Komt nu in ieder geval nog wat te kort voor de hoge toppen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuws wat Kwiatkowski voor renner gaat worden. Heeft alles om een top ronderenner te worden maar heb toch m'n vraagtekens. Kan er zomaar doorheen zakken bij een mindere dag denk ik.
Nou veel succes daarmee, dan komt je eigen Gertrude vanzelf.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het missen van DWDD en wedstrijdjes is het enige kutte aan fulltime werken ja. Snel miljonair worden.
Dus omdat het een rondje van een weekje is. Als je dan niet goed bent in de eerste rit, ga je natuurlijk niks forceren. Leuk als je een ereplaats in Baskenland kan pakken, maar voor de overwinning doen ze niet mee, dus echt veel maakt het niet uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:27 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het juist vaag is dat als je zulke klassementen kan rijden, dat je dan in een zo'n weekje als dit blijkbaar zo enorm van vorm kan verschillen. Natuurlijk is het nog vrij vroeg in het seizoen, maar ik vind het wel opmerkelijk. Ik bedoel, Mollema kwam in die eerste etappe op 9 minuten binnen, en zit nu gewoon vooraan.
Niet als je een baan hebt waar constant de tv's aanstaanquote:Op donderdag 10 april 2014 17:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het missen van DWDD en wedstrijdjes is het enige kutte aan fulltime werken ja. Snel miljonair worden.
twitter:PatLefevere twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:35:32proud on my fantastic team #opqs again and happy that i was having trust in @WoutPoels what a great comeback reageer retweet
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
WEYOU WOUTJE WE DO!!!!
Wat een mooie wielerdag
Woutje die wint, Morenogod die met Knut twittert, het kan niet op.
twitter:KawaiKoalabeer twitterde op donderdag 10-04-2014 om 15:56:55@MorenoHofland Beste Morenogod. Ik moet van mn werk naar huis fietsen maar heb er de kracht niet voor. Heb je tips voor mij? Gr Gr Knut reageer retweet
Moreno is de nieuwe Emile Ratelbandtwitter:MorenoHofland twitterde op donderdag 10-04-2014 om 15:59:16@KawaiKoalabeer gewoon blijven volhouden, dan gaat het vanzelf steeds beter! reageer retweet
Over vijf jaar wint Lollerkowski alle klassiekers en alle grote rondes. Merckx wie?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuws wat Kwiatkowski voor renner gaat worden. Heeft alles om een top ronderenner te worden maar heb toch m'n vraagtekens. Kan er zomaar doorheen zakken bij een mindere dag denk ik.
Ik heb met DeTank getwitterd.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
WEYOU WOUTJE WE DO!!!!
Wat een mooie wielerdag
Woutje die wint, Morenogod die met Knut twittert, het kan niet op.
Nee man, OPQS is the place to be voor hem.quote:
Gesink moet naar Jo Piels gaan!quote:Op donderdag 10 april 2014 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Poels.![]()
![]()
![]()
Het is hem gegund.
[..]
Nee man, OPQS is the place to be voor hem.
Laat Gesink maar naar Sky gaan.
Mediamarkt?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet als je een baan hebt waar constant de tv's aanstaan
Dat hij in de eerste etappe keihard gelost werd door Contador nadat hij zelf aangevallen had zal wel meespelen.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:59 schreef Marcoss het volgende:
Poels
Valverde wel weer ouderwets hoor, elke keer indrukwekkend simpel in het wiel springen als Contador aangaat, maar zelf initiatief nemen, ho maar.. Terwijl deze aankomst perfect is voor hem..
Klopt, maar toen had hij zelf al kilometers op kop gereden (met Contador enkel in het wiel) en ook op een zwaardere klim. Gezien z'n reacties op de aanvallen van Contador vandaag was hij er goed genoeg voor. Dit was wel heel laf allemaal.. Probeer het dan in ieder geval, lijkt me.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hij in de eerste etappe keihard gelost werd door Contador nadat hij zelf aangevallen had zal wel meespelen.
Was maar een grapje.quote:
Een keer overstappen naar een andere ploeg is misschien sowieso goed na zoveel jaren Belkin.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:15 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Was maar een grapje.Zelf denk ik dat hij beter naar een ploeg als Garmin kan gaan, aangezien Hesjedal ook al 34 is kan hij die rol mooi overnemen.
En dat terwijl Gesink t/m 2011 (met vooral 2010 als topjaar) elke rittenkoers goed reed, in welke periode van het jaar de koers ook was. Sinds 2012 werd dat een stuk minder en vorig jaar was hij vaker ziek, zwak of misselijk dan fit..quote:Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Mykonos het volgende:
Wel vaag dat Gesink eerder in de week goed was, en Mollema er doorheen zakte, en het nu andersom is. Als je zo wisselvallig ben, kom je in de grote rondes ook nergens.
Precies! Bij de meeste Nederlands lijkt het dan beter te gaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een keer overstappen naar een andere ploeg is misschien sowieso goed na zoveel jaren Belkin.
Nu is het wel zo dat de meeste Nederlanders bij Garmin amper vooruitgang hebben geboekt, werden vaak alleen maar minder nadat ze goed begonnen. Hopelijk is dat bij Slagter niet het geval, die lijkt nu ook op de langere beklimmingen een stap te hebben gezet.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Precies! Bij de meeste Nederlands lijkt het dan beter te gaan.
Er zijn natuurlijk wel meer renners die in het begin van hun carriere goed zijn en dan langzaam wegzakken.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat terwijl Gesink t/m 2011 (met vooral 2010 als topjaar) elke rittenkoers goed reed, in welke periode van het jaar de koers ook was. Sinds 2012 werd dat een stuk minder en vorig jaar was hij vaker ziek, zwak of misselijk dan fit..
Raymond Kreder zag er tijdens de RVV idd ook niet goed uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nu is het wel zo dat de meeste Nederlanders bij Garmin amper vooruitgang hebben geboekt, werden vaak alleen maar minder nadat ze goed begonnen. Hopelijk is dat bij Slagter niet het geval, die lijkt nu ook op de langere beklimmingen een stap te hebben gezet.
Er moet ook gewerkt worden hè, al zal dat vanwege de hoge werkloosheid in Spanje wel iets minder zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat weinig publiek daar in Baskenland zeg.Op 175meter van de aankomst staat 1!!!! man.
Je kan niet zeggen dat er vandaag weinig publiek was. Heb je alleen de laatste klim gezien?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat weinig publiek daar in Baskenland zeg.Op 175meter van de aankomst staat 1!!!! man.
Inderdaad alleen laatste klim gezienquote:Op donderdag 10 april 2014 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat er vandaag weinig publiek was. Heb je alleen de laatste klim gezien?
Basken staan liever niet achter dranghekken.
2011 was de Dauphine ook erg wisselvallig. Werd toen wel gesteld dat het zo gepland was maar in die koers bleek al dat Gesink had ingeboet aan klimvermogen. In T-A was dat ook al te zien, daar werd hij dan nog wel tweede in het AK maar zeker niet omdat hij zo goed omhoog ging.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat terwijl Gesink t/m 2011 (met vooral 2010 als topjaar) elke rittenkoers goed reed, in welke periode van het jaar de koers ook was. Sinds 2012 werd dat een stuk minder en vorig jaar was hij vaker ziek, zwak of misselijk dan fit..
En in welke mate speelt het D-woord hier een rol? Vraag ik mij steeds meer af.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
2011 was de Dauphine ook erg wisselvallig. Werd toen wel gesteld dat het zo gepland was maar in die koers bleek al dat Gesink had ingeboet aan klimvermogen. In T-A was dat ook al te zien, daar werd hij dan nog wel tweede in het AK maar zeker niet omdat hij zo goed omhoog ging.
Sinds de T-A van dat jaar heeft Gesink eigenlijk zo goed als niks laten zien in etappes waar geklommen dient te worden. Buiten dan het verslaan van de ontbetekenende Atapuma (wie zou Smeets zeggen) in de TOC.
Denk dat het jammer is dat hij bij Belkin de focus blijft houden op het rijden van een klassement terwijl hij misschien beter omgeschoold kan worden naar het rijden van eendaagse koersen. Daar liggen ze tegenwoordig ook om de 10 meter op hun muil maar het risico op uitvallen is minder dan in grote of kleine rondes waar Gesink inmiddels patent heeft op een zware stuiterpartij of andere averij.
Zal een grote rol spelen, Gesink concurreerde tussen 2007 en 2011 met behoorlijke dopingtijgers. Klein kansje dat je die als jonge renner op schone wijze ook maar enigszins kon bijhouden.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En in welke mate speelt het D-woord hier een rol? Vraag ik mij steeds meer af.
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:18 schreef Drebbelman het volgende:
En Kwiatkowski hing in de laatste kilometers steeds een paar meter achter het pelotonnetje. Die zal de actie van Poels ook zeker wel waarderen
twitter:opqscyclingteam twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:20:44Results have @michalkwiatek finishing 15th after his unselfish effort for his teammate Poels! #itzulia #OPQS reageer retweet
Nog niet eens één jaar!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een keer overstappen naar een andere ploeg is misschien sowieso goed na zoveel jaren Belkin.
vaag.. hebben ze geen vertrouwen meer in de tijdrit van Kwiatkowski? Al snap ik het deels ook wel, Bertje laat zijn winst hier toch niet meer afnemen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:07 schreef Zelva het volgende:
[..]twitter:opqscyclingteam twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:20:44Results have @michalkwiatek finishing 15th after his unselfish effort for his teammate Poels! #itzulia #OPQS reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |