lekkerquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik pak nog maar wat sinas. En een biertje voor Shreyas.
Geen wijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik pak nog maar wat sinas. En een biertje voor Shreyas.
in 90+3 min torres gaat scorenquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gramulanion snapt dit niet, omdat dit niet meer in je FoBo staat.
Ga je al zo vroeg de was doen dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee deze keer niet. Moet morgen bijtijds op.
Hehe nee afspraak bij het UWVquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga je al zo vroeg de was doen dan?
Maxwell is een Braziliaanquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Deze jongen speelt morgen in de CL.
Vandaag wordt er ook gespeeld.
immers ookquote:
Die is meer in zijn element op RTL7.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:20 schreef Paxcon het volgende:
Die Ba heb ik ook nog op geen enkele prestatie kunnen betrappen
En hereniging met zijn overige 2 broers zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is meer in zijn element op RTL7.
Je zei trektquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze scheids komt steeds klaar als hij een kaart trekt lijkt het.
Hij kijkt een beetje alsof hij net een grote ba heeft gedaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En hereniging met zijn overige 2 broers zou mooi zijn.
PICSquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
Lig nu in bed. Heb alleen mn onderbroek aan.
Picsquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
Pics.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is meer in zijn element op RTL7.
Spannendquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
picsquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
Trek uit dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
quote:
Ik heb dit weekend een Jupiler onderbroek gekregen bij een krat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
Trek uit!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
Trek uit!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:24 schreef RingBewoner het volgende:
Word hier ook nog naar DOR - RMA gekeken?
2-0 dadelijk omdat torresquote:
Dan hadden ze daar wel wat eerder mee mogen beginnenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Chelsea moet ruimte gaan weggeven. Wordt het geen 2-0 dan wel 1-1
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Reviews4all het volgende:
Chelsea gaat dit niet meer lukken. PSG gefeliciteerd!
niet jinxenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Reviews4all het volgende:
worden we wereldkampioen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Reviews4all het volgende:
STOP MET JINXENquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Reviews4all het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam PSG supporten?quote:
Omdat? Al zal het nu wel moeten komen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan hadden ze daar wel wat eerder mee mogen beginnen
Winst of doorgaan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb 150 euro nu ingelegd op chelsea
JAJAJAJA
Sssst niks zeggen, dadelijk samenvattinkje kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daar kijk ik namelijk naar, 't is erg spannend.
pics!!!!!!!!!!1quote:
Zou niet durven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sssst niks zeggen, dadelijk samenvattinkje kijken.
Om eerlijk te zijn ben ik niet echt pro PSG, ik ben tegen Chelsea. Ben alleen fan van Zlatan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam PSG supporten?
oprecht een sympathieke club, hebben een behoorlijk verstandig aankoopbeleid gevoerd, lijkt goed beleid gevoerd te worden, leuk aanvallend spel, ongelooflijke baas in de spits en ik gun frankrijk wel weer wat voetbalpopulariteit na het gezeik met canalquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pak de handdoekjes er al vast weer bij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Chelsea de 2-0 maakt post GGMM een foto. Dit zal hem zowel een ban opleveren als genot voor onze ogen.
Omdat de tijd dringtquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Omdat? Al zal het nu wel moeten komen.
En dan wordt ie uit zijn functie ontheven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Chelsea de 2-0 maakt post GGMM een foto. Dit zal hem zowel een ban opleveren als genot voor onze ogen.
dit mag prima in een bepaald kpd topic, kunnen nog meer mensen genieten ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
weet niet hoe ik pics moet uploaden vanaf mobiel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met pics: goede post.
Zonder pics: waardeloze post.
Smoesjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
weet niet hoe ik pics moet uploaden vanaf mobiel.
2-0
Pastore, 40 miljoen. Echt goed ja. Het verschil is dat ze bij PSG zoveel gigantische aankopen hebben gedaan dat de missers geeneens meer opvallen. Chelsea doet niet aan zoveel reusachtige aankopen en had tot 2 seizoenen jarenlang een vaste as.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef Adames het volgende:
[..]
oprecht een sympathieke club, hebben een behoorlijk verstandig aankoopbeleid gevoerd, lijkt goed beleid gevoerd te worden, leuk aanvallend spel, ongelooflijke baas in de spits en ik gun frankrijk wel weer wat voetbalpopulariteit na het gezeik met canal
chelsea daarentegen
Zeker nietquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
weet niet hoe ik pics moet uploaden vanaf mobiel.
2-0
Leek of de bal tussendoor werd geraakt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:30 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Nee joh, loopt van achter weg
Odds voor chelsea waren niet zo hoog hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik nog aan internet betting deed had ik hier dik op ingezet. Volledig volgens de verhouding ook. Een overwinning voor het voetbal dit
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik nog aan internet betting deed had ik hier dik op ingezet. Volledig volgens de verhouding ook. Een overwinning voor het voetbal dit
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
Gelukkig vliegen ze er de volgende ronde gegarandeerd uit.
Waarom ben je dan vroegtijdig gestopt. Zonde!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
3,50 ja maar bij uni. Gelukkig wel gedaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Odds voor chelsea waren niet zo hoog hoor.
toen ik dit tijdens barca - Chelsea zei werd ik voor gek verklaardquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoezo verwend?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Reviews4all het volgende:
Hmmm.. Typisch Chelsea, krijgen die verwende jochies van PSG tenminste niet een onfatsoenlijk hoge bonus.
de prijzen waren wel redelijk marktconform en op posities die daadwerkelijk versterkt moesten worden. chelsea's aankopen zijn in het verleden toch iets vreemder gebleken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pastore, 40 miljoen. Echt goed ja. Het verschil is dat ze bij PSG zoveel gigantische aankopen hebben gedaan dat de missers geeneens meer opvallen. Chelsea doet niet aan zoveel reusachtige aankopen en had tot 2 seizoenen jarenlang een vaste as.
Oh en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker, ik val midden in een bitchfight binnen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee.
Je toontje staat me niet aan.
Tegen wie moeten ze dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
Gelukkig vliegen ze er de volgende ronde gegarandeerd uit.
in karina's bedquote:
prima. Het is jouw foto.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee.
Je toontje staat me niet aan.
Even stampvoeten kan anders best opluchten.quote:
Heb je gekeken vandaag? Chelsea is gewoon de bovenliggende partij op elk gebied.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:32 schreef Adames het volgende:
[..]
de prijzen waren wel redelijk marktconform en op posities die daadwerkelijk versterkt moesten worden. chelsea's aankopen zijn in het verleden toch iets vreemder gebleken.
daarnaast het spel zelf van chelsea, zowel nu als in het verleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |