Gaat geel, groen en de bollen winnen in de Tour!quote:
Meer dan een 5e plaats zat er voor Martens toch niet in.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Belkin vandaag bepaald niet in vorm.
Statement tegen de fantastische plannen van Thijsje Zonneveld.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:06 schreef Wombcat het volgende:
Er is nog niet eens gevallen volgens Wuyts. Zouden ze dan toch kunnen sturen?
Als Kevin Reza tweede kan worden denk ik dat we wel kunnen stellen dat dit onzin is.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Meer dan een 5e plaats zat er voor Martens toch niet in.
Hoho, koning Reza reed al top-10 in een Toursprintquote:Op woensdag 9 april 2014 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Kevin Reza tweede kan worden denk ik dat we wel kunnen stellen dat dit onzin is.
twitter:Jan_Bakelants twitterde op woensdag 09-04-2014 om 18:07:57Wow. That was scary. But lucky me, I came out unharmed. reageer retweet
twitter:tom_dumoulin twitterde op woensdag 09-04-2014 om 18:08:41@Jan_Bakelants Wat ging jij doen? Bloemen plukken??? reageer retweet
of deze:quote:Op woensdag 9 april 2014 18:14 schreef Marcoss het volgende:
twitter:Jan_Bakelants twitterde op woensdag 09-04-2014 om 18:07:57Wow. That was scary. But lucky me, I came out unharmed. reageer retweet
twitter:tom_dumoulin twitterde op woensdag 09-04-2014 om 18:08:41@Jan_Bakelants Wat ging jij doen? Bloemen plukken??? reageer retweet
Als iemand ervaring heeft met vreemde valpartijen terwijl hij in allereerste positie ligt is het Jantje Bakelants wel.twitter:Jan_Bakelants twitterde op donderdag 03-04-2014 om 12:54:08Dus tramadol is de boosdoener? Zeker, want die vluchtheuvels, tramsporen en gleuven ziet zelfs een blinde aankomen vanaf rij 10 int peloton reageer retweet
Naja oké, maar we moeten ook niet doen alsof Martens een pure sprinter is. Kan aardig aankomen na een lastig parcours. Maar Matthews of Swift zal hij niet snel kloppen op een vlakke aankomst.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Kevin Reza tweede kan worden denk ik dat we wel kunnen stellen dat dit onzin is.
twitter:Dannyvanpoppel twitterde op woensdag 09-04-2014 om 19:39:51Very cool Thad @f_cancellara helps my riding to front behind him 😎 reageer retweet
hij helpt hem ook bij zijn Engels zo te lezenquote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef Marcoss het volgende:
twitter:Dannyvanpoppel twitterde op woensdag 09-04-2014 om 19:39:51Very cool Thad @f_cancellara helps my riding to front behind him 😎 reageer retweet
Die valpartij in de Giro van 2010quote:Op woensdag 9 april 2014 18:29 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
of deze:Als iemand ervaring heeft met op vreemde valpartijen terwijl hij in allereerste positie ligt is het Jantje Bakelants wel.twitter:Jan_Bakelants twitterde op donderdag 03-04-2014 om 12:54:08Dus tramadol is de boosdoener? Zeker, want die vluchtheuvels, tramsporen en gleuven ziet zelfs een blinde aankomen vanaf rij 10 int peloton reageer retweet
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij helpt hem ook bij zijn Engels zo te lezen
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef Marcoss het volgende:
De meester leerde hem fabianese sprekenquote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef Marcoss het volgende:
'thad' hoe verzin je dadquote:Op woensdag 9 april 2014 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij helpt hem ook bij zijn Engels zo te lezen
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
De meester leerde hem fabianese spreken
olsoquote:Today olso thanks to the team
Harder alsquote:@CoenRijpma reden harder als 30 op het fietspad ..
Engels, lijkt me. Je hoeft het niet te schrijven als je praat hequote:Op donderdag 10 april 2014 00:12 schreef Chiappucci het volgende:
Ik vraag me dan wel af hoe Poppeltje communiceert met z'n teamgenoten bij Trek...
quote:Er was geen gebrek aan snelle mannen in de ploeg van Omega Pharma-Quick Step, maar niemand stond op. Mark Renshaw bijvoorbeeld vocht vorig jaar bij Belkin in vlakke wedstrijden nog om het kopmanschap met Theo Bos. ‘Ik had bij de bespreking ’s ochtends niet veel kandidaten om te sprinten’, zei ploegleider Wilfried Peeters. ‘Uiteraard was deze ploeg rond Mark samengesteld, maar als iemand ballen aan zijn lijf heeft, dan zegt die: ik sprint. Ik vroeg het aan Steegmans en Renshaw, maar die zeiden neen. Vervolgens aan Fenn, maar die zei niets. Op den duur heeft Petacchi gezegd: ik zal wel sprinten. Het argument was dat ze getraind hadden voor lead-out, niet om zelf te sprinten.’
draait toch om de laatste 300 meter.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het parcours van de Waalse Pijl.
http://www.letour.fr/la-fleche-wallonne/2014/fr/course.html
1e kilometers dus in tegenovergestelde richting van LBL.
Scheelt dat hij toch nooit wat wil zeggen. Wel een beetje de Jetro Willems van het peloton als hij eens praat.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo'n Danny van Poppel moet gewoon geen twitter gebruiken. Gewoon überhaupt niet praten, ook. Alleen fietsen. Is genoeg.
Jezusquote:
gvdquote:
Ale-Jetquote:Op donderdag 10 april 2014 16:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jezus
Zo'n Steegmans ook man, die moest eens een sportpsycholoog in de arm nemen. Fysiek gezien zou hij echt dit soort koersen moeten kunnen winnen.
Haha inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2014 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Zo, volgens mij had ie Valverde en co niet gezien. Zaten er echt vlak achter.
En Boom naar Skyquote:Op donderdag 10 april 2014 17:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat Gesink volgend jaar ook bij Astana gaat rijden ofzo.
Nee man, die jongen heeft zoveel meegemaakt. Die big smile waarmee hij dan over de finish komt is onbetaalbaar.quote:
Nee Sep.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:16 schreef Mani89 het volgende:
En komende zondag gaat Boom ook nog eens PR winnen. Het kan niet op.
Hij was in PN gewoon nog in voorbereiding zo blijkt. In de Waalse Pijl laat hij de rest gewoon achter in de voorlaatste beklimming van de muur en dan zien ze hem nooit meer teurg.quote:
Moet ie wel Kroon verslaan. Gaat 'm niet lukken want die heeft goede benen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:16 schreef Mani89 het volgende:
En komende zondag gaat Boom ook nog eens PR winnen. Het kan niet op.
de winnaar van de Alpe d'Huez en het klassement van de TdF 2015 is dus bekend.quote:
Mollema wil bewust later in vorm zijn. Lijkt erop dat de vorm er aan komt.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Mykonos het volgende:
Wel vaag dat Gesink eerder in de week goed was, en Mollema er doorheen zakte, en het nu andersom is. Als je zo wisselvallig ben, kom je in de grote rondes ook nergens.
WE ARE DUTCH!!!!! WE ARE ORANGE!!!quote:Op donderdag 10 april 2014 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTE
als hij iedere jaar maar wint in Canada dan komt het wel goedquote:Op donderdag 10 april 2014 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mollema wil bewust later in vorm zijn. Lijkt erop dat de vorm er aan komt.
Gesink, is idd wisselvallig de laatste jaren, zal er helaas niet meer uitgaan.
En in Californie.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als hij iedere jaar maar wint in Canada dan komt het wel goed
Uhh, ze hebben allebei al wel klassementen in grote rondes gereden. Waarom zou je de regelmatigheid van dit soort renners beoordelen op basis van een willekeurige Ronde van Baskeland?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Mykonos het volgende:
Wel vaag dat Gesink eerder in de week goed was, en Mollema er doorheen zakte, en het nu andersom is. Als je zo wisselvallig ben, kom je in de grote rondes ook nergens.
Dit begint een soort running gag te worden, neem gewoon ontslag.quote:
Ik bedoel dat het juist vaag is dat als je zulke klassementen kan rijden, dat je dan in een zo'n weekje als dit blijkbaar zo enorm van vorm kan verschillen. Natuurlijk is het nog vrij vroeg in het seizoen, maar ik vind het wel opmerkelijk. Ik bedoel, Mollema kwam in die eerste etappe op 9 minuten binnen, en zit nu gewoon vooraan.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:23 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Uhh, ze hebben allebei al wel klassementen in grote rondes gereden. Waarom zou je de regelmatigheid van dit soort renners beoordelen op basis van een willekeurige Ronde van Baskeland?
Het missen van DWDD en wedstrijdjes is het enige kutte aan fulltime werken ja. Snel miljonair worden.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit begint een soort running gag te worden, neem gewoon ontslag.
Komt nu in ieder geval nog wat te kort voor de hoge toppen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuws wat Kwiatkowski voor renner gaat worden. Heeft alles om een top ronderenner te worden maar heb toch m'n vraagtekens. Kan er zomaar doorheen zakken bij een mindere dag denk ik.
Nou veel succes daarmee, dan komt je eigen Gertrude vanzelf.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het missen van DWDD en wedstrijdjes is het enige kutte aan fulltime werken ja. Snel miljonair worden.
Dus omdat het een rondje van een weekje is. Als je dan niet goed bent in de eerste rit, ga je natuurlijk niks forceren. Leuk als je een ereplaats in Baskenland kan pakken, maar voor de overwinning doen ze niet mee, dus echt veel maakt het niet uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:27 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het juist vaag is dat als je zulke klassementen kan rijden, dat je dan in een zo'n weekje als dit blijkbaar zo enorm van vorm kan verschillen. Natuurlijk is het nog vrij vroeg in het seizoen, maar ik vind het wel opmerkelijk. Ik bedoel, Mollema kwam in die eerste etappe op 9 minuten binnen, en zit nu gewoon vooraan.
Niet als je een baan hebt waar constant de tv's aanstaanquote:Op donderdag 10 april 2014 17:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het missen van DWDD en wedstrijdjes is het enige kutte aan fulltime werken ja. Snel miljonair worden.
twitter:PatLefevere twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:35:32proud on my fantastic team #opqs again and happy that i was having trust in @WoutPoels what a great comeback reageer retweet
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
WEYOU WOUTJE WE DO!!!!
Wat een mooie wielerdag
Woutje die wint, Morenogod die met Knut twittert, het kan niet op.
twitter:KawaiKoalabeer twitterde op donderdag 10-04-2014 om 15:56:55@MorenoHofland Beste Morenogod. Ik moet van mn werk naar huis fietsen maar heb er de kracht niet voor. Heb je tips voor mij? Gr Gr Knut reageer retweet
Moreno is de nieuwe Emile Ratelbandtwitter:MorenoHofland twitterde op donderdag 10-04-2014 om 15:59:16@KawaiKoalabeer gewoon blijven volhouden, dan gaat het vanzelf steeds beter! reageer retweet
Over vijf jaar wint Lollerkowski alle klassiekers en alle grote rondes. Merckx wie?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuws wat Kwiatkowski voor renner gaat worden. Heeft alles om een top ronderenner te worden maar heb toch m'n vraagtekens. Kan er zomaar doorheen zakken bij een mindere dag denk ik.
Ik heb met DeTank getwitterd.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
WEYOU WOUTJE WE DO!!!!
Wat een mooie wielerdag
Woutje die wint, Morenogod die met Knut twittert, het kan niet op.
Nee man, OPQS is the place to be voor hem.quote:
Gesink moet naar Jo Piels gaan!quote:Op donderdag 10 april 2014 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Poels.![]()
![]()
![]()
Het is hem gegund.
[..]
Nee man, OPQS is the place to be voor hem.
Laat Gesink maar naar Sky gaan.
Mediamarkt?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet als je een baan hebt waar constant de tv's aanstaan
Dat hij in de eerste etappe keihard gelost werd door Contador nadat hij zelf aangevallen had zal wel meespelen.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:59 schreef Marcoss het volgende:
Poels
Valverde wel weer ouderwets hoor, elke keer indrukwekkend simpel in het wiel springen als Contador aangaat, maar zelf initiatief nemen, ho maar.. Terwijl deze aankomst perfect is voor hem..
Klopt, maar toen had hij zelf al kilometers op kop gereden (met Contador enkel in het wiel) en ook op een zwaardere klim. Gezien z'n reacties op de aanvallen van Contador vandaag was hij er goed genoeg voor. Dit was wel heel laf allemaal.. Probeer het dan in ieder geval, lijkt me.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hij in de eerste etappe keihard gelost werd door Contador nadat hij zelf aangevallen had zal wel meespelen.
Was maar een grapje.quote:
Een keer overstappen naar een andere ploeg is misschien sowieso goed na zoveel jaren Belkin.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:15 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Was maar een grapje.Zelf denk ik dat hij beter naar een ploeg als Garmin kan gaan, aangezien Hesjedal ook al 34 is kan hij die rol mooi overnemen.
En dat terwijl Gesink t/m 2011 (met vooral 2010 als topjaar) elke rittenkoers goed reed, in welke periode van het jaar de koers ook was. Sinds 2012 werd dat een stuk minder en vorig jaar was hij vaker ziek, zwak of misselijk dan fit..quote:Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Mykonos het volgende:
Precies! Bij de meeste Nederlands lijkt het dan beter te gaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een keer overstappen naar een andere ploeg is misschien sowieso goed na zoveel jaren Belkin.
Nu is het wel zo dat de meeste Nederlanders bij Garmin amper vooruitgang hebben geboekt, werden vaak alleen maar minder nadat ze goed begonnen. Hopelijk is dat bij Slagter niet het geval, die lijkt nu ook op de langere beklimmingen een stap te hebben gezet.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Precies! Bij de meeste Nederlands lijkt het dan beter te gaan.
Er zijn natuurlijk wel meer renners die in het begin van hun carriere goed zijn en dan langzaam wegzakken.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat terwijl Gesink t/m 2011 (met vooral 2010 als topjaar) elke rittenkoers goed reed, in welke periode van het jaar de koers ook was. Sinds 2012 werd dat een stuk minder en vorig jaar was hij vaker ziek, zwak of misselijk dan fit..
Raymond Kreder zag er tijdens de RVV idd ook niet goed uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nu is het wel zo dat de meeste Nederlanders bij Garmin amper vooruitgang hebben geboekt, werden vaak alleen maar minder nadat ze goed begonnen. Hopelijk is dat bij Slagter niet het geval, die lijkt nu ook op de langere beklimmingen een stap te hebben gezet.
Er moet ook gewerkt worden hè, al zal dat vanwege de hoge werkloosheid in Spanje wel iets minder zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat weinig publiek daar in Baskenland zeg.Op 175meter van de aankomst staat 1!!!! man.
Je kan niet zeggen dat er vandaag weinig publiek was. Heb je alleen de laatste klim gezien?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat weinig publiek daar in Baskenland zeg.Op 175meter van de aankomst staat 1!!!! man.
Inderdaad alleen laatste klim gezienquote:Op donderdag 10 april 2014 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat er vandaag weinig publiek was. Heb je alleen de laatste klim gezien?
Basken staan liever niet achter dranghekken.
2011 was de Dauphine ook erg wisselvallig. Werd toen wel gesteld dat het zo gepland was maar in die koers bleek al dat Gesink had ingeboet aan klimvermogen. In T-A was dat ook al te zien, daar werd hij dan nog wel tweede in het AK maar zeker niet omdat hij zo goed omhoog ging.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat terwijl Gesink t/m 2011 (met vooral 2010 als topjaar) elke rittenkoers goed reed, in welke periode van het jaar de koers ook was. Sinds 2012 werd dat een stuk minder en vorig jaar was hij vaker ziek, zwak of misselijk dan fit..
En in welke mate speelt het D-woord hier een rol? Vraag ik mij steeds meer af.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
2011 was de Dauphine ook erg wisselvallig. Werd toen wel gesteld dat het zo gepland was maar in die koers bleek al dat Gesink had ingeboet aan klimvermogen. In T-A was dat ook al te zien, daar werd hij dan nog wel tweede in het AK maar zeker niet omdat hij zo goed omhoog ging.
Sinds de T-A van dat jaar heeft Gesink eigenlijk zo goed als niks laten zien in etappes waar geklommen dient te worden. Buiten dan het verslaan van de ontbetekenende Atapuma (wie zou Smeets zeggen) in de TOC.
Denk dat het jammer is dat hij bij Belkin de focus blijft houden op het rijden van een klassement terwijl hij misschien beter omgeschoold kan worden naar het rijden van eendaagse koersen. Daar liggen ze tegenwoordig ook om de 10 meter op hun muil maar het risico op uitvallen is minder dan in grote of kleine rondes waar Gesink inmiddels patent heeft op een zware stuiterpartij of andere averij.
Zal een grote rol spelen, Gesink concurreerde tussen 2007 en 2011 met behoorlijke dopingtijgers. Klein kansje dat je die als jonge renner op schone wijze ook maar enigszins kon bijhouden.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En in welke mate speelt het D-woord hier een rol? Vraag ik mij steeds meer af.
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Drebbelman het volgende:
En Kwiatkowski hing in de laatste kilometers steeds een paar meter achter het pelotonnetje. Die zal de actie van Poels ook zeker wel waarderen
twitter:opqscyclingteam twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:20:44Results have @michalkwiatek finishing 15th after his unselfish effort for his teammate Poels! #itzulia #OPQS reageer retweet
Nog niet eens één jaar!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een keer overstappen naar een andere ploeg is misschien sowieso goed na zoveel jaren Belkin.
vaag.. hebben ze geen vertrouwen meer in de tijdrit van Kwiatkowski? Al snap ik het deels ook wel, Bertje laat zijn winst hier toch niet meer afnemen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:07 schreef Zelva het volgende:
[..]twitter:opqscyclingteam twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:20:44Results have @michalkwiatek finishing 15th after his unselfish effort for his teammate Poels! #itzulia #OPQS reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |