ben ik de enige die dit soort ip cams er wat bedreigender uit vind zien? Die andere zien er meer uit als webcams ipv beveiligingscamsquote:Op zondag 13 april 2014 23:44 schreef monkeybrain het volgende:
Ik weet het niet meer wat betreft ip cams. Veel eisen, niets is perfect.
Deze Wanscam HW0033 genomen en nu maar hopen dat het een beetje werkt![]()
[ afbeelding ]
Zo'n theeding moet ik ook hebben, alleen liever eentje die je op het glas kan zetten, maar die zijn nergens vindbaarquote:Op zondag 13 april 2014 14:59 schreef monkeybrain het volgende:
Duitse gadgets had nog een mount staan die ik nog niet heb, voor aan het zadel. Achteruit filmen![]()
[ afbeelding ]
Thee! Grote en kleine want ik kan niet kiezen![]()
[ afbeelding ]
Je bent de enige.quote:Op maandag 14 april 2014 07:54 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
ben ik de enige die dit soort ip cams er wat bedreigender uit vind zien? Die andere zien er meer uit als webcams ipv beveiligingscams
Ik heb nog nooit een camera als 'bedreiging' gezienquote:Op maandag 14 april 2014 07:54 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
ben ik de enige die dit soort ip cams er wat bedreigender uit vind zien? Die andere zien er meer uit als webcams ipv beveiligingscams
Klopt, daarom ben ik ook geen fan van alle waterdichte cams. Ik wil het graag zo onopvallend mogelijk hebben maar dat blijkt in de praktijk nogal moeilijk om te plaatsen en werkend te krijgen zoals ik het wil.quote:Op maandag 14 april 2014 07:54 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dat zal -voor ongenode gasten- ook wel de bedoeling zijn, denk je niet?quote:Op maandag 14 april 2014 12:12 schreef Zspirit het volgende:
Wat een log apparaat inderdaad.
Waarom wil je zon ip cam naast je deur als ik vragen mag?
Lijkt mij niet echt gezellig binnenkomen.
Deze oplossing is dan perfect zelf te maken/combineren. Alleen zorgen dat de vogels er niet in kunnen;quote:Op maandag 14 april 2014 10:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een gat boren in een deur of kozijn om daar de lens in te verstoppen. Dan kan de electronica binnen liggen. Vervolgens een IR lamp plaatsen in de buitenverlichting. Dan krijg je perfect beeld en niemand die het merkt
Zo ook lekker kleding ingeslagen, heb je goed op de maaten gelet?quote:Op zondag 13 april 2014 18:59 schreef Yiha het volgende:
Mijn aankopen:
http://www.aliexpress.com(...)wear/1714157011.html
In rood.
http://www.aliexpress.com(...)olors/887991786.html
In bruin.
http://www.aliexpress.com(...)-men/1682112542.html
In Oranje, voor volgende winter, was koopje
http://www.aliexpress.com(...)6709/1387495430.html
In bruin, die is al binnen. Iets te groot maar valt wel mee. Drukknopje is al los.
http://www.aliexpress.com(...)plus/1005286384.html
Gewoon
Eigenlijk krijg je waar je voor betaalt. Qua maten, ik heb een XL trui besteld (ik ben 1,79m en slank gebouwd) die trui is een beetje te klein. Een neplederen vest was ook XL en die is gepast. Een broek twee maten groter dan de aziatische maten is een beetje te groot. Ik raad aan een meetlint bij de hand te hebben wanneer je iets bestelt en alles goed af te meten, de afmetingen staan meestal bij het product.quote:Op maandag 14 april 2014 13:54 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Zo ook lekker kleding ingeslagen, heb je goed op de maaten gelet?
Zou je hier willen laten weten wat je ervaringen zijn met de kleding, er zijn namelijk meer mensen geïnteresseerd in kleding uitgaan maar de kwaliteit schijnt nog al te variëren.
Sorry hoor, maar wat een bagger testvergelijking.quote:Op maandag 14 april 2014 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik vind dat hij absoluut niet onder doet voor de gopro.
WoOt! In het systeem!quote:We look forward to seeing you at Hong Kong Electronics Fair 2014 (Autumn Edition).
max 1080p 30fps. Dus bij definitie al minder dan de GoPro.quote:Op maandag 14 april 2014 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik vind dat hij absoluut niet onder doet voor de gopro.
Plekje over in de koffer?quote:
shiz me me voor wou exact het zelfde melden..quote:Op maandag 14 april 2014 20:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een bagger testvergelijking.Als je daar je oordeel op baseert, dan baseer je het in feite op de belichting, field of view en audio. De beeldkwaliteit in die video is zo niet beoordeelbaar hoor.
Bovendien zitten er natuurlijk meerdere voordelen aan de GoPro. Techmoan heeft trouwens net de Sony getest. Is wel geinig met een armband die niet alleen remote is, maar ook een schempje met livefeed heeft. Camera zelf heeft image stabilization. Verder wel aardig in lowlight en audio is zeer goed te noemen. Maar ja, beeldkwaliteit zelf was ik verder niet zo heel onder de indruk van.
Anyways, mijn volgende action cam moet maar de 808 2160p 120fps worden.
Had wel wat Chinees in de bus verwacht vandaag (nou ja, eigenlijk aan de deurbel).Helaas... laatste tijd niet zoveel loos hier. Wel kan ik het volgende melden:
[..]
WoOt! In het systeem!
Ik vind het allemaal niet heel goedkoop moet ik zeggen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:59 schreef Yiha het volgende:
Mijn aankopen:
http://www.aliexpress.com(...)wear/1714157011.html
In rood.
http://www.aliexpress.com(...)olors/887991786.html
In bruin.
http://www.aliexpress.com(...)-men/1682112542.html
In Oranje, voor volgende winter, was koopje
http://www.aliexpress.com(...)6709/1387495430.html
In bruin, die is al binnen. Iets te groot maar valt wel mee. Drukknopje is al los.
http://www.aliexpress.com(...)plus/1005286384.html
Gewoon
Zoals?quote:Op maandag 14 april 2014 20:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
max 1080p 30fps. Dus bij definitie al minder dan de GoPro.
Het is een actie-camera en die gebruik je bij actie. Actie die je ook wel eens vertraagd wil zien en dat kan met 30fps. gewoon niet goed. Met bijv. Twixtor kun je daar niet veel uithalen.
Mocht er een SJ5000 (o.i.d.) komen die net zo goed is als de SJ4000 en daar 1080p 60fps. bovenop doet voor dezelfde prijs; dan wordt het zeer moeilijk om me dan te beheersen.
En dan heb ik het nog niet over andere zaken die de GoPro beter voor elkaar heeft.
[..]
Plekje over in de koffer?![]()
Never said it wasn't....quote:Op maandag 14 april 2014 20:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een bagger testvergelijking.Als je daar je oordeel op baseert, dan baseer je het in feite op de belichting, field of view en audio. De beeldkwaliteit in die video is zo niet beoordeelbaar hoor.
Bovendien zitten er natuurlijk meerdere voordelen aan de GoPro. Techmoan heeft trouwens net de Sony getest. Is wel geinig met een armband die niet alleen remote is, maar ook een schempje met livefeed heeft. Camera zelf heeft image stabilization. Verder wel aardig in lowlight en audio is zeer goed te noemen. Maar ja, beeldkwaliteit zelf was ik verder niet zo heel onder de indruk van.
Anyways, mijn volgende action cam moet maar de 808 2160p 120fps worden.
Had wel wat Chinees in de bus verwacht vandaag (nou ja, eigenlijk aan de deurbel).Helaas... laatste tijd niet zoveel loos hier. Wel kan ik het volgende melden:
[..]
WoOt! In het systeem!
Ja, ik denk ook niet dat het voor herhaling vatbaar is.quote:Op maandag 14 april 2014 20:14 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet heel goedkoop moet ik zeggen.
Als de kwaliteit dan ook nog eens matig is,kun je beter naar de RI, Primark of HM gaan. Kun je het nog passen ook.
En ik vind de stijl niks, maar goed dat is natuurlijk subjectief, maar dit soort kleding is niet zo uniek dat het uit china moet komen.
Daarom moet je ze juist niet met elkaar gaan vergelijken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zoals?
Vergeet niet dat de meeste mensen gewoon een camera willen die iets opneemt en er verder niets speciaals mee doen.
Niet iedereen is een tech-freak.
Ik ken de uitdrukking 'lullen als Brugman', maar een 'niet aanwezige review van Eikelboom' zegt me niks hoor. Moeten wij dat vatten?quote:[..]
Never said it wasn't....
Maar altijd nog beter dan de niet aanwezige review van Eikelboom (ofzo toch?)
Heb wel een paar shirtjes, niks mis met de kwaliteit in ieder geval. De pasvorm moet je wel mee oppassen, dus gewoon ff alles opmeten en dan in de tabel kijken. Bij bestelling ook nog ff als note toevoegen wat je lengte en gewicht is, de verkoper is bekend met wat 'ie verkoopt dus weet ook wel of iets krapjes of juist ruim valt en kan je dan misschien nog helpen een betere keuze te maken en je een maat groter of kleiner opsturen. In ieder geval geen M'tje gaan bestellen, tenzij je XXS draagt ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 21:08 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat het voor herhaling vatbaar is.
Omdat ik nog steeds op de review van de Fok!ker wacht die hem gekocht had en deze review dus beter is dan helemaal geen reviewquote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ken de uitdrukking 'lullen als Brugman', maar een 'niet aanwezige review van Eikelboom' zegt me niks hoor. Moeten wij dat vatten?Hoe dan ook. Het is allemaal mooi spul natuurlijk!
[..]
Ach so, die hond van een egel.quote:Op maandag 14 april 2014 21:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds op de review van de Fok!ker wacht die hem gekocht had en deze review dus beter is dan helemaal geen review
Dat is hem inderdaad..quote:
Xxs zal in china wel de maat voor poppenkleertjes zijnquote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daarom moet je ze juist niet met elkaar gaan vergelijken.
Twee verschillende apparaten voor verschillende behoeftes.
Uiteraard kun je ze voor de lol puur op beeldkwaliteit gaan vergelijken... maar doe het dan goed.
[..]
Ik ken de uitdrukking 'lullen als Brugman', maar een 'niet aanwezige review van Eikelboom' zegt me niks hoor. Moeten wij dat vatten?Hoe dan ook. Het is allemaal mooi spul natuurlijk!
[..]
Heb wel een paar shirtjes, niks mis met de kwaliteit in ieder geval. De pasvorm moet je wel mee oppassen, dus gewoon ff alles opmeten en dan in de tabel kijken. Bij bestelling ook nog ff als note toevoegen wat je lengte en gewicht is, de verkoper is bekend met wat 'ie verkoopt dus weet ook wel of iets krapjes of juist ruim valt en kan je dan misschien nog helpen een betere keuze te maken en je een maat groter of kleiner opsturen. In ieder geval geen M'tje gaan bestellen, tenzij je XXS draagt ofzo.
Zit standaard in m'n iPad-mee-op-reis kitje. Paar gedownloade films erop en samen kijken.quote:Op maandag 14 april 2014 22:04 schreef l0lownkill het volgende:
Ook maar ff zo'n dingetje besteld: http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item4accb3d1b6
Misschien komt het ooit nog van pas
precies de reden dat ik m gekocht heb, binnekort met school naar bremen en die 3 uur kan ik dan via tablet mooi film kijke met mn buurman. Hopen dat die awei lekker werkt danquote:Op maandag 14 april 2014 22:11 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Zit standaard in m'n iPad-mee-op-reis kitje. Paar gedownloade films erop en samen kijken.
fasttechquote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef Studeur het volgende:
Aantal dingen op fasttech.com besteld, staat ook tussen de webshops in de OP.
Valt me op dat dit in vergelijking met andere shops een hele goedkope is. Vreemd genoeg zijn artikelen niet te vinden via chinaprices.us, terwijl hij daar wel op de lijst staat met sites waarop gezocht worden.
Iemand trouwens een alternatief voor chinaprices? heb t idee dat die lang niet alle websites afzoekt.
Zie op.quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef Studeur het volgende:
Iemand trouwens een alternatief voor chinaprices? heb t idee dat die lang niet alle websites afzoekt.
Staan meer zoeksites in de OP (e.g. chinapricefinder.com).quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef Studeur het volgende:
Aantal dingen op fasttech.com besteld, staat ook tussen de webshops in de OP.
Valt me op dat dit in vergelijking met andere shops een hele goedkope is. Vreemd genoeg zijn artikelen niet te vinden via chinaprices.us, terwijl hij daar wel op de lijst staat met sites waarop gezocht worden.
Voor phones, zie: DIG / Chinese Smartphones #32 - to gps or not to gps. en http://gizchina.com .quote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef badschaap het volgende:
zijn er al 4g high end phones beschikbaar op de welbekende chinese sites?
Mijn S3 is zo onderhand wel aan vervanging toen
quote:
Wacht ff, mis ik iets?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef shiznuts het volgende:
Sodeflikker! Da's een mooie deal. [ afbeelding ] Ik haal er meteen 3!
[ afbeelding ] Helaas zie je dit overal gebeuren met allerlei Chinese cheapo producten.
En het sneue is, het werkt waarschijnlijk nog ook...
Die Smilies, hoe kom je d'r bij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef shiznuts het volgende:
Sodeflikker! Da's een mooie deal.Ik haal er meteen 3!
Inderdaad. Net ook zo'n site die al die aanbiedingssites samen neerzet; een na het andere Chinese meuk staat daar tegen over de kop gegane prijzen.quote:Helaas zie je dit overal gebeuren met allerlei Chinese cheapo producten.
En het sneue is, het werkt waarschijnlijk nog ook...
Images/gifjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die Smilies, hoe kom je d'r bij?
[..]
Inderdaad. Net ook zo'n site die al die aanbiedingssites samen neerzet; een na het andere Chinese meuk staat daar tegen over de kop gegane prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |