quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik denk dat die vader niet zozeer schrok van jouw blote leuter, maar meer om het feit dat zijn zoon homo blijkt te zijn.
Ik denk dat die vader niet zozeer schrok van jouw blote leuter, maar meer om het feit dat zijn zoon homo blijkt te zijn.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:11 schreef Hyaenidae het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een fuck geven om de ouders van iemandJammer dat je niet naakt was, dan was het nog een enigszins interessant verhaaltje geweest
Hij vroeg wie ik was en ik zei dat ik een vriendin ben van z'n zoon, en toen zei hij van jullie zullen dan wel hele goede vrienden zijn. En toen kwam m'n vriend en ging ik naar boven om wat aan te trekken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:13 schreef SchoneZoon het volgende:
Wat zei hij dan? Je hebt toch wel de situatie uitgelegd lijkt mij
Je zou bijna gaan denken dat het een troll is.quote:
Ik hoop het, anders is het te ergquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat het een troll is.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat het een troll Kees Zwaan is.
Sliep je bij hem in bedquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:21 schreef Damsel het volgende:
[..]
Hij vroeg wie ik was en ik zei dat ik een vriendin ben van z'n zoon, en toen zei hij van jullie zullen dan wel hele goede vrienden zijn. En toen kwam m'n vriend en ging ik naar boven om wat aan te trekken.
dan ben je toch in principe ook gewoon de persoon die hij denkt dat je bentquote:
Er is niets gebeurd, we hebben alleen naast elkaar geslapen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
dan ben je toch in principe ook gewoon de persoon die hij denkt dat je bent
Arme jongenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:31 schreef Damsel het volgende:
[..]
Er is niets gebeurd, we hebben alleen naast elkaar geslapen.
Wat een kutwijf ben jij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:31 schreef Damsel het volgende:
[..]
Domme kut.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:31 schreef Damsel het volgende:
[..]
Kutwijf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:31 schreef Damsel het volgende:
[..]
Niet eens ippa gegeven?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:31 schreef Damsel het volgende:
[..]
We waren allebei heel erg dronken en we waren de halve avond aan het ouwehoeren totdat een van ons on slaap viel.quote:
Hij heeft je vast misbruikt toen jij sliep.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:53 schreef Damsel het volgende:
[..]
We waren allebei heel erg dronken en we waren de halve avond aan het ouwehoeren totdat een van ons on slaap viel.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft je vast misbruikt toen jij sliep.
Had ik wel gedaan als ik hem was.quote:
Het was m'n eigen onderbroek.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:57 schreef MultiBanaan het volgende:
Iemand anders zn ondergoed dragen betekent neuken
Hahaha amateur.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:31 schreef Damsel het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar m'n jongensvriend is iemand die ik kan vertrouwen en die mij nooit pijn zou doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:17 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou je zo hard misbruikt hebben in je slaap dat je de volgende dag moeite zou hebben om rechtop te lopen,
Wist niet dat het een homo was, sorry.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef Damsel het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar m'n jongensvriend is iemand die ik kan vertrouwen en die mij nooit pijn zou doen.Dus.
quote:
quote:
heb je d'r PoHi gezien?quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef Damsel het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar m'n jongensvriend is iemand die ik kan vertrouwen en die mij nooit pijn zou doen.Dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |