Dat zei ik daarstraks ook al, die mensen komen echt niet voor het eten, die komen juist voor die apen daar, dus geef ze die apen dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde je net uitnodigen.
Het is echt onzin dat niemand de keuken in mag bij eters. Alsof die mensen daar niet juist voor komen.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
Rienk wil dat Vanessa tot half zeven niet in de keuken mag voor haar restaurant.
Want anders kunnen wij niet meer koken als ze allemaal apart moeten koken.
Hij staat in het scanman tieten topic.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hij is verwijderd maar toen ik die tietfoto zag, had ik de indruk dat er alleen maar sili's ingedrukt zijn.
Rond en op de borstspier. Ze hangen namelijk behoorlijk. Als ze het had gedaan in combinatie met een lift zouden haar borsten vele malen mooier zijn en bij een lift verlies je geen volume in de zin van cupmaat.
Billy en Lot ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Noelle06 het volgende:
Joey gaat van zijn 220 euro in de maand boterhammen eten.
Ik kan het niet meer opbrengen om een stream met Vanassa te volgen. Een paar minuten is de max.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het steeds moeilijker wordt. Het is een kwestie van in de gaten houden wie op de streams is en je momentjes pakken. Anders voel ik teveel negatieve energie, maar dat zie je dan ook wel aan mijn posts.
Mijn enige redding zijn hevige ruzies tussen mensen die ik niet mag, en gelukkig zijn dat er veel.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef Tayu het volgende:
Ik ga me echt suf lachen als ze Vanassa gaan verbieden in de keuken te komen. Ik hoop ook werkelijk dat het daarvan gaat komen! En ik hoop dat ik dan ook tijd heb om het te kunnen zien. Dat wil ik niet missen.
Vanessa geef die telefoon NU terug.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je je vette bek houden. Dom dik mokkel, zo dat lucht op
Lot pizza. Die doet samen met Robin en wist van geen pizza bestelling af.quote:
jaaaa...het geld stroomt binnenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Jibba het volgende:
Billy wil 10 euro meer pp per week voor de boodschappen.
50 x 15 = 750
Zakgeld
15 x 15 = 225
975 per week?
WTF
Als ze even praktisch nadenken weten ze heus wel dat het een drama wordt. Financieel sowieso een rommeltje, die 15 euro zakgeld klopt nu al nooit. Mensen gaan eten 'lenen'. Ik zie Lot zo voor me, ach, ik kan wel een stukje van deze kaas nemen, zien ze toch niet.quote:
wordt tijd dat ze gaat slapen ja, dat die betonmolen eens stil staatquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:30 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer opbrengen om een stream met Vanassa te volgen. Een paar minuten is de max.
Maar ze geeft niks om geld hoor. Je mag haar laatste tientje zo hebben!quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Jibba het volgende:
Billy wil 10 euro meer pp per week voor de boodschappen.
50 x 15 = 750
Zakgeld
15 x 15 = 225
975 per week?
WTF
ach....hebben wij weer leuke streams te kijken toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze even praktisch nadenken weten ze heus wel dat het een drama wordt. Financieel sowieso een rommeltje, die 15 euro zakgeld klopt nu al nooit. Mensen gaan eten 'lenen'. Ik zie Lot zo voor me, ach, ik kan wel een stukje van deze kaas nemen, zien ze toch niet.
En qua tijd is het helemaal onhaalbaar.
Met je apen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zei ik daarstraks ook al, die mensen komen echt niet voor het eten, die komen juist voor die apen daar, dus geef ze die apen dan.
Nou qua koken zou ik er graag inspringen, maar ik wil wel wat uit de kasquote:
Dit speelt Lot idd in de kaart. Die kaapt nu al dingen voor zichzelf, dus iedereen kan beter direct 5 van de 15 euro aan Lot geven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze even praktisch nadenken weten ze heus wel dat het een drama wordt. Financieel sowieso een rommeltje, die 15 euro zakgeld klopt nu al nooit. Mensen gaan eten 'lenen'. Ik zie Lot zo voor me, ach, ik kan wel een stukje van deze kaas nemen, zien ze toch niet.
En qua tijd is het helemaal onhaalbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |