Vast nietquote:
Beter doek jij die ondertitel van je opquote:
volgend jaar weer telstar uit knul?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beter doek jij die ondertitel van je op
Emmen gaat gewoon voor play-offs hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
volgend jaar weer telstar uit knul?
Kan ik niet, maar met de juiste opleiding moet het kunnenquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef harrievankempen het volgende:
Onterechte klacht. Bestuur jij maar eens een vliegtuig.
1) Piloten zijn goed opgeleidquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef harrievankempen het volgende:
Onterechte klacht. Bestuur jij maar eens een vliegtuig.
Maar die vermaakt mij, een piloot vermaakt mij niet, die beste mensen zijn veredelde buschauffeurs.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:25 schreef jatochneetoch het volgende:
Een muzikant of cabaretier doet toch ook gewoon zijn werk, daar klap je ook voor.
Ik klap dan ook alleen als er turbulentie is geweest,quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar die vermaakt mij, een piloot vermaakt mij niet, die beste mensen zijn veredelde buschauffeurs.
Ik geef al een staand applaus wanneer de trein op tjd het station komt binnenrijden....quote:
Het is een stuk ongemakkelijker om op 30 meter hoogte door de lucht te vliegen met een boeing.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef Shivo het volgende:
Ik klap meestal, want het blijft toch ongemakkelijk om op 10km hoogte door de lucht te vliegen.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef Shivo het volgende:
Ik klap meestal, want het blijft toch ongemakkelijk om op 10km hoogte door de lucht te vliegen.
Dat zou eigenlijk best wel geniaal zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Die beste mensen doen gewoon hun werk, ik ga ook niet op buiten staan klappen als de postbode de post in mijn brievenbus heeft gedonderd.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:37 schreef BozeHaas het volgende:
ik klap iedereen als ik in een vliegtuig zit want ik ben vlieg tuig hahhahahhh snapje
Doe ik wel, zelfs een staande ovatie wanneer hij de brievenbus ook weer netjes dichtdoet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Die beste mensen doen gewoon hun werk, ik ga ook niet op buiten staan klappen als de postbode de post in mijn brievenbus heeft gedonderd.
JUICHEN langs de lijn!quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe ik wel, zelfs een staande ovatie wanneer hij de brievenbus ook weer netjes dichtdoet.
Tevens zal ik klappen als Mortaxx dit sluit. Wat zeg ik, ik zal JUICHEN.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe ik wel, zelfs een staande ovatie wanneer hij de brievenbus ook weer netjes dichtdoet.
Tevens zal ik klappen als Mortaxx dit sluit. Wat zeg ik, ik zal JUICHEN.
Wellicht hebben ze de piloten geklaptquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:09 schreef Pharkus het volgende:
Zouden ze bij de mh370 ook geklapt hebben?
QFTquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is een stuk ongemakkelijker om op 30 meter hoogte door de lucht te vliegen met een boeing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:54 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw met vetjes dan wordt dat soort gedrag je vergeven
Ja? Om je half stijve? Nee, in jouw geval hoor je te zeggen: ... for being chubby.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:58 schreef ZarB het volgende:
[..]Ik word graag geadoreerd om mijn chubby
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:58 schreef ZarB het volgende:
[..]Ik word graag geadoreerd om mijn chubby
Oh ik zie chubby gewoon als vetjes..quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja? Om je half stijve? Nee, in jouw geval hoor je te zeggen: ... for being chubby.
In jouw geval is het dus een bijvoeglijk naamwoord.
Als zelfstandig naamwoord is het een half stijve penis.
Not fat or skinny, most likely to be toned but with just some extra curves, can most times be cute.quote:
Ik ben cutequote:Op dinsdag 8 april 2014 20:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Not fat or skinny, most likely to be toned but with just some extra curves, can most times be cute.
That chick over there's kind of chubby. I'd hit it.
Bron: www.urbandictionary.com
Ok, IK ben het toevallig welquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:19 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
[..]
Er staat CAN he? Geen IS....
Compensatiegedragquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:24 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
[..]
Niet zo openlijk op jezelf geilen, niet aantrekkelijk.
Doen we al genoeg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:35 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
[..]
Das gezever, ga gewoon batsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |