abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138716068
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 03:04 schreef matthijst het volgende:
Nee sukkeltje. Want het is ondertussen Australië, China en Uk die de show runt. Maar jij leest niks, want je bent te druk met je tissues: van je ogen naar je penis naar je ogen naar je penis naar je mama.
Ja, dat zou tijd worden zeg. Ik kan niet alles lezen nee, ik ben inderdaad druk.

Niet met wat jij je inbeeldt, maar als jij daar gelukkig van wordt, ga vooral je gang.

Goeie reis naar Azië.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138716072
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 03:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is de route die MH370 vloog over de Malacca strait, overduidelijk niet een normale route.
Pas nadat het toestel VAMPI passeert vliegt het wel tijdelijk op een vluchtroute.

[ afbeelding ]

Het lijkt dus onwaarschijnlijk dat dit geprogrameerd was, dan zou het netjes de vluchtroute's gevolgd hebben.

Edit:

Het toestel vloog dus over VAMPI naar MEKAR en verder richting de oceaan :)
Goeie nieuwe informatie. Zou dan toch meer op een kaping wijzen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 10 april 2014 @ 03:38:14 #278
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138716076
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 03:04 schreef matthijst het volgende:
van je ogen naar je penis naar je ogen naar je penis naar je mama.
Jij bent zeker de slimste thuis?
pi_138716467
quote:
11s.gif Op donderdag 10 april 2014 03:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie nieuwe informatie. Zou dan toch meer op een kaping wijzen.
Dit is toch al best oude informatie? Ik heb die radarbeelden en vliegschets al een behoorlijke tijd geleden gezien (en had de link dat ie niet over een vliegroute vloog niet direct gelegd, k dscht dat t plaatje gewoon raar was :X )
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138717402
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 07:37 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dit is toch al best oude informatie? Ik heb die radarbeelden en vliegschets al een behoorlijke tijd geleden gezien (en had de link dat ie niet over een vliegroute vloog niet direct gelegd, k dscht dat t plaatje gewoon raar was :X )
Is inderdaad al een paar topics terug voorbijgekomen. Deze info showt dat het vliegtuig helemaal niet die gekke knik naar knooppunt GIVAL heeft gemaakt.
In the coolest little capital of the world
pi_138717582
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 02:57 schreef bedachtzaam het volgende:
Een stukje van de puzzel.

[..]

http://www.huffingtonpost(...)-data_n_4958050.html

Met andere woorden, ACARS was niet uitgeschakeld, het kon simpelweg geen data verzenden via de sataliet.
Wow dit is wel een gamechanger zeg.

Over die waypoints bestaat ook echt veel onduidelijkheid. Volgens mij is VAMPI ook nooit officieel bevestigd?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138717668
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 02:21 schreef ATan het volgende:
Het is nu een kwestie van preciese klokken synchroniseren, GPS en datalogger aanzetten, bootjes verspreid een tijdje laten dobberen en daarna aan de hand van de datalog precies met triangulation, in 3d, de vindplaats van die doos aanwijzen.

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Gewoon op de rekenmachine en pen en papier.
Heb ik ook al gezegd, maar het ontbreekt aan coördinatie. Daarom zijn er ook zoveel schepen en vliegtuigen ingezet, iedereen voor zich en iedereen wil als 1e iets vinden, dus geen informatie uitwisselen. Gelukkig is het gebied erg groot, anders waren er al ongelukken gebeurt: botsingen tussen vliegtuigen of boten.
Ik heb idd geen hoge pet op van deze speurders
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_138717776
quote:
11s.gif Op donderdag 10 april 2014 03:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie nieuwe informatie. Zou dan toch meer op een kaping wijzen.
Het is mogelijk natuurlijk maar het kan ook zo zijn dat ze een probleem hadden en terug gekeerd zijn om te landen op Langkawi.
Een prachtige lange baan zonder dat ze over dicht bevolkt gebied hoeven te vliegen met het risico daar tijdens het landen te crashen.

Ook weer speculatie natuurlijk :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138718138
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 03:17 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is de route die MH370 vloog over de Malacca strait, overduidelijk niet een normale route.
Pas nadat het toestel VAMPI passeert vliegt het wel tijdelijk op een vluchtroute.

[ afbeelding ]

Het lijkt dus onwaarschijnlijk dat dit geprogrameerd was, dan zou het netjes de vluchtroute's gevolgd hebben.

Edit:

Het toestel vloog dus over VAMPI naar MEKAR en verder richting de oceaan :)
Wat een onzin conclussie. Ja, vliegroutes gaan van waypoint naar waypoint, maar als je de route start in the middle of nowhere, dan vlieg je niet over een bestaande route naar het eerst geprogrammeerde waypoint.
pi_138718404
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:48 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Wat een onzin conclussie. Ja, vliegroutes gaan van waypoint naar waypoint, maar als je de route start in the middle of nowhere, dan vlieg je niet over een bestaande route naar het eerst geprogrammeerde waypoint.
Ohh? en hoe kwam het daar dan?
Dus ze zijn eerst maar even over Maleisië gevlogen en hebben daarna pas de boel geprogrammeerd naar een bestemming wat helemaal niet in de database voorkomt?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138718455
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 02:57 schreef bedachtzaam het volgende:
Een stukje van de puzzel.

[..]

http://www.huffingtonpost(...)-data_n_4958050.html

Met andere woorden, ACARS was niet uitgeschakeld, het kon simpelweg geen data verzenden via de sataliet.
Waarom haal je een bericht van bijna een maand oud aan?

Bovendien is het bericht incorrect. het toestel gebruikte ACARS, alleen was het niet geabonneerd op de meer uitgebreide service die Boeing biedt, die vaker berichten stuurt dan de 4 standaard ACARS berichten.
quote:
A major function of ACARS is to automatically detect and report changes to the major flight phases (Out of the gate, Off the ground, On the ground, and Into the gate),
De eerste 2 berichten zijn wél ontvangen, de laatste 2 niet.
quote:
New Scientist has learned that “the maker of the missing Boeing 777′s Trent 800 engines, Rolls Royce, received two data reports from flight MH370 at its global engine health monitoring centre in Derby, UK, where it keeps real-time tabs on its engines in use”.

“One was broadcast as MH370 took off from Kuala Lumpur International Airport, the other during the 777′s climb out towards Beijing”.
pi_138718476
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ohh? en hoe kwam het daar dan?
Dus ze zijn eerst maar even over Maleisië gevlogen en hebben daarna pas de boel geprogrammeerd naar een bestemming wat helemaal niet in de database voorkomt?
Welke database? :?
pi_138718498
Overigens onzettend sneu om een hele discussie te moeten lezen over of en hoe een B777 de ruimte in zou kunnen vliegen. :')
pi_138718623
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:03 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Welke database? :?
Het lijkt me zo dat de computer aan boord een database heeft die gevuld is met route's van A naar B.
Het is niet zo dat een piloot elk routepunt afzonderlijk moet gaan intikken lijkt me.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 10 april 2014 @ 10:13:06 #290
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138718692
Zoekgebied vermiste Boeing verkleind
Het gebied waar schepen en vliegtuigen speuren naar de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines is verkleind.


Niet eerder was het speurgebied zo klein, hoewel het met bijna 58.000 vierkante kilometer nog ruim 1,5 keer zo groot is als Nederland.


Aan de zoektocht doen donderdag ongeveer tien militaire- en vier civiele vliegtuigen en dertien schepen mee, melden de Australische autoriteiten. Het gebied ligt ongeveer 2.280 kilometer ten noordwesten van de Australische stad Perth.

De afgelopen dagen zijn signalen opgevangen die mogelijk afkomstig zijn van de zwarte dozen van de Boeing.

''Ik denk dat we in het goede gebied zoeken, maar ik kan nog niets bevestigen totdat iemand ook echt wrakstukken heeft gezien'', zei de Australische coördinator Angus Houston van de zoektocht daarover. ''Ik ben nu optimistisch dat we het vliegtuig zullen vinden, of wat er van over is, in de niet zo verre toekomst''.

De vliegtuigen en schepen zagen woensdag opnieuw veel spullen in zee drijven. Een klein deel daarvan werd uit zee gehaald. Maar niets bleek afkomstig van het vliegtuig dat op 8 maart verdween met 239 mensen aan boord toen het op weg was van Kuala Lumpur naar Peking.


Door: ANP
pi_138718864
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:13 schreef Marrije het volgende:
Zoekgebied vermiste Boeing verkleind
Het gebied waar schepen en vliegtuigen speuren naar de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines is verkleind.


Niet eerder was het speurgebied zo klein, hoewel het met bijna 58.000 vierkante kilometer nog ruim 1,5 keer zo groot is als Nederland.


Aan de zoektocht doen donderdag ongeveer tien militaire- en vier civiele vliegtuigen en dertien schepen mee, melden de Australische autoriteiten. Het gebied ligt ongeveer 2.280 kilometer ten noordwesten van de Australische stad Perth.

De afgelopen dagen zijn signalen opgevangen die mogelijk afkomstig zijn van de zwarte dozen van de Boeing.

''Ik denk dat we in het goede gebied zoeken, maar ik kan nog niets bevestigen totdat iemand ook echt wrakstukken heeft gezien'', zei de Australische coördinator Angus Houston van de zoektocht daarover. ''Ik ben nu optimistisch dat we het vliegtuig zullen vinden, of wat er van over is, in de niet zo verre toekomst''.

De vliegtuigen en schepen zagen woensdag opnieuw veel spullen in zee drijven. Een klein deel daarvan werd uit zee gehaald. Maar niets bleek afkomstig van het vliegtuig dat op 8 maart verdween met 239 mensen aan boord toen het op weg was van Kuala Lumpur naar Peking.

Door: ANP
Het gebied is nog maar zo groot als 1,5x Nederland? Schandalig dat ze nog steeds niet eens een kotszakje gevonden hebben. Amateurs.

[sarcasm-modus off]

Goed dat ze het steeds verder in kunnen kaderen. ALs dat signaal het nog even volhoudt zullen ze vast een dezer weken een nog beter idee hebben van waar het vliegtuig zich bevindt. Het is alleen te hopen dat als ze het vinden dat ze er ook iets aan hebben en de oorzaak alsnog kunnen achterhalen.
In the coolest little capital of the world
pi_138719383
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:04 schreef MartijnA3 het volgende:
Overigens onzettend sneu om een hele discussie te moeten lezen over of en hoe een B777 de ruimte in zou kunnen vliegen. :')
Een ruimtediscussie en een bitchfight ;(
Dat was het gisteren wel zo'n beetje :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138720642
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:19 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Het gebied is nog maar zo groot als 1,5x Nederland? Schandalig dat ze nog steeds niet eens een kotszakje gevonden hebben. Amateurs.

Stel je voor dat ze het complete vliegtuig op de bodem vinden.
pi_138720944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:27 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Stel je voor dat ze het complete vliegtuig op de bodem vinden.
ok, done
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138721089
Haaien zwemmen langs de raampjes want ze kunnen er niet in. De mensen zitten allemaal nog in hun riemen. Het lijkt net alsof ze in slaap gevallen zijn.
pi_138721138
Face to Face - Missing Malaysian Airliner
In this edition of the show Hamid Reza Emadi interviews Captain Alireza Mortezazadeh, Head of Operations, Aseman Airlines.


http://www.liveleak.com/view?i=fa5_1397056178
pi_138721221
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:41 schreef Loekie1 het volgende:
Haaien zwemmen langs de raampjes want ze kunnen er niet in. De mensen zitten allemaal nog in hun riemen. Het lijkt net alsof ze in slaap gevallen zijn.
ok en nu?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138721472
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:45 schreef eight het volgende:

[..]

ok en nu?
Takelen!
pi_138721513
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:41 schreef Loekie1 het volgende:
Haaien zwemmen langs de raampjes want ze kunnen er niet in. De mensen zitten allemaal nog in hun riemen. Het lijkt net alsof ze in slaap gevallen zijn.
Dat je hier uberhaupt over nadenkt, fascinerend.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138721596
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dat je hier uberhaupt over nadenkt, fascinerend.
Schattig :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')