Whutquote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha die kerel bij dat maagd programma maakt dat hij wegkomt bij het zien van die vrouw
Wat moeten we dan? Denk aan de kinderen!quote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
Straks gooien ze alsnog deze sc dicht.
(ik las dat er klachten waren eerder vanavond)
Sporten wil ook nog wel eens helpen.quote:
Vrouwen zijn ook engquote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha die kerel bij dat maagd programma maakt dat hij wegkomt bij het zien van die vrouw
Ik denk dat m'n leven dan geen zin meer heeft.quote:Op maandag 7 april 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moeten we dan? Denk aan de kinderen!
Allemaal hoor!!quote:Op maandag 7 april 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook eng( sommige vrouwen dan)
We moeten toch ons gebrek aan fysieke kracht compenseren.quote:
Ja maar anders.quote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen praten over het algemeen wel meer, ja ... Maar ik praatte vroeger nauwelijks. Ik ging als een eckte emo gewoon jankmuziek luisteren op m'n kamer.![]()
Of R&P SC.quote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n leven dan geen zin meer heeft.Dan maar permanent verkassen naar GRTD.
Dat mag ik niet.quote:
Ik heb het nog nooit gedaan is op tv, Die kerel die vorig jaar die vrouw van een paard liet vallen doet weer mee. Heeft hij via internet een chickie gescoord die zegt dat ze model is dus hij is naar een mode show. Komt hij er achter dat hij bij een xxl maten modeshow aanwezig isquote:
Maar dat laatste lucht sowieso al op. Gewoon je verhaal kwijt kunnen, eventueel wat bevestiging krijgen. Ook te horen krijgen dat je dom bent geweest is soms gewoon goed.quote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar anders.
Ik ben tegenwoordig vrij simpel en als er wat is na een paar uur alweer over. Vroeger ook wel opgekropt maar dat krijg je gewoon 10x zo hard terug.
Praten ook wel ja met vrienden maar dan meer om te kijken hoe hun erover denken of zouden doen of weet ik.
Maar dat leeft maar heel sporadisch, toch?quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan is op tv, Die kerel die vorig jaar die vrouw van een paard liet vallen doet weer mee. Heeft hij via internet een chickie gescoord die zegt dat ze model is dus hij is naar een mode show. Komt hij er achter dat hij bij een xxl maten modeshow aanwezig is
Vervolgens komt die vrouw op hij zegt dat is net me moeder en hij maakt dat hij wegkomt.
Paar weken terug zat hij uren te wachten op zijn datequote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan is op tv, Die kerel die vorig jaar die vrouw van een paard liet vallen doet weer mee. Heeft hij via internet een chickie gescoord die zegt dat ze model is dus hij is naar een mode show. Komt hij er achter dat hij bij een xxl maten modeshow aanwezig is
Vervolgens komt die vrouw op hij zegt dat is net me moeder en hij maakt dat hij wegkomt.
Die heb ik ook gezien, Wat zou zijn username hier zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar weken terug zat hij uren te wachten op zijn date
Daar doelde ik niet op. Ik heb geen rijbewijs.quote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat zei ik..... Wat hormonen kan helpen
Dat mis ik zo keihard!!quote:
En toch kunnen mannen niet zonder ze, wonderlijke wezens die vrouwenquote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Tijn, dit geldt eigenlijk voor alle vrouwen!
[ afbeelding ]
Dafuckquote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tong80?quote:Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, Wat zou zijn username hier zijn.
Ja, maar als er 1 of 2 mensen posten, gaan er meer mensen posten.quote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat laatste lucht sowieso al op. Gewoon je verhaal kwijt kunnen, eventueel wat bevestiging krijgen. Ook te horen krijgen dat je dom bent geweest is soms gewoon goed.Iedereen heeft dat wel eens nodig.
[..]
Maar dat leeft maar heel sporadisch, toch?
BAM!! Positief ding gevondenquote:Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En toch kunnen mannen niet zonder ze, wonderlijke wezens die vrouwen
[..]
Dafuckdan ben ik nog redelijk normaal
Of complicate.quote:Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar als er 1 of 2 mensen posten, gaan er meer mensen posten.
Tenminste, als het niet saaie mensen zijn.
Dat sowieso jaquote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat laatste lucht sowieso al op. Gewoon je verhaal kwijt kunnen, eventueel wat bevestiging krijgen. Ook te horen krijgen dat je dom bent geweest is soms gewoon goed.Iedereen heeft dat wel eens nodig.
Ik deed dat ik Gelderland veel liever dan hier, dat dan weer wel..quote:Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mis ik zo keihard!!
Gewoon een stuk gaan rijden om even mijn gedachten te verzetten
Precies.quote:Op maandag 7 april 2014 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso ja
Maar ach,iedereen maakt fouten. Belangrijkste is inderdaad dat je ervan leert.
Niet zo happenquote:Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op. Ik heb geen rijbewijs.
Spot on !quote:
Ik gaf slechts antwoord. Diequote:
Maar hoe lelijk/dik was ze?quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spot on !
Maar die vrouw is dus afgewezen door een maagd.
Wel diep hè.quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Warm zaad in je kutje, toch.
En jelena heeft een vriend, such cliffhanger!quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spot on !
Allicht na een aantal keer danquote:Op maandag 7 april 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies.
Al is dat toch nog wel eens een uitdaging.
Die kerel denkt gewoon dat ie een model aan de haak kan slaan.quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spot on !
Typische pittige huisvrouw, Maar die vent is zelf ook al in de vijftig.quote:
Na een paar keer op je bek vallen wordt het vanzelf vervelend.quote:Op maandag 7 april 2014 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En jelena heeft een vriend, such cliffhanger!
Geen blowjobs
[..]
Allicht na een aantal keer dan
Zeg je dat als mod of als user?quote:
En dan nog lukte het niet?quote:Op maandag 7 april 2014 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kerel denkt gewoon dat ie een model aan de haak kan slaan.
In seizoen 1 had ie toch een jong blaadje
Toch maar complicate proberen te hosselen?quote:
Heb je het programma en die kerel weleens gezien?quote:
Paar keer?quote:Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Na een paar keer op je bek vallen wordt het vanzelf vervelend.
Nee, en zo te horen ga ik er niet aan beginnen ook..quote:Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je het programma en die kerel weleens gezien?
quote:Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch maar complicate proberen te hosselen?
Pure leedvermaak jonguh!!quote:Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, en zo te horen ga ik er niet aan beginnen ook..
Soms val je de eerste keer niet hard genoeg.quote:
Ondanks dat ik hier soms wat wanhopig/gefrustreerd over kom, ben ik niet zoals sommige die aan zulke programma's mee doe.quote:
quote:
Nee man. Ik bind haar vast en bewerk haar met dildo's op boormachines terwijl ik klaarkom op haar gezicht.quote:Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij slaat m er lafjes tegenaan?
Dit is geweldig hoor, echt waar!!quote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar plantenman in Amsterdam
Ik moest zo vies lachen.quote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man. Ik bind haar vast en bewerk haar met dildo's op boormachines terwijl ik klaarkom op haar gezicht.
Je kunt mijn werk vinden op machinefuckers.com.
Wel een manwijf datquote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan nu bierdrinkende lesbische hardcore boerinnen.
quote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms val je de eerste keer niet hard genoeg.Of je ziet niet dat je opnieuw aan het struikelen bent.
#diepzinnigemetaforen
Dat is fijn om te weten.quote:Op maandag 7 april 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet eens toe zou staan.
Mjah, ook dat is niet de eierstokken van een directe zaadinjectie voorzien.. Misschien toch de tactiek aanpassen?...quote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man. Ik bind haar vast en bewerk haar met dildo's op boormachines terwijl ik klaarkom op haar gezicht.
Je kunt mijn werk vinden op machinefuckers.com.
Jij verdient namelijk beter.quote:
Wat een kerelquote:Op maandag 7 april 2014 22:06 schreef S95Sedan het volgende:
Die alex zit hier ook op fok, zat vorige keer in dat IHHNNG topic
Hehe, knorlachje.quote:
Het was een fopje, ik heb namelijk nooit een date.quote:Op maandag 7 april 2014 22:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ook dat is niet de eierstokken van een directe zaadinjectie voorzien.. Misschien toch de tactiek aanpassen?...
Jeetje, wil je zo graag iemand bezwangeren?quote:Op maandag 7 april 2014 22:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah, ook dat is niet de eierstokken van een directe zaadinjectie voorzien.. Misschien toch de tactiek aanpassen?...
quote:Op maandag 7 april 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, knorlachje.
[..]
Het was een fopje, ik heb namelijk nooit een date.
En kleine snuitjesquote:Op maandag 7 april 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Jeetje, wil je zo graag iemand bezwangeren?
Meer als een oud mannetje in een regenjas met chloroform.quote:Op maandag 7 april 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, knorlachje.
[..]
Het was een fopje, ik heb namelijk nooit een date.
Kinderen.quote:
Andermans kinderen zijn leuker.. Die kun je naderhand weer teruggeven.. Of uit de bus schoppen..quote:
Tenzij ze niet opgevoed zijn. Pure terror.quote:Op maandag 7 april 2014 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Andermans kinderen zijn leuker.. Die kun je naderhand weer teruggeven.. Of uit de bus schoppen..
Ik heb vandaag in de supermarkt nog andermans kinderen aan het huilen gemaaktquote:Op maandag 7 april 2014 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Andermans kinderen zijn leuker.. Die kun je naderhand weer teruggeven.. Of uit de bus schoppen..
Jij maakt iedereen aan het huilen..quote:Op maandag 7 april 2014 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in de supermarkt nog andermans kinderen aan het huilen gemaakt
Dat is lief.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer als een oud mannetje in een regenjas met chloroform.
Extreem eng. Die opmerking kreeg ik gisteren overigens ook van mijn 'aankomende crush'.quote:Op maandag 7 april 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook eng( sommige vrouwen dan)
Ik hoop het. Ik gun het je van harte namelijk.quote:Op maandag 7 april 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is lief.
Misschien dat ik in 2015 weer eens een date ga hebben.
[..]
Ja gaan we volgend jaar daten kaneeltje?quote:Op maandag 7 april 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is lief.
Misschien dat ik in 2015 weer eens een date ga hebben.
[..]
Oneensch.quote:Op maandag 7 april 2014 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij maakt iedereen aan het huilen..
Dat sowiesoquote:Op maandag 7 april 2014 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij maakt iedereen aan het huilen..
Jij moest gisteren niet huilen?quote:
Oh, maar in de bus is dat zo opgelost hoorquote:Op maandag 7 april 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Tenzij ze niet opgevoed zijn. Pure terror.
Ik vind het niet vreemd dat ie maagd is hoorquote:Op maandag 7 april 2014 22:12 schreef Belsezar het volgende:
Ik zat even mee te lezen hier en dacht hmm, dat programma moet ik ook eens gaan bekijken.
Die kale vent en de plus size model, zijn goedmakertje en zijn uitleg daarna
quote:Op maandag 7 april 2014 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in de supermarkt nog andermans kinderen aan het huilen gemaakt
Lesbisch kickboksenquote:
Gewoon even hard remmen?quote:Op maandag 7 april 2014 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, maar in de bus is dat zo opgelost hoor
Just did slome!!quote:
Gisteren huilen.. Nee.. Alleen zaterdag toen je die kerststal terug in de auto zettequote:
Ik heb oma zo blij gemaaktquote:Op maandag 7 april 2014 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gisteren huilen.. Nee.. Alleen zaterdag toen je die kerststal terug in de auto zette
quote:Op maandag 7 april 2014 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Maar moeder had al de hele tijd moeite om haar koters in het gareel te houden.
Kleintje van jaar of 2 in de winkelwagen en kind van jaar of 4/5 ging er met die kinderwagen vandoor, rende keihard door de winkel.
Reed loeihard tegen mijn zoon aan, dus ik gaf die koters op hun donder. Moeder was het wel met mij eens, ging meteen de uitgezochte snoepjes en toetjes terugzetten. Toen hadden we luchtalarm in de supermarkt
Welke?quote:Op maandag 7 april 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Extreem eng. Die opmerking kreeg ik gisteren overigens ook van mijn 'aankomende crush'.
Omdat ik het dit jaar niet meer zie gebeuren.quote:Op maandag 7 april 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik gun het je van harte namelijk.
Waarom pas in 2015 eigenlijk?
Ik kan ethisch gezien niet daten met iemand die zijn leuter in Huppel heeft gestopt.quote:Op maandag 7 april 2014 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja gaan we volgend jaar daten kaneeltje?
Neuh, dan gaan we gewoon terug naar school en niet naar whatever leuks ze gingen doen..quote:
Echt vrouwen, eerst zegt ze dat het niet haar type is vervolgens zeggen tegen die meid dat ze maar moeten kijken en verder datenquote:
. Oma welquote:
Maar maar maar!!quote:Op maandag 7 april 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik het dit jaar niet meer zie gebeuren.
Aantal singles dat ik ken is beperkt en zit niks bij dat met mij gaat daten.
[..]
Ik kan ethisch gezien niet daten met iemand die zijn leuter in Huppel heeft gestopt.
Maar misschien leer je wel nieuwe singles kennen? Het jaar is nog niet voorbij.quote:Op maandag 7 april 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik het dit jaar niet meer zie gebeuren.
Aantal singles dat ik ken is beperkt en zit niks bij dat met mij gaat daten.
[..]
Ik kan ethisch gezien niet daten met iemand die zijn leuter in Huppel heeft gestopt.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 7 april 2014 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt vrouwen, eerst zegt ze dat het niet haar type is vervolgens zeggen tegen die meid dat ze maar moeten kijken en verder daten
Ik ga je toch helpen eind van het jaar?quote:
Zeker niet, als ik het goed begreep zou hij liever alleen doodgaan dan iets met haar te beginnen. Goede opmerking kerelquote:Op maandag 7 april 2014 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreemd dat ie maagd is hoor
Niet alle vrouwen zijn zo onduidelijk!! Die chick van Friso zegt gewoon heel duidelijk waar het op staatquote:
Ik zit er niet op te wachten. Ik ga wel gewoon met mn oude mensen omquote:Op maandag 7 april 2014 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar!!
Er komt nog een hele zomer aan!! De perfecte tijd om nieuwe mensen te ontmoeten en te daten enz
En anders kom ik je aan je haren naar Nmgn sleuren. En maak ik ze weer smurfenblauwquote:Op maandag 7 april 2014 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je toch helpen eind van het jaar?
U riep jongedame?quote:Op maandag 7 april 2014 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten. Ik ga wel gewoon met mn oude mensen om
Opaquote:
Inderdaadquote:Op maandag 7 april 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar misschien leer je wel nieuwe singles kennen? Het jaar is nog niet voorbij.
Mabel?quote:Op maandag 7 april 2014 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zo onduidelijk!! Die chick van Friso zegt gewoon heel duidelijk waar het op staat
Mag ik ook komen?quote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
je komt gewoon bij mij in de forever alone-flat te wonen, Kaneel.
Hallo.quote:
Gezelligquote:
Is wiet telen daar toegestaan ?quote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
Neehee!!quote:
Dealquote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En anders kom ik je aan je haren naar Nmgn sleuren. En maak ik ze weer smurfenblauw
Bridge is leuker.quote:Op maandag 7 april 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezelligals er nog een Fok!ker komt wonen kunnen jullie klaverjassen
Dat ken ik nietquote:
En dan helemaal.quote:
Dat leer je ook niet even 1, 2, 3 heb ik gemerkt.quote:
Is goedquote:
Zullen we alvast een datum prikken dan?quote:
Pls, jij bent zo weer aan de man.quote:
Mag ik ook intrekken?quote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
Is goedquote:Op maandag 7 april 2014 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zullen we alvast een datum prikken dan?
quote:Op maandag 7 april 2014 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls, jij bent zo weer aan de man.
Waarom zou deze zomer anders zijn dan vorige zomers?quote:Op maandag 7 april 2014 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar!!
Er komt nog een hele zomer aan!! De perfecte tijd om nieuwe mensen te ontmoeten en te daten enz
Zoals de vorige hand vol?quote:Op maandag 7 april 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar misschien leer je wel nieuwe singles kennen? Het jaar is nog niet voorbij.
En toen ik het voorstelde, wilde je nietquote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
De opmerking dat vrouwen eng zijn. Dat was een reactie op mijn opmerking dat ik toegaf dat ik zenuwachtig was om haar weer te ontmoetenquote:
Weekend van 21-22-23 november?quote:
Huh, wat?quote:Op maandag 7 april 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou deze zomer anders zijn dan vorige zomers?
[..]
Zoals de vorige hand vol?
Nee, dat soort mensen mogen preventief de tering krijgen.
[..]
En toen ik het voorstelde, wilde je niet
Okquote:
quote:Op maandag 7 april 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hoeft maar met je vingers te knippen
Zijn er nog meer lege woningen daar fas?quote:Op maandag 7 april 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
quote:
Waarom zou volgend jaar anders zijn dan voorgaande jaren?quote:Op maandag 7 april 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou deze zomer anders zijn dan vorige zomers?
Details....quote:Op maandag 7 april 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Betekent ook niet dat het de persoon is die ik zelf wil.
haha en wat was daarop jouw reactie?quote:Op maandag 7 april 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
De opmerking dat vrouwen eng zijn. Dat was een reactie op mijn opmerking dat ik toegaf dat ik zenuwachtig was om haar weer te ontmoeten
Ik word gewoon buitengesloten hier.quote:
Wie?quote:
Uiteraard, maar het is niet tegen België aan, hè.quote:
Ik vind het gewoon leuk om bij vrienden te zijn.quote:
Och, mensen die me maar negeren na een avond, mensen die berichtjes sturen dat ze me lelijk vinden. Mensen die zogenaamd altijd maar druk zijn.quote:
Alle parameters blijven hetzelfde.quote:Op maandag 7 april 2014 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou volgend jaar anders zijn dan voorgaande jaren?
quote:Op maandag 7 april 2014 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ken die alex, ik weet het zeker!!
Geeft nietquote:Op maandag 7 april 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is niet tegen België aan, hè.
Van fok?quote:Op maandag 7 april 2014 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ken die alex, ik weet het zeker!!
Dus in 2015 ook geen date voor kaneel.quote:Op maandag 7 april 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, mensen die me maar negeren na een avond, mensen die berichtjes sturen dat ze me lelijk vinden. Mensen die zogenaamd altijd maar druk zijn.
Nee, hoeft van mij niet zo.
[..]
Alle parameters blijven hetzelfde.
Maar waarom zou dat volgend jaar dan anders zijn, vraag ik me af?quote:Op maandag 7 april 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, mensen die me maar negeren na een avond, mensen die berichtjes sturen dat ze me lelijk vinden. Mensen die zogenaamd altijd maar druk zijn.
[..]
Alle parameters blijven hetzelfde.
Geen idee, ik ken hem gewoon..quote:
Die ben je beter kwijt dan rijk kaneel.quote:Op maandag 7 april 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
mensen die je berichtjes sturen dat ze je lelijk vinden? Wat.quote:Op maandag 7 april 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een oud klasgenootje op Take me out gezien. Ik had plaatsvervangende schaamtequote:
Was het Britt?quote:Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een oud klasgenootje op Take me out gezien. Ik had plaatsvervangende schaamte
Sowieso heb ik dat vaak bij dit soort programma's..quote:Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden een oud klasgenootje op Take me out gezien. Ik had plaatsvervangende schaamte
Sommige mensen doen er alles aan om op tv te komenquote:Op maandag 7 april 2014 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso heb ik dat vaak bij dit soort programma's..
Ik vraag me ook echt serieus af waarom je je hiervoor vrijwillig aan zou melden ..
Dat moet haast wel onder dwang gebeuren.quote:Op maandag 7 april 2014 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt serieus af waarom je je hiervoor vrijwillig aan zou melden ..
Klopt, maar dan zouden we hierbij ook die ene uit gooise meiden en britt moeten zienquote:Op maandag 7 april 2014 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mensen doen er alles aan om op tv te komen
Ik heb geen idee, ik zou het nooit doen iig..quote:Op maandag 7 april 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat moet haast wel onder dwang gebeuren.
Succes.quote:
Nee het was 1 van de mannen die uit de lift/koker kwam.quote:
Ja of je moeder meld je aan voor wie trouwt mijn zoonquote:Op maandag 7 april 2014 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik zou het nooit doen iig..
Ik denk dat ik van een brug zou springen.quote:Op maandag 7 april 2014 22:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee het was 1 van de mannen die uit de lift/koker kwam.
[..]
Ja of je moeder meld je aan voor wie trouwt mijn zoon
Dat kan toch gewoon niet.
Maar goed, volgende week eens kijken of het pak zal helpen
Ja, ik zou mn moeder on camera vermoorden.quote:Op maandag 7 april 2014 22:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee het was 1 van de mannen die uit de lift/koker kwam.
[..]
Ja of je moeder meld je aan voor wie trouwt mijn zoon
Dat kan toch gewoon niet.
Maar goed, volgende week eens kijken of het pak zal helpen
Ik zou mijn dubbele nationaliteit gebruiken en meteen het land uitgaan.quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van een brug zou springen.
Wel handig, zo'n dubbele nationaliteit.quote:Op maandag 7 april 2014 22:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou mijn dubbele nationaliteit gebruiken en meteen het land uitgaan.
Naast mijn moeder vervloeken natuurlijk
Ja, voelde me direct een week kut.quote:Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
mensen die je berichtjes sturen dat ze je lelijk vinden? Wat.
Moet je niet doen. Die mensen falen gewoon hard.quote:Op maandag 7 april 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, voelde me direct een week kut.
Dat is naakt op een eiland toch?quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik zou mn moeder on camera vermoorden.
Of die Adam zkt Eva..
Gek genoeg zou ik daar dan weer totaal geen moeite mee hebben. Lekker toch om een paar dagen op een onbewoond tropisch eiland te zijn met een naakte leuke vrouw? Maar om nu te verwachten dat je daar de liefde van je leven ontmoet is wel erg naïef.quote:
Zonder camera's dan, dat wel.quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg zou ik daar dan weer totaal geen moeite mee hebben. Lekker toch om een paar dagen op een onbewoond tropisch eiland te zijn met een naakte leuke vrouw? Maar om nu te verwachten dat je daar de liefde van je leven ontmoet is wel erg naïef.
Maar dan komt er nog een kerel en die blijkt tien keer zo leuk te zijn. Sta je ook een beetje te kijken.quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg zou ik daar dan weer totaal geen moeite mee hebben. Lekker toch om een paar dagen op een onbewoond tropisch eiland te zijn met een naakte leuke vrouw? Maar om nu te verwachten dat je daar de liefde van je leven ontmoet is wel erg naïef.
Ja, waarbij 2 dames dan uiteindelijk ook om de gratie van de heer moeten vechtenquote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is naakt op een eiland toch?
Hoe graag wil je aandacht en je reet op tv hebben vraag ik mij dan af
Maar moet dat allemaal naakt? Dat kan ook prima in bikini hoor?quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Die camera's zouden niet meer dan een hinderlijke onderbreking zijn. Ik heb er weinig moeite mee dat mensen me naakt zien.quote:
Ja, dan ben je mooi zuur. Maar zo gaat het in real life ook vaak genoeg.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan komt er nog een kerel en die blijkt tien keer zo leuk te zijn. Sta je ook een beetje te kijken.
Ik weet het, maar als je iemand leuk vindt, komt zoiets redelijk hard aan.quote:Op maandag 7 april 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Die mensen falen gewoon hard.
Gewoon uitvechten met een paaldans wedstrijdquote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, waarbij 2 dames dan uiteindelijk ook om de gratie van de heer moeten vechten
Aandachtshoeren ten top.
Ik heb geen moeite met naakt eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar moet dat allemaal naakt? Dat kan ook prima in bikini hoor?
Dan wel. Maar wat ben je dan voor smerig iemand om zoiets te zeggen.quote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar als je iemand leuk vindt, komt zoiets redelijk hard aan.
Mijn moeder zou me ervoor opgeven, zo graag wil ze kleinkinderen.. Ik ben zo blij dat ik geen zoon benquote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Belsezar het volgende:
Plus, je moeder on camera vermoorden voor aanmelding bij wie trouwt mijn zoon moet gewoon justified homicide zijn in mijn ogen
Maak dan gewoon een soft porn versie van robinson crusoequote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, waarbij 2 dames dan uiteindelijk ook om de gratie van de heer moeten vechten
Aandachtshoeren ten top.
Ik ook niet, maar mijn blote reet hoeft niet perse op tv.quote:
Briljante film.quote:
Ja, ik heb m 2 keer gezien ofzo. Ik zie de toegevoegde waarde van het naakt niet..quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een soft porn versie van robinson crusoe
Mijn moeder vraagt er al jaren om, en sinds een jaartje beginnen haar vriendinnen ook een duit in het zakje te doen, the horrorquote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn moeder zou me ervoor opgeven, zo graag wil ze kleinkinderen.. Ik ben zo blij dat ik geen zoon ben
Nee ok, ik hoef ook niet per se naakt op tv. Maar als me gevraagd zou worden om aan zoiets deel te nemen zou ik het waarschijnlijk wel doen.quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn blote reet hoeft niet perse op tv.
Ja maar die dingen zullen dan wel 24/7 op je lip zitten.quote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Die camera's zouden niet meer dan een hinderlijke onderbreking zijn. Ik heb er weinig moeite mee dat mensen me naakt zien.
[..]
Ja, dan ben je mooi zuur. Maar zo gaat het in real life ook vaak genoeg.
Lijkt me kut om daarna herkend te worden.quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus ik liep laatst met mn pa door de ikea.. Ik geloof dat ie aan het kwijlen was bij de ledikantjesquote:Op maandag 7 april 2014 22:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt er al jaren om, en sinds een jaartje beginnen haar vriendinnen ook een duit in het zakje te doen, the horror
quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
"Ja sorry, ik was dronken".quote:Op maandag 7 april 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wel. Maar wat ben je dan voor smerig iemand om zoiets te zeggen.
En terecht.quote:Op maandag 7 april 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Ja sorry, ik was dronken".
Geen woord meer tegen haar gezegd daar na.
Ik niet, ik hoef niet als aandachtshoer bekend te staan.quote:Op maandag 7 april 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nee ok, ik hoef ook niet per se naakt op tv. Maar als me gevraagd zou worden om aan zoiets deel te nemen zou ik het waarschijnlijk wel doen.
Soft? Zien we nog niks.quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een soft porn versie van robinson crusoe
Sowieso, iedereen heeft je al naakt gezien.. Waar blijft de spanning?quote:Op maandag 7 april 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me kut om daarna herkend te worden.
Ze blurren toch, dus veel te lachen valt er niet danquote:Op maandag 7 april 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me kut om daarna herkend te worden.
En ook al niet op fok.. Sorry opa, je zult het gewoon met ouderwetse porno moeten doen.quote:
Ik heb er gelukkig een passend antwoord voor waarop mijn moeder absoluut niks kan aanmerkenquote:Op maandag 7 april 2014 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus ik liep laatst met mn pa door de ikea.. Ik geloof dat ie aan het kwijlen was bij de ledikantjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
ze blurren niks?quote:Op maandag 7 april 2014 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze blurren toch, dus veel te lachen valt er niet dan
Kan ik niemand meer verrassen met mijn oogverblindende naaktheid. Zowel positief als negatief.quote:Op maandag 7 april 2014 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, iedereen heeft je al naakt gezien.. Waar blijft de spanning?!
Verdulleme...quote:Op maandag 7 april 2014 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ook al niet op fok.. Sorry opa, je zult het gewoon met ouderwetse porno moeten doen.
quote:Op maandag 7 april 2014 22:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig een passend antwoord voor waarop mijn moeder absoluut niks kan aanmerkenIk noem het feit dat mijn zus ouder is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn moeder is van mening dat ze bij mij meer kans maakt, want mn zus kan toch geen relatie vasthouden, aangezien de kerels gillend wegrennen
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Sowieso kan ik dat wel. Niemand die je meer verblind dan ik.quote:Op maandag 7 april 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik niemand meer verrassen met mijn oogverblindende naaktheid. Zowel positief als negatief.
Huh wat?quote:Op maandag 7 april 2014 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, iedereen heeft je al naakt gezien.. Waar blijft de spanning?!
Maar ze blijven het proberen he, zucht...quote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik noem het feit dat mijn zus ouder is..
Mn moeder is van mening dat ze bij mij meer kans maakt, want mn zus kan toch geen relatie vasthouden, aangezien de kerels gillend wegrennen
Maar dat is dus het soort mensen dat ik tegenkom.quote:Op maandag 7 april 2014 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
En terecht.Wat een kutexcuus. Zulke mensen gewoon uit je leven bannen.
Lees maar terugquote:
Als je naakt op TV bent geweest.quote:
Vermoeiend.. En het feit dat mijn nichtje tienermoeder is geworden en dat kind af en toe bij mn ouders dumpt maakt het er niet beter opquote:Op maandag 7 april 2014 22:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar ze blijven het proberen he, zucht...
Balen. Waar kom je die mensen tegen dan?quote:Op maandag 7 april 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat is dus het soort mensen dat ik tegenkom.
Tv is tegenwoordig niks meer, pas als je naakt op het net bent geweest is het wat.quote:
Dat laatste is veel makkelijker hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tv is tegenwoordig niks meer, pas als je naakt op het net bent geweest is het wat.
Je quotte mij niet hoor, maar GvE.quote:Op maandag 7 april 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over jou naakt ging
Mijn moeder is dol op het buurmeisje in brazilie en omgekeerd. Dus als ze aan het overwinteren is daar krijg ik om de zoveel dagen fotos op facebook met daarbij: Mooi he, wil jij er ook niet eentje?quote:Op maandag 7 april 2014 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vermoeiend.. En het feit dat mijn nichtje tienermoeder is geworden en dat kind af en toe bij mn ouders dumpt maakt het er niet beter op
Maar zij quotte jou weer tochquote:Op maandag 7 april 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste is veel makkelijker hoor.
[..]
Je quotte mij niet hoor, maar GvE.
Ja ok, dat is waar. Naakt op het net overkomt mensen zo vaakquote:Op maandag 7 april 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste is veel makkelijker hoor.
[..]
Je quotte mij niet hoor, maar GvE.
Klopt.quote:
Gewoon een foto in KPD posten en je bent er al.quote:Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, dat is waar. Naakt op het net overkomt mensen zo vaak
Geen toegangquote:Op maandag 7 april 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een foto in KPD posten en je bent er al.
KPD? Ik herinner me blote kont foto's in de sex SC als je nieuw was en mee begon te doenquote:Op maandag 7 april 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een foto in KPD posten en je bent er al.
Hepje.quote:
Werk, feestjes en dergelijke.quote:Op maandag 7 april 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen. Waar kom je die mensen tegen dan?
Dat is wel heel lang geleden, ik heb het niet meegemaakt. En ik zit hier al twee jaar.quote:Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
KPD? Ik herinner me blote kont foto's in de sex SC als je nieuw was en mee begon te doen
Zo fijn, van die ouders met rammelende grootouderstokken...quote:Op maandag 7 april 2014 22:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder is dol op het buurmeisje in brazilie en omgekeerd. Dus als ze aan het overwinteren is daar krijg ik om de zoveel dagen fotos op facebook met daarbij: Mooi he, wil jij er ook niet eentje?
O, hmmm ...quote:
he sgatjquote:
Daar kom ik ook nooit iemand tegen.quote:
Ik wel, maar dat is echt lang geledenquote:Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden, ik heb het niet meegemaakt. En ik zit hier al twee jaar.
Ja briljant hoorquote:Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo fijn, van die ouders met rammelende grootouderstokken...
M'n moeder vind het helemaal prima als ik geen kinderen krijg.quote:Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo fijn, van die ouders met rammelende grootouderstokken...
Ik heb die optie niet, als ik geen kinderen krijg dan stopt de familienaam met bestaan.quote:Op maandag 7 april 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n moeder vind het helemaal prima als ik geen kinderen krijg.
Boeiendquote:Op maandag 7 april 2014 23:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb die optie niet, als ik geen kinderen krijg dan stopt de familienaam met bestaan.
Dus de hele familie zit er op te wachten
Wat maakt dat nou uit?quote:Op maandag 7 april 2014 23:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb die optie niet, als ik geen kinderen krijg dan stopt de familienaam met bestaan.
Dus de hele familie zit er op te wachten
Omdat schattig.quote:Op maandag 7 april 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik hier om lachen?
Niet. Al is een familie bijeenkomst erg vervelend, telkens dezelfde vragen.quote:
Mensen die zich daar druk om maken.quote:Op maandag 7 april 2014 23:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet. Al is een familie bijeenkomst erg vervelend, telkens dezelfde vragen.
Ik heb al eens gezegd dat ik gewoon mijn moeders achternaam aan ga nemen om van het gezeik af te zijn. Dat viel niet goed had ik het idee
Bij mijn man stopt het ook hoor met zijn meisjesquote:Op maandag 7 april 2014 23:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet. Al is een familie bijeenkomst erg vervelend, telkens dezelfde vragen.
Ik heb al eens gezegd dat ik gewoon mijn moeders achternaam aan ga nemen om van het gezeik af te zijn. Dat viel niet goed had ik het idee
Kinderen krijgen heeft nooit garantie op voortzetting van de achternaamquote:Op maandag 7 april 2014 23:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn man stopt het ook hoor met zijn meisjes
En ik denk dat mijn zwager het niet veel beter gaat doen.
Oh nu heb ik er niet zoveel last meer van hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die zich daar druk om maken.
Ik ben blij dat ze hier geen druk op me zetten. M'n moeder zei dat ze het leuk zou vinden, maar dat ik me echt niet verplicht moet voelen om haar oma te maken.En m'n vader heb ik er ook nog niet over gehoord. Die denk waarschijnlijk dat ik nog maagd ben.
Arme papaquote:Op maandag 7 april 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze hier geen druk op me zetten. M'n moeder zei dat ze het leuk zou vinden, maar dat ik me echt niet verplicht moet voelen om haar oma te maken.En m'n vader heb ik er ook nog niet over gehoord. Die denk waarschijnlijk dat ik nog maagd ben.
Ben jij geen maagd meer feer? What?quote:Op maandag 7 april 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Als we Opa moeten nadoen dan mogen we nog ff verder gaan. Die kreeg eerst 4 meiden en toen een zoon. Maar mijn man wil het nietquote:Op maandag 7 april 2014 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kinderen krijgen heeft nooit garantie op voortzetting van de achternaam
quote:
Schandalig, niet?quote:Op maandag 7 april 2014 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ben jij geen maagd meer feer? What?![]()
Ik ben soms zo blij dat een van mijn zusjes al kinderen heeft, dat scheelt mij weer gezeik.
Ja echt he, ik had ooit 16 tantes en ooms. Dat is wat teveel van het goedequote:Op maandag 7 april 2014 23:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Als we Opa moeten nadoen dan mogen we nog ff verder gaan. Die kreeg eerst 4 meiden en toen een zoon. Maar mijn man wil het niet
quote:Op maandag 7 april 2014 23:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Als we Opa moeten nadoen dan mogen we nog ff verder gaan. Die kreeg eerst 4 meiden en toen een zoon. Maar mijn man wil het niet
Tjah.. Vaders en hun dochters he...Nouja.. Normaal gesproken dan..quote:Op maandag 7 april 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is best wel preuts, dus ik vertel gewoon niets.Maar volgens mij weet hij het wel. Anders zou hij wel erg wereldvreemd zijn.
Wat was daar ook alweer de straf voor? Verbanning uit de hemel dankzij een boek geschreven en geïnterpreteerd door een paar preutse seksueel gefrustreerde mannetjes? Nee, je hebt het goed bekeken met dat faxisme, die vellen geen oordeel over een gebrek aan seksuele moraal.quote:
Als ik geen gebrek aan seksuele moraal had, was ik geen echte Faxist geweest.quote:Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wat was daar ook alweer de straf voor? Verbanning uit de hemel dankzij een boek geschreven en geïnterpreteerd door een paar preutse seksueel gefrustreerde mannetjes? Nee, je hebt het goed bekeken met dat faxisme, die vellen geen oordeel over een gebrek aan seksuele moraal.
Dat weet helaas maar één iemand.quote:
Die word as we speak nog vertaald vanuit het Oud-Neder-Zeeuws.quote:
Ik weet zeker dat mn moeder dan echt zou balen, mn pa nog harder waarschijnlijkquote:Op maandag 7 april 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n moeder vind het helemaal prima als ik geen kinderen krijg.
Is jouw pa zo gek op kinderen dan? Mijn vader is nogal awkward met kinderen.quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat mn moeder dan echt zou balen, mn pa nog harder waarschijnlijk
Mijn vader is een kutvader geweest, maar als ik m zie met de kleine van mn nichtje denk ik dat ie wel een geweldige opa wordtquote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Is jouw pa zo gek op kinderen dan? Mijn vader is nogal awkward met kinderen.
Aaaahwquote:Op maandag 7 april 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik hier om lachen?
Slaap lekker.quote:
Mijn stiefpapa vandaag 2 jaar.quote:Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn vader is binnenkort al weer vier jaar overleden.
Rot dagen.quote:
Dan heb je nog wat aan je dag!quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Wie bedacht heeft om om half 9 tentamens te doen mag afgeschoten worden
Ja, leren voor mn tentamen morgen om half 9quote:
Dan ben je nog lekker fit en zo!quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Wie bedacht heeft om om half 9 tentamens te doen mag afgeschoten worden
Dus morgen om half twaalf heb je vakantie?quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, leren voor mn tentamen morgen om half 9
Dit!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dan ben je nog lekker fit en zo!ik haalde altijd de meeste tentamens in de ochtend in de middag had ik nooit zin
had wel wat beters te doen dan een halve dag te wachten tot ik een tentamen mocht maken. Ben blij!
Hahaha!! Was dat maar waar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus morgen om half twaalf heb je vakantie?
Meer koffie!quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Om half 9 werkt mijn brein nog niet naar behoren hoor. Zeker niet nadat ik tot 12 uur heb gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |