Misschien wil ze gewoon niet met je chatten en heeft ze je geblokkeerd.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien wil ze gewoon niet met je chatten en heeft ze je geblokkeerd.
Als ze overtuiging nodig heeft om te registreren heb ik nog wel een mooi nasi topic wat je met haar kan delen.quote:
Lage opmerking dit.quote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pics van het likkebaarden.quote:Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zit nu met mij te kletsen dus ik denk dat ze op vrouwen valt.
Echt hequote:
Je kunt best een beetje experimenteren.quote:Op maandag 7 april 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb HAAR nu geblokkeerd want ik val niet op vrouwen.
Damn is hij me voor. Story of my life.quote:Op maandag 7 april 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
Penage gaat uit wanhoop nu ook mij hosselen.
Neuh want ik vond haar ook niet eens knap.quote:Op maandag 7 april 2014 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt best een beetje experimenteren.
Dus je hebt Njolin lelijk genoemd.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan ben ik onderweg de draad kwijtgeraakt.
Niks persoonlijks ik experimenteer sowieso niet meer, niet met mannen OF vrouwenquote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina wil niet met mij experimenterenweet ik dat ook weer
quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina wil niet met mij experimenterenweet ik dat ook weer
quote:Op maandag 7 april 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet want ik weet niet hoe ze eruit ziet he?quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je hebt Njolin lelijk genoemd.
Wel met mannen EN vrouwen?quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks persoonlijks ik experimenteer sowieso niet meer, niet met mannen OF vrouwen
quote:
He jammer.quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks persoonlijks ik experimenteer sowieso niet meer, niet met mannen OF vrouwen
Die tover ik in een wip op tafel.quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
OK voor jou zou ik wel een uitzondering maken natuurlijk he? Moet je wel nasi maken.
Kut voor je.quote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef Peunage het volgende:
Er liggen koekjes boven, maar ik heb geen zin om ze te halen.
Stelen van de Turken.quote:Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
Die kerel bij PowNews.
Alle Marokkanen terug naar Istanbul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |