Ja oke, als je als student geen koffie drinkt, dan wordt het niets in de ochtend. You're screwed. Gewoon in bed blijven danquote:
Ah, kijk, nu komt de aap uit de mouw. Dus tot laat werken, vroeg opstaan en dan geen koffie lusten...dat is inderdaad een slechte combinatie.quote:
Dit is gewoon ok te kijken wie de echte studenten zijn en wie de mietjes zijn die niet tot laat op stap kunnen. Sterktequote:Op dinsdag 8 april 2014 07:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We hadden vorig kwartiel de meeste tentamens om 10 uur. Dat is nog wel te doen.
Dan kom je al gauw in de knoei met de lunch...quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We hadden vorig kwartiel de meeste tentamens om 10 uur. Dat is nog wel te doen.
Bij de opleiding waar ik lesgeef worden tentamens ook tussen 19 en 22 uur gegeven. Als je echt van ver komt, ben je niet blij...zo laat nog over straat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit is gewoon ok te kijken wie de echte studenten zijn en wie de mietjes zijn die niet tot laat op stap kunnen. Sterkte
Viel wel meequote:Op dinsdag 8 april 2014 07:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan kom je al gauw in de knoei met de lunch...
WTF is datquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij de opleiding waar ik lesgeef worden tentamens ook tussen 19 en 22 uur gegeven. Als je echt van ver komt, ben je niet blij...zo laat nog over straat.
Zalentekort. En we hadden een cohort van 400 man.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
WTF is datbij de universiteit waar ik zat was zaterdags van 10 - 14 ook nog altijd een vak wat ze konden kiezen. Is me gelukkig nooit over komen....
Wel heb ik ooit college gehad van 17:00 - 21:00 (stukje eerder ik weet het) maar dan kreeg je nog gratis avondeten erbij
Hangt van de school afquote:Op dinsdag 8 april 2014 08:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zalentekort. En we hadden een cohort van 400 man.zie daar maar eens een passende zaal voor te krijgen.
Dan heb je 10 surveillanten. Het probleem is eerder hoe je alle opgaven snel genoeg uitgedeeld krijgt. En hoe je de rust bewaart als er mensen klaar zijn en naar buiten gaan. De laatste student heeft dan 399 mensen horen vertrekken...en dat doen ze niet allemaal subtiel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hangt van de school afsommige college zalen kunnen erg groot zijn
Maar zorg maar eens bij 400 man dat er niet gespiekt wordt
10quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan heb je 10 surveillanten. Het probleem is eerder hoe je alle opgaven snel genoeg uitgedeeld krijgt. En hoe je de rust bewaart als er mensen klaar zijn en naar buiten gaan. De laatste student heeft dan 399 mensen horen vertrekken...en dat doen ze niet allemaal subtiel.
Nooit aan gedacht eigenlijk, hoe kut dat is voor de laatste.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan heb je 10 surveillanten. Het probleem is eerder hoe je alle opgaven snel genoeg uitgedeeld krijgt. En hoe je de rust bewaart als er mensen klaar zijn en naar buiten gaan. De laatste student heeft dan 399 mensen horen vertrekken...en dat doen ze niet allemaal subtiel.
snel klaar! niet inslaap gevallen?quote:
Dat zegt niets, ik drink ook geen koffie en heb daar tijdens mijn studie weinig last van gehad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja oke, als je als student geen koffie drinkt, dan wordt het niets in de ochtend. You're screwed. Gewoon in bed blijven dan
Scheelde weinigquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
snel klaar! niet inslaap gevallen?
Snel gedaan buuf! Welk vak was het?quote:
Alles op Aquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sociologie. En multiplechoice
Klinkt leukquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo maakte mn vader wel mc-toetsen.quote:
En van wie heb je die leuke info eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ja dat vond ik ook, dus ik dacht, na al die tijd kom ik toch nog eens een kijkje nemen.
Ik weet niet of ik dat mag zeggen hoor. Ik wil nog niet gestenigd worden of zo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
En van wie heb je die leuke info eigenlijk?
Heyquote:
Hier mag alles, daarom is het zo leukquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat mag zeggen hoor. Ik wil nog niet gestenigd worden of zo.
Leuk vak ja. Wat heb je nog meer qua vakken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu koffie leren drinken.quote:
MK.quote:
Soms. Maar welkom.quote:
Oh, even wennen hoorquote:
Als a_a de boel niet dichtgooit.quote:
Heyquote:
Ben speciaal hier voor jou hoor, schatjequote:
okequote:Op dinsdag 8 april 2014 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Maar niet afgaan op mij.
Gelukkig, dan zit ik hier goed.quote:
Oh, drama?quote:
Met lichte regelmaat. Maar het het is geen JNG hoorquote:
Meestal lossen de kleine relletjes zichzelf wel op, dus het lijkt me niet nodig. Maar hij zou het achter neerleggen, dus ik ben benieuwd.quote:
Ik vermaak me altijd kostelijk eigenlijk.quote:
Gelukkig, want JNG is in GRTDOJW sc getrokken. Sindsdien is het om te janken daar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met lichte regelmaat. Maar het het is geen JNG hoor
Eens. Schuddenbuiken vanaf de zijlijn.quote:
sorryquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig, want JNG is in GRTDOJW sc getrokken. Sindsdien is het om te janken daar.
Soms vind ik het juist wel chill daar. Maar ligt helemaal aan de mensen idd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig, want JNG is in GRTDOJW sc getrokken. Sindsdien is het om te janken daar.
En klb sc is overgenomen door stoere allochtoontjes die in straattaal praten. *weemoedig terugdenkt aan vroegerquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
Een rel tot daar aan toe maar iemand constant afvallen cq bashen. Ja enorm gezellig
Ook al?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
En klb sc is overgenomen door stoere allochtoontjes die in straattaal praten. *weemoedig terugdenkt aan vroeger
Nou, "vroeger" vond ik het wel leuk daar. Nu niet meer. min.leeftijd is ook ver gezakt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms vind ik het juist wel chill daar. Maar ligt helemaal aan de mensen idd.
Jij niet, schatjequote:
Dan gaan wij het toch voor die personen opnemenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
Een rel tot daar aan toe maar iemand constant afvallen cq bashen. Ja enorm gezellig
Das geen meet van hier danquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ja, van die mensen die een grote muil hebben. Tot je ze tegen komt op een meet. Dan kunnen ze alleen naar de neuzen van hun schoenen kijken.
Op zo'n meet ben ik gelukkig ook nog nooit aanwezig geweest. Maar ik heb het dikwijls gelezen.quote:
Ik ben er pas op 2 geweest maar daar was het gewoon gezellig, en kan me geen stille mensen herinneren.....quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op zo'n meet ben ik gelukkig ook nog nooit aanwezig geweest. Maar ik heb het dikwijls gelezen.
Oh dat ben ik. Ik stond vooral buiten te roken met de mensen die ik al kendequote:Op dinsdag 8 april 2014 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ja, van die mensen die een grote muil hebben. Tot je ze tegen komt op een meet. Dan kunnen ze alleen naar de neuzen van hun schoenen kijken.
Ik was nog redelijk stil voor mijn doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben er pas op 2 geweest maar daar was het gewoon gezellig, en kan me geen stille mensen herinneren.....
http://confesster.com/quote:I'm in love with the same guy for more than 7 years, but he never felt the same. I have a lot of chances to be with someone else but I can't, because it feels like I'm cheating the one I love. That is reason I'm always single and people around me can't understand that. They always set me up someone, like being single today is not cool. I really hate that.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:56 schreef Fascination het volgende:
I'm in love with the same guy for more than 7 years, but he never felt the same. I have a lot of chances to be with someone else but I can't, because it feels like I'm cheating the one I love. That is reason I'm always single and people around me can't understand that. They always set me up someone, like being single today is not cool. I really hate that.
http://confesster.com/
Aspergers moeten eerst los komen!quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
Kwam er toen een moment dat je jezelf een schop onder de kont gaf om niet meer met haar bezig te zijn of kwam er een ander voor in de plaats?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele periode zoiets meegemaakt
Herkenbaar verhaal. Dat heb ik ook een periode gehad.quote:
Ik ken wel stille mensen. Van FOK! bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben er pas op 2 geweest maar daar was het gewoon gezellig, en kan me geen stille mensen herinneren.....
De schop onder de kont. Wat overigens echt niet meteen voor een ommekeer zorgde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kwam er toen een moment dat je jezelf een schop onder de kont gaf om niet meer met haar bezig te zijn of kwam er een ander voor in de plaats?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gohquote:My wife has an illness that will not go away, we have been married for a long time and she was up front that she had this illness from birth when we got together. I do my husbandly duties and take care of her but i think i may not be in love any more. I don't want to be the bad guy and leave her alone, but sometimes i'm so miserable. I'm just not sure what to do anymore.
De mensen die ik meet zijn allemaal gestoordquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken wel stille mensen. Van FOK! bedoel ik dan.
best wel als je om 9:30 gaat slapenquote:
Dat zou wel makkelijk zijn... 's ochtends wakker worden en er nooit meer aan denkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:18 schreef Fascination het volgende:
Of het was er opeens niet meer, dat kan ook nog natuurlijk, maar dat is een saai antwoord.
was het zo erg?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
best wel als je om 9:30 gaat slapen
In de positieve vorm mag ik hopen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
De mensen die ik meet zijn allemaal gestoord
En dan blijven doorvragen en kijken hoe ver ze zich erin wurmenquote:I love to watch people lie when I know the truth the whole time.
. Jep.quote:
Dan heb je gelukquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Jazeker, heb niemand ontmoet waar ik spijt van heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |