SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
disclaimer: de Topic Titel is niet in alle gevallen de mening van de topic starter/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Space Battleship Yamato.quote:Op maandag 7 april 2014 23:39 schreef gniffie het volgende:
Wat is dat? Ziet er veel stoer der uit dan Broken Blade
Ehh.quote:Op maandag 7 april 2014 23:41 schreef gniffie het volgende:
Even de eerste 2 minuten ervan kijken om te zien of het leuk is.
quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
Chuunibyou in de downloadlijst gemikt. Zo.
Heeft verder iemand nog een leuke animé die wat wegheeft van de Disappearance of Haruhi, of wat Steins;Gate-esque? Ben er wel in de bui voor.
hyouka misschienquote:Op maandag 7 april 2014 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
Hier nog even een keertje omdat Chuuni bijna langzamer binnendruppelt dan dat ik in 1995 gewend was
[..]
Eens even kijken. KyoAni stelt tot nu toe niet teleur.quote:Op maandag 7 april 2014 23:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hyouka misschien
Best moeilijk om iets veegelijkbaarsbte hebben aangezien haruhi gewoon een parel is
Jaquote:
The girl who leapt trough time is zeker gaaf, summer wars is ook wel tof.quote:Op maandag 7 april 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja
Heb je meer van die regisseur gezien? The Girl Who Leapt Through Time is ook leuk, en hij heeft ook Summer Wars gedaan, die ik zelf ook nog moet kijken.
beide gezien, eerste vond ik ook goed, 2de heb ik volgens mij al 3-4x herhaald 4x herhaald, dus 5x gezien volgens MALquote:Op maandag 7 april 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja
Heb je meer van die regisseur gezien? The Girl Who Leapt Through Time is ook leuk, en hij heeft ook Summer Wars gedaan, die ik zelf ook nog moet kijken.
Major is wel vetquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben geen echte sports anime fan, maar met Cross game heb ik mij wel vermaakt
Die vader in die ton zekerquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man als ik daar tijd voor had gehad had ik iets uit de manga in zo'n gifje moeten shoppen
webmquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man als ik daar tijd voor had gehad had ik iets uit de manga in zo'n gifje moeten shoppen
http://boards.4chan.org/g/res/41212767quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
webm
al die moeite om een bewegend plaatje te krijgen
is een stickyquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
http://boards.4chan.org/g/res/41212767
Wel snel zijn voordat het 404d is
PM sturen naar Danny,Yvonne en Breulsquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
is een sticky
4chanx ff geupdate nu hoeven die kut webms niet apart geopend te worden.
webm op fok when
Nah,quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
PM sturen naar Danny,Yvonne en Breuls
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:17 schreef MAHL het volgende:
Mweh, einde Kill la Kill viel me een beetje tegen, had er meer van verwacht... TTGL veel beter. KlK was alsnog wel vermakelijk, maar na de eerste paar episodes was de nieuwigheid er wel van af. Het duurde te lang en op een gegeven moment wist ik het allemaal wel. Ik geef het een 7/10.
*wacht op boze berichten van Kyubey*
*boos bericht*quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:17 schreef MAHL het volgende:
Mweh, einde Kill la Kill viel me een beetje tegen, had er meer van verwacht... TTGL veel beter. KlK was alsnog wel vermakelijk, maar na de eerste paar episodes was de nieuwigheid er wel van af. Het duurde te lang en op een gegeven moment wist ik het allemaal wel. Ik geef het een 7/10.
Ksssst, ga jij nou maar je examens voorbereiden.quote:
Notaris. Contract?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ksssst, ga jij nou maar je examens voorbereiden.
Wat wordt de vervolgopleiding? Japanse taal en cultuur?
Hoe raad je het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ksssst, ga jij nou maar je examens voorbereiden.
Wat wordt de vervolgopleiding? Japanse taal en cultuur?
Ah joh, valt mee. Voor de rest een leuke serie vooralsnogquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:32 schreef gniffie het volgende:
Majin Bone ep 2 is uit
Die mechs, dropwaardig. Zien eruit als medabots (
) maar die animaties zien er zou crappy uit.
Wie heeft dat gedaan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
Heej, d'r MAL lijst in de OP heet weer Klipnap
Ben ik de laatste die het ziet?
Moeite.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
webm
al die moeite om een bewegend plaatje te krijgen
Is het het oppakken nog waard? Ben bij episode 10 of iets dergelijks, maar was erg teleurgesteld.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:17 schreef MAHL het volgende:
Dat waren dan ook de aids anime van dit seizoen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:55 schreef wdn het volgende:
Mangaka afgekeurd
Oreca Battle afgekeurd
Dragon collector afgekeurd
Hero bank afgekeurd
Love Live afgekeurd.
en bedankt voor nog een paar titelsquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:55 schreef wdn het volgende:
Mangaka afgekeurd
Oreca Battle afgekeurd
Hero bank afgekeurd
Love Live afgekeurd.
LOL ze zijn echt rommel... en dat wil wat zeggen als ik dat zegquote:
Mangaka gezienquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL ze zijn echt rommel... en dat wil wat zeggen als ik dat zeg![]()
Want ik heb een hoop series gezien die de meeste hier niet hebben gezien.
mangaka en love live zijn de enige die mij enigsinds intressant lijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:11 schreef wdn het volgende:
[..]
LOL ze zijn echt rommel... en dat wil wat zeggen als ik dat zeg![]()
Want ik heb een hoop series gezien die de meeste hier niet hebben gezien.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Black Bullet opgepakt ben benieuwd hoe ep 2 is.
zal wel de nieuwe railgun worden
Sidonia when
[ afbeelding ]
Keek ik vroeger op .... yorin(?)quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Qunix het volgende:
Ik doe iets waar vele hier het afkeuren...
Ik kijk op Youtube Sailor Moon in Nederlandse dub
Nederlandse opening is wel de beste opening.
Overal mee eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:55 schreef wdn het volgende:
Mangaka afgekeurd
Oreca Battle afgekeurd
Hero bank afgekeurd
Love Live afgekeurd.
er zijn 2 of 3 series (1 weet ik het niet zeker van) die ik best nog eens in het nederlands wil checken, vooral uit nostalgisch oogpunt:quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:32 schreef Qunix het volgende:
Ik doe iets waar vele hier het afkeuren...
Ik kijk op Youtube Sailor Moon in Nederlandse dub
Nederlandse opening is wel de beste opening.
IN fate/prisma kwam ze ook voorbij die BGM tijdens dat gevechtquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze komt langs in de Fate/UFOtable adaptatie.
Dat was echt de climax van de serie nu je het zegt, maar haar verschijning in Iliya's spinoff is natuurlijk niets met haar verschijning in Heavens Feel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
IN fate/prisma kwam ze ook voorbij die BGM tijdens dat gevecht
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat was echt de climax van de serie nu je het zegt, maar haar verschijning in Iliya's spinoff is natuurlijk niets met haar verschijning in Heavens Feel.
Thanks!quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Thanks!
=wacht die duurt maar een minuut of 5 ofzo?
Doe maar niet. Niet de moeite waardquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]vier minuten. Ik zet hem op mijn telefoon en bepaal later wel of ik hem kijk.
Hmm, ik hoopte nog op een stereotype Osakaan, zoals in Kill La Kill, maar dat zit er zeker niet in?quote:
nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hmm, ik hoopte nog op een stereotype Osakaan, zoals in Kill La Kill, maar dat zit er zeker niet in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |