Dit gaat over België, lees ikquote:Op maandag 7 april 2014 20:39 schreef misteriks het volgende:
Ik zie enkel lelijke hoofden, belachelijk slecht geklede mensen, kleine kutautootjes en lawaaierige accenten op restaurant.
indien het noemenswaardige flappen zijn heb je idd een puntquote:
dat spul wordt idd in Belgie door Nederlanders geproduceerd. Geen idee of dit een positieve bijdrage betreft.quote:
Dit! Wat een armoedig pauperland is dat België zegquote:
Pauperland, maar wel met de rijkste inwoners in de EU, over de vrouwen heb je bijna gelijk. mocht de UK niet bestaan. Gelukkig woon ik er nietquote:Op maandag 7 april 2014 20:44 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dit! Wat een armoedig pauperland is dat België zegGeloof me, België is het land met de lelijkste wijven!
True dat.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef hoink581 het volgende:
Vlaanderen heeft veel van die beetje alternatieve chickies. Die zijn wel lekker ja.
En dan een nog zachtere G als in Brabant, maar niet zo debiel als in Limburg. Oooooooh. Daar wil ik wel mee poepen, zenne.quote:
hehehquote:Op maandag 7 april 2014 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan een nog zachtere G als in Brabant, maar niet zo debiel als in Limburg. Oooooooh. Daar wil ik wel mee poepen, zenne.
Ja? Mijn vriendin heeft me zover gekregen een kaartje voor Rock Werchter te kopen. Dus ik ga het beleven, denk ik.quote:Op maandag 7 april 2014 20:51 schreef deadprez het volgende:
hehehDe festivals zijn overigens ook leuker in België, Pukkelpop en Groezrock bijvoorbeeld.
Daar ben ik nog nooit geweest, dus ik weet niet hoe dat is, maar ik vind de sfeer op de festivals die ik noemde een stuk leuker dan op een festival als Pinkpop. Al kan dat bij Groezrock ook komen doordat het een stuk kleiner is.quote:Op maandag 7 april 2014 20:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja? Mijn vriendin heeft me zover gekregen een kaartje voor Rock Werchter te kopen. Dus ik ga het beleven, denk ik.
De rijkste inwoners in de EU en dan alsnog ruim 13 plaatsen onder Nederland staan in de Human Development Index?quote:Op maandag 7 april 2014 20:48 schreef misteriks het volgende:
[..]
Pauperland, maar wel met de rijkste inwoners in de EU, over de vrouwen heb je bijna gelijk. mocht de UK niet bestaan. Gelukkig woon ik er nietMaar het ging over de NLbijdrage? Heeft jullie genetisch inferieur materiaal onze vrouwen verpest? Zou zo maar eens best kunnen
Ik kan me voorstellen dat er daar niet zo'n sfeer hangt als "kijk mij eens", iets wat een festival als Lowlands al wel snel heeft.quote:Op maandag 7 april 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, dus ik weet niet hoe dat is, maar ik vind de sfeer op de festivals die ik noemde een stuk leuker dan op een festival als Pinkpop. Al kan dat bij Groezrock ook komen doordat het een stuk kleiner is.
Carlos Slim, woont in Mexico. Geen arme vent, toch scoort Mexico niet bijster goed op die HDI-lijst.quote:Op maandag 7 april 2014 20:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De rijkste inwoners in de EU en dan alsnog ruim 13 plaatsen onder Nederland staan in de Human Development Index?
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_Development_Index#2013_report
Patat, gvd lekker.quote:Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Het beste wat belgië ons heeft gebracht.
Oneens. Vlaamse meisjes zijn echt superleuk en plezant en sympathiek.quote:Op maandag 7 april 2014 20:44 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dit! Wat een armoedig pauperland is dat België zegGeloof me, België is het land met de lelijkste wijven!
er valt niet genoeg te klagen in belgie om een forum voor op te richtenquote:Op maandag 7 april 2014 20:53 schreef Tja..1986 het volgende:
Hebben jullie in België geen forum ofzo? Dat je hier komt met je kuttopic.
Dit.quote:Op maandag 7 april 2014 21:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er valt niet genoeg te klagen in belgie om een forum voor op te richten
Wat deze hoink zegt!quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef hoink581 het volgende:
Vlaanderen heeft veel van die beetje alternatieve chickies. Die zijn wel lekker ja.
En drop, maar dat wordt niet erg op prijs gesteld in het buitenland.quote:Op maandag 7 april 2014 20:56 schreef Sauslepel het volgende:
De beste bijdrage van Nederland aan de wereld is ontbijtkoek. Helaas heeft het leeuwendeel van de wereld dit nog niet door
Als ik ooit aan de macht kom dan zal ik de orde eens herstellen daarquote:
Eens wel.quote:
Ok, drop uniek.quote:Op maandag 7 april 2014 21:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En drop, maar dat wordt niet erg op prijs gesteld in het buitenland.Echt niemand lust het buiten Nederland. Toch uniek in de wereld dus, dit bazensnoepgoed!
Randstedelingen zijn erger.quote:Op maandag 7 april 2014 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Nederland is niet alles, maar we hoeven ons land in ieder geval niet met Walen te delen
Walen zijn dan wel weer een terechte klacht. Raar schizofreen volkje.quote:Op maandag 7 april 2014 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Nederland is niet alles, maar we hoeven ons land in ieder geval niet met Walen te delen
Alleen achterlijke Amsterdammers spreken gezellig uit als gesjellug.quote:Op maandag 7 april 2014 21:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TS denkt dat de Randstad representatief is voor heel Nederland
Niks mis meequote:Op maandag 7 april 2014 21:02 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[ afbeelding ]
Het beste wat belgië ons heeft gebracht.
Nee, wij moeten het delen met Friezen en Limburgersquote:Op maandag 7 april 2014 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je ze geneuktquote:Op maandag 7 april 2014 21:46 schreef anti-loper het volgende:
Laatst nog 2 meiden uit antwerpen en brussel tegen gekomen in de shop.
Wat waren ze lief zeg. Vooral hoe ze praatten![]()
helaasch nietquote:
ook chillquote:Op maandag 7 april 2014 21:47 schreef anti-loper het volgende:
[..]
helaasch niet
wel samen stad bezichtigd en djonko's geklapt
ja pff ik mis ze wel een beetjequote:
je had ze naar je huis moeten lokken en in de kelder moeten opsluitenquote:
Neuh, randstedelingen werken tenminste.quote:Op maandag 7 april 2014 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar heb je best wel heel erg gelijk in ja
ja de volgende keerquote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
je had ze naar je huis moeten lokken en in de kelder moeten opsluiten
quote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, randstedelingen werken tenminste.
Randstedelingen bezorgen Nederlanders wereldwijd een slechte naam met hun asociale gedrag.quote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, randstedelingen werken tenminste.
Walen zijn ergerquote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Randstedelingen bezorgen Nederlanders wereldwijd een slechte naam met hun asociale gedrag.
Dat is inderdaad een plek in België met lekkere wijven.quote:
Hahahahahahaha, WAT??? Rijkste inwoners?????? AHAHAAHAAHAHquote:Op maandag 7 april 2014 20:48 schreef misteriks het volgende:
[..]
Pauperland, maar wel met de rijkste inwoners in de EU, over de vrouwen heb je bijna gelijk. mocht de UK niet bestaan. Gelukkig woon ik er nietMaar het ging over de NLbijdrage? Heeft jullie genetisch inferieur materiaal onze vrouwen verpest? Zou zo maar eens best kunnen
Ze zijn daar straatarm. Gewoon zorgen dat men in Nederland je uitkering blijft storten en in Italië een appartement huren.quote:
Nee. Die bij-de-landing-klappende, bijdehante-opmerkingen-plaatsende Brabanders/Limbo's zijn een pretje om tegen te komen. Binnen of buitenlandquote:Op maandag 7 april 2014 21:55 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Randstedelingen bezorgen Nederlanders wereldwijd een slechte naam met hun asociale gedrag.
Italië is rijker dan Nederland en alles is duurder.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:35 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ze zijn daar straatarm. Gewoon zorgen dat men in Nederland je uitkering blijft storten en in Italië een appartement huren.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Italië is rijker dan Nederland en alles is duurder.
Mijn italiaanse collega is je aan het uitlachen. Post nog eens wat grappigs.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Italië is rijker dan Nederland en alles is duurder.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mijn italiaanse collega is je aan het uitlachen. Post nog eens wat grappigs.
Die heb je zeker net verzonnen=quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mijn italiaanse collega is je aan het uitlachen. Post nog eens wat grappigs.
Nee. It's funny because it's true.quote:
Italië is natuurlijk ook wel een tikje groter.... dus helemaal eerlijk is die vergelijking niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:37 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daarom zit Italië in de G7 en Nederland niet.
Conclusie: Wij Nederlanders zijn gewoon een asociaal teringvolk,quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Die bij-de-landing-klappende, bijdehante-opmerkingen-plaatsende Brabanders/Limbo's zijn een pretje om tegen te komen. Binnen of buitenland
Geregistreerde werklozen zijn niet zo interessant, veel interessanter is hoeveel mensen er werken.quote:
Johnny Dakpan van onder de brug woont in Nederland. Verschrikkelijk arme vent, toch scoort Nederland bijster goed op die HDI-lijst.quote:Op maandag 7 april 2014 20:57 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Carlos Slim, woont in Mexico. Geen arme vent, toch scoort Mexico niet bijster goed op die HDI-lijst.
Vergeet de opperbaas niet!quote:Op maandag 7 april 2014 21:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ook dat.![]()
Samsom en Gert en meneer de Burgemeester! Wat een bazen zijn dat!
Amaai, zeker!quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:54 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Vergeet de opperbaas niet!
[ afbeelding ]
Dit niet denken. .quote:Op maandag 7 april 2014 21:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TS denkt dat de Randstad representatief is voor heel Nederland
Er zou dan ook echt een ban op Belgen en hln.be moeten komenquote:Op maandag 7 april 2014 20:39 schreef misteriks het volgende:
Met alle goede wil kan ik niets leuks bedenken (van)uit Nederland (misschien FOK! - hoewel dit met de jaren ook stevig geminderd is).
Belgische Friet patat noemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kunnen jullie de rijkste inwoners in de EU hebben, als jullie de armste inwoners in de Benelux hebben?quote:Op maandag 7 april 2014 20:48 schreef misteriks het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |