Dat zei ik daarstraks ook al, die mensen komen echt niet voor het eten, die komen juist voor die apen daar, dus geef ze die apen dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde je net uitnodigen.
Het is echt onzin dat niemand de keuken in mag bij eters. Alsof die mensen daar niet juist voor komen.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
Rienk wil dat Vanessa tot half zeven niet in de keuken mag voor haar restaurant.
Want anders kunnen wij niet meer koken als ze allemaal apart moeten koken.
Hij staat in het scanman tieten topic.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hij is verwijderd maar toen ik die tietfoto zag, had ik de indruk dat er alleen maar sili's ingedrukt zijn.
Rond en op de borstspier. Ze hangen namelijk behoorlijk. Als ze het had gedaan in combinatie met een lift zouden haar borsten vele malen mooier zijn en bij een lift verlies je geen volume in de zin van cupmaat.
Billy en Lot ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Noelle06 het volgende:
Joey gaat van zijn 220 euro in de maand boterhammen eten.
Ik kan het niet meer opbrengen om een stream met Vanassa te volgen. Een paar minuten is de max.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het steeds moeilijker wordt. Het is een kwestie van in de gaten houden wie op de streams is en je momentjes pakken. Anders voel ik teveel negatieve energie, maar dat zie je dan ook wel aan mijn posts.
Mijn enige redding zijn hevige ruzies tussen mensen die ik niet mag, en gelukkig zijn dat er veel.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef Tayu het volgende:
Ik ga me echt suf lachen als ze Vanassa gaan verbieden in de keuken te komen. Ik hoop ook werkelijk dat het daarvan gaat komen! En ik hoop dat ik dan ook tijd heb om het te kunnen zien. Dat wil ik niet missen.
Vanessa geef die telefoon NU terug.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je je vette bek houden. Dom dik mokkel, zo dat lucht op
Lot pizza. Die doet samen met Robin en wist van geen pizza bestelling af.quote:
jaaaa...het geld stroomt binnenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Jibba het volgende:
Billy wil 10 euro meer pp per week voor de boodschappen.
50 x 15 = 750
Zakgeld
15 x 15 = 225
975 per week?
WTF
Als ze even praktisch nadenken weten ze heus wel dat het een drama wordt. Financieel sowieso een rommeltje, die 15 euro zakgeld klopt nu al nooit. Mensen gaan eten 'lenen'. Ik zie Lot zo voor me, ach, ik kan wel een stukje van deze kaas nemen, zien ze toch niet.quote:
wordt tijd dat ze gaat slapen ja, dat die betonmolen eens stil staatquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:30 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer opbrengen om een stream met Vanassa te volgen. Een paar minuten is de max.
Maar ze geeft niks om geld hoor. Je mag haar laatste tientje zo hebben!quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Jibba het volgende:
Billy wil 10 euro meer pp per week voor de boodschappen.
50 x 15 = 750
Zakgeld
15 x 15 = 225
975 per week?
WTF
ach....hebben wij weer leuke streams te kijken toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze even praktisch nadenken weten ze heus wel dat het een drama wordt. Financieel sowieso een rommeltje, die 15 euro zakgeld klopt nu al nooit. Mensen gaan eten 'lenen'. Ik zie Lot zo voor me, ach, ik kan wel een stukje van deze kaas nemen, zien ze toch niet.
En qua tijd is het helemaal onhaalbaar.
Met je apen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zei ik daarstraks ook al, die mensen komen echt niet voor het eten, die komen juist voor die apen daar, dus geef ze die apen dan.
Nou qua koken zou ik er graag inspringen, maar ik wil wel wat uit de kasquote:
Dit speelt Lot idd in de kaart. Die kaapt nu al dingen voor zichzelf, dus iedereen kan beter direct 5 van de 15 euro aan Lot geven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze even praktisch nadenken weten ze heus wel dat het een drama wordt. Financieel sowieso een rommeltje, die 15 euro zakgeld klopt nu al nooit. Mensen gaan eten 'lenen'. Ik zie Lot zo voor me, ach, ik kan wel een stukje van deze kaas nemen, zien ze toch niet.
Op zich wel leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat allemaal tussen 12 en 5.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, Vanas heb wel 12 uur stoan koke vandaag he! Da zou jij nooit nie kunnen!
Ik zit te wachten op een Hellemondse woede aanval!quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:31 schreef Lenoire het volgende:
Ondertussen ligt Vanessa daar al onder haar dekens en luistert het hele gesprek af.
Ja de chaosquote:
Nicolien had daarom ook aanvankelijk voorgesteld om het koken te laten rouleren onder de bewoners, maar wel om gezamenlijk te blijven eten. Maar Vanassa wil dat per sé niet! Zij wil niet eten wat een ander heeft gekookt en het was daarom ook haar voorstel dat iedereen maar voor zichzelf moest gaan koken. Want dat anderen net zo goed en waarschijnlijk beter voor die hele groep kunnen koken, dat mag niet gebeuren van Vanassa.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
nou dat wil je niet zien geloof mijquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:33 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op een Hellemondse woede aanval!
Je zou haar ook eens kunnen zien voor wat ze is... Wedden dat je haar over 1-2 maanden volstrekt niet meer trekt? Die wordt met de dag irritanter.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:44 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Nico, ik ben gek met je maar als een bezoeker jou iets probeert duidelijk te maken over stokende medebewoonsters dan is dit GEEN stemmingmakerij maar een waarschuwing!
Zucht, soms zou ik haar wel door elkaar willen rammelen.
Is de stem een dikke duitser?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:34 schreef Lenoire het volgende:
Niet door elkaar heen praten asjeblieft. Jezus dikke nazi hou je bek.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:33 schreef Rica het volgende:
Eerst heeft Vanessa steeds tegengehouden dat anderen zouden koken, toen was het er eindelijk door dat ook anderen zouden gaan koken en toen heeft ze dit plan er ingegooid dat ieder voor zich moet en met eigen budgetten.
Volgens mij alleen maar omdat Vanessa niet van anderen wil eten toch?
Waarom laten ze haar niet gewoon haar eigen prakkie maken als anderen koken? In plaats van deze chaos creeëren.
Van mij mag je ... En daarnaast lekker slopen en bouwen met Ron.. En s'nachts maak je alle jochies gek, door met ons te FoKken Doen zou ik zeggen.. JdM betaalt toch alles ..quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou qua koken zou ik er graag inspringen, maar ik wil wel wat uit de kas
ik ben voor, wat voegt zij nou toe?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:34 schreef Urb het volgende:
Als ik dit allemaal hoor kan Vanes best es genomineerd worden volgende week.
Graag!!!!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:34 schreef Urb het volgende:
Als ik dit allemaal hoor kan Vanes best es genomineerd worden volgende week.
En tietenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je ... En daarnaast lekker slopen en bouwen met Ron.. En s'nachts maak je alle fochies gek, door met ons te FoKken Doen zou ik zeggen.. JdM betaalt toch alles ..
Jahquote:
Ik vind hem zo arrogant.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:37 schreef 37metrijst het volgende:
Ron is een soort gebruiksvoorwerp voor de groep. Lekker laten klussen en dan wieberen. Ik vind hem een beetje soort van zielig, maar ook dom en irritant.
Waren in de aanbieding. 2 voor de prijs van 1. Waren alleen allebei wel linker zijde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:52 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Genoeg ruimte. Vreemde implantaten trouwens. Je ziet ze zo goed zitten.
-]
Niks aanquote:
Zie regie, het kan gewoon zonder streamlock. Vinden we veel minder erg.quote:
Sterker nog, hij heeft fansquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Zie regie, het kan gewoon zonder streamlock. Vinden we veel minder erg.
Ook, maar geen kwade kerel. Hij heeft totaal geen aansluiting bij de groep en dat ligt aan beide kanten, denk ik.quote:
Ahquote:
de stem is een toevoeging aan de groepquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Zie regie, het kan gewoon zonder streamlock. Vinden we veel minder erg.
Reactie van Billy: hihihihihiquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:40 schreef Baconbus het volgende:
Ruud: Weet je wat grappig is. Hoe meer ik mijn best doe om Billy af te schrikken, hoe leuker ze me vindt.![]()
Niet verbatim, maar iets van die strekking. Billy is Oostindisch Doof.
hihihihihahahaha.....bil lacht er alleen maar omquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:40 schreef Baconbus het volgende:
Ruud: Weet je wat grappig is. Hoe meer ik mijn best doe om Billy af te schrikken, hoe leuker ze me vindt.![]()
Niet verbatim, maar iets van die strekking. Billy is Oostindisch Doof.
Als je haar er serieus naar zou vragen, zou ze zeggen dat hij nog niet veel ervaring heeft, en te verlegen is om zijn liefde voor de groep uit te spreken. Echt waar, die lult alles recht.quote:
Wie ?quote:
Is volgens mij allang een uitgemaakte zaak dat die eruit gaat komende verkiezing.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
Robin heeft vaak haar zender niet om en heeft daar echt shit aan.
Daar is net wel over gesproken. Maar dat is niet de opzet van Vanas, want ze eet geen maaltijden die door anderen gemaakt zijn en het restaurant gaat voor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:40 schreef Injetta het volgende:
Zie je, het is nog geen dag in werking en het is nu al een chaos.
Nu al verschil in wijze waarop men het wil uitgeven. De een wil heel zuinig gaan doen en er kleding voor gaan kopen, dan vindt een ander die meer voedsel nodig heeft dat niet eerlijk.
Welke tijd ze moeten koken omdat Vanes vanaf 5 uur de keuken verbiedt.
Alles wordt in heel veel stuks besteld in plaats van gezamenlijk.
Mensen gaan samen bestellen en daar komt heibel van om de een dit wil en de ander dat en als blijkt dat de een meer eet dan de ander, komt er ook ruzie.
Ze komen nooit uit met het budget, omdat ze nu heel veel willen bestellen en ieder voor zich veel duurder is. Dus binnen een week willen ze ophoging van het budget.
Ze willen aan de ene kant allemaal dingen maken/eten die ze zelf hebben gemist na 3 maanden van dat Tokkievoedsel en schrikbewind van Vanessa. Aan de andere kant is het niet handig qua inkoop en qua organisatie.
Ik blijf het raar vinden dat ze niet een aantal goede 'kokers' vragen om per toerbeurt dingen te maken en dan bijv. 2 of 3 dingen zodat mensen wat te kiezen hebben.
Of... 'kokers' noteren wat ze de komende week willen gaan koken en dan kunnen mensen intekenen of zo.
En daarnaast is het een kenmerk van ADHDquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je haar er serieus naar zou vragen, zou ze zeggen dat hij nog niet veel ervaring heeft, en te verlegen is om zijn liefde voor de groep uit te spreken. Echt waar, die lult alles recht.
Dat was ook het aanvankelijke voorstel, wat Vanassa in haar eentje naar de prullenbak heeft verwezen. Alles moet gaan zoals Vanassa het wil. En daar heeft iedereen zich maar naar te schikken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:40 schreef Injetta het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat ze niet een aantal goede 'kokers' vragen om per toerbeurt dingen te maken en dan bijv. 2 of 3 dingen zodat mensen wat te kiezen hebben.
Of... 'kokers' noteren wat ze de komende week willen gaan koken en dan kunnen mensen intekenen of zo.
Ja, want Ruud en zij voeren gesprekken die niemand hoort. Over reizen na Utopia enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je haar er serieus naar zou vragen, zou ze zeggen dat hij nog niet veel ervaring heeft, en te verlegen is om zijn liefde voor de groep uit te spreken. Echt waar, die lult alles recht.
Hij moet nog heel veel leren. Komt door zijn/haar/hun ADHD.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En hij is zoooooooo romantischquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ja, want Ruud en zij voeren gesprekken die niemand hoort. Over reizen na Utopia enzo.
mwah, die mag nog wel ff blijven, zorgt tenminste voor wat irritatie en opwindingquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:42 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Is volgens mij allang een uitgemaakte zaak dat die eruit gaat komende verkiezing.
Hoe is het mogelijk dat 14 mensen zich in deze chaos laten storten alleen omdat er een tokkievrouw het niet wil met als enig argument dat zij niet van anderen wil eten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat was ook het aanvankelijke voorstel, wat Vanassa in haar eentje naar de prullenbak heeft verwezen. Alles moet gaan zoals Vanassa het wil. En daar heeft iedereen zich maar naar te schikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |