Wil je mijn planning zien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
Dh zit eens niet het Barcelonatopic te schoppen? Dan krijg ik heimwee.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pieter Jan Derks zou zeggen dat het dan toch nog met een sisser was afgelopen.
Of ik even 200 pagina;s wil gaan lezen om half 3 voor een stad die voorlopig toch niet op de planning staat? Mwoah.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wil je mijn planning zien.
Die van Krakow is nu ook af (+200 pagina's). Daar zit qua planning geen fout meer in.
Ik heb het een stel Polen laten doorlezen, en de eerste reaktie was. F*ck. Je weet echt wel wat je gaat doen. Mjah het is ook niet mijn eerste keertje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of ik even 200 pagina;s wil gaan lezen om half 3 voor een stad die voorlopig toch niet op de planning staat? Mwoah.
Gooi die stad en omstreken op je planning meiske. Ach wacht maar over 3,5 mnd ga ik wel foto's uploaden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of ik even 200 pagina;s wil gaan lezen om half 3 voor een stad die voorlopig toch niet op de planning staat? Mwoah.
Mag ik je gewoon op je woord geloven?quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb het een stel Polen laten doorlezen, en de eerste reaktie was. F*ck. Je weet echt wel wat je gaat doen. Mjah het is ook niet mijn eerste keertje.
Dat heb ik deze keer achterwege gelaten (na Warshau). Gewoon een dagplanning. Ik heb de invulling iets of wat vrijer gelaten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag ik je gewoon op je woord geloven?Echt die documenten die jij altijd stuurt, petje af dat je dat kan maar ik kom er gewoon niet doorheen. Bedoel ik echt niet lullig want zoals je weet vind ik het leuk om je reisverhalen te lezen maar dan voornamelijk de verslagen ter plekke en foto's enzo.
Niet in welk restaurant je op welke dag om hoe laat denkt te gaan bezoeken.
Goedzo!quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat heb ik deze keer achterwege gelaten (na Warshau). Gewoon een dagplanning. Ik heb de invulling iets of wat vrijer gelaten.
Mjah dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
Echt die documenten die jij altijd stuurt, petje af dat je dat kan maar ik kom er gewoon niet doorheen.
Bijna, ik zit wat downloads te verwerken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag Uccie weer posten. Of was het Njos die van vogels houdt. Ik raak in de war van de snavel.
[ afbeelding ]
Iedereen is opeens in slaap gevallen natuurlijk.
Dat is Uccie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag Uccie weer posten. Of was het Njos die van vogels houdt. Ik raak in de war van de snavel.
[ afbeelding ]
Iedereen is opeens in slaap gevallen natuurlijk.
Draaien ze de gecensureerde versiequote:I'll be burning rubber you'll be kissing my ass
Net goed voor je.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:11 schreef Karina het volgende:
Preutselingen bij Decibel.
[..]
Draaien ze de gecensureerde versie
Voortaan eerst even nadenken danquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij wel vaker af als ik op invoeren druk.
Meh daar heb je me. Misschien moet ik ook wat minder nadenken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom?
Als iedereen ging nadenken voor ze gingen posten was dit hele forum er nooit geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |