En voor haar dochter die dit ooit terug leest of ziet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
is voor de eenzame mannen thuis. softpopia
Nee, maar wel even lekker. Ik lees net een hele Cos tegen en jouw zure opmerkingen vallen op. Misschien stof tot nadenken?quote:
En dat downer van haar vind ik echt tenenkrommend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:18 schreef Noelle06 het volgende:
Mag die Robin er snel uit\. Wat een nep wijf.
Haar lach en praten ergere me dood.
Wissel gelijk van stream als zij erop is.
Na Vanassa, staat Robin op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Momenteel is Billy mn grootste irri-factor... Echt ik zap echt weg ..
+1quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:21 schreef Tayu het volgende:
[..]
Na Vanassa, staat Robin op mijn lijstje.
Ik zap niet weg als Emil, Ron, Rienk of Isa in beeld is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:21 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Vanassa ben ik werkelijk gaan haten en Robin zit daar niet heel ver bij vandaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zap niet weg als Emil, Ron, Rienk of Isa in beeld is.![]()
Van mij mag Robin nu wel even los op die kamperquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo Vanes... snauwt ff Robin van haar bed af, met een halve por....
En weer janken over boodschappen.. en werken
Misschien moet je je vette bek houden. Dom dik mokkel, zo dat lucht opquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:20 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, maar wel even lekker. Ik lees net een hele Cos tegen en jouw zure opmerkingen vallen op. Misschien stof tot nadenken?
Eerst Ruud en dan Robin eruit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:21 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik haat Dr. Dre, Lot, Billy, Vanass, Laura, Robin, Gio, Ruud, Vanass en Joey.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:23 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Vanassa ben ik werkelijk gaan haten en Robin zit daar niet heel ver bij vandaan.
fixxedquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
Emile is de enige daar die nog een beetje normaal is.
Jou boeking staat er toch ook tussenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
Vanas zit t/m mei volgeboekt???????? WTF voor achterlijke idioten lopen er dan wel niet rond???
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je je vette bek houden. Dom dik mokkel, zo dat lucht op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |