Tja. Saai. Bel hem op, scheld hem alsnog verrot en kijk over een weekje eens of hij het goed mag maken.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:04 schreef Flawlesssss het volgende:
Ik denk na - dat deed ik ook al - maar ik kan niet meteen zeggen dat ik het uit ga maken. Juist daarover moet ik nadenken, zoiets beslis ik niet binnen een dagje. Ik wil kijken hoe het gaat tussen ons en ik wil eerlijk communiceren.
OK.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:04 schreef Flawlesssss het volgende:
Ik denk na - dat deed ik ook al - maar ik kan niet meteen zeggen dat ik het uit ga maken. Juist daarover moet ik nadenken, zoiets beslis ik niet binnen een dagje. Ik wil kijken hoe het gaat tussen ons en ik wil eerlijk communiceren.
Status!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:23 schreef Cockwhale het volgende:
Wow, dat is het eerste wat in mij opkwam toen ik dit las. Hoe kan je in godsnaam verliefd zijn op zo'n botte idioot?
Wordddquote:Op woensdag 9 april 2014 14:38 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
slotje ?
ts blijft bij vriend hangen en past zichzelf volledig naar hem aan!
valt daarnaast 3 kilo af en vriendlief neukt ondertussen zijn pik blauw bij andere vrouwen!
en uiteindelijk als ts is veranderd en flink is afgevallen vind die haar te schraal en helemaal niet meer spannend en maakt het uit met de mededeling een andere dame te hebben gevonden!
Je komt hier om je shit te droppen en vraagt om reacties, maar vervolgens vertel je niet hoe hij het uitgelegd heeft e.d.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:47 schreef Flawlesssss het volgende:
[..]
Dat gebeurt natuurlijk nooit. Behalve gisteravond.
Ik heb mijn vriend vandaag gezien en het is nu goed tussen ons. Hij heeft sorry gezegd en uitgelegd waarom hij al deze dingen zo plotseling heeft gezegd.
Is natuurlijk ook simpelweg verschrikkelijk, figuren die binnen een relatie altijd bij elkaar willen zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:49 schreef Turbomuis het volgende:
we dan niet elke dag op elkaars lip zouden zitten.
Het was ook helemaal niet zo (heb ik zelf een hekel aan, van dat we-moeten-plakkerig-want-stelletje. Maar hij vond het een goede manier om mij het huis uit te krijgen. En ik deed/geloofde alles, om 'm maar te kunnen houden...quote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook simpelweg verschrikkelijk, figuren die binnen een relatie altijd bij elkaar willen zijn.
Precies. Nou ja, gelukkig ben je van dat figuur af. Triest altijd dat vreemdgaan, geef gewoon aan dat je het niet meer ziet zitten of dat je een ander wil doen. Lijkt mij niet moeilijk, maar goed.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Het was ook helemaal niet zo (heb ik zelf een hekel aan, van dat we-moeten-plakkerig-want-stelletje. Maar hij vond het een goede manier om mij het huis uit te krijgen. En ik deed/geloofde alles, om 'm maar te kunnen houden...
quote:Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef nietzman het volgende:
Misschien moet je even spannend doen en die gast lekker aan de kant zetten.
Datquote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Precies. Nou ja, gelukkig ben je van dat figuur af. Triest altijd dat vreemdgaan, geef gewoon aan dat je het niet meer ziet zitten of dat je een ander wil doen. Lijkt mij niet moeilijk, maar goed.
Nu wat meer gelezen en ik vrees dat ze idd zich gaat proberen aan te passen om aan hem tegemoet te komen, waardoor ze alleen maar nog onzekerder wordt (ik deed iets niet goed) als hij haar uiteindelijk dumpt.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:49 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop dat je toch echt niet serieus overweegt om 3 kilo voor hem af te vallen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |