Vast nietquote:
Beter doek jij die ondertitel van je opquote:
volgend jaar weer telstar uit knul?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beter doek jij die ondertitel van je op
Emmen gaat gewoon voor play-offs hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
volgend jaar weer telstar uit knul?
Kan ik niet, maar met de juiste opleiding moet het kunnenquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef harrievankempen het volgende:
Onterechte klacht. Bestuur jij maar eens een vliegtuig.
1) Piloten zijn goed opgeleidquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:24 schreef harrievankempen het volgende:
Onterechte klacht. Bestuur jij maar eens een vliegtuig.
Maar die vermaakt mij, een piloot vermaakt mij niet, die beste mensen zijn veredelde buschauffeurs.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:25 schreef jatochneetoch het volgende:
Een muzikant of cabaretier doet toch ook gewoon zijn werk, daar klap je ook voor.
Ik klap dan ook alleen als er turbulentie is geweest,quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar die vermaakt mij, een piloot vermaakt mij niet, die beste mensen zijn veredelde buschauffeurs.
Ik geef al een staand applaus wanneer de trein op tjd het station komt binnenrijden....quote:
Het is een stuk ongemakkelijker om op 30 meter hoogte door de lucht te vliegen met een boeing.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef Shivo het volgende:
Ik klap meestal, want het blijft toch ongemakkelijk om op 10km hoogte door de lucht te vliegen.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef Shivo het volgende:
Ik klap meestal, want het blijft toch ongemakkelijk om op 10km hoogte door de lucht te vliegen.
Dat zou eigenlijk best wel geniaal zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Die beste mensen doen gewoon hun werk, ik ga ook niet op buiten staan klappen als de postbode de post in mijn brievenbus heeft gedonderd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |