Van de wiki:quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:08 schreef kovenant het volgende:
je kan die zod runes gewoon forgen met de cube toch.
werd trouwens ook enorm veel geduped.
ik vermoed dat het bij D3 ook zo is/ was.
op sommige momenten dat ik de AH opende was er altijd wel een bepaald item dat extreem veel te zien was op AH en altijd met ongeveer zelfde afloop tijden
Yep , we houden het bij met hetzelfde groepje waar ik altijd mee speel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je het gevoel dat dit niet uitvlakt dan? En houd je dat ook echt bij met een groep mensen b.v.?
Het is natuurlijk best mogelijk dat aantallen drops niet uitvlakken, maar mensen hebben ook heel vaak dat gevoel omdat statistiek nou eenmaal niet echt intuïtief is.
Komt me bekend voor hahaquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoogste droprate zoeken, en dan die boss runnen tot je relatie bijna eindigt
Als ik het zo snel even bereken had je nog steeds 37.000 fal runes nodig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:25 schreef kovenant het volgende:
uiteraard ga je alleen maar EL runes gebruiken de simpelste , laagste rang rune.
ik deed witch runs / tower runs die dropten zoveel runes.
ik had stapels shael / HEL en wat minder Ko / FAL runes
ja je bent er een hoop kwijt.
maar als je 40 runs op een avond doet en 1 char volledig stacked hebt met runes gaat het best hard ..
ik deed ze nooit maken omdat ik ze kreeg van maatjes, om te kunnen teleporten met barb bijv
Ja, als je zin had om weet niet hoeveel hellforge runs te doen om de hoogste aldaar te halen en die constant te upgraden naar de 1 hogere. Zod zelf viel eigenlijk nooit, dus de zods die in omloop waren, waren geduped.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:08 schreef kovenant het volgende:
je kan die zod runes gewoon forgen met de cube toch.
werd trouwens ook enorm veel geduped.
ik vermoed dat het bij D3 ook zo is/ was.
op sommige momenten dat ik de AH opende was er altijd wel een bepaald item dat extreem veel te zien was op AH en altijd met ongeveer zelfde afloop tijden
"Bepaald item"quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:16 schreef Pheno het volgende:
D3 heeft geen runes, dus ik gok dat ze niet geduped zijn
Het zou in D3 wel een stuk makkelijker zijn nu je quest's kunt resetten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als je zin had om weet niet hoeveel hellforge runs te doen om de hoogste aldaar te halen en die constant te upgraden naar de 1 hogere. Zod zelf viel eigenlijk nooit, dus de zods die in omloop waren, waren geduped.
D3 heeft geen runes, dus ik gok dat ze niet geduped zijn
Grappig dat jij een barbaar hebt die baardmans heet, ik heb een barbaar die baardman heet!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:54 schreef xienix2501 het volgende:
Gisteren na lang proberen eindelijk in kunnen loggen, toen 1 rift run gedaan en daarna vervolgens voor het slapen gaan wat head pieces gekocht bij Kadala (of hoe die troll trut ook mag heten) en met de laatste head piece kreeg ik deze in 1 keer http://eu.battle.net/d3/en/item/storm-crow toch nog een beste leuke drop zo voor het slapen gaan
check hier voor mijn roll http://eu.battle.net/d3/en/profile/Xynix-2822/hero/34229571, moet hem nog wel enchanten als ik weer een forgotten soul binnen heb.
Je dmg is ook laagquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef ssebass het volgende:
Hoeveel all res hebben jullie trouwens? Ik had 1000+ maar kostte mij teveel dmg (monk). Zit nu te twijfelen of ik de drie diamantjes in mijn armor ga vervangen voor 3 smaragden. Heb een kleine 4 milj toughness en 5k healing. Niet bijzonder hoog. Overigens gaat mijn dodge chance natuurlijk ook meteen omhoog met hogere dex. Kan toch 660 dex erbij krijgen ten koste van 186 all res.
Ik zie namelijk overal wizards echt doorheen blazen in multiplayer met hun mooie rode laser en heb echt het idee dat ik dan nul dmg doe. Doe overigens 500k dmg en explosive light crit overigens tussen de 6 en 11 miljoen. Dat is dan wel weer nice. Heb nu dus vooral mijn spirit geboost zodat ik explosive light kan spammen.
Haha nice. Ik heb een Wiz genaamd Kans Kazan, vond de naam zelf erg funnyquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:59 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Grappig dat jij een barbaar hebt die baardmans heet, ik heb een barbaar die baardman heet!
Ja al gebruik ik alle items die mijn dmg opkrikken. Zal dus wat meer goede items moeten vinden. Wil ook 2 one handers in plaats van een 2 hander om 2x chd gem erin te kunnen gooien. Zie op dit moment niet echt snel een verbetering. Heb toch niet zulke slechte items als ik zo kijk:quote:
Hahaha geniaalquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:59 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Grappig dat jij een barbaar hebt die baardmans heet, ik heb een barbaar die baardman heet!
baggerbart - barbquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Babylon mijn eerste char (Wizard)
Crusylon (C)
Wawylon (WD)
Hardylon (HC Barb)
Dadylon (DH)
Ik ben zo origineel...
Dat doet er weinig toe heb ik het idee. Als je 70 bent gaat het ineens skyhigh...quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:43 schreef Quotidien het volgende:
Ben inmiddels level 15 op een Monk, wat is een beetje goede damage op dat punt?
Ja tuurlijk, gewoon minimaal een keer het hele verhaal door spelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:46 schreef Quotidien het volgende:
Ik speel nu de mainquest, dat is wel verstandig voor een eerste playthrough toch?
Op die level maakt dat echt geen reet uit. Gewoon doorgaan zolang je blijft leven, anders moet je iets doen aan je +vit. De rest maakt pas wat uit op lvl 70quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:43 schreef Quotidien het volgende:
Ben inmiddels level 15 op een Monk, wat is een beetje goede damage op dat punt?
Socket volgooien TF gebruikenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:11 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
Mad Monarch maar blijven gebruiken en TF stashen?
100% (of hoger) crit dmg gem in de TF steken en gebruiken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:11 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij heten allemaal hetzelfde. Dat is pas origineel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Babylon mijn eerste char (Wizard)
Crusylon (C)
Wawylon (WD)
Hardylon (HC Barb)
Dadylon (DH)
Ik ben zo origineel...
Same.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij heten allemaal hetzelfde. Dat is pas origineel.
Nice , gz met je TF.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:11 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
Zou niks rerollen, prima primary stats, zeker voor HC.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:47 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze op het moment.
Mag nog iets rerollen maar durf de vit eigenlijk niet weg te doen omdat ik HC speel.
Je kan proberen om de vitality hoger te krijgen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zou niks rerollen, prima primary stats, zeker voor HC.
Is nog niet zeker, maar het zou kunnen dat dat met de komende patch (die morgen komt dus), verholpen is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:24 schreef seto het volgende:
+x% damage werkt momenteel alleen met physical damage en zou zonde zijn op die TF.
Hopelijk welquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:39 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Is nog niet zeker, maar het zou kunnen dat dat met de komende patch (die morgen komt dus), verholpen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie de elemental damage bonus fix op wapens er niet tussen staan![]()
Zou alsnog undocumented kunnen zijn..Doe eens niet.
quote:Malthael is now much more afraid, and will more consistently drop the Reaper's Fear Legendary crafting material
Ook leuk.quote:Level 70 crafted sets no longer require Flawless Royal gems and instead now require Marquise gems
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+% damage op elemental damage wapens is helaas nog steeds niet gefixed schijnbaar.Doe eens niet.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:40 schreef Necrodeath het volgende:
Paar undocumented changes die tot nu toe gevonden zijn:snel IK set sparen dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+% damage op elemental damage wapens is helaas nog steeds niet gefixed schijnbaar.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:15 schreef DemonRage het volgende:
Net op expert binnen 10 minuten een nephalem rift voltooid.
I wantz itquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:26 schreef DemonRage het volgende:
Ook 2 minuten is haalbaar met meer mensen:
Oeh dan wacht ik nog ff met demon setje craftenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
Ook leuk.
DH veranderingen zijn niet heel bijzonder. Wel leuk trouwens dat ze bij elke class de filosofie achter de wijzigingen uitleggen.
Dat is op normal, dat is niet zo indrukwekkend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:26 schreef DemonRage het volgende:
Ook 2 minuten is haalbaar met meer mensen:
Torment ga je nooit halen echt nooitquote:Op woensdag 9 april 2014 01:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dat is op normal, dat is niet zo indrukwekkend.
Wat bedoel je? De storyline?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:38 schreef Quotidien het volgende:
Hoelang hebben jullie op normal ongeveer over de mainquest gedaan?
Binnen 2 uur.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:38 schreef Quotidien het volgende:
Maar dat is wel met een level 70 hero....en niet de allereerste keer dat je er door heen speeldequote:Op woensdag 9 april 2014 07:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Binnen 2 uur.
Getest nadat ik op de reset button had geklikt.
Origineel redelijk lang, maar dat kwam voornamelijk door het vele lezen.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:38 schreef Quotidien het volgende:
De eerste ronde (dus een level 1 start) zonder boosts (dus medespelers die je helpen), solo, duurt eventjes, zeg anderhalf uur per act. Er zijn achievements om het in een uur te doen, maar dat red je niet in je eerste run als low level.quote:
Haha , komt me hééééééél erg bekend voorquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:28 schreef FloydSkywalker het volgende:
The Blacksmith's Belongings box in Act I no longer has collision.
YEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS! Hoe schijt irritant was dat zeg! Elke keer als je naar de blacksmith ging in Act 1 bleef je achter dat K*T kistje haken.
Daarom hebben ze het ook gefixedquote:Op woensdag 9 april 2014 10:13 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , komt me hééééééél erg bekend voor
Oh, anderhalf uur ben ik allang over in Act 1 en nog niet klaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste ronde (dus een level 1 start) zonder boosts (dus medespelers die je helpen), solo, duurt eventjes, zeg anderhalf uur per act. Er zijn achievements om het in een uur te doen, maar dat red je niet in je eerste run als low level.
Laatst (week of wat geleden) een avondje rifts op T1 gedaan met DjUntzUntz, Monolith en ik dacht Baggerbart of Thormodo.... anyways, het ging om speed en volgens DjUntzie deden we er destijds zo'n 8 minuten over. In de tussentijd zijn we allemaal wat beter geworden dus ik durf te wedden dat je een T1 rift makkelijk binnen de 5 mins moet kunnen doen. Het ligt ook een beetje aan de groepssamenstelling denk ik. Dj Untzie had zijn crusader voorop lopen en dat werkte prima als tank. Mono (DH) en ik (wiz) bleven continu finke klappen uitdelen van een afstandje. Stel je voor je heb een tanky Pull-Monk voorop lopen. Dan wordt het echt leuk, mobs worden allemaal op 1 kluitje gepulled door de monk en dan is het gewoon prijsschieten. De enige uitzondering vindt ik altijd de Barb, dat blijft toch een beetje een solo char. Dat was dan ook de reden voor mij om vroeg over te stappen naar de Wiz als main char.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Torment ga je nooit halen echt nooit
Tsja dat ligt aan je speelstijl. De een wil elk hoekje en gaatje van de map exploreren en laat geen steen on-omgekeerd. De anders vliegt er doorheen en laat zelfs elites lopen.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Oh, anderhalf uur ben ik allang over in Act 1 en nog niet klaar.
Het gaat er meer om welke rift je hebt en dan de group samenstelling maar 2 min haal je nooit tenzei je max van de max gear hebquote:Op woensdag 9 april 2014 11:16 schreef FloydSkywalker het volgende:
[..]
Laatst (week of wat geleden) een avondje rifts op T1 gedaan met DjUntzUntz, Monolith en ik dacht Baggerbart of Thormodo.... anyways, het ging om speed en volgens DjUntzie deden we er destijds zo'n 8 minuten over. In de tussentijd zijn we allemaal wat beter geworden dus ik durf te wedden dat je een T1 rift makkelijk binnen de 5 mins moet kunnen doen. Het ligt ook een beetje aan de groepssamenstelling denk ik. Dj Untzie had zijn crusader voorop lopen en dat werkte prima als tank. Mono (DH) en ik (wiz) bleven continu finke klappen uitdelen van een afstandje. Stel je voor je heb een tanky Pull-Monk voorop lopen. Dan wordt het echt leuk, mobs worden allemaal op 1 kluitje gepulled door de monk en dan is het gewoon prijsschieten. De enige uitzondering vindt ik altijd de Barb, dat blijft toch een beetje een solo char. Dat was dan ook de reden voor mij om vroeg over te stappen naar de Wiz als main char.
Laatst een T2 riftboss binnen 5 seconden gedood. Gotta love Conduit shrines!
Op je eerste run zijn elites niet zo heel nuttigquote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef FloydSkywalker het volgende:
[..]
Tsja dat ligt aan je speelstijl. De een wil elk hoekje en gaatje van de map exploreren en laat geen steen on-omgekeerd. De anders vliegt er doorheen en laat zelfs elites lopen.
Ik weet nog goed hoe ik vroeger altijd ruzie had met mijn zus als we Mario 1 deden op de NES. Mijn zus wou altijd alle goldcoins pakken en was daarbij altijd super voorzichtig en deed daar dus altijd erg lang over. Was ze de eindelijke dood dan was ik aan de buurt, ik vloog als een malle door de levels en pakte niks op. Tijd, dat was belangrijk! Uiteraard ging ik binnen 1 minutt dood en kon ik me daarna weer opvreten omdat mijn zus weer een uur aan de buurt was. Unfair!
quote:Attention Crusaders,
There is currently a very unpleasant bug with Blessed Shield – Shattering Throw where the shield can rebound on the Crusader casting it, potentially resulting in death.
Hardcore players should avoid using this skill until a hotfix can be implemented.
We are currently working on a hotfix and will update the 2.0.4 Patch Hotfix thread with more information as soon as it becomes available. We thank you for your patience and understanding while we work to resolve this issue as quickly as possible!
Goodbye sweet wizard buildquote:Two skills on the Wizard, Arcane Orb - Frozen Orb and Electrocute, have bugs with their implementation. Unfortunately, these bug fixes do have the side effect of weakening these skills. Ultimately, this brings these skills back in line with other Wizard skills, which is why we chose to implement these fixes.
quote:Bug Fix: Fixed an issue where Frozen Orb was chilling for longer than intended
Bug Fix: Fixed an issue where the Frozen Orb bonus damage radius was hitting a larger area than intended
Electrocute
Skill Rune - Surge of Power
Reduced proc scalar from 0.25 to 0.166
Ik denk dat ze met Electrocute dit bedoelden:quote:Op woensdag 9 april 2014 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
Oh het valt uiteindelijk wel mee zie ik.
[..]
quote:Prodigy
Bug Fix: Fixed an issue where Electrocute was granting double the intended amount of Arcane Power when used with Prodigy
Oh die had ik niet gelezenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:40 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met Electrocute dit bedoelden:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |