Boos zijn en ruzie maken is geen ja en amen. Haarzelf veranderen voor hem wel, maar ze benadrukt dat ze dat niet gaat doet.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:25 schreef Chocovloek het volgende:
Oei meisje. Je laat wel erg over je heen lopen lees ik, zo komt het in elk geval over. Dit kan ook deel van zijn ergernis zijn lijkt me? Hij wenst iemand met wat meer tegengas waarentegen jij alleen maar ja en amen knikt voor alles wat ie doet en met een simpel 'sorry' is ie er alweer vanaf...
Soms kan drie kilo afvallen wel een verschil maken.quote:
En dit. Iemand die zoveel aan jou wil veranderen is gewoon niet goed voor je.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:36 schreef Oognip het volgende:
Wat een hork van een venthij loopt je gewoon te chanteren; "als jij niet 3kg (3!
) afvalt, niet minder onzeker, niet spannender en niet minder saai wordt, zoek ik een ander". Ik zou héél hard wegrennen en iemand zoeken die jou wel waardeert. Je gaat nooit goed genoeg voor deze pannenkoek zijn.
Oh dat zal best, maar als mijn vriendje dat zou eisen zou ik hem recht in zijn gezicht uitlachen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Fierce. het volgende:
Soms kan drie kilo afvallen wel een verschil maken.
De man is hier belachelijk bezig hoor, niet de vrouw (verliefd en zo).quote:Op woensdag 9 april 2014 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus.. Ren weg..
vrouwen.... wtf...............
Beide, duidelijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De man is hier belachelijk bezig hoor, niet de vrouw (verliefd en zo).
Tollereerquote:Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beide, duidelijk.
Ik bedoel, dit gedrag tollereer je toch gewoon niet? Ik zou hem gelijk het huis uit schoppen.
Al is het zijn huis, zou mij geen flikker uitmaken dan, weg ermee.
Taalnazi.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tollereer![]()
Maar goed dit is een trolltopic toch?
Toch?
Alpha - Malequote:Op woensdag 9 april 2014 21:23 schreef Cockwhale het volgende:
Wow, dat is het eerste wat in mij opkwam toen ik dit las. Hoe kan je in godsnaam verliefd zijn op zo'n botte idioot?
quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Hij flirt dan ook graag met andere vrouwen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Afgelopen weekend vertelde mijn vriend mij dat hij iets mist bij mij. Hij kan niet exact benoemen wat, maar hij vindt vooral dat ik saai en niet spannend genoeg ben. Omdat hij dat vindt, heeft hij wel eens behoefte aan meer dan alleen maar flirten met andere vrouwen.
Het is gewoon een hufter.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Het kwam voor mij heel onverwacht, maar het is vooral beledigend om te horen dat mijn eigen vriend van mening is dat ik saai ben en dat ik blijkbaar niet genoeg ben voor hem.
Nou, doei dan maar hè!quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Daarna kregen we ruzie en kwam er meer aan het licht. Uiteindelijk kwam het hierop neer: ik moet veranderen of hij maakt het uit.
Wow...quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Ik moet minder saai worden, spannender, ik kan niet onzeker zijn en daarnaast wil hij ook nog graag dat ik drie - ja echt - kilo af ga vallen.
Prima toch? Je moet niet schikken aan hem. In een relatie kom je elkaar tegemoet, maar wat hij doet is zeer onredelijke eisen stellen zonder dat jij er wat voor terugkrijgt.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Ik ging boos weg, maar eenmaal thuis ben ik gaan nadenken. Ik wil best werken aan bepaald gedrag, maar hij vraagt (of eist) heel veel. En als ik hem dat niet wil geven, gaat hij naar een ander.
Leuke vent heb jequote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Gisteravond hadden we afgesproken dat we het gingen uitpraten. Hij zou naar mij toe komen, ik had (uitgebreid) gekookt, maar hij kwam niet. Uiteindelijk nam hij na een paar keer bellen op en zei hij dat hij de afspraak was vergeten. Erg leuk.
Hij is niets vergeten, hij is gewoon een gigantische klootzak. N.a.v. wat je hier vertelt zou ik zeggen: DUMPEN! Anders een goed gesprek. Maar sowieso niet hem plezieren!quote:Op woensdag 9 april 2014 09:25 schreef Flawlesssss het volgende:
Het is mij een raadsel hoe het kan dat hij een afspraak vergeet. En al helemaal een belangrijke afspraak. Ik weet het dus even niet meer. Misschien moet ik het uitmaken omdat hij dus ineens heel raar doet, maar misschien ligt het ook wel (deels) aan mezelf?
Dit is daarom het juiste moment om dit te bespreken met een vriendin of vriend met veel levenservaring (die kunnen dan voor jou rationeel nadenken), want als ik het zo bekijk, moet ik concluderen dat hij niet (meer) van jou houdt.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:36 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Er staat in m'n verhaal dat ik boos was en dat er ruzie was. Maar ik word inderdaad onzeker van zulke uitspraken. Hij is niet zomaar mijn vriend, dus ik hecht wel waarde aan wat hij zegt. Is dat raar?
Ja, idd uit die droom moeten we haar nog helpen.quote:[..]
Hij is niets vergeten, hij is gewoon een gigantische klootzak. N.a.v. wat je hier vertelt zou ik zeggen: DUMPEN! Anders een goed gesprek. Maar sowieso niet hem plezieren!
Niet meer twijfelen. Het ligt niet aan jou, en je moet níét meer met hem doorgaan 'cause he drags you down.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:32 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Het is inderdaad lastig. Hij wil perfect zijn, maar hij wil ook dat ik perfect ben. En misschien vond hij eerst dat ik perfect was, maar nu we langer samen zijn, ziet hij ineens veel minpunten aan mij. Hij is zó kritisch naar zichzelf toe, maar ook naar andere mensen. Hij is niet onzeker trouwens. En hij is verder echt een leuk persoon, maar sinds kort twijfel ik eraan of ik door moet gaan met hem of dat het inderdaad aan mij ligt.
Het is logisch dat je het niet zomaar weg wilt gooien, omdat jíj nog wél met die gevoelens zit.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:04 schreef Flawlesssss het volgende:
Ik denk na - dat deed ik ook al - maar ik kan niet meteen zeggen dat ik het uit ga maken. Juist daarover moet ik nadenken, zoiets beslis ik niet binnen een dagje. Ik wil kijken hoe het gaat tussen ons en ik wil eerlijk communiceren.
quote:Op donderdag 10 april 2014 07:05 schreef Moira. het volgende:
de mensen hier (die grotendeels wél ervaring hebben in meerdere relaties)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |