Ik denk dat je de fokforum posters enorm overschat.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
We zitten niet allemaal nog bij moeders op de zolderkamer
Inderdaad, dan is ze die 3 kilo kwijt, doet ze zich "spannender" voor en al het andere wat hij wil, dan gaat hij uiteindelijk nog vreemd, dat is namelijk een gegeven dat dat gaat gebeuren, en dan is ze helemaal overstuur want ze heeft toch alles gedaan wat hij wilde en nog is ze niet goed genoeg.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu wat meer gelezen en ik vrees dat ze idd zich gaat proberen aan te passen om aan hem tegemoet te komen, waardoor ze alleen maar nog onzekerder wordt (ik deed iets niet goed) als hij haar uiteindelijk dumpt.
Ach kom op, dit is een textbook situatie, hebben mensen het niet zelf meegemaakt dan wel in hun omgeving gezien.quote:
Gestopt met lezen.quote:
Gelukkig ben jij de enige op Fok! die wel verstand heeft van relaties dus vertel jij maar eens tegenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gestopt met lezen.
Advies van een paar nerds en een uitgebluste huismoeder noem ik nou niet echt een solide basis om het maar meteen uit te maken.
Dat zeg ik niet. Misschien val ik wel onder de nerds of de uitgebluste huismoeders-groep.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de enige op Fok! die wel verstand heeft van relaties
Of je leest het topic even door, uitgebluste kortgeknipte huismoeder.quote:us vertel jij maar eens tegen
TS hoe ze het wel moet doen.
Wat was jouw advies ook alweer?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gestopt met lezen.
Advies van een paar nerds en een uitgebluste huismoeder noem ik nou niet echt een solide basis om het maar meteen uit te maken.
`quote:Op donderdag 10 april 2014 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Misschien val ik wel onder de nerds of de uitgebluste huismoeders-groep.
[..]
Of je leest het topic even door, uitgebluste kortgeknipte huismoeder.
Ook niet rood geverfd of een kekke bril?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
`
Nou nou, je hoeft je niet op je pikkie getrapt te voelen hoor, ben jij toevallig de vriend van TS?
Maar ik heb gewoon lange haren hoor, niks kortgeknipt aan.
Dus eigenlijk zeg je hetzelfde als ieder ander, alleen ons moet ze niet geloven maar jou wel omdat?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:28 schreef Kreator het volgende:
Iemand die wil dat je 3kg afvalt, terwijl je dit zelf niet wil is je niet waard. Buiten alle andere zooi om dan.
Ook nog niet eens, Blond haar en ik heb lenzen.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ook niet rood geverfd of een kekke bril?
Wat voor trainingen? Buikspiertrainingen, assertiviteitstrainingen?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:24 schreef Solomon het volgende:
Disclaimer: Ik heb alle reacties niet gelezen
De gevoelens die je vriend heeft zijn vrij typisch voor een man. Hij heeft een fijne relatie, maar toch knaagt er iets en kijkt hij om zich heen; "is dit het nou, is dit de relatie waar ik heel mijn leven aan wil wijden?". Hij probeert die gevoelens te plaatsen en interpreteert deze als imperfecties van jou (en dat is zijn échte fout). Dat hij deze gevoelens vervolgens met jou bespreekt voelt voor hem wellicht als open communicatie', maar voelt erg confronterend voor jou, zeker als je al onzeker bent.
Probeer vooral met hem te praten over de gedachtes waar hij mee worstelt. Dit kan hem helpen er helder over na te denken. Denk niet dat nu hij zijn excuses heeft aangeboden het probleem weg is! Deze gedachtes komen gewoon weer terug bij hem, en de volgende keer kiest hij er wellicht niet meer voor om het te bespreken als jij hier fel en agressief op reageert. Laat zien dat je open staat om er over te praten zonder emotioneel te worden, dan kun je het pas echt aanpakken en oplossen!
Daarnaast is het wellicht goed om aan je onzekerheid te werken, het klinkt misschien laf maar trainingen kunnen je hier heel goed mee helpen! Hieraan werken kan jouw leven én jouw relatie verbeteren
Doe toch niet zo ongelooflijk dom. Ik maakte een opmerking over het feit dat 'fok zoveel ervaring heeft met relaties, dat moet je gewoon 1 op 1 overnemen'quote:Op donderdag 10 april 2014 09:14 schreef snakelady het volgende:
Dus eigenlijk zeg je hetzelfde als ieder ander, alleen ons moet ze niet geloven maar jou wel omdat?
Lol, wauw, jij bent echt met het verkeerde been uit bed gestapt is het niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe toch niet zo ongelooflijk dom. Ik maakte een opmerking over het feit dat 'fok zoveel ervaring heeft met relaties, dat moet je gewoon 1 op 1 overnemen'
Dat jij dan vervolgens denkt dat ik het met het oorspronkelijke advies niet eens ben, is jouw beperkte intelligentie. Over op de clit getrapt gesproken...
Trainingen die je helpen met je zelfvertrouwen opbouwenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat voor trainingen? Buikspiertrainingen, assertiviteitstrainingen?
Nee, dat is het inderdaad niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Lol, wauw, jij bent echt met het verkeerde been uit bed gestapt is het niet.
Dat was geen rant maar gewoon een uitleg, jij begon mij bovendien van begin af aan al aan te vallen met je "uitgebluste huismoeder" ( ik werk gewoon overigens en uitgeblust ben ik ook al niet.) en vervolgens heb ik spontaan een kort en pittig kapsel wat ik ook al niet heb.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dat is het inderdaad niet.
Jij begint een hele rant tegen mij over hoe textbook dit is, terwijl dat helemaal mijn punt niet was. Daar begon je domheid. Vervolgens maak je nog een paar domme opmerkingen en als ik het dan uitleg, ligt het aan mij.
Je bovengemiddelde domheid.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:51 schreef snakelady het volgende:
Dus ik weet niet wat jouw probleem is met mij,
Jawel hoor, ik heb gewoon geaccepteerd dat ik niet anders kan.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
We zitten niet allemaal nog bij moeders op de zolderkamer
Oké.quote:
Ik vraag me af wat je aan 'sorry' hebt.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:47 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Dat gebeurt natuurlijk nooit. Behalve gisteravond.
Ik heb mijn vriend vandaag gezien en het is nu goed tussen ons. Hij heeft sorry gezegd en uitgelegd waarom hij al deze dingen zo plotseling heeft gezegd.
Dit.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is ze die 3 kilo kwijt, doet ze zich "spannender" voor en al het andere wat hij wil, dan gaat hij uiteindelijk nog vreemd, dat is namelijk een gegeven dat dat gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |