Als lompheid al een reden is dan spookt het hier als een idioot.quote:Op maandag 28 september 2015 09:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus het feit dat je in een gat trapt is voor jou al reden om te geloven in pananormaliteit?
Heb je een exacte locatie/adres?quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
En in de buurt van Nieuwleusden/Dedemsvaart staat ergens een huis dat leeg staat en wat al verschillende keren geprobeerd is te laten slopen, maar niet lukt omdat er steeds wat fout gaat. Sloopapparatuur dat het ineens niet meer doet of zijn eigen leven gaat leiden. Dat soort dingen.
Het Solse gat is een oude leemput waar men vroeger de blauwe leem weggroef ten behoeve van de steenbakkerij.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:57 schreef Sigaartje het volgende:
Trouwens, dat Solse gat is verklaard hoor. Heeft met de natuur de maken of zo. Ik zoek het wel op.
Noppes. Ik had al wel een gegoogled maar kan het niet vinden. Maar het kan best zijn dat het ondertussen gesloopt is, tenminste die geruchten hoorde ik laatst.quote:Op maandag 28 september 2015 18:52 schreef Joel13 het volgende:
[..]
Heb je een exacte locatie/adres?
[..]
Het Solse gat is een oude leemput waar men vroeger de blauwe leem weggroef ten behoeve van de steenbakkerij.
Dan hebben de geesten dus verloren?quote:Op maandag 28 september 2015 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Noppes. Ik had al wel een gegoogled maar kan het niet vinden. Maar het kan best zijn dat het ondertussen gesloopt is, tenminste die geruchten hoorde ik laatst.
Voormalige Mariaschool, het Duivelshuis, oude Coberco-fabriek, Groot Warnsborn, Arnhemse Buitenschool in Monnikenhuizen...quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:48 schreef AQUILA. het volgende:
Weet er iemand een locatie in de buurt van Arnhem?
Mijn huis nog steedsquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:48 schreef AQUILA. het volgende:
Weet er iemand een locatie in de buurt van Arnhem?
Hoezo jouw huis?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:11 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Mijn huis nog steeds![]()
![]()
Kasteel doorwerth, en andere plekken zijn eerdere pagina's ook al genoemd.
Waar het dus spookt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik voel een meeting aankomen na corona?
Precies.quote:
Dat is nog zacht uitgedrukt! Maar als een modje het doet, dan zullen wij niet klagenquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:38 schreef Lavenderr het volgende:
Tijd voor een schopje. Nou ja, een flínke schop
Vanzelfsprekend.quote:
Terug in de tijd, Nataliequote:Op maandag 31 augustus 2020 18:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt! Maar als een modje het doet, dan zullen wij niet klagen
Dat ik het ooit geopend heb, helpt ook
Doorwerth ben ik geweest, maar niets vreemds gevoeld of gezien, maar in combinatie met dat laatste: interessant! Even inlezenquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Omgeving kasteel Doorwerth is te combineren met de noorderberg in Heelsum. Laatste is waar de heren van Doorwerth de galg hadden. Het schijnt er ook te spoken.
oeh ik wil wel meequote:Op maandag 31 augustus 2020 18:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Lavenderr en ik hadden het al over een nieuwe Solse Gat meeting, zodra Covid voorbij is.
Ik wil wel mee, maar het is best een end weg vanaf Alkmaar en met het OVquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Lavenderr en ik hadden het al over een nieuwe Solse Gat meeting, zodra Covid voorbij is.
Ga je die meenemen naar welke-enge-locatie-we-ook-kiezen-voor-een-meeting?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik heb het boek van Zak Bagans gekocht, Ghost hunting for dummies. Is wel grappig en leerzaam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |