Voor guns'n'roses ben je te laat idd maar die anderen treden nog regelmatig op en niet hun minste concerten....quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:58 schreef awiebo het volgende:
ik ben veel te laat
geboren in 1991 en liefhebber van oa iron maiden, acdc, guns n roses.
Bon jovi en kornuiten, U2, etc.
Niet specifiek, maar dat zijn wel bands waarvoor ik een concert zou bezoeken.
Ik weet dat ze optreden. Vooral in duitsland valt er nog wel eens een concert te scoren. Maar de gloriedagen zijn voorbij. De dagen dat deze artiesten in de top 10 stonden en dat ze platgedraaid werden op de radio. Dat heb ik wel gemist.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voor guns'n'roses ben je te laat idd maar die anderen treden nog regelmatig op en niet hun minste concerten....
Ik baal er bijvoorbeeld wel van dat ik pantera nooit live heb gezien en dimebag is dood nu.... zelfde met throbbing gristle (en daar had ik een kaartje voor gaat cristofferson dood een week voor het concert)
Pantera heb ik nog op Dynamo '98 gezien. Ik had graag Coil nog een keertje gezien, maar aangezien beide heren nu eens op natuurlijk ipv chemische wijze aan het spacen zijn geslagen zit dat er niet meer inquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik baal er bijvoorbeeld wel van dat ik pantera nooit live heb gezien en dimebag is dood nu.... zelfde met throbbing gristle (en daar had ik een kaartje voor gaat cristofferson dood een week voor het concert)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:58 schreef awiebo het volgende:
ik ben veel te laat
geboren in 1991 en liefhebber van oa iron maiden, acdc, guns n roses.
Bon jovi en kornuiten, U2, etc.
Niet specifiek, maar dat zijn wel bands waarvoor ik een concert zou bezoeken.
Ik mag graag veronica luisteren, veelal muziek voordat ik überhaupt geboren was.
Kan de hedendaagse popcultuur a la beyonce, miley cyrus enzovoort niet echt waarderen.
Ik ben nog nét op tijd bij de Stones geweest, begin jaren tachtig. Toen Keith nog iets klaarspeelde op z'n gitaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Wel naar de Stones geweest maar dat is ook alleen maar omdat ze wonder boven wonder nog in leven zijn
quote:
Heb je niet veel aan gemist hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |