Whutquote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha die kerel bij dat maagd programma maakt dat hij wegkomt bij het zien van die vrouw
Wat moeten we dan? Denk aan de kinderen!quote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
Straks gooien ze alsnog deze sc dicht.
(ik las dat er klachten waren eerder vanavond)
Sporten wil ook nog wel eens helpen.quote:
Vrouwen zijn ook engquote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha die kerel bij dat maagd programma maakt dat hij wegkomt bij het zien van die vrouw
Ik denk dat m'n leven dan geen zin meer heeft.quote:Op maandag 7 april 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moeten we dan? Denk aan de kinderen!
Allemaal hoor!!quote:Op maandag 7 april 2014 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook eng( sommige vrouwen dan)
We moeten toch ons gebrek aan fysieke kracht compenseren.quote:
Ja maar anders.quote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen praten over het algemeen wel meer, ja ... Maar ik praatte vroeger nauwelijks. Ik ging als een eckte emo gewoon jankmuziek luisteren op m'n kamer.![]()
Of R&P SC.quote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n leven dan geen zin meer heeft.Dan maar permanent verkassen naar GRTD.
Dat mag ik niet.quote:
Ik heb het nog nooit gedaan is op tv, Die kerel die vorig jaar die vrouw van een paard liet vallen doet weer mee. Heeft hij via internet een chickie gescoord die zegt dat ze model is dus hij is naar een mode show. Komt hij er achter dat hij bij een xxl maten modeshow aanwezig isquote:
Maar dat laatste lucht sowieso al op. Gewoon je verhaal kwijt kunnen, eventueel wat bevestiging krijgen. Ook te horen krijgen dat je dom bent geweest is soms gewoon goed.quote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar anders.
Ik ben tegenwoordig vrij simpel en als er wat is na een paar uur alweer over. Vroeger ook wel opgekropt maar dat krijg je gewoon 10x zo hard terug.
Praten ook wel ja met vrienden maar dan meer om te kijken hoe hun erover denken of zouden doen of weet ik.
Maar dat leeft maar heel sporadisch, toch?quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan is op tv, Die kerel die vorig jaar die vrouw van een paard liet vallen doet weer mee. Heeft hij via internet een chickie gescoord die zegt dat ze model is dus hij is naar een mode show. Komt hij er achter dat hij bij een xxl maten modeshow aanwezig is
Vervolgens komt die vrouw op hij zegt dat is net me moeder en hij maakt dat hij wegkomt.
Paar weken terug zat hij uren te wachten op zijn datequote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan is op tv, Die kerel die vorig jaar die vrouw van een paard liet vallen doet weer mee. Heeft hij via internet een chickie gescoord die zegt dat ze model is dus hij is naar een mode show. Komt hij er achter dat hij bij een xxl maten modeshow aanwezig is
Vervolgens komt die vrouw op hij zegt dat is net me moeder en hij maakt dat hij wegkomt.
Die heb ik ook gezien, Wat zou zijn username hier zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar weken terug zat hij uren te wachten op zijn date
Daar doelde ik niet op. Ik heb geen rijbewijs.quote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat zei ik..... Wat hormonen kan helpen
Dat mis ik zo keihard!!quote:
En toch kunnen mannen niet zonder ze, wonderlijke wezens die vrouwenquote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Tijn, dit geldt eigenlijk voor alle vrouwen!
[ afbeelding ]
Dafuckquote:Op maandag 7 april 2014 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tong80?quote:Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, Wat zou zijn username hier zijn.
Ja, maar als er 1 of 2 mensen posten, gaan er meer mensen posten.quote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat laatste lucht sowieso al op. Gewoon je verhaal kwijt kunnen, eventueel wat bevestiging krijgen. Ook te horen krijgen dat je dom bent geweest is soms gewoon goed.Iedereen heeft dat wel eens nodig.
[..]
Maar dat leeft maar heel sporadisch, toch?
BAM!! Positief ding gevondenquote:Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En toch kunnen mannen niet zonder ze, wonderlijke wezens die vrouwen
[..]
Dafuckdan ben ik nog redelijk normaal
Of complicate.quote:Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar als er 1 of 2 mensen posten, gaan er meer mensen posten.
Tenminste, als het niet saaie mensen zijn.
Dat sowieso jaquote:Op maandag 7 april 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat laatste lucht sowieso al op. Gewoon je verhaal kwijt kunnen, eventueel wat bevestiging krijgen. Ook te horen krijgen dat je dom bent geweest is soms gewoon goed.Iedereen heeft dat wel eens nodig.
Ik deed dat ik Gelderland veel liever dan hier, dat dan weer wel..quote:Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mis ik zo keihard!!
Gewoon een stuk gaan rijden om even mijn gedachten te verzetten
Precies.quote:Op maandag 7 april 2014 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso ja
Maar ach,iedereen maakt fouten. Belangrijkste is inderdaad dat je ervan leert.
Niet zo happenquote:Op maandag 7 april 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op. Ik heb geen rijbewijs.
Spot on !quote:
Ik gaf slechts antwoord. Diequote:
Maar hoe lelijk/dik was ze?quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spot on !
Maar die vrouw is dus afgewezen door een maagd.
Wel diep hè.quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Warm zaad in je kutje, toch.
En jelena heeft een vriend, such cliffhanger!quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spot on !
Allicht na een aantal keer danquote:Op maandag 7 april 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies.
Al is dat toch nog wel eens een uitdaging.
Die kerel denkt gewoon dat ie een model aan de haak kan slaan.quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spot on !
Typische pittige huisvrouw, Maar die vent is zelf ook al in de vijftig.quote:
Na een paar keer op je bek vallen wordt het vanzelf vervelend.quote:Op maandag 7 april 2014 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En jelena heeft een vriend, such cliffhanger!
Geen blowjobs
[..]
Allicht na een aantal keer dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |