SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Amsterdamquote:Op woensdag 9 april 2014 13:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik vrees dat ik volgend jaar in Amsterdam kom wonen
Jaquote:Op woensdag 9 april 2014 14:08 schreef H1N1 het volgende:
Kan die gym mascotte niet veranderd worden?
Graag gedaanquote:
Waarom?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:08 schreef H1N1 het volgende:
Kan die gym mascotte niet veranderd worden?
Waren de HEMA's weer niet goed genoeg?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Klokov het volgende:
Weet iemand of hier een boxermerk tussen zit die wat ruimer om de bovenbenen zit en dus minder snel omhoog kruipt?
[ afbeelding ]
Draag zo'n theedoek die negers ook dragen. Of een witte opaslipquote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Klokov het volgende:
Weet iemand of hier een boxermerk tussen zit die wat ruimer om de bovenbenen zit en dus minder snel omhoog kruipt?
[ afbeelding ]
HEMA's kruipen mij om hoog vriend. Do you even legday VMS?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waren de HEMA's weer niet goed genoeg?
quote:
Misschien je ego even opzij zetten en een maatje kleiner kopen - dan zitten ze misschien beter.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
HEMA's kruipen mij om hoog vriend. Do you even legday VMS?
Echt voor schut vriend, ik heb mijn L boxers weg moeten gooienquote:Op woensdag 9 april 2014 15:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Misschien je ego even opzij zetten en een maatje kleiner kopen - dan zitten ze misschien beter.
Ik moet nog steeds nieuwe kopen man, goddamnit. Deze zitten veel te kut allemaal.quote:
Ik heb ook L - maar ze kruipen me nooit omhoog. Zitten gewoon strak. Ik denk niet dat je ooit boxers gaat vinden die niet omhoog kruipen.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Echt voor schut vriend, ik heb mijn L boxers weg moeten gooien
Ga naar The Sting vriend, beter dan de Hema iig. Nog niet perfect maar beter dan de rest.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds nieuwe kopen man, goddamnit. Deze zitten veel te kut allemaal.
Thanks brosef. Wat mag dat allemaal kosten dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga naar The Sting vriend, beter dan de Hema iig. Nog niet perfect maar beter dan de rest.
2 voor 20 G - afzetters.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks brosef. Wat mag dat allemaal kosten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |