Bazenserie!quote:Op maandag 7 april 2014 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Bedankt voor het verduidelijken van de TT. Aan GoT ben ik nog niet toegekomen
Staat nog op mijn to-see-list. Heb recentelijk Homeland en the Americans gekeken.quote:Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bazenserie!![]()
Moet je echt eens aan beginnen.
Afstootkorting, slechts 1 kilometer gereden.quote:Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef Ponjaard het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)echtsvoertuigen.html
Hoe willen ze dat ooit kunnen betalen? Ze willen ook nog PZH2000's...
Edit: ze rijden nu met een handvol dienstplichtigen in afgedankte Nederlandse patria's...![]()
![]()
Heb de boeken niet gelezen, zou het niet weten dus.quote:Op maandag 7 april 2014 22:30 schreef WWolfy het volgende:
[..]![]()
Arya wordt nog redelijk badass, ik weet niet of het vergelijkbaar is met BB
De boeken zijn ook goed geschreven, ik zou ze zeker aanradenquote:Op maandag 7 april 2014 22:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb de boeken niet gelezen, zou het niet weten dus.
Echt niet, met haar scheve muil.quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef WWolfy het volgende:
[..]
De boeken zijn ook goed geschreven, ik zou ze zeker aanraden
Oh en Margaery is zeker wel de lekkerste vrouw in de serie
Die PZH2000's niet eens...quote:Op maandag 7 april 2014 22:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Afstootkorting, slechts 1 kilometer gereden.
Spoilersquote:Op maandag 7 april 2014 22:30 schreef WWolfy het volgende:
[..]![]()
Arya wordt nog redelijk badass, ik weet niet of het vergelijkbaar is met BB
Hey hey als je aan Margaery komt, kom je aan mijquote:
Ik heb ze vandaag toevallig besteldquote:Misschien ga ik ook eens aan de boeken beginnen. Van Stephen King komt de laatste tijd ook weinig af.![]()
Het zou zo een opper kunnen zijnquote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, wat een afgestompte baas is die Hound ook.![]()
Wtf is a Lommy...
quote:Op maandag 7 april 2014 23:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Waarom krijg ik godverju advertenties van maatjemeer-match.nl?"Datingsite voor volslanke singles"
___!
Naar verluid 100 miljoen voor 45 stuks, dat is de helft van wat wij ervoor over hadden.quote:Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef Pumatje het volgende:
Estland wil onze cv90s verkopen.
Wat gaat dit lijken op de jaren 30![]()
Achja, hijs je overal maar vast van zolder, we gaan inblikken
Uh, kopenquote:Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef Pumatje het volgende:
Echt een fucking blamage is het...quote:Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef Pumatje het volgende:
Dit is toch om te huilen..quote:Nederland bestelde er ruim 190, maar die zijn nog niet allemaal geleverd.
De Nederlandse Handelsmentaliteitquote:Op maandag 7 april 2014 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt een fucking blamage is het...
NLD is ondertussen de E-bay van militair materiaal... Zgan, en voor de helft van de prijs...
quote:Wat is de handelswijze van defensie na het overlijden van een militair? Via gesprekken met nabestaanden, oud-bewindspersonen en defensiepersoneel onderzoekt Dossier Vandaag of er verantwoordelijkheid wordt genomen
quote:Beste ,
Het klopt inderdaad, de minimale vooropleidingseis is een MBO-4 diploma waarin examen is gedaan in Nederlands, Engels en Wiskunde. Deze vakken moeten met een voldoende zijn behaald. ( 6 )
Inderdaad wordt op de meeste MBO opleidingen rekenen gegeven en dat is geen wiskunde en daarmee kun je niet solliciteren als officier.
Meestal hebben technische opleidingen wel wiskunde in de opleiding zoals MBO-4 werktuigbouwkunde.
Met vriendelijke groet,
Sergeant-majoor
Wat een aanfluitingquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:44 schreef AchJa het volgende:
Eisen zijn naar beneden bijgesteld dus.
Ze zullen wel omhoog zitten dus...
Over een paar jaar het zwaarste wapensysteem binnen de Nederlandse krijgsmachtquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:45 schreef Erasmo het volgende:
Op Radio 1 hebben ze het al een kwartier over de Glock
Waarom heeft de pliesie er eigenlijk niet voor gekozen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:49 schreef Karrs het volgende:
[..]
Over een paar jaar het zwaarste wapensysteem binnen de Nederlandse krijgsmacht
QFTquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:49 schreef Karrs het volgende:
[..]
Over een paar jaar het zwaarste wapensysteem binnen de Nederlandse krijgsmacht
Pliesie wilde double action.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom heeft de pliesie er eigenlijk niet voor gekozen?
Pliesie wordt al niet serieus genomen en al helemaal niet als ze met plastic pistooltjes komt aanzettenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom heeft de pliesie er eigenlijk niet voor gekozen?
Wat is het verschil met de gewone trekkerveiligheid dan? Dat die pal wat groter is?quote:
En er gaat hele aanbestedingsprocedure aan vooraf. Andere fabrikanten moeten kunnen meedingen als er een opdracht voor een nieuw wapen wordt afgegeven. Was/is bij het huidige wapen ook een drama. Kiezen is er dus gewoon niet bij.quote:
Deze constructie zorgt ervoor dat dat ding gewoon nietkan afgaan als je de trekker ook niet overhaalt. Dus overgooien, mee jongleren, of gebruiken als voetbal.. het maakt niet uit. De trekker moet overgaan en dat maakt hem veilig. Want als je de trekker overhaalt wil je ook schieten..quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de gewone trekkerveiligheid dan? Dat die pal wat groter is?
Zou eigenlijk niet uit moeten maken omdat hij in principe de gehele dienst geladen in de holster zit. Wanneer een agent hem ter hand zou nemen is een vuurregelaar alleen maar onhandig omdat hij meteen zou moeten kunnen schieten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:15 schreef Pumatje het volgende:
probleem was eerder dat hij niet handmatig fysiek op veilig kon worden gezet... glock heeft in principe beide technieken van sa en da. Maar verder weet ik er niet veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |