SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
disclaimer: de Topic Titel is niet in alle gevallen de mening van de topic starter/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Space Battleship Yamato.quote:Op maandag 7 april 2014 23:39 schreef gniffie het volgende:
Wat is dat? Ziet er veel stoer der uit dan Broken Blade
Ehh.quote:Op maandag 7 april 2014 23:41 schreef gniffie het volgende:
Even de eerste 2 minuten ervan kijken om te zien of het leuk is.
quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
Chuunibyou in de downloadlijst gemikt. Zo.
Heeft verder iemand nog een leuke animé die wat wegheeft van de Disappearance of Haruhi, of wat Steins;Gate-esque? Ben er wel in de bui voor.
hyouka misschienquote:Op maandag 7 april 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
Hier nog even een keertje omdat Chuuni bijna langzamer binnendruppelt dan dat ik in 1995 gewend was
[..]
Eens even kijken. KyoAni stelt tot nu toe niet teleur.quote:Op maandag 7 april 2014 23:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hyouka misschien
Best moeilijk om iets veegelijkbaarsbte hebben aangezien haruhi gewoon een parel is
Jaquote:
The girl who leapt trough time is zeker gaaf, summer wars is ook wel tof.quote:Op maandag 7 april 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja
Heb je meer van die regisseur gezien? The Girl Who Leapt Through Time is ook leuk, en hij heeft ook Summer Wars gedaan, die ik zelf ook nog moet kijken.
beide gezien, eerste vond ik ook goed, 2de heb ik volgens mij al 3-4x herhaald 4x herhaald, dus 5x gezien volgens MALquote:Op maandag 7 april 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja
Heb je meer van die regisseur gezien? The Girl Who Leapt Through Time is ook leuk, en hij heeft ook Summer Wars gedaan, die ik zelf ook nog moet kijken.
Major is wel vetquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben geen echte sports anime fan, maar met Cross game heb ik mij wel vermaakt
Die vader in die ton zekerquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man als ik daar tijd voor had gehad had ik iets uit de manga in zo'n gifje moeten shoppen
webmquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man als ik daar tijd voor had gehad had ik iets uit de manga in zo'n gifje moeten shoppen
http://boards.4chan.org/g/res/41212767quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
webm
al die moeite om een bewegend plaatje te krijgen
is een stickyquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
http://boards.4chan.org/g/res/41212767
Wel snel zijn voordat het 404d is
PM sturen naar Danny,Yvonne en Breulsquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
is een sticky
4chanx ff geupdate nu hoeven die kut webms niet apart geopend te worden.
webm op fok when
Nah,quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
PM sturen naar Danny,Yvonne en Breuls
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:17 schreef MAHL het volgende:
Mweh, einde Kill la Kill viel me een beetje tegen, had er meer van verwacht... TTGL veel beter. KlK was alsnog wel vermakelijk, maar na de eerste paar episodes was de nieuwigheid er wel van af. Het duurde te lang en op een gegeven moment wist ik het allemaal wel. Ik geef het een 7/10.
*wacht op boze berichten van Kyubey*
*boos bericht*quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:17 schreef MAHL het volgende:
Mweh, einde Kill la Kill viel me een beetje tegen, had er meer van verwacht... TTGL veel beter. KlK was alsnog wel vermakelijk, maar na de eerste paar episodes was de nieuwigheid er wel van af. Het duurde te lang en op een gegeven moment wist ik het allemaal wel. Ik geef het een 7/10.
Ksssst, ga jij nou maar je examens voorbereiden.quote:
Notaris. Contract?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ksssst, ga jij nou maar je examens voorbereiden.
Wat wordt de vervolgopleiding? Japanse taal en cultuur?
Hoe raad je het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ksssst, ga jij nou maar je examens voorbereiden.
Wat wordt de vervolgopleiding? Japanse taal en cultuur?
Ah joh, valt mee. Voor de rest een leuke serie vooralsnogquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:32 schreef gniffie het volgende:
Majin Bone ep 2 is uit
Die mechs, dropwaardig. Zien eruit als medabots (
) maar die animaties zien er zou crappy uit.
Wie heeft dat gedaan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
Heej, d'r MAL lijst in de OP heet weer Klipnap
Ben ik de laatste die het ziet?
Moeite.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
webm
al die moeite om een bewegend plaatje te krijgen
Is het het oppakken nog waard? Ben bij episode 10 of iets dergelijks, maar was erg teleurgesteld.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:17 schreef MAHL het volgende:
Dat waren dan ook de aids anime van dit seizoen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:55 schreef wdn het volgende:
Mangaka afgekeurd
Oreca Battle afgekeurd
Dragon collector afgekeurd
Hero bank afgekeurd
Love Live afgekeurd.
en bedankt voor nog een paar titelsquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:55 schreef wdn het volgende:
Mangaka afgekeurd
Oreca Battle afgekeurd
Hero bank afgekeurd
Love Live afgekeurd.
LOL ze zijn echt rommel... en dat wil wat zeggen als ik dat zegquote:
Mangaka gezienquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL ze zijn echt rommel... en dat wil wat zeggen als ik dat zeg![]()
Want ik heb een hoop series gezien die de meeste hier niet hebben gezien.
mangaka en love live zijn de enige die mij enigsinds intressant lijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL ze zijn echt rommel... en dat wil wat zeggen als ik dat zeg![]()
Want ik heb een hoop series gezien die de meeste hier niet hebben gezien.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Black Bullet opgepakt ben benieuwd hoe ep 2 is.
zal wel de nieuwe railgun worden
Sidonia when
[ afbeelding ]
Keek ik vroeger op .... yorin(?)quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Qunix het volgende:
Ik doe iets waar vele hier het afkeuren...
Ik kijk op Youtube Sailor Moon in Nederlandse dub
Nederlandse opening is wel de beste opening.
Overal mee eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:55 schreef wdn het volgende:
Mangaka afgekeurd
Oreca Battle afgekeurd
Hero bank afgekeurd
Love Live afgekeurd.
er zijn 2 of 3 series (1 weet ik het niet zeker van) die ik best nog eens in het nederlands wil checken, vooral uit nostalgisch oogpunt:quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Qunix het volgende:
Ik doe iets waar vele hier het afkeuren...
Ik kijk op Youtube Sailor Moon in Nederlandse dub
Nederlandse opening is wel de beste opening.
IN fate/prisma kwam ze ook voorbij die BGM tijdens dat gevechtquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze komt langs in de Fate/UFOtable adaptatie.
Dat was echt de climax van de serie nu je het zegt, maar haar verschijning in Iliya's spinoff is natuurlijk niets met haar verschijning in Heavens Feel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
IN fate/prisma kwam ze ook voorbij die BGM tijdens dat gevecht
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat was echt de climax van de serie nu je het zegt, maar haar verschijning in Iliya's spinoff is natuurlijk niets met haar verschijning in Heavens Feel.
Thanks!quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Thanks!
=wacht die duurt maar een minuut of 5 ofzo?
Doe maar niet. Niet de moeite waardquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]vier minuten. Ik zet hem op mijn telefoon en bepaal later wel of ik hem kijk.
Hmm, ik hoopte nog op een stereotype Osakaan, zoals in Kill La Kill, maar dat zit er zeker niet in?quote:
nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hmm, ik hoopte nog op een stereotype Osakaan, zoals in Kill La Kill, maar dat zit er zeker niet in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toegevoegd aan mijn seriesquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nieuwe Hxh weer sterk.Ik zou graag meer gezien heb van alle andere fronten. Met name Bizelf en het gebeuren met Meruem en Neterou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Altijd leuk, Japanners die huiselijk geweld gebruiken om de lachers op hun hand te krijgen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
Dit gaat een lopend thema worden he?
[ afbeelding ]
Nou s2 was stukken minder dan s1. Nu was s1 erg goed dat wel.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou graag meer gezien heb van alle andere fronten. Met name Bizelf en het gebeuren met Meruem en Neterou.Ik ben al compleet vergeten hoe Gon ook alweer vecht omdat dit al zolang duurt en ik ondertussen teveel andere series heb gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen grap, ik heb echt geen idee meer hoe hij ook alweer vecht![]()
Door een spelletje van steen-papier-schaar (hij kiest altijd steen) te spelen en zijn dierlijke reflexen in zijn lenige jongenslichaamquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ben al compleet vergeten hoe Gon ook alweer vecht omdat dit al zolang duurt en ik ondertussen teveel andere series heb gekeken
Geen grap, ik heb echt geen idee meer hoe hij ook alweer vecht
Dat was zo ongeveer mijn gedachte.quote:
Nou ja. In seizoen 1 stevende alles wat gebeurde op een soort doel af. Seizoen 2 is als een grote filler, er gebeurt niets. Het moraal is zelfs: "Niet haasten, alles op een langzaam tempo". Niet te vergeten dat Sunohara 3.0 helemaal NIETS meer toevoegt. Verder is het wel leuk te kijken om meer Dekomorifratsen te zien, bijvoorbeeld, maar het voegt allemaal niets meer toe. De ziel was er uit.quote:
dat is wel jammer ja..quote:Op woensdag 9 april 2014 00:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nou ja. In seizoen 1 stevende alles wat gebeurde op een soort doel af. Seizoen 2 is als een grote filler, er gebeurt niets. Het moraal is zelfs: "Niet haasten, alles op een langzaam tempo". Niet te vergeten dat Sunohara 3.0 helemaal NIETS meer toevoegt. Verder is het wel leuk te kijken om meer Dekomorifratsen te zien, bijvoorbeeld, maar het voegt allemaal niets meer toe. De ziel was er uit.
quote:
commie zijn toch normale subs? Dezwab kijkt rare subs?quote:Op woensdag 9 april 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
Oh god dat moet ik eigenlijk wel gaan doen ja
http://boards.4chan.org/a/res/105227750quote:Op woensdag 9 april 2014 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
commie zijn toch normale subs? Dezwab kijkt rare subs?
mja, apart wel, maar over het algemeen hebben ze prima subs wat ik zo ervaren heb met meerdere series...quote:Op woensdag 9 april 2014 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://boards.4chan.org/a/res/105227750
In dat geval niet, nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is het het oppakken nog waard? Ben bij episode 10 of iets dergelijks, maar was erg teleurgesteld.
Kan ik die link openen in een studio vol met mensen?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:27 schreef mschol het volgende:
http://myanimelist.net/anime.php?id=3087
wtf did i just watch?
jahoor, dat is geen probleem, betreft Cencorollquote:Op woensdag 9 april 2014 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan ik die link openen in een studio vol met mensen?
quote:Op woensdag 9 april 2014 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
jahoor, dat is geen probleem, betreft Cencoroll
als ik andere rare uitspattingen zou hebben zou ik ze zowiezo niet hier posten
Idem. anime van het seizoenquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Deko is wel ultrasupergodnigger-tier
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:51 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeee, doe het nieeeeeeeet
Japanquote:Op woensdag 9 april 2014 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.co(...)-3_lifestyle?start=2
Japan en kunst!quote:Op woensdag 9 april 2014 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.co(...)-3_lifestyle?start=2
Opgepaktquote:Op woensdag 9 april 2014 20:29 schreef wdn het volgende:
Hitsugi no chiaka
- magier
- eenhoorn
weer een serie erbij om te kijken
Het is deegquote:
Was al een paar dagen uit onder het nummer 99. Hatsuyuki is de enige die besluit dat de telling overnieuw moet.quote:
Een van de weinige groepen die nog actief lopende series vertaalt.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:36 schreef gniffie het volgende:
Hatsuyuki, brengt wereldproblemen als de telling van DBK onder de aandacht
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou graag meer gezien heb van alle andere fronten. Met name Bizelf en het gebeuren met Meruem en Neterou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door maarten1803 op 10-04-2014 05:29:19 ]
Wut?quote:
ik ben wat ova's/films en specials aan het binnenhengelen, maar kon xxxholic film niet direct vindenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wut?
als het over die show ging
neem underwater
quote:Op donderdag 10 april 2014 05:22 schreef maarten1803 het volgende:
[..]Ik lees de manga niet. Het schijnen sowieso niet meer dan schetsen voor de anime te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder is Gon-san meer een ontketening van de psychotische woede die je nu al heel duidelijk aan alles aan hem ziet. Dat gedrocht dat nu tegenover Pitou --mijn eeuwige katwaifu-- zit is niet kalm te noemen. Naar alle waarschijnlijkheid ook niet relatief. Dat hij nog niet niet in een dissociatieve staat verkeert, verandert niet dat het lelijke ding ziedend is.“An interesting thing is a good thing.”
Geweldige kwaliteit van de tekeningen.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik lees de manga niet. Het schijnen sowieso niet meer dan schetsen voor de anime te zijn.
[ afbeelding ]
Verder is Gon-san meer een ontketening van de psychotische woede die je nu al heel duidelijk aan alles aan hem ziet. Dat gedrocht dat nu tegenover Pitou --mijn eeuwige katwaifu-- zit is niet kalm te noemen. Naar alle waarschijnlijkheid ook niet relatief. Dat hij nog niet niet in een dissociatieve staat verkeert, verandert niet dat het lelijke ding ziedend is.
Parkinson lijkt me.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:37 schreef gniffie het volgende:
is die mangaka überhaupt nog wel in leven? Had gehoord dat hij ernstig ziek was en zo te zien heeft hij dat niet overleeft
Da's toch geen kerel?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shit is best homo. Ik weet niet of ik het ga volgen.
Anime niet. Die hebben geen rechten in andere landen.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef Qunix het volgende:
Anime per direct verboden te downloaden!
https://tweakers.net/nieu(...)-downloadverbod.html
(en ook andere dingen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Voor zover mij bekend is er geen licentie afgegeven voor Europa als het om de wekelijkse anime gaat.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef Qunix het volgende:
(en ook andere dingen)
Fuck die shit. Uploaden like a baus.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef Qunix het volgende:
(en ook andere dingen)
RIPquote:Op donderdag 10 april 2014 15:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fuck die shit. Uploaden like a baus.
Maakt het dan legaal om het te downloaden? Ik snap de regelgeving niet hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 15:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend is er geen licentie afgegeven voor Europa als het om de wekelijkse anime gaat.
Ja, in die zin dat er iemand dient te zijn die Brein opdracht moet geven om achter een licentie aan te gaan. Lijkt me?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maakt het dan legaal om het te downloaden? Ik snap de regelgeving niet hoor
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:43 schreef wdn het volgende:
Zou je er mee wegkomen als je beweert dat tekenfilms voor kinderen zijn?
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Anime niet. Die hebben geen rechten in andere landen.Geld voor alles ookal word die anime niet in nederla d bijv uitgegeven. Er is namelijk geen regelgeving die dat regelt en is het copyrighted ookal is er geen NL licentie voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Maar ook blijven uploaden.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
blijf gewoon lekker door downloaden, fuck de EU
Alsof ze een stelletje gaijins gaan vervolgen. Kunnen ze beter subgroepen arresteren.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geld voor alles ookal word die anime niet in nederla d bijv uitgegeven. Er is namelijk geen regelgeving die dat regelt en is het copyrighted ookal is er geen NL licentie voor
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:59 schreef .Masturbatron. het volgende:
kanonnen ligt het aan mij of hebben alle CLAMP characters belachelijk lange benen
johquote:Op donderdag 10 april 2014 17:59 schreef .Masturbatron. het volgende:
kanonnen ligt het aan mij of hebben alle CLAMP characters belachelijk lange benen
Daar gaan ze net zo lang over nadenken totdat we het vergeten zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:07 schreef Qunix het volgende:
Trouwens... Die thuiskopieheffing blijft van kracht tot dus ver!?
Thuiskopieheffing heeft niks met downloaden te maken.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:07 schreef Qunix het volgende:
yup, totdat de kamer die regeling terugdraait..quote:Op donderdag 10 april 2014 18:07 schreef Qunix het volgende:
niet helemaal waar: de thuiskopieheffing is in het leven geroepen voor het maken van eigen kopieeen, dit rechtvaardigde ook min- of meer het gedownload van muziek en films.. (je betaalde een thuiskopieheffing immers over apparaten en media)quote:Op donderdag 10 april 2014 18:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Thuiskopieheffing heeft niks met downloaden te maken.
zoals ik al zei: er is imho in NL geen capaciteit om alle individuele downloaders aan te pakken... de (groot)aanbieders en heel misschien de zeer grootdownloaders worden vermoedelijk wel aangepakt...quote:Op donderdag 10 april 2014 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
Nou ja, er is praktisch al gezegd dat er niemand vervolgd gaat worden, en Brein gaat ook niet achter de downloaders aan. Dus meh. /care
Ik geloof en vertrouw ze niet. Ze zullen vast wel indirect jou toch lastigvallen.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
Nou ja, er is praktisch al gezegd dat er niemand vervolgd gaat worden, en Brein gaat ook niet achter de downloaders aan. Dus meh. /care
http://animation.io9.com/(...)1561023216/+riamisraquote:Op donderdag 10 april 2014 15:43 schreef wdn het volgende:
Zou je er mee wegkomen als je beweert dat tekenfilms voor kinderen zijn?
koop van dat geld wel bierquote:Op donderdag 10 april 2014 18:27 schreef mschol het volgende:
zo'n download verbod is ook goed voor de economie: iedereen neemt minder sneller en goedkopere internet abonnementen en heeft maandelijks dus meer te besteden
Geen slecht idee als privacy je lief is.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
Tegen die tijd dan maar een VPN regelen.
Ik heb een firefox extension die https forceert als een website het ondersteunt maar bij default gaat voor http.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen slecht idee als privacy je lief is.
Toch, de vooroordelenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://whatculture.com/co(...)make-comic-books.php
Geldt trouwens ook voor manga/anime en videospellen etc etc
Hollywood films/tv shows diehards die zichzelf superieur voelen tegenover anderen_O-
Lees even op pagina 7,8 en 9,nadat ik diezelfde link heb gepostquote:Op donderdag 10 april 2014 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch, de vooroordelen. Maarja, als mensen me uitlachen geef ik ze ff wat stompen op hun neus
.
Hoe kom jij daar aan? Heb jij dat illegaal gedownload? Je weet dat dat tegen de wet is, he!? Denk jij dat je straks nog anime mag kijken als je in de gevangenis zit...?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:38 schreef gniffie het volgende:
Ping Pong THE ANIMATION, super weird maar goed te behappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film van Ping-Pong was trouwens leuk![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar aan? Heb jij dat illegaal gedownload? Je weet dat dat tegen de wet is, he!? Denk jij dat je straks nog anime mag kijken als je in de gevangenis zit...?Het wordt gedoogd in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film van Ping-Pong was trouwens leuk.
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef Qunix het volgende:
(en ook andere dingen)
quote:
Heb ik ook.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een firefox extension die https forceert als een website het ondersteunt maar bij default gaat voor http.
https://www.eff.org/https-everywhere
Het is niet veel, maar het is iets. De belangrijkste sites pakken hem wel.
Heeft verder niets met downloaden te maken.
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar aan? Heb jij dat illegaal gedownload? Je weet dat dat tegen de wet is, he!? Denk jij dat je straks nog anime mag kijken als je in de gevangenis zit...?Nu op weg richting het plaatselijk politie station, mezelf aangeven. Dat worden 20 jaartjes niet downloaden ben ik bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film van Ping-Pong was trouwens leuk"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
We gaan allemaal jarenlang de bak in. Eindelijk bruikbare connecties opdoen in het criminele circuit....quote:
Bubba houdt zich wel stil als je hem verteld dat je Yumekui Merry hebt gezien.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nu op weg richting het plaatselijk politie station, mezelf aangeven. Dat worden 20 jaartjes niet downloaden ben ik bang.
Straks ongeveer 12 miljoen Nederlanders in een celquote:Op donderdag 10 april 2014 19:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)gevens-mogelijk.html
Ik hou op.
Zeker als ik al mijn fok vrienden ga opnoemen.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bubba houdt zich wel stil als je hem verteld dat je Yumekui Merry hebt gezien.
Aluminiumfolie staat me niet, maar damn je zou het overwegen.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)gevens-mogelijk.html
Ik hou op.
Zitten ze nog steeds op die boot?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef Smoofie het volgende:
Morgen weer een Berserk Chapter, maar gezien er weer een IDOLMASTER komt denk ik dat het weer een tijd duurt voordat er weer een chapter komt
Migratiesquote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef mschol het volgende:
vanaf morgen even een kantoor van windows XP naar windows 8 gooien
* mschol voorspeld veel gezeur maandag...
Bakuman is vet man. Veel character development is de 3 seizoen, zit ook 4-5 jaar tussen het begin en eind.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is bakuman vet of is het heel erg stukje leven?
mja, opzich niks mis met migraties.. maar van XP naar 8.1 is wel echt een culture shock voor hen daarquote:
Als je met schetsen bedoeld dat HxH slecht of op zijn minst vreemd getekend is ; absoluut waar, maar de verhaallijn is als het goed is nagenoeg hetzelfde wat ik begrijp van vrienden. Ikzelf lees bijna nooit de manga van de anime die ik kijk. Maar had deze toevallig opgezocht omdat al hoorde wat er zou gaan gebeuren van vriendenquote:Op donderdag 10 april 2014 13:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik lees de manga niet. Het schijnen sowieso niet meer dan schetsen voor de anime te zijn.
[ afbeelding ]
Verder is Gon-san meer een ontketening van de psychotische woede die je nu al heel duidelijk aan alles aan hem ziet. Dat gedrocht dat nu tegenover Pitou --mijn eeuwige katwaifu-- zit is niet kalm te noemen. Naar alle waarschijnlijkheid ook niet relatief. Dat hij nog niet niet in een dissociatieve staat verkeert, verandert niet dat het lelijke ding ziedend is.
Het idee klinkt wel goed maar is het interessant genoeg om zoveel eps mee te vullen?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bakuman is vet man. Veel character development is de 3 seizoen, zit ook 4-5 jaar tussen het begin en eind.
Mijn Win XP op het werk is naar Ubuntu 14.04 gegaanquote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef mschol het volgende:
vanaf morgen even een kantoor van windows XP naar windows 8 gooien
* mschol voorspeld veel gezeur maandag...
Scam van thecartdriver.com noemde het steeds seksistisch.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is bakuman vet of is het heel erg stukje leven?
http://www.mijnwoordenboe(...)schets&src=EN&des=NLquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:15 schreef maarten1803 het volgende:
[..]
Als je met schetsen bedoeld dat HxH slecht of op zijn minst vreemd getekend is ; absoluut waar, maar de verhaallijn is als het goed is nagenoeg hetzelfde wat ik begrijp van vrienden. Ikzelf lees bijna nooit de manga van de anime die ik kijk. Maar had deze toevallig opgezocht omdat al hoorde wat er zou gaan gebeuren van vrienden
Subs waar?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:20 schreef gniffie het volgende:
Knights of Sidonia. Hele coole serieuze space vibe
tante Sidonia??quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:20 schreef gniffie het volgende:
Knights of Sidonia. Hele coole serieuze space vibe
Deadfish subgroep heb ik gekeken of bedoel je dat niet?quote:
Jawel, Zie net dat underwater hem ook subt dus heb die maar gepaktquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Deadfish subgroep heb ik gekeken of bedoel je dat niet?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:22 schreef robin007bond het volgende:
NGE manga volume 1 t/m 3 is binnen.
Super mooie uitgave. Mijn pa bladerde er even in en kwam per ongeluk gelijk op de scène terecht waarin Ayanami's boobies te zien waren.
Opnieuw begonnen met Fairy Tail?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:14 schreef Applecreampie het volgende:
Weer heerlijk opnieuw begonnen met Fairytail <3 Hopelijk ben ik er snel doorheen, wat wel het geval is, aangezien ik zo 10 afleveringen achter elkaar kijk![]()
Maar wil beginnen met seizoen 2! <3
Dat valt enorm mee, in tegenstelling tot bijv. Bleach en Naruto ergerde ik mij bij FT totaal niet aan de fillers. Scheelt wel dat ze daar ook niet midden in een arc komen maar gewoon tussen arcs inquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Opnieuw begonnen met Fairy Tail?Hoorde dat daar zoveel fillers inzaten dat ik er niet eens aan begonnen ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9/10
[ Bericht 37% gewijzigd door Kyubey op 11-04-2014 23:43:29 ]Helemaal super.
Misschien ook maar aan beginnen volgende week. Even zo'n filler ep lijstje zoeken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat valt enorm mee, in tegenstelling tot bijv. Bleach en Naruto ergerde ik mij bij FT totaal niet aan de fillers. Scheelt wel dat ze daar ook niet midden in een arc komen maar gewoon tussen arcs in
Nou ja, de vorige keer was ik ermee gestopt omdat ik met andere series ben verder gegaan toen. Dus heel ver was ik niet. Heb ook nog niet alles gezien. En ik vind de humor heerlijk in de serie, dus zal me niet zo storen aan fillers. Doe ik ook niet bij Naruto enzo, behalve nu ik daar ook overnieuw mee ben begonnen, nu sla ik wel fillers over. Die zijn gewoon niet boeiend genoeg voor een 3de keer te bekijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Opnieuw begonnen met Fairy Tail?Hoorde dat daar zoveel fillers inzaten dat ik er niet eens aan begonnen ben.
Ik kan me niet druk maken met spoilers.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Scam van thecartdriver.com noemde het steeds seksistisch.
Ikzelf vond er niet zo veel interessants in. Jammer want het is van de schrijver van Death Note. Die kennelijk wel met vagelijk interessante concepten kan komen, maar daar dan verder geen bevredigend verhaal omheen kan schrijven.
[..]
http://www.mijnwoordenboe(...)schets&src=EN&des=NL
Yoshihiro Togashi publiceert letterlijk schetsen waar anderen uitgewerkte manga zouden uitgeven. Ik bedoelde dat schetsend dus maar half schertsend.
Leuke vrienden. De schavuiten op schuinestreep a schunestreep hebben me een bepaald idee gegeven van hoe de CAarc gaat eindigen. Ik hoop dat ze logen, maar als dat niet zo is wil ik het niet eens weten en van de rit genieten. Het beste aan de kleinere gevechten met Ikalgo was wel dat ik geen idee had hoe ze zouden eindigen omdat niemand ze groot genoeg vond om te verklappen,![]()
Mushishi en Shinsekai moet je de tijd voor nemen. Mushishi heb ik zelf niet gezien, Shinsekai wel en hij is goedquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:51 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Nou ja, de vorige keer was ik ermee gestopt omdat ik met andere series ben verder gegaan toen. Dus heel ver was ik niet. Heb ook nog niet alles gezien. En ik vind de humor heerlijk in de serie, dus zal me niet zo storen aan fillers. Doe ik ook niet bij Naruto enzo, behalve nu ik daar ook overnieuw mee ben begonnen, nu sla ik wel fillers over. Die zijn gewoon niet boeiend genoeg voor een 3de keer te bekijken.
Maar heb net ook 6 andere series gedownload. En pfff, wordt een beetje gek met kiezen wat ik moet kijken af en toe haha.
Hoe is Mushishi? Ik vind die naam alleen al heerlijk klinken^^
Heb ook de eerste aflevering van Nagi no Asukara gezien, maar sprak me niet echt aan. Is het het waard verder te kijken?
En heb ook nog Madoka Magica liggen. Ben daar ook wel benieuwd naar.
En Shinsekai yori moet ik maar weer opnieuw gaan kijken wanneer ik niet zo stoned benWant dat moest ook een goede serie zijn toch?
Als jij het niet weet staan andere ook vrij antwoord te geven op mijn vragen
Zijn de eerste twee een recap van de serie dan of zo, want dan kan ik die gewoon overslaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:20 schreef Kyubey het volgende:
Madoka ook zeker, beetje surrealistische animatie, als hij bevalt moet je de Rebellion film er achteraan kijken.
De eerste twee zijn inderdaad recaps van de TV Episodes met hier en daar wat veranderingen (Met vergelijking tot de TV).quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn de eerste twee een recap van de serie dan of zo, want dan kan ik die gewoon overslaan
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:24 schreef Kyubey het volgende:
Kaiji is slecht voor mijn bloeddruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9/10![]()
Geweldige anime.
Kaiji is slecht voor mijn bloeddruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9/10![]()
===
Fairy Tail eps 2
Ik heb FT best wel gemist blijkt. Zit nu al weer te genieten <3Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
De laatste toch?quote:
Kaiji is slecht voor mijn bloeddruk.Beide seizoenen gezien? Eerste seizoen vond ik leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9/10
Ja, dat is de laatste. Daarna tot 2015 wachten en dan is het Gundam The Originquote:
Haikyuuquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:09 schreef poker4lifee het volgende:
laatste 2 topics een beetje doorgescrolled, wat vinden jullie de beste nieuwe anime? Los van Haikyuu I guess
zag die vaak voorbij komen, maar ff checken danprima cijfer
Nope. Nu mee bezig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Beide seizoenen gezien? Eerste seizoen vond ik leuker.
Ik vind No Game, No Life wel grappigquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:09 schreef poker4lifee het volgende:
laatste 2 topics een beetje doorgescrolled, wat vinden jullie de beste nieuwe anime? Los van Haikyuu I guess
zag die vaak voorbij komen, maar ff checken danprima cijfer
heb so far
black bullet
mahouka
mangaka-san
hitsugi
bokura
knights of sidonia
gezien (alleen de pilots), allemaal op zich wel prima maar geen enkele echt top ofzo. maar valt natuurlijk nog niet heel veel over te zeggen na 1 episode
Dragonar en baby steps ook nog ff checken. Het is natuurlijk niet alsof het lekker weer is ofzo
ahum!quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja, dat is de laatste. Daarna tot 2015 wachten en dan is het Gundam The Origin
[..]
Haikyuu![]()
Opzich wel een moeilijke keuze, Vond Sidonia best goed zelfde geld voor Black bullet en Mahouka. Baby steps kan ook nog wat worden en ik wacht nog op Mekakucity Actors
Captain earth is ook leuk trouwens
oh en Bokura wa minna kawaisou
thxquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja, dat is de laatste. Daarna tot 2015 wachten en dan is het Gundam The Origin
[..]
Haikyuu![]()
Opzich wel een moeilijke keuze, Vond Sidonia best goed zelfde geld voor Black bullet en Mahouka. Baby steps kan ook nog wat worden en ik wacht nog op Mekakucity Actors
Captain earth is ook leuk trouwens
oh en Bokura wa minna kawaisou
thx zal 'm checkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nope. Nu mee bezig.
[..]
Ik vind No Game, No Life wel grappigBlack Bullet heeft ook potentie.
Enige nadeel aan Sidonia is de CGI ALL THE THINGS manier van werken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:26 schreef Qunix het volgende:
Sidonia no Kishi ziet er qua screenshots goed uit.
Hmmquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Enige nadeel aan Sidonia is de CGI ALL THE THINGS manier van werken.
Ja echt hé, ik kon de vinger niet leggen op wat mij nou zo stoorde, terwijl het wel een goeie serie is zo te zien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Enige nadeel aan Sidonia is de CGI ALL THE THINGS manier van werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |