quote:Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
Die kerel bij PowNews.
Alle Marokkanen terug naar Istanbul.
Dat haar is wel een obsessie aan het worden.quote:
Neuh meer een running gag hoorquote:Op maandag 7 april 2014 23:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat haar is wel een obsessie aan het worden.
Je wilde toch nog een Paasui?quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:21 schreef Latert het volgende:
Iedereen is weer netjes zijn tanden gaan poetsen en hop het bedje in na P&W?
Ohoho hoh... ik maak natuurlijk mijn eigen UI.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wilde toch nog een Paasui?
ONZ / [PASEN] Vraag hier je PaasUI aan
Jij bent echt een Latert.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:51 schreef Latert het volgende:
Het wordt in ieder geval geen pijnloos paasfeest voor hem.
Die van de EO?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ging vorig jaar met Gert naar The Passion. We zaten echt binnen no time in de kroeg.
Wie is Gert?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ging vorig jaar met Gert naar The Passion. We zaten echt binnen no time in de kroeg.
Geen idee, Echt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:57 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heb ik dat op tv een stukje gezien, met gillende mannen.
Nee niet van de EO, Van FOK!quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van de EO?
Dit jaar is hij in Groningen, dus ik zou er heen kunnen.
Weet niet of ik er blij van word.
Als ze nou eens echt BN'ers gaan kruisigen dan zou ik misschien wel gaan kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, Echt.Ik heb het begin gezien en het laatste stukje van het einde.
[..]
Nee niet van de EO, Van FOK!
Ik kan het je ook niet vertellen. Misschien als je recht voor het podium staat en je alles kan verstaan en goed zien enzo, dan is het misschien best indrukwekkend.
Jack heeft wel goede teksten in huis.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Als ze nou eens echt BN'ers gaan kruisigen dan zou ik misschien wel gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |