, je gedrag, etc. Zelf zijn ze extreem oppervlakkig. Meestal focussen ze zich op zaken als uiterlijk, populariteit en roddelen. Dat zijn allemaal kinderachtige zaken die er helemaal niet aan toe doen in de echte wereld. Vrouwen, die zich niet thuis voelen in mijn verhaal, behoren, zeker in mijn geval, tot een zeer kleine minderheid.
Kan. Iedereen kan inderdaad. Maar de een heeft er enorm veel geluk voor nodig, zoveel dat een leven lang vrijgezel blijven waarschijnlijker is dan dat ze een vriendin krijgen. Bij anderen gaat het praktisch vanzelf: al wat nodig is, is een keertje uitgaan om een begin aan een nieuwe relatie te maken.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Iedereen kan een vriendin krijgen. Jij kunt alleen niet de vriendin krijgen die je wil. Ga dus eerst het op een andere fiets leren, krijg je meer vertrouwen en na 2/3 relaties kom je misschien eindelijk degene tegen die je echt zou willen.
Sorry maar ik walg ervan om een relatie aan te gaan voor 'ervaring'. Alleen al het feit dat je met iemand iets gaat proberen om ervaring op te doen en je er weinig interesse in hebt.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Iedereen kan een vriendin krijgen. Jij kunt alleen niet de vriendin krijgen die je wil. Ga dus eerst het op een andere fiets leren, krijg je meer vertrouwen en na 2/3 relaties kom je misschien eindelijk degene tegen die je echt zou willen.
Klopt. Dit onderwerp is al 42.000 keer op FOK! voor gekomen. En wat is de grap? Elke keer weer die nutteloze bullshit adviezen. Ga een hobby zoeken, ga salsa ( fucking uber sad face x 15.000 ) lessen nemen, zorg dat je """" zelf """" verzekerd overkomt etc noem nog 5.500 duizend andere standaard lul koek verhalen.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:31 schreef Noodeledar het volgende:
Hallo Fok!kers,
Ik weet dat dit onderwerp al duizend keer is besproken maar ik heb op mij 21e nog geen vriendin (gehad).
Walg? En wie zegt dat je weinig interesse hebt? Kan toch ook dat je maar wat gaag proberen ... Zien waar het schip gaat stranden?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:13 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Sorry maar ik walg ervan om een relatie aan te gaan voor 'ervaring'. Alleen al het feit dat je met iemand iets gaat proberen om ervaring op te doen en je er weinig interesse in hebt.
In iedergeval, zit ik in zo'nzelfde situatie, en heb zat kansen gehad, maar deze niet genomen omdat het gewoon niet wederzijds was; zowel qua uiterlijk als innerlijk.
WTF is dat nou weer voor een vergelijking? Relaties en seks zijn geen examens toch?quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Voor een rijbewijs heb je een examen. Je gaat dan toch eerst ook lessen nemen voor je het examen gaat proberen? Of ben jij iemand die direct het examen wil doen?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 02:19 schreef SugeLucky het volgende:
Je werk heeft er niets mee te maken dat je geen vriendin hebt voor zover ik kan lezen. Of je moet direct zeggen dat je elke nacht om 3 uur opstaat en om 9 uur savonds thuis bent als je een meisje ontmoet. Dan schrikt dat wellicht af.
Mocht je wel een vriendin krijgen, of krijgen mag je blijkbaar hier niet zeggen, mocht je ooit wel een vriendin pakken, dan kan het wel een probleem zijn dat je zoveel werkt en zal je daar vermoedelijk een oplossing voor moeten vinden.
Ik denk eerder dat het komt doordat je verlegen, dik, niet de knapste bent en een enge blik in je ogen hebt. Als een vriendin pakken belangrijk voor je is, dan maak je tijd vrij om daar aan te werken. En als je liever in de vrije tijd die je hebt sleutelt aan je auto dan doe je dat, maar moet je niet verder ook niet klagen dat je geen vriendin hebt. Je zal tijd en moeite moeten investeren.
volgens mij is het eerder, dat je aan het begin van daten nog niet weet of het een relatie gaat worden.. dus als je rijlessen neemt wil het niet zeggen dat je in 1x slaagt.. dus in relatie termen dat je na 1x daten weet of dit de ware is, of deze (bijna) relaltie een toekomst zal hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:16 schreef Blindboy het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer voor een vergelijking? Relaties en seks zijn geen examens toch?
Nee, maar wat is de kans dat je bij je 1e partner blijft met wie je voor het eerst sex hebt? Je wil je partner toch goed kunnen verwennen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:16 schreef Blindboy het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer voor een vergelijking? Relaties en seks zijn geen examens toch?
Wat raad jij mensen in die situatie dan aan als eerste stap om van hun probleem af te komen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee, maar wat is de kans dat je bij je 1e partner blijft met wie je voor het eerst sex hebt? Je wil je partner toch goed kunnen verwennen?
Relaties, gedrag en kernmerken van een vrouw moet je leren en oppikken. Same goes for sex, je bent niet een hunk in bed de 1e keer. Ik heb meerdere keren relaties gehad, al eens samengewoond etc. Ik zit nu ook weer in een relatie en ik pik signalen op in deze relatie door mijn ervaring. Dit voorkomt fouten, ruzies etc.
Van uitstel komt afstel. Ik zie er bij veel maagden en (forever) singles van komen (+25) dat ze blijven wachten, de eisen steeds hoger worden en het er nooit meer van gaat komen.
Om je eisen pakket naar beneden te schroeven. Eerder een stap te zetten, en eventueel ga ergens iets doen (ver uit je comfort zone en eigen regio) om eens wat losser te worden. Ga in tegen je eigen intuitie. Je ziet een dame die je niet ziet zitten een stap op je maken of je doet een stap op iemand anders voor de lol maar er gebeurt wat, fuck it, gewoon eens proberen. Ik denk dat er voor de meeste singles (die maagd zijn) genoeg schroom van ze af gaat vallen wanneer ze een relatie hebben gehad en niet meer maagd zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:39 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wat raad jij mensen in die situatie dan aan als eerste stap om van hun probleem af te komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |