Bijna, ik zit wat downloads te verwerken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag Uccie weer posten. Of was het Njos die van vogels houdt. Ik raak in de war van de snavel.
[ afbeelding ]
Iedereen is opeens in slaap gevallen natuurlijk.
Dat is Uccie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag Uccie weer posten. Of was het Njos die van vogels houdt. Ik raak in de war van de snavel.
[ afbeelding ]
Iedereen is opeens in slaap gevallen natuurlijk.
Draaien ze de gecensureerde versiequote:I'll be burning rubber you'll be kissing my ass
Net goed voor je.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:11 schreef Karina het volgende:
Preutselingen bij Decibel.
[..]
Draaien ze de gecensureerde versie
Voortaan eerst even nadenken danquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij wel vaker af als ik op invoeren druk.
Meh daar heb je me. Misschien moet ik ook wat minder nadenken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom?
Als iedereen ging nadenken voor ze gingen posten was dit hele forum er nooit geweest.
Ik doe niet anders he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je je benen bij elkaar houden.
Gratis drugs, klinkt prima.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben opeens hartstikke duizelig. Gek gedoe weer.
Oh, sterkte!quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee ik zat toen nog in de metro, regenbui net gemist.quote:
Oh zo erg is het niet hoor, ik stel me gewoon aan.quote:
Ah, dat is mooi. Jij kan gelukkig snel zelf een diagnose stellen, dat lijkt mij wel prettig als je je een beetje beroerd begint te voelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh zo erg is het niet hoor, ik stel me gewoon aan.
Stress.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |