Niet alleen meisjes aanspreken in clubs maar sowieso de interactie met mensen. Een open blik, gewoon een babbeltje kunnen maken etc. Werken aan het zelfvertrouwen. Hij zegt in de OP dattie weet dat ie dik en lelijk is, nou doe daar dan wat aan. Ga sporten (maar daar heeft meneer weer geen tijd voor). Als je niet 3x per week een uurtje vrij kunt maken om te sporten heb je gewoon verkeerde prioriteiten. Let op je voeding, ga eens naar een kapper voor vers modelletje in je haar. Wissel die bril in, laat de tandarts wat moois van je gebit maken etc etc etc. Zo moeilijk is het allemaal niet. Als je in je afritsbroek en geitenwollensokken blijft lopen zal het nooit wat worden bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe gaan we die uiterlijke presentatie verbeteren? (dat je ''eng'' kijkt als je iemand in de ogen kijkt vind ik wel een hele aparte!)
En die sociale vaardigheden gaat in jouw verhaal over het niet durven aanspreken van meisjes in clubs? Dat lijkt mij ''gewoon doen''
Als TS ooit kennis heeft gemaakt met de puni, komen er andere krachten vrij die hem aan de vriendin willen helpenquote:Op donderdag 10 april 2014 08:40 schreef fathank het volgende:
Overheen gelezen dat je op de vrachtwagen zit. Das inderdaad hard werken voor je poen. Veel uren maken weinig verdienen in verhouding.
Wil best op tijd thuis zijn e.d. maar dan ben je de hele dag aan het stampen en jagen om op tijd klaar te zijn en dan krijg je van de planning te horen dat je nog wel een ritje kunt doen omdat je nog werktijd over hebt voor die dagquote:Op donderdag 10 april 2014 08:40 schreef fathank het volgende:
Overheen gelezen dat je op de vrachtwagen zit. Das inderdaad hard werken voor je poen. Veel uren maken weinig verdienen in verhouding.
Stap over op personen vervoer. Zullen je communicatieve vaardigheden enorm van verbeteren. Zo komt je persoonlijkheid beter tot uiting.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:32 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ik ben chauffeur goederenvervoer.
Dat is wat je idd veel chauffeurs ziet doen. Maar verplaats je in een vrouw, zou jij willen dat je vent pas om 21.00 weer thuis is?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:35 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Wil best op tijd thuis zijn e.d. maar dan ben je de hele dag aan het stampen en jagen om op tijd klaar te zijn en dan krijg je van de planning te horen dat je nog wel een ritje kunt doen omdat je nog werktijd over hebt voor die dag
Zo te lezen is het enige moment dat jij een vriendin tegen het lijf loopt op een feestje. Hoeveel uur feest jij in de maand? 5? Als je dan ook nog eens geen goddelijke casanova bent, dan neem je volgens mij jezelf een beetje in de maling. Kansen nihil, verwachtingen extreem hoog.quote:Op donderdag 10 april 2014 07:54 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet van plan om op een of andere datingsite rond te gaan zwerven.
[..]
Om geld te verdienen misschien?
Sommige hobbies kosten nou eenmaal veel geld, en zou ik ooit een vriendin hebben dan zou die ook wel eens graag iets krijgen of ergens heen willen in het weekend.
Je geeft het idee dat je de hele week door meer dan 10 uur per dag werkt. Lijkt me wel heel extreem om een hobby te kunnen bekostigen. En een vriendin heb je niet dus ik zie niet in waarom je daarvoor moet verdienen. Sowieso, nogal een belachelijk argument. Maar als jij puur leeft om te werken, be my guest.quote:Op donderdag 10 april 2014 07:54 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet van plan om op een of andere datingsite rond te gaan zwerven.
[..]
Om geld te verdienen misschien?
Sommige hobbies kosten nou eenmaal veel geld, en zou ik ooit een vriendin hebben dan zou die ook wel eens graag iets krijgen of ergens heen willen in het weekend.
Ik moet elke dag 55km naar mijn werk rijden (110km per dag) dus dat kost al klauwen vol met geld aan benzine.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:48 schreef Cockwhale het volgende:
Lijkt me wel heel extreem om een hobby te kunnen bekostigen.
Ik zei: als.quote:En een vriendin heb je niet dus ik zie niet in waarom je daarvoor moet verdienen.
Als jij mij een andere fatsoenlijke baan weet te vinden die een beetje verdiend en dat ik leuk vind om te doen hoor ik het graag.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:32 schreef Belgosome het volgende:
3-4 opstaan en om 21 uur pas thuis. Dat houdt je toch op lange termijn niet vol? Als ik jou was zou ik ander werk zoeken. is 24/7 werken voor een mooie auto echt wel de moeite?
Ga maar eens een vriendin vinden die het prima vindt om je vrijwel nooit te zien....quote:Op donderdag 10 april 2014 11:51 schreef Noodeledar het volgende:
Wat ik hieruit dus begrijp is dat ik door mijn werk geen vriendin kan vinden. :/
Het ligt niet in mijn handen of ik lang of kort moet werken, als mijn planner zegt dat ik nog een ritje moet doen kan ik moeilijk nee zeggen, dat heet werkweigering en dan heb ik helemaal geen baan meer.
Vriend, je geeft aan dat je tussen 3 en 4 opstaat. Dat betekent dat je tussen 5 en 6 op je werk bent (55 km rijden), als je dan tot 8 uur werkt (9 uur thuis bent) dan werk je 14/15 uur per dag dagelijks. Ik weet niet wat voor chauffeurswerk je doet, maar dat is natuurlijk een absurd aantal uren voor een chauffeur. Ik heb geen idee hoe het zit met regelgeving, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat je zo lang achter het stuur mag zitten.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:51 schreef Noodeledar het volgende:
Wat ik hieruit dus begrijp is dat ik door mijn werk geen vriendin kan vinden. :/
Het ligt niet in mijn handen of ik lang of kort moet werken, als mijn planner zegt dat ik nog een ritje moet doen kan ik moeilijk nee zeggen, dat heet werkweigering en dan heb ik helemaal geen baan meer.
Het is nog steeds vanaf 23 maar ik krijg gewoon 100% betaald, en ik werk er al 2 jaar dus ik krijg nu als iemand van 24 betaald (c1)quote:Op donderdag 10 april 2014 11:53 schreef Woep het volgende:
Wat is een beetje verdienen? Een vriend van mij werk ook op een vrachtwagen, werkt iets van 40 a 50u in de week en schuift 2400 a 2xxx naar binnen. Gewoon in de afval verwerkjngssector kijken. Daarnaast, correct me if im wrong krijg je op je 21e al 100% betaald tegen woordig? Vroeger was dat op je 23e.
Ik zou best minder willen werken, en ik snap ook wel dat als ik een vriendin zou hebben ik niet al het geld in mijn auto kan steken.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:03 schreef lolinderuimte het volgende:
Je geeft nu vooral aan wat je niet wilt doen, maar wat zou je er wel voor willen doen dan?
Nu doe je het weer, "als ik een vriendin zou hebben"quote:Op donderdag 10 april 2014 12:36 schreef Noodeledar het volgende:
[..]
Ik zou best minder willen werken, en ik snap ook wel dat als ik een vriendin zou hebben ik niet al het geld in mijn auto kan steken.
Maar aangezien ik verder niet echt banen weet die ik leuk vind en waarbij ik ook gewoon 100% betaald krijg.
Wat ik zou willen doen?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:44 schreef lolinderuimte het volgende:
[..]
Nu doe je het weer, "als ik een vriendin zou hebben"
Het is niet zo dat er een vriendin komt aanwaaien, waarna jij een knop omzet en aan bepaalde "voorwaarden" gaat voldoen.
Vraag jezelf nou eens af wat je zou willen doen, of laten om iemand van het andere geslacht tegen te komen in de eerste plaats. Om daarna wellicht iemand te leren kennen waarmee het klikt, wat wederzijdse verliefdheid zou kunnen worden.
Als je daar een antwoord nou eens op kan verzinnen, zonder de woorden werk, auto en verdienen.
Dat is niet waar. Niet iedereen kan een vriendin krijgen. Voor sommige mannen is achter vrouwen aanjagen een verspilling van tijd en moeite, die beter ergens anders in gestoken kan worden. De meeste vrouwen kunnen overal moeite mee hebben, zoals je uiterlijk, je intelligentie, de kleding die je draagt, je gedrag, etc. Zelf zijn ze extreem oppervlakkig. Meestal focussen ze zich op zaken als uiterlijk, populariteit en roddelen. Dat zijn allemaal kinderachtige zaken die er helemaal niet aan toe doen in de echte wereld. Vrouwen, die zich niet thuis voelen in mijn verhaal, behoren, zeker in mijn geval, tot een zeer kleine minderheid.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Iedereen kan een vriendin krijgen. Jij kunt alleen niet de vriendin krijgen die je wil. Ga dus eerst het op een andere fiets leren, krijg je meer vertrouwen en na 2/3 relaties kom je misschien eindelijk degene tegen die je echt zou willen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |