Wel een beetje hipsterclubsquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DORTMUND
Heb echt een grote sympathie voor zulke clubs.
Geldt ook voor Atletico.
Tja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Wel een beetje hipsterclubs
Atletico is de Dortmund van dit jaar
God wat ben ik hard voor Dortmund vanavond.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ALles om real de finale in te krijgen he bij de uefa maffia bond
Haha ik ben al me hele leven anti real madrid... maar barca vind ik dan wel weer leuk maar dat zit er al van kinds af aan in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
God wat ben ik hard voor Dortmund vanavond.
En morgen voor Atleti.
Geen successupporter, want ik ben van geen van beide supporter, maar ik gun het die clubs zo.
Ik ben niet anti barca of real. Ik kan van beide genieten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ik ben al me hele leven anti real madrid... maar barca vind ik dan wel weer leuk maar dat zit er al van kinds af aan in.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef Myph. het volgende:
Lol, zal echt wat zijn als Dortmund het gaat halen
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:23 schreef Dos37 het volgende:
Zooow Dortmund gaat weer stunten tegen Real
Je gunt 't ze wel na hun seizoen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:24 schreef Myph. het volgende:
Lol, zal echt wat zijn als Dortmund het gaat halen
Ik gun het ze altijd. Geweldige club.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:25 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Je gunt 't ze wel na hun seizoen.
Eens.quote:
Ja ik voorspel ook dat Chelsea dit met 2-0 of 3-0 wint en door gaat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:36 schreef JenHermes het volgende:
Chelsea ook goed op weg tegen PSG, ruststand 1 - 0 voor The Blue's
Dan hebben ze niks geleerd van Götzequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Op twitter stond dat Reus een clausule heeft van 35 mil, is dat serieus zo?
En hopelijk meer goals van Dortmund.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Isco erin. Iets aanvallender real
Pepe mag ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:53 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ramos, Marcelo of Alonso moeten nog even rood krijgen.
En Barcelona ook nog morgen. Topshowquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
Het zou echt heerlijk zijn als Real er uit vliegt. Hehehe.
twitter:fcdordrechtnl twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 21:19:53Nogmaals, wij spelen nóg geen Champions League! Hoe verwarrend de hashtag #dorrea ook is. #fcdordrecht #ChampionsLeague reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:59 schreef Grifte het volgende:
twitter:fcdordrechtnl twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 21:19:53Nogmaals, wij spelen nóg geen Champions League! Hoe verwarrend de hashtag #dorrea ook is. #fcdordrecht #ChampionsLeague reageer retweet
Als Real scoort is het ook meteen afgelopen met de leuke plannen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:02 schreef Toto69 het volgende:
Real wordt sterker, kom op nou Dortmund maak 3-0
Daaromquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Real scoort is het ook meteen afgelopen met de leuke plannen.
Ik gilde nog niet, heb niet echt heel veel met Dortmund ofzo maar gun het ze wel, in ieder geval veel meer dan Realquote:
Vorig jaar was het ook al zo tegen Real, dus het is een soort herbeleving van vorig jaar voor mijquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik gilde nog niet, heb niet echt heel veel met Dortmund ofzo maar gun het ze wel, in ieder geval veel meer dan Real
Real is de Rombouts van Spanje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Opvallend hoe veel mensen hier tegen Real zijn in deze.
Underdog is bijna altijd leuker.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Opvallend hoe veel mensen hier tegen Real zijn in deze.
Er moet nog geloot worden toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:09 schreef BObNL het volgende:
Hoop toch wel dat real wint geen zin in een bayern-dort straks
Laatste minuut!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je vergeet één ding. Het zijn Duitsers
Herhaling Malagaquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je vergeet één ding. Het zijn Duitsers
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
IETS WAAR ARSENAL ALLEEN VAN KAN DROMEN!
Die moet Fabio nog tegenkomenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer alleen dat ze het nooit bij Naaimaar doen.
2-2 is genoegquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je mal. Die gaan niet uit bij Bayern winnen, en gelijkspel is niet genoeg.
1-1 kan zelfs, pingels doorquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde me nog gaan indekken. Ja, dat kan wel ja.
Minder GGMMquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kan 8 gifjes daar van posten, maar dat vindt GGMM irritant.
Ik hou hoop.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Zoek de gifjes maar, het zal hem vanavond wel niet meer worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedraag je als een vrouw alsjeblieftquote:
Wie? Alors?quote:
Zelfs dan niet denk ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben geen pot. Dan zou ik wel vrouwenvoetbal kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |